Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Baldur's Gate 3

More
10 Apr 2024 10:38 #275575 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
Publishing director, Larian Studios: "Οι μαζικές απολύσεις μπορούσαν να αποφευχθούν. Οι εταιρείες τις έκαναν επειδή τις έκαναν και οι άλλοι"




Θεωρεί ότι καμία από αυτές τις εταιρίες δεν κινδυνεύει οικονομικά.

Ο publishing director της Larian Studios, Michael Douse, μίλησε για τα πρόσφατα κύματα απολύσεων στην βιομηχανία του gaming, δηλώνοντας ότι μπορούσαν να αποφευχθούν και ότι "καμία από αυτές τις εταιρίες δεν κινδυνεύει να χρεοκοπήσει".

Συγκεκριμένα ο Douse πιστεύει ότι αυτές οι εταιρίες έκαναν μαζικές απολύσεις, επειδή το έκαναν και οι όλοι: "Οι απολύσεις είναι ένα λάθος που αποφεύγεται. Αυτό είναι στην πραγματικότητα. Για αυτό βλέπετε την μία μετά την άλλη. Επειδή αυτές οι εταιρίες σκέφτονται: "Επιτέλους. Τώρα μπορούμε και εμείς. Το θέλαμε καιρό. Όλοι το κάνουν. Οπότε γιατί να μην το κάνουμε και εμείς;" Είναι αρρωστημένο. Καμία από αυτές τις εταιρίες δεν κινδυνεύει να χρεοκοπήσει. Απλά κινδυνεύουν να εκνευρίσουν τους μετόχους. Και αυτό είναι δεκτό. Έτσι δουλεύουν. Η δουλειά μίας ανώνυμης εταιρείας είναι να δημιουργεί κέρδος για τους μετόχους της. Δεν είναι να έχει ένα χαρούμενο κλίμα για τους εργαζομένους της."



Ο Douse επίσης παραδέχθηκε ότι δεν είναι στο χέρι του αν η Larian μπει στο χρηματιστήριο, αλλά πιστεύει ότι η επιτυχία του Baldur’s Gate 3 οφείλεται ως ένα σημείο στο ότι η εταιρία δεν περιοριζόταν από μετόχους: "Το να μπαίναμε στο χρηματιστήριο θα μας έδινε περισσότερα χρήματα, αλλά θα ήταν αντίθετο με την ποιότητα που προσπαθούμε να πετύχουμε. Οπότε δεν θα έκανε τα games μας καλύτερα. Απλά θα μας έκανε να βιαζόμαστε περισσότερο."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Apr 2024 04:31 #275623 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
Το Baldur’s Gate 3 είναι το πρώτο video game που κερδίζει κάθε σημαντικό Game of the Year Award




Την πεντάδα των GOTY συμπληρώνουν τα British Academy Film Awards.

To Baldur’s Gate 3 δεν σταμάτησε να κερδίζει Game of the Year Awards . Το Dungeons and Dragons RPG της Larian Studios ακόμα και 4 μήνες μετά την έναρξη του 2024 συνεχίζει να κερδίζει βραβεία. Πρόσφατα το Baldur’s Gate 3 κέρδισε τα British Academy Film Awards (BAFTAs) και συμπλήρωσε την πεντάδα των σημαντικών Game of the Year Awards.

Το Baldur’s Gate 3 έχει κερδίσει Game of the Year Awards στα:
Golden Joystick Awards (2023)
The Game Awards (2023)
D.I.C.E. Awards (2024)
Game Developer Choice Awards (2024)
British Academy Film Awards (2024)

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Baldur’s Gate 3 κέρδισε και την πρώτη θέση στο Game of the Year 2023 στο GameWorld.gr.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Apr 2024 09:57 #275667 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
"Τα δύο επόμενα θα είναι τα καλύτερα που έχουμε φτιάξει"



Ο Swen Vincke, CEO της Larian Studios, δήλωσε ότι τα δύο επόμενα games της εταιρείας θα είναι τα καλύτερα που έχουν φτιάξει ποτέ: «Ως ανεξάρτητο στούντιο από το 1996, εκτιμούμε την ελευθερία να ακολουθούμε τη δημιουργικότητά μας όπου κι αν οδηγεί. Σε αυτήν την περίπτωση, μετά από έξι χρόνια στο Forgotten Realms και πολλές συζητήσεις και συλλογισμούς, αποφασίσαμε να αδράξουμε αυτήν την ευκαιρία για να αναπτύξουμε τις δικές μας σειρές. Αυτή τη στιγμή εργαζόμαστε σε δύο νέα games και δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ενθουσιασμένοι για το τι επιφυλάσσει το μέλλον. Τα πράγματα που σας έφεραν το Baldur's Gate 3 θα αναβιώσουν και τα games αυτά θα είναι καθηλωτικές εμπειρίες στις οποίες θα διαμορφώνετε τις επιλογές σας».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Larian, Swen Vincke, είπε επίσης οτι εξετάζει τα διάφορα σχέδια που έχει το στούντιο για τα επόμενα games όσον αφορά τα γραφικά, το gameplay και την αφήγηση και πιστεύει ότι θα είναι "τα καλύτερα games που έχουμε φτιάξει ποτέ κι αυτό με κάνει να ενθουσιάζομαι σαν παιδί».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 May 2024 10:35 #275882 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
YouTuber έφτιαξε χειριστήριο στο σχήμα του Mysterious Artefact από το Baldur’s Gate 3




Χρειάστηκε 5 μήνες για να το ολοκληρώσει.

Ο YouTuber Rudeism έφτιαξε χειριστήριο στο σχήμα του Mysterious Artefact της Shadowheart από το Baldur’s Gate 3.

Αρχικά ο Rudeism σκόπευε να αφιερώσει μία εβδομάδα για να το ολοκληρώσει πριν από τα The Game Awards του 2023, αλλά τελικά χρειάστηκε 5 μήνες για να το σχεδιάσει να υλοποιήσει και να βάψει την συσκευή. Πέρα από 20 κουμπιά, το χειριστήριο έχει και ανιχνευτές κίνησης, με τους οποίους κινείται ο χαρακτήρας.

@rudeism I turned the Baldur's Gate 3 artifact into a controller! #baldursgate3 #controller #twitch #rudeism #gaming ♬ original sound - Rudeism

Ο ίδιος έχει παίξει διάφορα games με αντίστοιχα ανορθόδοξα controllers.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 May 2024 07:57 #275929 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
Άνοιξε νέο γραφείο



Η Larian Studios άνοιξε ένα νέο γραφείο και συγκεκριμένα στη Βαρσοβία της Πολωνίας, ώστε να επιταχύνει την ανάπτυξη των νέων της games. Η Larian δήλωσε στα social media: "Με δύο πολύ φιλόδοξα RPG που ξεκινούν τώρα την ανάπτυξη, τι καλύτερος τρόπος για να δούμε τα οράματά μας να υλοποιούνται από το να μεγαλώσουμε την ομάδα και να ανοίξουμε ένα έβδομο στούντιο στην καρδιά της gaming σκηνής της Πολωνίας!"
Ενώ οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως κάνουν περικοπές, η Larian ανοίγει νέες θέσεις εργασίας. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 May 2024 08:29 #276014 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
Larian Studios: "Το Baldur’s Gate 3 χρειάστηκε λιγότερο crunch από τα προηγούμενα games μας"




Παραδέχθηκε όμως ότι, έστω και λίγο, ήταν απαραίτητο.

Ο CEO της Larian Studios, Swen Vincke δήλωσε ότι για το Baldur’s Gate 3 χρειάστηκε crunch, όταν γινόταν κάτι απρόβλεπτο.

Ο Vincke βρέθηκε σε ένα Q&A στην Πολωνική έκθεση Digital Dragon, όπου μιλώντας για το crunch δήλωσε ότι "δεν απαιτούνταν ιδιαίτερα από την ομάδα της Larian", ότι "ήταν σίγουρα λιγότερο από άλλα games στο παρελθόν", αλλά "θα έλεγε ψέματα αν έλεγε ότι δεν υπήρξε καθόλου crunch".



Συγκεκριμένα ο Vincke δήλωσε: "Δεν είχαμε υπερβολικό crunch, άλλα είχαμε λίγο. Για να είμαι ειλικρινής πάντα έχεις λίγο, όταν προσπαθείς να τελειώσεις κάτι, ειδικά ότι υπάρχει τόση περιπλοκότητα που πρέπει να ενοποιηθεί." Ο Vincke πρόσθεσε ότι όποιος δούλεψε υπερωρίες πληρώθηκε ότι "πολύ, πολύ, πολύ σπάνια δούλευαν οι εργαζόμενοι σαββατοκύριακα ή μετά τις 20:00".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jul 2024 00:50 #276625 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
Οι Ρώσοι developers του Baldur’s Gate 3 μετακόμισαν για να μην αναγκαστούν να συμμετάσχουν στον πόλεμο με την Ουκρανία




Από την Αγία Πετρούπολη πήγαν σε άλλα γραφεία της Larian Studios.

Σύμφωνα με τον CEO της Larian Studios, Swen Vincke, οι εργαζόμενοι της Αγίας Πετρούπολης μετακόμισαν για να αποφύγουν τον πόλεμο. 

Συγκεκριμένα ο Vincke δήλωσε σε συνέντευξή του ότι η Larian έκλεισε τα γραφεία της στην Αγία Πετρούπολη και "πάλευε με τις πρεσβείες" για να μεταφέρει το προσωπικό της: "Είχα ήδη σκεφτεί για το τι θα κάναμε αν αυτό συνέβαινε. Οπότε η απόφαση ήταν αστραπιαία: Δεν μπορούμε να μείνουμε εδώ. Έπρεπε να μεταφέρουμε τους ανθρώπους μακριά επειδή, όπως γίνεται συνήθως, μπορείς σχεδόν να προβλέψεις θα γινόντουσαν κινήσεις και αυτό σήμαινε ότι η ομάδα μου θα έπρεπε να πάει στην πόλεμο."



Σύμφωνα με τον Vincke, μία ομάδα από developers, επενδυτές και νομικούς συμβούλους ανέλαβαν την μετακίνηση: "Έκαναν εξαιρετική δουλειά, δούλευαν μέρα-νύχτα για να μπορέσουν να μεταφέρουν όλους τους ανθρώπους. Είμαι πολύ υπερήφανος για όλους που το κατάφεραν". Το αποτέλεσμα είναι ότι το 90% των εργαζομένων της Larian στην Αγία Πετρούπολη μεταφέρθηκαν σε άλλα γραφεία της.

Ο Vincke συνέχισε: "Αυτό σήμαινε ότι αρχίσαμε να παλεύουμε με πρεσβείες και προξενεία. Ήταν αρκετά περίπλοκο. Σε μία μηχανή τόσο περίπλοκη όπως ένα RPG, όπου όλα είναι συνδεδεμένα με όλα, αν αρχίζεις να αφαιρείς πράγματα, όλο το έργο καταρρέει. Σε αυτό έφταιγε ότι έπρεπε να γίνουν πράγματα που δεν γινόντουσαν. Δεν είναι ότι δεν προσπάθησαν, αλλά ήταν πραγματικά δύσκολο. Και αυτό είχε επιπτώσεις μέχρι το τέλος της ανάπτυξης."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Aug 2024 22:42 #277048 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
Baldur's Gate 3: Οι παίκτες έχουν φιλήσει 75 εκατομμύρια φορές




1,9 εκατομμύρια έγιναν...τυρί!

Η εταιρεία ανάπτυξης Larian Studios, δημοσίευσε διάφορα στατιστικά για το Baldur's Gate.

Από αυτά βλέπουμε ότι 75 εκατομμύρια παίκτες έχουν...φιλήσει NPC companions, 1,9 εκατομμύρια έγιναν...τυρί και άλλα τέτοια χαριτωμένα.


Over the last 12 months, you’ve smooched your companions a total of 75 Million times.

Please give them a break, their lips are losing pixels. pic.twitter.com/6UWN45gri6

— Baldur's Gate 3 (@baldursgate3) August 7, 2024

Επίσης, 197.000 παίκτες έκαναν σεξ με τον Halsin σε μορφή αρκούδας!


It’s been a year since Baldur’s Gate 3 was released, and you know what we’ve realised?

Over a quarter of you can’t be trusted to not pick a fight with a djinni, and a surprising amount of you enjoy bear sex and tentacles.

Who’d have thought? pic.twitter.com/kU9fAH6tnZ

— Baldur's Gate 3 (@baldursgate3) August 7, 2024

Δείτε επίσης πόσα playthroughs απέτυχαν.


141,660 brave souls completed Honour Mode.
1.2M of you failed.

What, like it’s hard? pic.twitter.com/7dVU8uEmrl

— Baldur's Gate 3 (@baldursgate3) August 7, 2024

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Aug 2024 01:52 #277090 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
Ο CEO της Larian είπε ότι θα δούλευε για τα Fallout και Ultima αν δεν υπήρχε το Baldur's Gate




Το οποίο παραλίγο να μην πάρει την άδεια για να κυκλοφορήσει.

Σε μια συνέντευξη, ο CEO της Larian Studios, Swen Vincke, είπε ότι είχε μεγάλες φιλοδοξίες για την εταιρεία του και ότι υπήρχαν μόνο τρία games που ένιωθε ότι θα μπορούσαν να έχουν επιτυχία. Ο Vincke αισθάνθηκε ότι η απόκτηση των δικαιωμάτων για να δουλέψει σε μια καθιερωμένη σειρά σαν αυτή θα ήταν χρήσιμη για τη Larian σε μερικά επίπεδα.

Ο CEO της Larian είπε: "Θα ήταν υπέροχο για να προσελκύσουμε άλλους ανθρώπους στην εταιρεία. Ένιωθα ότι υπήρχε ένα γυάλινο ταβάνι που δεν θα μπορούσαμε να σπάσουμε εκτός κι αν είχαμε παραγωγικές αξίες επιπέδου ΑΑA, προϋπολογισμό, marketing, όλα τα πράγματα των ΑΑΑ. Θα ήταν το Ultima, θα ήταν το Fallout, θα ήταν το Baldur's Gate. Δεν είχα πολλές επιλογές". Το Baldur's Gate ήταν η πρώτη επιλογή της Larian Studios και ήταν το πρώτο project. Το ίδιο χρονικό διάστημα βρισκόταν σε ανάπτυξη το The Lady, The Mage and The Knight, το οποίο ακυρώθηκε.

Κάποια στιγμή, ένας fan οδήγησε την Larian Studios με την BioWare (πράγμα που ήταν πιο δύσκολο να γίνει στα late 90s). Τελικά η συνεργασία διακόπηκε από τον publisher της Larian, διότι φοβήθηκε πως η BioWare θα έβρισκε πολύτιμα μυστικά για ανταλλαγές. Ο Vincke είπε: «Θα έπρεπε να μιλάω με αυτούς τους ανθρώπους, αλλά η σχέση χάλασε εξαιτίας αυτής της παρέμβασης. Αυτό ήταν πραγματικά κρίμα»

Ο Vincke αναφέρθηκε επίσης στο πόσο κοντά έφτασε η Larian στο να μην πάρει την άδεια για το Baldur's Gate. Η εταιρεία έπρεπε να δημιουργήσει ένα έγγραφο σχεδιασμού για το video game ενώ παράλληλα ολοκλήρωνε το Divinity: Original Sin 2, οπότε έφτιαξαν κάτι πρόχειρα και ο Vincke είπε ότι "ήταν πραγματικά κακό". Ο Vincke είπε: "Η Wizard το έστειλε πίσω με την εταιρική εκδοχή του "Αυτό είναι πραγματικά σκ@τα". Και εμείς είπαμε: "Το ξέρουμε, αλλά κυκλοφορούμε ένα παιχνίδι—μην μας ζητάτε να το φτιάξουμε τώρα. Δώστε μας μια παράταση". Ευτυχώς, το κατάλαβαν και μας δόθηκε μια δεύτερη ευκαιρία".

Το Baldur's Gate τελικά κυκλοφόρησε στις 21 Δεκεμβρίου του 1998. Περισσότερα games και expansions τους κυκλοφόρησαν αργότερα. Πέρσι κυκλοφόρησε το Baldur's Gate 3, το οποίο είναι το πρώτο video game που κέρδισε βραβεία Game of the Year 2023 σε όλα τα σημαντικά game awards (που είναι 5) και εδώ στο gameworld.gr. Ωστόσο, δεν θα υπάρξουν sequels ή DLC από την Larian για το Baldur's Gate 3.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Sep 2024 00:54 #277700 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
Mod του Baldur’s Gate 3 μετατρέπει τις μάχες σε real-time αντί Turn-Based




Ακόμα χρειάζεται αρκετή δουλειά.

Ο modder tinybike δημιούργησε ένα mod, το οποίο μετατρέπει τις Turn-Based μάχες του Baldur’s Gate 3 σε real-time.

Προς το παρόν είναι εμφανές ότι το mod χρειάζεται αρκετή δουλειά και περιορίζεται σε έναν εχθρό την φορά και ακόμα δεν υπάρχει η δυνατότητα να κάνετε pause για να δώσετε εντολές στους συμμάχους. Αν τελικά προστεθεί, τότε οι μάχες θα θυμίζουν αρκετά τα παλιότερα Baldur’s Gate. Ο modder δήλωσε ότι πρόκειται για μία αρκετά πρώιμη έκδοση και ότι ακόμα δεν μπορεί να συνυπάρξει με το σύστημα διαλόγων, οπότε ακόμα δεν προτείνει να παίξετε το πλήρες campaign με αυτόν τον τρόπο.



Μπορείτε να κατεβάσετε και να δοκιμάσετε το mod κάνοντας κλικ εδώ .

Please Log in or Create an account to join the conversation.