Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Embracer Group: Γενική συζήτηση

More
26 May 2024 09:25 #275989 by Nikos Georgopoulos
4532 απολύσεις, 44 κλεισίματα εταιρειών και ακυρώσεις σε 80 games



Η Embracer Group έκανε 4532 απολύσεις στο περυσινό της οικονομικό έτος, έκλεισε 44 εταιρείες ανάπτυξης και ακύρωσε 80 games. Οι αριθμοί είναι ασύλληπτοι για οποιονδήποτε publisher και δείχνουν κακή διαχείριση και πολλά επιχειρηματικά ανοίγματα, χωρίς όμως ουσιαστικό αποτέλεσμα και απόσβεση χρημάτων.
Συν τις άλλοις, ένας από τους λόγους των πολλών απολύσεων είναι η μη συμφωνία με την Savvy Games του Πρίγκιπα της Σαουδικής Αραβίας, η οποία θα πρόσθετε 2 δισεκατομμύρια δολάρια στο κεφάλαιο της εταιρείας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Jun 2024 11:47 #276334 by Nikos Georgopoulos
Η Embracer Group σκοπεύει να χρησιμοποιήσει A.I. στην ανάπτυξη games, αλλά θεωρεί ότι υπάρχουν ρίσκα




Αποκάλυψε τα σχέδιά της.

Η Embracer Group μίλησε στην ετήσια αναφορά της για τα σχέδια που έχει για την χρήση A.I. στην ανάπτυξη games.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι θα μπορούσε να βελτιώσει κατά πολύ την ανάπτυξη, την αποτελεσματικότητα και το optimization στο gameplay. Η A.I. τεχνολογία θα επιτρέψει στις ομάδες ανάπτυξης της Embracer να δημιουργήσουν πιο ενδιαφέρουσες εμπειρίες, οι οποίες θα δίνουν στους παίκτες, μεταξύ άλλων, μία πιο προσωπική εμπειρία. Η AI θα μπορέσει επίσης να βοηθήσει τους developers της Embracer σε θέματα ταχύτητας, επιμελητείας και σχεδιασμού.

Παρόλα αυτά η Embracer δήλωσε ότι γνωρίζει ότι υπάρχουν πιθανά ρίσκα με την A.I., όσον αφορά τον ανθρώπινο δυναμικό της: "Ο σκοπός μας είναι να ενδυναμώσουμε τους εργαζόμενούς μας με Α.Ι. apps. Ένα μεγάλο κομμάτι των αρχών της Embracer Group για το A.I. είναι η ανθρώπινη ενδυνάμωση. Προσπαθούμε να ενδυναμώσουμε τους εργαζομένους μας για να τους επιτρέψουμε να δημιουργούν καλύτερες και πιο δυνατές εμπειρίες στον ίδιο χρόνο". Η Embracer επίσης δήλωσε ότι θα προχωρήσει με τα σχέδιά της για το Α.Ι., διαφορετικά θα χάσει από τους ανταγωνιστές και θα μείνει πίσω.

Τέλος Embracer τόνισε ότι θα υπάρχουν εμπόδια στην ενσωμάτων του A.I. στα προϊόντα και στις διαδικασίες της, δηλώνοντας ότι υπάρχουν νόμοι και προϋποθέσεις για την χρήση Α.Ι., οι οποίοι ζητούν συνεχώς αναβαθμίσεις: "Το A.I. μπορεί επίσης να παράγει ανήθικα, μεροληπτικά, διακριτικά, ή εντελώς λάθος αποτελέσματα, αν δεν έχει "εκπαιδευτεί" σωστά ή δεν έχει της απαραίτητες πληροφορίες για τον σκοπό ύπαρξής του. Επιπλέον το υλικό το οποίο έχει παραχθεί από A.I. δεν γίνεται να μπει σε πατέντες ή πνευματικά δικαιώματα, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να κατανοήσουμε το πώς ακριβώς παράγεται, καθώς μπορεί να προκαλέσει σημαντικά προβλήματα με πνευματικά δικαιώματα στο τελικό προϊόν.'

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jul 2024 10:50 #276535 by Nikos Georgopoulos
Τελικά η Embracer Group έκλεισε την Piranha Bytes



Παρότι η Embracer Group έψαχνε αγοραστές για την Piranha Bytes, τελικά δεν βρέθηκε κάποιος και την έκλεισε.
Στις αρχές του 2024, η Piranha Bytes είχε αναφέρει ότι ήδη είχε αναγκαστεί να απολύσει κάποιους εργαζομένους της και ότι είχε μεγάλες οικονομικές δυσκολίες. Πλέον, σύμφωνα με το Γερμανικό site GameStar , η Piranha Bytes έκλεισε οριστικά τον Ιούνιο και η ιδρυτές της άνοιξαν νέα εταιρία ανάπτυξης.


With Pithead Studio we have founded a new indie studio.
In the future we will develop immersive and fantastic indie games .

Curious? Then take a look at our latest video. t.co/qTTwtLqtnm

Please spread the word! #pithead #pitheadstudio #indiedev pic.twitter.com/oCzXAKKwtJ

— Pithead Studio (@PitheadStudio) July 8, 2024

Η νέα αυτή εταιρία ονομάζεται Pithead Studio και ιδρύθηκε από τους Björn Pankratz και Jennifer Pankratz και όπως η Piranha Bytes θα αφοσιωθούν σε RPGs. Οι ίδιοι αποκάλυψαν την Pithead Studio στο Twitter και στο YouTube και υποσχέθηκαν να δώσουν περισσότερες λεπτομέρειες για το κλείσιμο της Piranha Bytes σε μελλοντικά videos.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Aug 2024 23:53 #276905 by Nikos Georgopoulos
Η live-action σειρά Tomb Raider του Prime Video ξεκινάει τα γυρίσματα μέσα στο 2025




Ήδη βρίσκονται σε αναζήτηση ηθοποιών.

Νωρίτερα φέτος, το Prime Video επίσημα ενέκρινε μια live-action σειρά Tomb Raider που δημιουργήθηκε από την Phoebe Waller-Bridge, η οποία εντάχθηκε στο project στις αρχές του 2023.

Τώρα, το Prime Video έδωσε πληροφορίες σχετικά με το πόσο σύντομα θα ξεκινήσουν οι νέες περιπέτειες της Lara Croft. Η Waller-Bridge και το Prime Video δεν έχουν αποκαλύψει αν η νέα σειρά Tomb Raider θα επικεντρωθεί στη prime εποχή της Lara Croft ή στην νεότερη Lara που παρουσιάστηκε στην reboot τριλογία που ολοκληρώθηκε το 2018 με το Shadow of the Tomb Raider. Ωστόσο, η Amazon Games έχει επιβεβαιώσει ότι το επόμενο Tomb Raider game δεν θα συνδέεται με τη σειρά.

Ενώ η σειρά Tomb Raider του Prime Video μπορεί να είναι χρόνια μακριά, η animated σειρά του Netflix, Tomb Raider: The Legend of Lara Croft, θα κάνει πρεμιέρα στις 10 Οκτωβρίου με την Haley Atwell να δίνει τη φωνή της στη Lara.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Aug 2024 19:55 #277185 by Nikos Georgopoulos
Τα πρώτα prototypes βρίσκονται σε ανάπτυξη



Η Embracer Group δήλωσε ότι τα πρώτα prototypes (σ.σ. οι πρώτιμες εκδόσεις) για τα νέα Lord of the Rings games έχουν ήδη αναπτυχθεί.
Η ανακοίνωση έγινε προς τους επενδυτές, καθώς η Embracer είπε ότι οι προσπάθειές της σε αυτόν τον τομέα περιλαμβάνουν «εξερεύνηση ενός ευρέος φάσματος καθηλωτικού και αυθεντικού gameplay στον κόσμο της Μέσης Γης» και ότι θα ακολουθήσει μια «ειλικρινή και τακτική προσέγγιση» για τη δημιουργία αυτών των games με στόχο τη δημιουργία «αυθεντικής αφήγησης. Πιστεύουμε ότι η βαθιά και έγκαιρη ενασχόληση με την κοινότητα είναι απαραίτητη για τη δημιουργία εμπειριών που έχουν αληθινή απήχηση. Δουλεύουμε επιμελώς με τις δικές μας δημιουργικές ομάδες, άλλους δημιουργούς παγκόσμιας κλάσης και τους fans μας για να θέσουμε τα θεμέλια και τον στρατηγικό μακροπρόθεσμο σχεδιασμό για το The Lord of the Rings και το The Hobbit».

Please Log in or Create an account to join the conversation.