Naughty Dog: "Οι εργατικές ενώσεις ίσως να μην μπορούν να λύσουν το θέμα του crunch"
Ένα μεγάλο εργατικό θέμα.
Οι πρόεδροι της Naughty Dog, Evan Wells και Neil Druckmann,
αντιτάσσονται στην ιδέα του να ενώνονται οι developers σε εργατικές ενώσεις
ενάντια στο crunch (σ.σ. η περίοδος κατά την οποία πλησιάζει η προγραμματιζόμενη κυκλοφορία ενός παιχνιδιού και οι
developers
μιας εταιρείας θα πρέπει να δουλεύουν υπερωρίες), λέγοντας μάλιστα ότι η ενοποίηση των εργαζομένων που ζητούν καλύτερη μεταχείριση "δεν είναι το ζήτημα στην προκειμένη περίπτωση".
Ο Wells δήλωσε: "Δεν ξέρω αν μία εργατική ένωση θα έλυνε το θέμα του crunch. Αν λέγαμε στους εργαζόμενους ότι θα εργάζονται για πάνω από 40 ώρες την εβδομάδα, αυτό θα τους απογοήτευε χωρίς τέλος. Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν πραγματικά να τελειοποιήσουν το παιχνίδι το οποίο δημιουργούν και θα ένιωθαν ότι κάποιος τους έχει δέσει τα χέρια".
Ο Druckmann, δημιουργός του The Last of Us: Part II και άλλων games της Naughty Dog, δήλωσε ότι μία ένωση εργαζομένων δεν θα έλυνε το θέμα του crunch, λέγοντας: "Όταν προσπαθείς να έχεις μια μαγική λύση σε ένα πρόβλημα, τότε αφήνεις πάντοτε κάτι πίσω. Γι' αυτό νιώθουμε ότι χρειαζόμαστε πολλές λύσεις. Πρέπει να δούμε το θέμα του crunch από πολλές οπτικές γωνίες". Μάλιστα το υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας έδωσε το παράδειγμα κάποιου, ο οποίος θα έπρεπε να δουλέψει ένα Σαββατοκύριακο για να αναπληρώσει μια χαμένη ημέρα κάποιου συναδέλφου, σε περίοδο crunch, προκειμένου να βγει το παιχνίδι στην ώρα του.
Το The Last of Us: Part II κυκλοφόρησε και οι developers πιέστηκαν επίσης σε περίοδο crunch, όπως είπε ο Druckmann τον Ιούνιο του 2020. Μία λύση που πρότεινε ήταν το να προσλαμβάνουν οι εταιρείες περισσότερους developers.