Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Baldur's Gate 3

More
22 Mar 2024 09:49 #275409 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
Η Larian Studios δεν αναπτύσσει το Baldur's Gate 4




"Θέλουμε νέα πράγματα".

Η Larian Studios δεν αναπτύσσει το Baldur's Gate 4 καθώς είπε ότι θέλει να ετοιμάσει "μεγάλα πράγματα" κι ότι είναι φτιαγμένη "για κάτι το διαφορετικό".

Μιλώντας στο Game Developers Conference, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Larian, Swen Vincke, είπε ότι, λαμβάνοντας υπόψη τις επόμενες κινήσεις της εταιρείας, αρχικά ήθελε να προχωρήσει με ένα νέο Baldur's Gate. Αφού προχώρησε σε αυτό το σχέδιο για λίγο, ωστόσο, η Larian αποφάσισε ότι θα ήταν αντίθετο με την ταυτότητα της εταιρείας.

"Δεν είμαστε φτιαγμένοι γι’ αυτό", είπε ο Vincke. "Αυτό είναι κυριολεκτικά το αντίθετο από αυτό που θέλει η Larian. Θέλουμε να κάνουμε μεγάλα, νέα πράγματα. Δεν θέλουμε να ξανακάνουμε αυτό που έχουμε ήδη κάνει."



Ίσως αυτό είναι απόδειξη του πόσο επιτυχημένο είναι το Baldur's Gate 3. Ο Larian επέλεξε να κάνει προηγουμένως ένα sequel του του Divinity: Original Sin επειδή, όπως παραδέχεται ο Vincke, στην ιστορία δεν δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στο πρώτο παιχνίδι και δεν υπήρχε το σωστό αποτέλεσμα. Για το Original Sin 2, η αφήγηση βελτιώθηκε σημαντικά. Ένα Baldur's Gate 4 από την Larian, όπως φαίνεται, θα ήταν "πιο Baldur's Gate" με έναν τρόπο που η εταιρεία ανάπτυξης δεν θα το ήθελε.
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Mar 2024 10:19 #275438 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
"Δεν φταίει η Wizards of the Coast για την απόφασή μας"



O CEO της Larian Studios, Swen Vincke, δήλωσε ότι δεν φταίει η Wizards of the Coast, ιδιοκτήτρια εταιρεία της σειράς Dungeons & Dragons, για την απόφαση της εταιρείας του στο να μην αναπτύξει προς το παρόν το Baldur's Gate 4.
Ο Vincke δήλωσε συγκεκριμένα στο X (πρώην Twitter): "Η Wizards of the Coast δεν φταίει που πήραμε μια διαφορετική κατεύθυνση. Αντίθετα, έκαναν ό,τι καλύτερο μπορούσαν και ήταν μια πολύ σημαντική εταιρεία που μας παρείχε αδειοδότηση, αφήνοντάς μας να έχουμε απόλυτη ελευθερία στο τι θα κάνουμε. Αυτό είναι άλλωστε ό,τι καλύτερο για την Larian.

Ποτέ δεν ήμουν πιο σίγουρος για μια αλλαγή στρατηγικής. Αυτό είναι το σωστό για την Larian. Καταλαβαίνω ότι θα υπάρξει απογοήτευση επειδή οι άνθρωποι ερωτεύτηκαν αυτό που δημιουργήσαμε, αλλά ήταν μια ιστορία με αρχή, μέση και τέλος και δεν χρειάζεται περισσότερα. Η ομάδα μεγάλωσε πολύ κατά τη διάρκεια του Baldur's Gate 3 και νομίζω ότι μπορείτε να είστε πολύ ενθουσιασμένοι για το τι σημαίνει αυτή η άνοδος για το επόμενο παιχνίδι μας.

Όσο για το BG3 και τους χαρακτήρες του - ανήκουν πλέον στην Wizards of the Coast και νομίζω ότι καταλαβαίνουν πόσο σημαντικοί είναι για το community. Πιστεύω ότι θα τους φέρονται με σεβασμό. Δεν είναι εύκολο για εμάς να τους αποχαιρετήσουμε, αλλά ξέραμε επίσης από την αρχή ότι θα έπρεπε να το κάνουμε αυτό μια μέρα. Μάθαμε πολλά από τη δημιουργία τους και ανυπομονώ να δω αυτά τα μαθήματα να εφαρμόζονται σε νέους χαρακτήρες".

Η Larian Studios θα συνεχίσει για κάποιο διάστημα με την ανάπτυξη ορισμένων updates και DLC για το Baldur's Gate 3.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Mar 2024 10:45 #275453 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
Το Baldur's Gate 3 αρχικά θα σας άφηνε να κάνετε recruit ένα από τα bosses




Δείτε ποιος εχθρός θα μπορούσε να γίνει μέλος του camp.

O Swen Vincke, CEO της Larian και επικεφαλής του Baldur's Gate 3, αποκάλυψε διάφορες ιδέες που δεν χρησιμοποιήθηκαν στο τελικό game -μεταξύ των οποίων και η δυνατότητα να κάνεις recruit έναν μεγάλο εχθρό! (ακολουθούν spoilers για το Baldur's Gate 3).

Συγκεκριμένα, το αρχικό σχέδιο ήταν να μπορείτε να κάνετε befriend το mid-game boss του game, Ketheric Thorm (τον οποίο ενσαρκώνει ο θρυλικός J.K. Simmons)! Ο Vinke δήλωσε τα εξής: «Κατά τη διάρκεια του game, υπάρχει μία στιγμή όπου μπορείς να πείσεις τον Thorm να σταματήσει. Αυτή ήταν η στιγμή που οδηγούσε στο recruitment. Τελικά το κόψαμε όταν επανεξετάζαμε τα στοιχεία του Baldur's Gate 3, καθώς είχαμε "κολλήσει" και έπρεπε να ξαναφτιάξουμε όλο το Act 2. Θα ήταν στο camp σου όσο εσύ αντιμετωπίζεις τον Gortash και τον Orin και θα σου έδινε έμπιστες πληροφορίες σχετικά με αυτούς. Μετά θα μπορούσες να σταθείς στο πλευρό του. Ήταν φοβερή ιστορία».



Από τις δηλώσεις του Vincke, δεν είναι ξεκάθαρο αν ο Thorm θα ήταν recruitable ως camp follower ή πλήρως controllable party member αλλά, σε κάθε περίπτωση, η παρουσία του Thorm στο πλευρό του παίκτη θα ήταν σίγουρα συναρπαστική!

Επιπροσθέτως, ο Vinke αποκάλυψε μερικές τοποθεσίες που επρόκειτο να συμπεριληφθούν στο game, μεταξύ των οποίων το παλάτι Githyanki της βασίλισσας Vlaakith και το Gith Astral plane, ακόμη περισσότερα κομμάτια της Hell, καθώς και ένα shop στο Candlekeep. Οι περιοχές αυτές αφαιρέθηκαν κατά τη διάρκεια του development γιατί, σύμφωνα με τη Larian, ήταν πολύ μικρές για να προσφέρουν κάποια σημαντική αίσθηση exploration. Στο τελικό game, είδαμε λιγότερα, αλλά γενικά μεγαλύτερα maps.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Apr 2024 10:37 #275569 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
Θα κυκλοφορήσει και αυτό σε early access



Το νέο video game της Larian Studios θα κυκλοφορήσει και αυτό αρχικά σε early access, όπως συνέβη και με το Baldur's Gate 3. Την δήλωση έκανε ο επικεφαλής του τμήματος publishing της Larian, Michael Douse, ο οποίος είπε ότι: "Με αυτό τον τρόπο δεν χρειάζεται να προσπαθείς να προβλέψεις τι θα συμβεί. Όταν φτιάχνεις ένα triple-A game χωρίς early access, τότε είναι σαν να βάζεις στοίχημα ότι είναι καλό κι ότι θα αρέσει στον κόσμο. Στην early access μαθαίνεις πολύ γρήγορα τι πιστεύει ο κόσμος και προλαβαίνεις να στρίψεις το μεγάλο πλοίο (σ.σ. πριν πέσει στα βράχια)".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Apr 2024 10:38 #275575 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
Publishing director, Larian Studios: "Οι μαζικές απολύσεις μπορούσαν να αποφευχθούν. Οι εταιρείες τις έκαναν επειδή τις έκαναν και οι άλλοι"




Θεωρεί ότι καμία από αυτές τις εταιρίες δεν κινδυνεύει οικονομικά.

Ο publishing director της Larian Studios, Michael Douse, μίλησε για τα πρόσφατα κύματα απολύσεων στην βιομηχανία του gaming, δηλώνοντας ότι μπορούσαν να αποφευχθούν και ότι "καμία από αυτές τις εταιρίες δεν κινδυνεύει να χρεοκοπήσει".

Συγκεκριμένα ο Douse πιστεύει ότι αυτές οι εταιρίες έκαναν μαζικές απολύσεις, επειδή το έκαναν και οι όλοι: "Οι απολύσεις είναι ένα λάθος που αποφεύγεται. Αυτό είναι στην πραγματικότητα. Για αυτό βλέπετε την μία μετά την άλλη. Επειδή αυτές οι εταιρίες σκέφτονται: "Επιτέλους. Τώρα μπορούμε και εμείς. Το θέλαμε καιρό. Όλοι το κάνουν. Οπότε γιατί να μην το κάνουμε και εμείς;" Είναι αρρωστημένο. Καμία από αυτές τις εταιρίες δεν κινδυνεύει να χρεοκοπήσει. Απλά κινδυνεύουν να εκνευρίσουν τους μετόχους. Και αυτό είναι δεκτό. Έτσι δουλεύουν. Η δουλειά μίας ανώνυμης εταιρείας είναι να δημιουργεί κέρδος για τους μετόχους της. Δεν είναι να έχει ένα χαρούμενο κλίμα για τους εργαζομένους της."



Ο Douse επίσης παραδέχθηκε ότι δεν είναι στο χέρι του αν η Larian μπει στο χρηματιστήριο, αλλά πιστεύει ότι η επιτυχία του Baldur’s Gate 3 οφείλεται ως ένα σημείο στο ότι η εταιρία δεν περιοριζόταν από μετόχους: "Το να μπαίναμε στο χρηματιστήριο θα μας έδινε περισσότερα χρήματα, αλλά θα ήταν αντίθετο με την ποιότητα που προσπαθούμε να πετύχουμε. Οπότε δεν θα έκανε τα games μας καλύτερα. Απλά θα μας έκανε να βιαζόμαστε περισσότερο."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Apr 2024 04:31 #275623 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
Το Baldur’s Gate 3 είναι το πρώτο video game που κερδίζει κάθε σημαντικό Game of the Year Award




Την πεντάδα των GOTY συμπληρώνουν τα British Academy Film Awards.

To Baldur’s Gate 3 δεν σταμάτησε να κερδίζει Game of the Year Awards . Το Dungeons and Dragons RPG της Larian Studios ακόμα και 4 μήνες μετά την έναρξη του 2024 συνεχίζει να κερδίζει βραβεία. Πρόσφατα το Baldur’s Gate 3 κέρδισε τα British Academy Film Awards (BAFTAs) και συμπλήρωσε την πεντάδα των σημαντικών Game of the Year Awards.

Το Baldur’s Gate 3 έχει κερδίσει Game of the Year Awards στα:
Golden Joystick Awards (2023)
The Game Awards (2023)
D.I.C.E. Awards (2024)
Game Developer Choice Awards (2024)
British Academy Film Awards (2024)

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Baldur’s Gate 3 κέρδισε και την πρώτη θέση στο Game of the Year 2023 στο GameWorld.gr.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Apr 2024 09:57 #275667 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
"Τα δύο επόμενα θα είναι τα καλύτερα που έχουμε φτιάξει"



Ο Swen Vincke, CEO της Larian Studios, δήλωσε ότι τα δύο επόμενα games της εταιρείας θα είναι τα καλύτερα που έχουν φτιάξει ποτέ: «Ως ανεξάρτητο στούντιο από το 1996, εκτιμούμε την ελευθερία να ακολουθούμε τη δημιουργικότητά μας όπου κι αν οδηγεί. Σε αυτήν την περίπτωση, μετά από έξι χρόνια στο Forgotten Realms και πολλές συζητήσεις και συλλογισμούς, αποφασίσαμε να αδράξουμε αυτήν την ευκαιρία για να αναπτύξουμε τις δικές μας σειρές. Αυτή τη στιγμή εργαζόμαστε σε δύο νέα games και δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ενθουσιασμένοι για το τι επιφυλάσσει το μέλλον. Τα πράγματα που σας έφεραν το Baldur's Gate 3 θα αναβιώσουν και τα games αυτά θα είναι καθηλωτικές εμπειρίες στις οποίες θα διαμορφώνετε τις επιλογές σας».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Larian, Swen Vincke, είπε επίσης οτι εξετάζει τα διάφορα σχέδια που έχει το στούντιο για τα επόμενα games όσον αφορά τα γραφικά, το gameplay και την αφήγηση και πιστεύει ότι θα είναι "τα καλύτερα games που έχουμε φτιάξει ποτέ κι αυτό με κάνει να ενθουσιάζομαι σαν παιδί».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 May 2024 10:35 #275882 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
YouTuber έφτιαξε χειριστήριο στο σχήμα του Mysterious Artefact από το Baldur’s Gate 3




Χρειάστηκε 5 μήνες για να το ολοκληρώσει.

Ο YouTuber Rudeism έφτιαξε χειριστήριο στο σχήμα του Mysterious Artefact της Shadowheart από το Baldur’s Gate 3.

Αρχικά ο Rudeism σκόπευε να αφιερώσει μία εβδομάδα για να το ολοκληρώσει πριν από τα The Game Awards του 2023, αλλά τελικά χρειάστηκε 5 μήνες για να το σχεδιάσει να υλοποιήσει και να βάψει την συσκευή. Πέρα από 20 κουμπιά, το χειριστήριο έχει και ανιχνευτές κίνησης, με τους οποίους κινείται ο χαρακτήρας.

@rudeism I turned the Baldur's Gate 3 artifact into a controller! #baldursgate3 #controller #twitch #rudeism #gaming ♬ original sound - Rudeism

Ο ίδιος έχει παίξει διάφορα games με αντίστοιχα ανορθόδοξα controllers.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 May 2024 07:57 #275929 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
Άνοιξε νέο γραφείο



Η Larian Studios άνοιξε ένα νέο γραφείο και συγκεκριμένα στη Βαρσοβία της Πολωνίας, ώστε να επιταχύνει την ανάπτυξη των νέων της games. Η Larian δήλωσε στα social media: "Με δύο πολύ φιλόδοξα RPG που ξεκινούν τώρα την ανάπτυξη, τι καλύτερος τρόπος για να δούμε τα οράματά μας να υλοποιούνται από το να μεγαλώσουμε την ομάδα και να ανοίξουμε ένα έβδομο στούντιο στην καρδιά της gaming σκηνής της Πολωνίας!"
Ενώ οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως κάνουν περικοπές, η Larian ανοίγει νέες θέσεις εργασίας. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 May 2024 08:29 #276014 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Baldur's Gate 3
Larian Studios: "Το Baldur’s Gate 3 χρειάστηκε λιγότερο crunch από τα προηγούμενα games μας"




Παραδέχθηκε όμως ότι, έστω και λίγο, ήταν απαραίτητο.

Ο CEO της Larian Studios, Swen Vincke δήλωσε ότι για το Baldur’s Gate 3 χρειάστηκε crunch, όταν γινόταν κάτι απρόβλεπτο.

Ο Vincke βρέθηκε σε ένα Q&A στην Πολωνική έκθεση Digital Dragon, όπου μιλώντας για το crunch δήλωσε ότι "δεν απαιτούνταν ιδιαίτερα από την ομάδα της Larian", ότι "ήταν σίγουρα λιγότερο από άλλα games στο παρελθόν", αλλά "θα έλεγε ψέματα αν έλεγε ότι δεν υπήρξε καθόλου crunch".



Συγκεκριμένα ο Vincke δήλωσε: "Δεν είχαμε υπερβολικό crunch, άλλα είχαμε λίγο. Για να είμαι ειλικρινής πάντα έχεις λίγο, όταν προσπαθείς να τελειώσεις κάτι, ειδικά ότι υπάρχει τόση περιπλοκότητα που πρέπει να ενοποιηθεί." Ο Vincke πρόσθεσε ότι όποιος δούλεψε υπερωρίες πληρώθηκε ότι "πολύ, πολύ, πολύ σπάνια δούλευαν οι εργαζόμενοι σαββατοκύριακα ή μετά τις 20:00".

Please Log in or Create an account to join the conversation.