Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Time To Kill

More
24 May 2023 00:20 #271193 by Μάνος Γρυπάρης
Πρώην developers της EA Dice με διευθυντή των επί 22 χρόνια Creative Director του Battlefield, Lars Gustavsson, ίδρυσαν μια νέα εταιρεία ανάπτυξης. Την TTK Games, με έδρα την Στοκχόλμη.

Ο Gustavsson, που θα είναι CEO, έφυγε από την EA Dice τον Σεπτέμβριο του 2022. Στην ομάδα συμμετέχουν και ο πρώην Lead Designer του Battlefield Daniel Berlin, ο CTO Vidar Nygren που ήταν ανάμεσα στους δημιουργούς της Frostbite engine και ο Art Director Peter Hoyles.

Το TTK προέρχεται από την φράση Time to Kill που χρησιμοποιείται για να ορίσει την ταχύτητα της μάχης σε ένα Shooter.  «Για εμάς, ο όρος «TTK» δεν αφορά μόνο τη δεξιοτεχνία πίσω από την εύρεση της τέλειας ταχύτητας ή αμεσότητας ενός παιχνιδιού – είναι για το πώς τα άνθρωποι σκοτώνουν τον χρόνο τους μέσω του παιχνιδιού για χιλιάδες χρόνια», εξήγησε ο Gustavsson.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 May 2023 11:56 #271224 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Time To Kill
TTK Games: Εταιρεία ανάπτυξης από τον Creative Director του Battlefield




Θα αναπτύξει Shooter.

Πρώην developers της EA Dice με διευθυντή των επί 22 χρόνια Creative Director του Battlefield, Lars Gustavsson, ίδρυσαν μια νέα εταιρεία ανάπτυξης. Την TTK Games, με έδρα την Στοκχόλμη.

Ο Gustavsson, που θα είναι CEO, έφυγε από την EA Dice τον Σεπτέμβριο του 2022. Στην ομάδα συμμετέχουν και ο πρώην Lead Designer του Battlefield Daniel Berlin, ο CTO Vidar Nygren που ήταν ανάμεσα στους δημιουργούς της Frostbite engine και ο Art Director Peter Hoyles.

Το TTK προέρχεται από την φράση Time to Kill που χρησιμοποιείται για να ορίσει την ταχύτητα της μάχης σε ένα Shooter.  «Για εμάς, ο όρος «TTK» δεν αφορά μόνο τη δεξιοτεχνία πίσω από την εύρεση της τέλειας ταχύτητας ή αμεσότητας ενός παιχνιδιού – είναι για το πώς τα άνθρωποι σκοτώνουν τον χρόνο τους μέσω του παιχνιδιού για χιλιάδες χρόνια», εξήγησε ο Gustavsson.

Από το όνομα της εταιρείας ανάπτυξης και μόνο καταλαβαίνουμε ότι θα ειδικεύεται στα Shooters.

Η εταιρεία ανάπτυξης «εξασφάλισε σημαντική χρηματοδότηση» και διατηρεί τη δημιουργική της ελευθερία. Δείτε τις θέσεις εργασίας που έχει στο επίσημο site .

Please Log in or Create an account to join the conversation.