Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Διέρρευσε ένα από τα επόμενα Star Wars games

More
04 Mar 2020 21:39 - 05 Mar 2020 21:09 #232066 by Αργύρης Ανδριανάτος
Διέρρευσε ένα από τα επόμενα Star Wars games
Την “ζημιά” έκανε ένα bot στην σελίδα του PSN στο Twitter.


Τον Φεβρουάριο, μια αναφορά της Kotaku είπε ότι το προγραμματισμένο για να κυκλοφορήσει παιχνίδι Star Wars Battlefront spinoff της Respawn Entertainment ακυρώθηκε το 2019, μετά ηταν προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στο τέλος εκείνου του έτους και η διοίκηση της EA αποφάσισε ότι δεν ήθελε να περιμένει. Η καλή πλευρά της αναφοράς ήταν ότι δύο καινούργια παιχνίδια Star Wars φέρονται να βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη, μια συνέχεια των Star Wars Jedi: Fallen Order της Respawn και ένα αλλο μικρότερο, πιο ασυνήθιστο παιχνίδι της EA Motive.

Αυτό το δεύτερο game έχει διαρρεύσει από το PSN Releases, εξαιτίας ενός λογαριασμού bot που αναφέρει τις νέες κυκλοφορίες του PlayStation 4. Το τιτίβισμα δεν αποκαλύπτει τίποτα για το Maverick-ή το Project Maverick, ίσως-πέρα από τον τίτλο, αλλά η συνημμένη εικόνα δείχνει μια πτήση των X-Wings που πλησιάζει ένα Star Destroyer στη μέση του φαίνεται να είναι ένας τομέας αστεροειδών ή κάτι τέτοιο.


Μια άλλη σημαντική σημείωση είναι ότι ο Kotaku έχει επιβεβαιώσει ότι αυτό είναι το παιχνίδι που αναπτύσσει η EA Motive.
Last edit: 05 Mar 2020 21:09 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Jun 2020 19:11 #235064 by Giorgos Tsolaridis
Star Wars: Project Maverick
Σύμφωνα με φήμες θα ανακοινωθεί επίσημα στις 2 Ιουνίου.


Φαίνεται πως η ανακοίνωση ενός νέου Star Wars game από την Motive Montreal πλησιάζει.

Το φημολογούμενο νέο Star Wars ονομάζεται Project Maverick. Η εταιρία ανάπτυξης του, Motive Montreal, πρόσφατα δημιούργησε λογαριασμό στο Twitter και στην πρώτη δημοσίευσή της έγραφε: “είμαστε ενθουσιασμένοι που βρισκόμαστε πλέον στα social media και μπορούμε να μοιραστούμε το ποιοι είμαστε, και τι κάνουμε”. Διάφοροι δημοσιογράφοι από γνωστά gaming sites απάντησαν στην δημοσίευση αυτή και μια φωτογραφία του Jeff Grubb που δείχνει το πρόγραμμα των gaming ανακοινώσεων, γράφει στις 2 Ιουνίου “Mel Gibson”. Ο Mel Gibson ξέρουμε ότι είχε πρωταγωνιστήσει στην ταινία Maverick του 1994.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Jun 2020 01:31 #235457 by Giorgos Tsolaridis
Star Wars: Squadrons
Η αποκάλυψη θα γίνει σε δύο ημέρες.

Το Star Wars: Project Maverick θα ονομάζεται τελικά Star Wars: Squadrons, σύμφωνα με διαρροή μέσω του Xbox Live. Το προφίλ του διέρρευσε κανονικά στο δίκτυο της Microsoft.


Κατόπιν αυτού, η Electronic Arts αναγκάστηκε να παραδεχθεί την ύπαρξη του παιχνιδιού και μάλιστα άνοιξε livestream για μεθαύριο, όταν θα αποκαλυφθεί το πρώτο επίσημο τρέιλερ.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Jun 2020 14:21 #235558 by Giorgos Tsolaridis
Star Wars: Squadrons
Η EA παρουσίασε το πρώτο τρέιλερ.


Η Electronic Arts αποκάλυψε και επίσημα το Star Wars: Squadrons.
Το νέο μέλος της σειράς Star Wars θα είναι ένα First-Person Combat Flight Simulator, το οποίο θα διαθέτει single-player campaign, θα υποστηρίζει cross-play μεταξύ όλων των format και VR headsets, ενώ δεν θα περιέχει μικροσυναλλαγές.

Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jun 2020 18:59 #235668 by Βάσια Κούκια
Ο creative director Ian Frazier εξηγεί γιατί δεν υπάρχει επιλογή για third-person οπτική
Η εταιρεία ανάπτυξης Motive πήρε μερικές σημαντικές αποφάσεις όταν σχεδίαζε το Star Wars: Squadrons και η μεγαλύτερη από αυτές αφορούσε την προοπτική, η οποία θα είναι πάντα κλειδωμένη σε first-person.
Εκτός από το spectator mode, δεν θα υπάρχει τρόπος να παίξετε το παιχνίδι με third-person κάμερα. Ο creative director Ian Frazier επιβεβαίωσε αυτή τη σημαντική πληροφορία σε μία συνέντευξή του με το Gamespot, όπου και εξήγησε γιατί δεν υπάρχει η επιλογή για third-person.
Βασικό επιχείρημα ήταν το πρόβλημα με το balance, καθώς το third-person προσφέρει πολύ περισσότερες πληροφορίες με πολύ χαμηλότερο ρίσκο σε σύγκριση με το first-person. Επίσης, βασικός παράγοντας είναι και το γεγονός ότι το εσωτερικό από κάθε starship είναι σχεδιασμένο για να μπορείτε να το διαβάζετε ανεξαρτήτως του UI.
O Ian Frazier εξηγεί: "Όλο το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο από την αρχή μέχρι το τέλος για να είναι first-person. Εσείς είστε ο πιλότος. Όλες οι πληροφορίες είναι χτισμένες μέσα στο hud, έτσι ώστε να μπορείτε να απενεργοποιήσετε ολόκληρη τη στρώση του UI του παιχνιδιού εάν θέλετε να βασιστείτε εξολοκλήρου στα εργαλεία σας. Θέλουμε αυτό να είναι η κύρια εμπειρία."
Το gameplay trailer που παρουσιάστηκε στην EA Play το δείχνει αυτό πολύ καθαρά, καθώς τονίζει πως οι παίκτες θα μπορούν να ελέγχουν την κατάσταση, την ενέργεια, τις ασπίδες και άλλα πράγματα του σκάφους τους με το να κοιτάνε απλά τους μετρητές και τις οθόνες μέσα στην καμπίνα. Επειδή λοιπόν τα σκάφη των Rebellion και Empire παρουσιάζουν διαφορές μεταξύ τους, το να είστε πάντα κλειδωμένοι σε first-person θα αποτελεί μία διαφορετική πρόκληση κάθε φορά.
Τα X-Wings για παράδειγμα έχουν πρόσβαση στις ασπίδες και οι καμπίνες τους έχουν ένα μεγάλο πεδίο ορατότητας. Αντίθετα, τα TIE Fighters δεν έχουν ασπίδες και οι πιλότοι μπορούν να δουν πολύ λιγότερα πράγματα.
O Ian Frazier πρόσθεσε: "Η απάντηση τότε, το 1997 [X-Wing/TIE Fighter games], ήταν ότι είχατε πολύ λιγότερα πράγματα να αντιμετωπίσετε με ένα Imperial σκάφος. Και αυτό είναι κατά κάποιο τρόπο ένα πλεονέκτημα. Στην πραγματικότητα ανακάλυψα ότι αυτό είναι συγκλονιστικά αληθινό στο δικό μας παιχνίδι. Τo TIE Fighter δεν έχει ασπίδες το οποίο είναι ένα μειονέκτημα σωστά; Αλλά αυτό σημαίνει επίσης ότι δεν έχετε να διαχειριστείτε και τις ασπίδες. Είναι ένα λιγότερο πράγμα που πρέπει να διαχειριστείτε, οπότε δεν χρειάζεται να ξοδέψετε σκέψη σε αυτό… Το τι χάνετε αντισταθμίζεται με τη συγκέντρωση που κερδίζετε."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Jun 2020 15:20 #235726 by Giorgos Tsolaridis
Star Wars: Squadrons gameplay video
Η πρώτη παρουσίαση του single-player και δύο multiplayer modes.


Η Electronic Arts παρουσίασε στα πλαίσια του EA Play το πρώτο gameplay video του Star Wars: Squadrons.

Στο παιχνίδι ξεκινάτε την καριέρα σας στο single-player story, ελέγχοντας δύο πιλότους από τις φατρίες Empire και New Republic. Θα υπάρχει ρεαλιστική απεικόνιση του cockpit, όπου θα βλέπετε το shield, την κατάσταση του αεροσκάφους σας, τα πυρομαχικά σας, τις κοντινές μονάδες και άλλα στοιχεία.

Θα μπορείτε επίσης να παίξετε multiplayer mode σε ομάδα παικτών. Interceptor είναι γρήγορα, τα Support ships θα σας κρατούν περισσότερο ασφαλείς, τα bombers κάνουν μεγάλο damage, ενώ υπάρχει και δυνατότητα customization του αεροσκάφους και του πιλότου, με την προσθήκη πάνω από 50 cosmetics για το αεροσκάφος και αρκετά ακόμη για τον πιλότο σας.


Τα multiplayer modes που ανακοινώθηκαν είναι το Dogfights (5v5) και το Fleet Battles (μάχες διαφόρων σεναρίων ενάντια σε άλλους παίκτες ή στο A.I.), που θα σας ζητούν να φτάσετε σταδιακά μέχρι και το mothership του αντιπάλου.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jul 2020 01:47 #236505 by Giorgos Tsolaridis
Star Wars: Squadrons
Ο creative director Ian Frazier εξηγεί γιατί το game θα είναι αποκλειστικά first-person.


Ο creative director Ian Frazier σε πρόσφατη δήλωση του εξήγησε γιατί το Star Wars: Squadrons θα είναι αποκλειστικά σε first-person.

Ο Ian Frazier δήλωσε: "Όλο το game έχει σχεδιαστεί από το μηδέν μέχρι το τέλος για να είστε σε φάση first-person. Εσείς είστε ο πιλότος. Όλες οι πληροφορίες είναι ενσωματωμένες στο hud, οπότε θα μπορούσατε να απενεργοποιήσετε όλα τα game layers. Θέλουμε αυτή να είναι η βασική εμπειρία. Ένα κάποιος θα μπορούσε να πετάξει σε third-person θα μπορούσε να μεγιστοποιήσει την οπτική του στο πεδίο μάχης κάτι που θα χάλαγε το balance του παιχνιδιού. Θα μπορείτε να δείτε τα πλοία σε third-person όταν παρακολουθείτε κάποιον άλλον παίκτη τουλάχιστον".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Aug 2020 23:40 #238006 by Giorgos Tsolaridis
Star Wars: Squadrons gameplay videos
Νέο gameplay video από την Gamescom.


Στα πλαίσια της Gamescom 2020, η EA παρουσίασε ένα νέο gameplay video για το Star Wars: Squadrons.

Στο βίντεο αυτό παρουσιάζεται η single-player ιστορία και μερικά cinematics. Θα δείτε την δομή του campaign και τα είδη των αποστολών. Θα υπάρχει επίσης και multiplayer 5v5, Space Combat βασισμένη σε classes και δυνατότητα customization του αεροσκάφους και του πιλότου σας. Τα αεροσκάφη θα γίνονται upgrade με εξαρτήματα τα οποία θα αποκτάτε παίζοντας.


Το Star Wars: Squadrons θα κυκλοφορήσει στις 2 Οκτωβρίου για PC, PS4 και Xbox One. Στα δύο πρώτα θα είναι διαθέσιμο και σε VR.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Sep 2020 15:24 #238860 by Φίλιππος Κανελλόπουλος
Η EA δημοσίευσε animation film ως prequel του παιχνιδιού.


Το νέο τρέιλερ για το Star Wars: Squadrons είναι ένα animation film που λειτουργεί ως prequel στο επερχόμενο παιχνίδι.

Το βίντεο διάρκειας επτά λεπτών ονομάζεται Hunted και είναι προϊόν συνεργασίας των EA Motive, Lucasfilm και ILM, με τα γεγονότα να διαδραματίζονται πριν από τα events της campaign του Star Wars: Squadrons και μας συστήνει έναν από τους βασικούς πιλότους που θα αναλαμβάνουμε στο παιχνίδι. Το όνομα του πιλότου είναι Varko Grey και πρόκειται για τον μοναδικό επιζώντα της καταστροφικής αποστολής της New Republic στα ναυπηγεία της Var-Shaa. Με το πέρας της αποστολής ένα σχεδόν διαλυμένο TIE Interceptor ξεφεύγει των επιθέσεων ενός X-Wing, με τον Grey να κάνει τα πάντα για να το αποφύγει.



Όπως φαίνεται και στο βίντεο, υπάρχει διάχυτο το vibe του franchise και μας δίνει μια πιο σφαιρική εικόνα για αυτά που θα αντικρίσουμε στην campaign, όπου αν κρίνουμε από το animation film βλέπει τους villains με πιο θετική ματιά.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Oct 2020 20:35 #240186 by Γιώργος Τζίτζιφας
Μπορώ να πω ότι οι εν γένει εντυπώσεις που μου άφησε το Squadrons είναι θετικές. Η "συνταγή" τα έχει όλα: Δράση, cheesy ατάκες, customization των πλοίων και κινηματογραφική ατμόσφαιρα. Σίγουρα πιο πολύπλοκο από το Starfighter Assault mode του Battlefront II, δεν μπορεί όμως να πει κανείς ότι φτάνει το επίπεδο προσομοίωσης των Elite Dangerous & Star Citizen. Είναι "τόσο-όσο" για να τραβήξει και παίκτες από Action games και πιο hardcore Sim τύπους.

Αν κάτι με χάλασε, αυτό είναι η μικρή διάρκεια του campaign και το ότι οι επιλογές που κάνετε δεν έχουν αντίκτυπο στην έκβαση της ιστορίας. Επιπλέον, θα μπορούσε να έχει και κανα-δυο modes ακόμα. Διαβάστε περισσότερα στο review μου .

Please Log in or Create an account to join the conversation.