Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Κίνα: Γενική συζήτηση για τα games της χώρας

More
22 Sep 2021 20:46 #255669 by Stathis Moose Stathopoulos
Η Κίνα επιβάλει περιορισμούς στα games: Όχι στις ομοφυλοφιλικές σχέσεις, τον εθισμό και τους celebrities



Συναντήθηκε με Tencent και NetEase

Στην Κίνα, μετά τον περιορισμό των ανηλίκων σε τρεις ώρες online games την εβδομάδα (μία ώρα ημέρας το ΠΣΚ) που ξεκίνησε την 1η Σεπτεμβρίου, όλοι οι παίκτες θα πρέπει πλέον να κάνουν εγγραφή με τα πραγματικά ονόματά τους. Συν τις άλλοις, η κυβέρνηση θέτει και άλλους περιορισμούς.

Η Κίνα θα καθυστερεί στο εξής την έγκριση των νέων online games, ώστε να καταπολεμήσει τον online εθισμό στα games ανάμεσα στους νέους. Μάλιστα, φήμες από πηγή μέσα στην κυβέρνηση, λένε ότι στόχος είναι η μείωση των νέων games για να μειωθεί ο εθισμός στα games, λέγοντας μάλιστα ότι "εγκρίθηκαν πολλά games στο πρώτο μισό του 2021". Η καθυστέρηση στην έγκριση ισχύει εδώ και ένα μήνα και δεν γνωρίζουμε πότε οι ρυθμοί εγκρίσεων θα φτάσει στα προηγούμενα φυσιολογικά επίπεδα.

Επιπλέον, σε συνάντηση που είχαν οι επικεφαλής της Κίνας με τους εκπροσώπους των Tencent και NetEase από την ίδια χώρα, πρόσθεσαν νέους περιορισμούς στα games, σύμφωνα με τους οποίους δεν θέλουν τα νέα παιχνίδια να περνάνε λάθος αξίες. Στους περιορισμούς απαγορεύονται οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις, το άσεμνο και βίαιο περιεχόμενο και εκείνες οι αξίες που γεννούν ανθυγιεινές τάσεις, όπως η λατρεία του χρήματος και η θηλυκότητα". Αυτά θα πρέπει μάλιστα να αφαιρεθούν και στα ήδη υπάρχοντα games. Επιπλέον, θα πρέπει στο game design καθε παιχνιδιού να μην υπάρχει ως στόχος ο εθισμός, να μην συμμετέχουν celebrities και να μπουν κανόνες στο livestreaming.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Sep 2021 18:41 #255776 by Stathis Moose Stathopoulos
213 Κινεζικές gaming εταιρείες λένε ότι θα "τηρήσουν κατά γράμμα" τους κανόνες της κυβέρνησης για το gaming



Θα εφαρμοστεί η τεχνολογία online αναγνώρισης προσώπου σε ανήλικους.

Η Κινεζική κυβέρνηση είχε πάντοτε αυστηρά μέτρα ενάντια στα video games, τα οποία έβλεπε ότι "εθίζουν τους νέους".

Με αφορμή τα τελευταία μέτρα τα οποία έχουν γίνει πιο αυστηρά και μάλιστα επέβαλαν περιορισμό πρόσβασης στο online gaming για ανήλικους (σε μόλις τρεις ώρες ανά εβδομάδα, μέσα σε ΠΣΚ), η Κίνα κάλεσε μερικούς από τους μεγαλύτερους developers και publishers μέσα στον Σεπτέμβριο και τους παρότρυνε να "σταματήσουν την μονόπλευρη εστίαση προς την επιδίωξη κέρδους ή την προσέλκυση νέων fans και άλλες λανθασμένες τάσεις και να αλλάξουν τους κανόνες στα games που προκαλούν κάθε είδους εθισμό".

Μετά από τις συναντήσεις της κυβέρνησης της Κίνας, η CGIGC, Ένωση των game developers της χώρας, ανακοίνωσε ότι: "213 gaming εταιρείες, μεταξύ αυτών και οι Tencent και NetEasy, δηλώνουν ότι θα ακολουθήσουν τους κανόνες της κυβέρνησης και θα εφαρμόσουν την τεχνολογία facial recognition (σ.σ. αναγνώριση προσώπου) ώστε οι νέοι να σταματήσουν να παίζουν εκτός ωραρίου και παράνομα". Η δήλωση αναφέρει ότι "Οι υπογράφοντες θα κόψουν κάθε περιεχόμενο που διαστρεβλώνει την ιστορία ή προωθεί "θηλυκή" συμπεριφορά (σ.σ. ως προς τα games που προάγουν την ομοφυλοφιλία) και ότι οι developers θα δουλέψουν ώστε να αποτρέψουν την ανάπτυξη games που παραβιάζουν τους νόμους της Κίνας, ενώ θα σταματήσουν να χρησιμοποιούν διεθνείς gaming πλατφόρμες".

Οι εταιρείες ανέφεραν ότι δεν θα εισάγουν περιεχόμενο που θα είναι: πολιτικά επιβλαβές, μηδενιστικό, βρώμικο, πορνογραφικό, φρικιαστικό, τρομοκρατικό και παράνομο  σύμφωνα με άλλους νόμους". Θα αντισταθούν αποφασιστικά στο να "διεκδικούν χρήματα από τους χρήστες και άλλες κακές κουλτούρες" και δεν θα αλλάζουν τους κανόνες των games για να εθίσουν τους χρήστες.

Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τους νέους κανόνες της Κίνας για το περιεχόμενο των games

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Jan 2022 23:43 #260682 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα περιορίζει ακόμα περισσότερο την πρόσβαση των νέων στα video games




Τους επιτρέπει να παίξουν μέχρι 14 ώρες στις δύο εβδομάδες των διακοπών.

Η Κίνα κάνει ακόμα πιο περιορισμένη την πρόσβαση των νέων στα video games.

Η ανακοίνωση έγινε από την Tencent, η οποία ανέβασε στο Κινέζικο blog Weibo , ένα ημερολόγιο, το οποίο δείχνει τις μέρες των χειμερινών διακοπών που επιτρέπεται να παίξουν games οι νέοι κάτω των 18. Συγκεκριμένα τους επιτρέπεται να παίξουν μέχρι 14 ώρες κατά τη διάρκεια των εορτασμών της Κινέζικης Πρωτοχρονιάς. Η Tencent δήλωσε: "Αν παίξετε λιγότερο κατά τις χειμερινές διακοπές, θα είστε καλύτεροι στο σχολείο από τη νέα χρονιά. Όταν δεν παίζετε video games θα μπορείτε να μελετάτε περισσότερο, να ασκείστε περισσότερο και να έρθετε πιο κοντά στη φύση".

Οι εορτασμοί της Κινέζικής πρωτοχρονιάς διαρκούν περίπου 15 μέρες. Από πέρυσι οι νέοι επιτρέπεται να παίζουν μόνο για μία ώρα, μεταξύ 20:00 και 21:00, από Παρασκευή ως Κυριακή. Η κυβέρνηση της Κίνας εφάρμοσε τους συγκεκριμένους νόμους για να καταπολεμήσει τον εθισμό στο gaming και να απομακρύνει τους νέους από τα video games, καθώς, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, αποτελούν πνευματικό ναρκωτικό. Η gaming βιομηχανία της Κίνας έχει πληγεί αρκετά μετά την εφαρμογή των συγκεκριμένων νόμων και 14.000 εταιρείες έχουν κλείσει από τότε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Feb 2022 00:54 #261036 by Nikos Georgopoulos
14.000 κινεζικές εταιρείες ανάπτυξης games έχουν κλείσει




Αιτία είναι οι νέοι περιορισμοί στην πρόσβαση των νέων στα video games.

Το πάγωμα των αδειών για games στην Κίνα συνεχίζεται και πολλές εταιρείες ανάπτυξη έχουν κλείσει.

Η South China Morning Post  (SCMP) σημειώνει ότι η Εθνική Διοίκηση Τύπου και Δημοσιεύσεων (NPPA) δεν έχει δημοσιεύσει κατάλογο με τους νέες εγκεκριμένες κυκλοφορίες από τον Ιούλιο του 2021. Η κρατική εφημερίδα Securities Daily αναφέρει περίπου 14.000 εταιρείες ανάπτυξης games, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που ασχολούνται με το merchandising ή την έκδοση, έχουν βάλει λουκέτο.

H NPPA τυπικά εγκρίνει περίπου 80 έως 100 games τον μήνα, οπότε η έλλειψη εγκεκριμένου καταλόγου έχει ακινητοποιήσει μέρος της βιομηχανίας. Η Κίνα είναι μια τεράστια αγορά και η διακοπή προκάλεσε αβεβαιότητα που οδήγησε σε απολύσεις σε εταιρείες και σε ομίλους με τμήματα games. Oι μικρότερες επιχειρήσεις έχουν πληγεί περισσότερο.

Εταιρείες όπως ο τεχνολογικός γίγαντας Tencent συνέχισαν να επεκτείνονται διεθνώς ώστε να εξισορροπήσουν τη ρυθμιστική κατάσταση στην πατρίδα τους. Το SCMP επισημαίνει ότι η Tencent σχεδιάζει επίσης να ανοίξει μια νέα εταιρεία ανάπτυξης στη Σιγκαπούρη υπό την TiMi Studio Group, η οποία είναι υπεύθυνη για το Honor of Kings της Tencent. Η TiMi διαθέτει επίσης διεθνή στούντιο στο Μόντρεαλ, το Σιάτλ και το Λος Άντζελες.

Κανένας λόγος δεν έχει δοθεί για την παύση και η NPPA δεν έχει δηλώσει πότε θα ξαναρχίσουν οι εγκρίσεις, πριν από αυτό το τελευταίο πάγωμα, η μεγαλύτερη περίοδος κατά την οποία δεν κυκλοφόρησαν νέες άδειες games ήταν εννέα μήνες το 2018. Η SCMP επισημαίνει ότι το πάγωμα των εγκρίσεων συνέβη λίγους μήνες μετά τον Μάρτιο του 2021, όταν ο πρόεδρος Σι Τζινπίνγκ ανέφερε τις ανησυχίες του για τον ψυχολογικό αντίκτυπο των gaming στους νέους.

Kρατικά μέσα ενημέρωσης, αργότερα τον Αύγουστο, αναφέρθηκαν στα games ως "πνευματικό όπιο" και "ηλεκτρονικά ναρκωτικά". Περιορισμοί που περιόριζαν το online gaming των νέων της χώρας τέθηκαν σε ισχύ την 1η Σεπτεμβρίου. Αν και οι περιορισμοί αυτοί δεν ήταν νόμος (και σύντομα καταστρατηγήθηκαν), ο συνδυασμένος αντίκτυπος όλων αυτών, η έλλειψη εγκρίσεων για νέα games και η γενική αβεβαιότητα, επηρεάζουν τη βιομηχανία αρνητικά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Mar 2022 00:07 #262328 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα περιορίζει το livestreaming και τα social media για τους ανήλικους χρήστες



Νέος νόμος για τον..."εθισμό στο διαδίκτυο".Μετά τους ήδη αυστηρούς περιορισμούς στα online games, η Κίνα επεκτείνει τους περιορισμούς και για το livestreaming και τα social media.Η Διοίκηση του Κυβερνοχώρου της Κίνας λέει ότι οι νέοι κανονισμοί στοχεύουν στην καταπολέμηση του εθισμού στο διαδίκτυο μεταξύ ανηλίκων. Σε άρθρο της , η South China Morning Post αναφέρει ότι η Κίνα επεκτείνει τους περιορισμούς της στο online gaming για ανηλίκους, ώστε να περιλαμβάνει livestreaming, ήχο, βίντεο και υπηρεσίες social media. Οι νέοι κανονισμοί (που επί του παρόντος η κυβέρνηση είπε ότι είναι ανοιχτή στο να λάβει feedback από τους πολίτες της για αλλαγές) καλούν όλους τους παρόχους διαδικτυακών υπηρεσιών να δημιουργήσουν μια "λειτουργία για νέους" με όρια στον επιτρεπόμενο χρόνο χρήσης, το περιεχόμενο και το ποσό που επιτρέπεται να ξοδεύουν οι νέοι για αγορές στο διαδίκτυο.Το προσχέδιο του νόμου αναφέρει ότι ο αριθμός των ανήλικων χρηστών του διαδικτύου στην Κίνα έχει φτάσει τα 183 εκατομμύρια και το «ποσοστό διείσδυσης του Διαδικτύου» για ανηλίκους είναι 94,9%, πολύ πιο πάνω από το συνολικό ποσοστό του 70,4%. Η ανακοίνωση χαρακτηρίζει το Internet ένα ισχυρό εκπαιδευτικό εργαλείο, αλλά και ότι παράλληλα ανοίγει την πόρτα σε «παράνομες και κακές πληροφορίες», τις οποίες οι ανήλικοι γενικά "δεν είναι καλά εξοπλισμένοι για να χειριστούν σωστά".Εξαιτίας αυτού, ο γενικός γραμματέας της Κίνας Xi Jinping απηύθυνε έκκληση για «ενίσχυση της διακυβέρνησης του κυβερνοχώρου σύμφωνα με το νόμο, ενίσχυση της κατασκευής online περιεχομένου και δημιουργία "καθαρού κυβερνοχώρου για την πλειοψηφία των χρηστών του Διαδικτύου", ιδιαίτερα των νέων».Οι νέοι κανονισμοί στοχεύουν στην αντιμετώπιση τεσσάρων βασικών ανησυχιών:Διαδικτυακή παιδεία ανηλίκωνΚανόνες περιεχομένου πληροφοριώνΠροστασία προσωπικών δεδομένων ανηλίκωνΠρόληψη και έλεγχος του εθισμού στο διαδίκτυο μεταξύ ανηλίκωνΕίναι ενδιαφέρον ότι οι κανονισμοί δεν ισχύουν μόνο για παρόχους διαδικτυακών υπηρεσιών, αλλά και για εταιρείες hardware που κατασκευάζουν και πωλούν φορητές συσκευές και υπολογιστές, οι οποίες πρέπει να "αποδεχτούν την κυβερνητική και κοινωνική εποπτεία" και να εγκαταστήσουν λογισμικό περιορισμού πρόσβασης στα προϊόντα τους πριν τα κυκλοφορήσουν στο κοινό. Άρθρο του Reuters αναφέρει ότι ορισμένες κινεζικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των livestreaming sites Tencent Video και iQIYI, έχουν ήδη εφαρμόσει συστήματα "Youth mode" για ανηλίκους. Ωστόσο, οι αυστηρότεροι περιορισμοί της κινεζικής κυβέρνησης επηρεάζουν αρνητικά πολλούς από τους μεγάλους παίκτες της χώρας: Οι τιμές των μετοχών τόσο της Tencent όσο και της iQIYI, καθώς και του κινεζικού site video sharing Bilbili, έχουν παρουσιάσει μειωμένη επισκεψιμότητα από τις αρχές του 2021.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Mar 2022 17:45 #262636 by Nikos Georgopoulos
Η Αμερική αφαιρεί τους δασμούς σε εισαγόμενο PC hardware από την Κίνα




Πτώση τιμών αναμένεται σε GPUs, λευκές συσκευές και smartphones.

Οι ΗΠΑ καταργούν τους δασμούς σε διάφορα εξαρτήματα που εισάγονται από την Κίνα.

H προσοχή του κόσμου είναι στραμμένη στη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, τις υψηλές τιμές του πετρελαίου, τον πληθωρισμό και τις ελλείψεις εξαρτημάτων και είναι σχετικά εύκολο να ξεχάσει κανείς ότι διεξάγεται ένας άλλου είδους πόλεμος μεταξύ των ΗΠΑ και της Κίνας. Oι εμπορικές εντάσεις έχουν μειωθεί από τότε που ανέλαβε η κυβέρνηση Μπάιντεν, οι δασμοί παραμένουν σε ισχύ για πολλά εισαγόμενα κινεζικά προϊόντα και σύντομα όμως θα μειωθούν.

Η κυβέρνηση των ΗΠΑ επανέφερε περισσότερα από 350 προϊόντα σε έναν κατάλογο εξαιρέσεων από τους αμερικανικούς εισαγωγικούς δασμούς που τέθηκαν σε ισχύ από το 2018. Τα προϊόντα που επηρεάζονται περιλαμβάνουν μεγάλη ποικιλία μηχανημάτων, ηλεκτρονικών εξαρτημάτων και καταναλωτικών αγαθών, από εξαρτήματα οθόνης τηλεόρασης έως ηλεκτρικές σκούπες. Το πιο σημαντικό για τους PC gamers είναι ότι ο κατάλογος περιλαμβάνει: "μονάδες τυπωμένων κυκλωμάτων για την απόδοση εικόνων σε οθόνες υπολογιστών".

Ο πληθωρισμός τρέχει σε υψηλά επίπεδα πολλών δεκαετιών οπότε μια τιμολόγηση που κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση θα είναι ευπρόσδεκτη. Οι τιμές των GPUs συνεχίζουν να πέφτουν, και αν καταργηθούν αυτοί οι δασμοί, πολλές άλλες κατηγορίες προϊόντων θα ακολουθήσουν. Τα φθηνότερα εξαρτήματα θα έχουν αντίκτυπο σε πολλά είδη καταναλωτικής τεχνολογίας, από τηλεοράσεις και λευκές συσκευές μέχρι laptops και smartphones. Tα αποτελέσματα των χαμηλότερων δασμών θα χρειαστούν λίγο χρόνο για να εκδηλωθούν στην αγορά ενώ με την εκτίναξη του κόστους του πετρελαίου και τα υψηλότερα έξοδα αποστολής, είναι σημαντικό να μην περιμένετε πάρα πολλά όμως.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Apr 2022 23:28 #263070 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα εγκρίνει πλέον τα games ταχύτερα




14.000 εταιρείες είχαν κλείσει μετά από 9μηνη καθυστέρηση.

Η κινεζική gaming βιομηχανία είναι έτοιμη να αρχίσει να κινείται ξανά μετά το καταστροφικό πάγωμα εννέα μηνών.

Οι ρυθμιστικές αρχές πολιτισμού της Κίνας, μετά από μια παύση εννέα μηνών που έθεσε την κινεζική gaming βιομηχανία στα άκρα, άρχισαν επιτέλους να εκδίδουν νέες εγκρίσεις για τα εγχώρια games, ώστε να μπορούν να δημοσιεύονται εντός της χώρας. H Εθνική Ένωση Τύπου και Δημοσιεύσεων (η πολιτιστική ρυθμιστική αρχή της Κίνας για τις ειδήσεις, τα έντυπα και τις διαδικτυακές εκδόσεις) ενέκρινε σήμερα 45 κυκλοφορίες, όπως ανέφερε το Bloomberg . Τα games αυτά είναι η πρώτη παρτίδα που επιτρέπεται από τον περασμένο Ιούλιο, αν και τα νέα προσφέρουν κάποια ανακούφιση στην κινεζική gaming βιομηχανία, οι εγκρίσεις ήρθαν πολύ αργά για τις 14.000 εταιρείες που διαγράφηκαν κατά τη διάρκεια του παγώματος. Η τελευταία καθυστέρηση έγκρισης που αποτελεί ρεκόρ ήταν το 2018, η οποία διήρκεσε δέκα μήνες.

Αυτό βοήθησε στην ανακούφιση της πρόσφατης μεταβλητότητας των τιμών των μετοχών. Οι επενδυτές ανησυχούσαν πρόσφατα για τους αυξημένους περιορισμούς σχετικά με το πόσο καιρό επιτρέπεται στους ανηλίκους να παίζουν video games. Oι κινεζικοί γίγαντες Tencent και Netease τον περασμένο Σεπτέμβριο έχασαν 60 δισεκατομμύρια δολάρια από την αξία των μετοχών τους. Αυτό αντιστοιχεί σε οκτώ Bethesdas, ή σχεδόν μία ολόκληρη Activision Blizzard. Σήμερα, η μετοχή της Netease και της Bilibili (μιας κινεζικής εταιρείας φιλοξενίας βίντεο που εκδίδει επίσης παιχνίδια) αυξήθηκε κατά 8%.

Ένας από τους λόγους για τους οποίους οι νέες εγκρίσεις άργησαν τόσο πολύ είναι οι αυστηρότεροι περιορισμοί περιεχομένου για τα παιχνίδια στα οποία μπορούν να έχουν πρόσβαση ανήλικοι. Οι Κινέζοι γονείς ανησυχούσαν ότι τα free-to-play παιχνίδια για κινητά επηρέαζαν αρνητικά την ευημερία των παιδιών τους, γεγονός που είχε επίσης συμβάλει στην επιβράδυνση. Σχεδόν μια εβδομάδα αργότερα εμφανίστηκε μια γκρίζα αγορά λογαριασμών ενοικίασης, η οποία επέτρεπε στους ανηλίκους να παρακάμπτουν τα χρονικά όρια για το πόσο καιρό θα μπορούσαν να παίζουν δημοφιλείς τίτλους όπως το Honor of Kings.

1.200 άδειες παιχνιδιών χορηγούνται κάθε χρόνο και οι κινέζοι developers ωθήθηκαν να βελτιώσουν την ποιότητα των games τους. Αυτοί οι κανονισμοί έχουν καταστήσει την κινεζική ανάπτυξη παιχνιδιών απίστευτα ανταγωνιστική και ορισμένες έξυπνες εταιρείες έχουν αξιοποιήσει την αγορά των παικτών που θέλουν premium, πλούσιες σε ιστορία εμπειρίες, προκειμένου να ανταγωνιστούν για άδειες. Οι μικρότεροι ανεξάρτητοι developers έχουν δυσκολευτεί σημαντικά με τις συνεχείς αλλαγές στο ρυθμιστικό τοπίο.

45 άδειες έχουν χορηγηθεί μόνο μέχρι στιγμής, οι οποίες εξακολουθούν να αποτελούν ένα μικρό ποσοστό του συνολικού αριθμού των games που επιτρέπεται να εκδίδονται στην Κίνα κάθε χρόνο. H NPPA μπορεί να φτάσει ή να ξεπεράσει τις περίπου 1.200 εγκρίσεις που είναι τυπικές για τον οργανισμό φέτος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Apr 2022 12:18 #263210 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα κάνει ban τα livestreams μη εγκεκριμένων video games




Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τον εθισμό των ανηλίκων στα video games.

Τον Μάρτιο, η Κινεζική κυβέρνηση ανακοίνωσε τα σχέδιά της να αυξήσει τους περιορισμούς της όσον αφορά το online gaming για τους ανήλικους, συμπεριλαμβανομένων των livestreams και των social media.

Η Κινεζική κυβέρνηση ζητούσε feedback από τους πολίτες για τα νέα μέτρα, αφού είχε δημοσιεύσει ένα πρόχειρο έγγραφο με τους νέους περιορισμούς. Σύμφωνα με μια αναφορά, το Εθνικό Ράδιο και η Διαχείριση Τηλεόρασης της Κίνας έχουν πλέον επιβάλλει bans στα livestreams video games που δεν έχουν λάβει έγκριση. Ο νέος αυτός περιορισμός ισχύει για τα video games που δεν έχουν λάβει την έγκριση της Κίνας για να δημοσιευτούν, καθώς και για streams από games και διαγωνισμούς eSports εκτός της Κίνας. Μαζί με τους νέους περιορισμούς, η Κινεζική κυβέρνηση ζήτησε από τους streamers να αποφύγουν “ανεπιθύμητες” συμπεριφορές και trends που γίνονται μόνο για την δημοσιότητα και να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες τους σε ένα “πολιτισμένο και υγειές” online περιβάλλον.


Elden Ring was a hit on Chinese game live streaming platforms reaching 17.1m cumulative daily average viewers in its first week.

But it's not approved for sale there (People still find ways to buy it ofc).

If the below is fully enforced, Elden Ring couldn't be streamed at all. t.co/roKxkQwatI

— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) April 15, 2022

Οι νέοι περιορισμοί στο online gaming είναι μέρος μιας προσπάθειας της Κίνας να καταπολεμήσει τον εθισμό στα video games που παρατηρήθηκε στους ανήλικους της χώρας. Ειδικότερα, στην πρώτη παράγραφο των νέων περιορισμών αναφέρονται τα εξής: “Ζητήματα όπως το χάος των online live μεταδόσεων και ο εθισμός των ανηλίκων στα games έχουν τραβήξει την προσοχή της κοινωνίας και είναι σημαντικό να λάβουμε αποτελεσματικά μέτρα ώστε να τα περιορίσουμε.”

Ένας από λόγους που ώθησαν την Κίνα σε αυτούς τους νέους περιορισμούς είναι το γεγονός ότι παρόλο που τα video games χρειάζονται επίσημη έγκριση για να κυκλοφορήσουν στην χώρα, μη εγκεκριμένα games, όπως το Elden Ring, προωθούνται σε πλατφόρμες όπως τα Huya, DouYu και Bilibili. Ο αναλυτής Daniel Ahmad δήλωσε τα εξής: “Νωρίτερα μέσα στο έτος, το Elden Ring έγινε διάσημο στις Κινέζικες live streaming πλατφόρμες και έφτασε συγκεντρωτικά τις 17.1 εκατομμύρια ημερήσιες προβολές, παρά το γεγονός ότι δεν είχε λάβει επίσημη έγκριση.”

Οι νέοι περιορισμοί δημοσιεύθηκαν μια ημέρα αφότου η Tencent ανακοίνωσε ότι θα λάβει μέτρα για να μπλοκάρει μη εγκεκριμένα ξενόφερτα video games σε όλες τις πλατφόρμες της. Ακόμα, οι περιορισμοί ανακοινώθηκαν μια ημέρα μετά την έγκριση κάποιων νέων video games από την Κίνα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Apr 2022 12:49 #263212 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα κάνει ban τα livestreams μη εγκεκριμένων video games




Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τον εθισμό των ανηλίκων στα video games.

Τον Μάρτιο, η Κινεζική κυβέρνηση ανακοίνωσε τα σχέδιά της να αυξήσει τους περιορισμούς της όσον αφορά το online gaming για τους ανήλικους, συμπεριλαμβανομένων των livestreams και των social media.

Η Κινεζική κυβέρνηση ζητούσε feedback από τους πολίτες για τα νέα μέτρα, αφού είχε δημοσιεύσει ένα πρόχειρο έγγραφο με τους νέους περιορισμούς. Σύμφωνα με μια αναφορά, το Εθνικό Ράδιο και η Διαχείριση Τηλεόρασης της Κίνας έχουν πλέον επιβάλλει bans στα livestreams video games που δεν έχουν λάβει έγκριση. Ο νέος αυτός περιορισμός ισχύει για τα video games που δεν έχουν λάβει την έγκριση της Κίνας για να δημοσιευτούν, καθώς και για streams από games και διαγωνισμούς eSports εκτός της Κίνας. Μαζί με τους νέους περιορισμούς, η Κινεζική κυβέρνηση ζήτησε από τους streamers να αποφύγουν “ανεπιθύμητες” συμπεριφορές και trends που γίνονται μόνο για την δημοσιότητα και να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες τους σε ένα “πολιτισμένο και υγειές” online περιβάλλον.


Elden Ring was a hit on Chinese game live streaming platforms reaching 17.1m cumulative daily average viewers in its first week.

But it's not approved for sale there (People still find ways to buy it ofc).

If the below is fully enforced, Elden Ring couldn't be streamed at all. t.co/roKxkQwatI

— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) April 15, 2022

Οι νέοι περιορισμοί στο online gaming είναι μέρος μιας προσπάθειας της Κίνας να καταπολεμήσει τον εθισμό στα video games που παρατηρήθηκε στους ανήλικους της χώρας. Ειδικότερα, στην πρώτη παράγραφο των νέων περιορισμών αναφέρονται τα εξής: “Ζητήματα όπως το χάος των online live μεταδόσεων και ο εθισμός των ανηλίκων στα games έχουν τραβήξει την προσοχή της κοινωνίας και είναι σημαντικό να λάβουμε αποτελεσματικά μέτρα ώστε να τα περιορίσουμε.”

Ένας από λόγους που ώθησαν την Κίνα σε αυτούς τους νέους περιορισμούς είναι το γεγονός ότι παρόλο που τα video games χρειάζονται επίσημη έγκριση για να κυκλοφορήσουν στην χώρα, μη εγκεκριμένα games, όπως το Elden Ring, προωθούνται σε πλατφόρμες όπως τα Huya, DouYu και Bilibili. Ο αναλυτής Daniel Ahmad δήλωσε τα εξής: “Νωρίτερα μέσα στο έτος, το Elden Ring έγινε διάσημο στις Κινέζικες live streaming πλατφόρμες και έφτασε συγκεντρωτικά τις 17.1 εκατομμύρια ημερήσιες προβολές, παρά το γεγονός ότι δεν είχε λάβει επίσημη έγκριση.”

Οι νέοι περιορισμοί δημοσιεύθηκαν μια ημέρα αφότου η Tencent ανακοίνωσε ότι θα λάβει μέτρα για να μπλοκάρει μη εγκεκριμένα ξενόφερτα video games σε όλες τις πλατφόρμες της. Ακόμα, οι περιορισμοί ανακοινώθηκαν μια ημέρα μετά την έγκριση κάποιων νέων video games από την Κίνα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Apr 2022 13:20 #263214 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα κάνει ban τα livestreams μη εγκεκριμένων video games




Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τον εθισμό των ανηλίκων στα video games.

Τον Μάρτιο, η Κινεζική κυβέρνηση ανακοίνωσε τα σχέδιά της να αυξήσει τους περιορισμούς της όσον αφορά το online gaming για τους ανήλικους, συμπεριλαμβανομένων των livestreams και των social media.

Η Κινεζική κυβέρνηση ζητούσε feedback από τους πολίτες για τα νέα μέτρα, αφού είχε δημοσιεύσει ένα πρόχειρο έγγραφο με τους νέους περιορισμούς. Σύμφωνα με μια αναφορά, το Εθνικό Ράδιο και η Διαχείριση Τηλεόρασης της Κίνας έχουν πλέον επιβάλλει bans στα livestreams video games που δεν έχουν λάβει έγκριση. Ο νέος αυτός περιορισμός ισχύει για τα video games που δεν έχουν λάβει την έγκριση της Κίνας για να δημοσιευτούν, καθώς και για streams από games και διαγωνισμούς eSports εκτός της Κίνας. Μαζί με τους νέους περιορισμούς, η Κινεζική κυβέρνηση ζήτησε από τους streamers να αποφύγουν “ανεπιθύμητες” συμπεριφορές και trends που γίνονται μόνο για την δημοσιότητα και να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες τους σε ένα “πολιτισμένο και υγειές” online περιβάλλον.


Elden Ring was a hit on Chinese game live streaming platforms reaching 17.1m cumulative daily average viewers in its first week.

But it's not approved for sale there (People still find ways to buy it ofc).

If the below is fully enforced, Elden Ring couldn't be streamed at all. t.co/roKxkQwatI

— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) April 15, 2022

Οι νέοι περιορισμοί στο online gaming είναι μέρος μιας προσπάθειας της Κίνας να καταπολεμήσει τον εθισμό στα video games που παρατηρήθηκε στους ανήλικους της χώρας. Ειδικότερα, στην πρώτη παράγραφο των νέων περιορισμών αναφέρονται τα εξής: “Ζητήματα όπως το χάος των online live μεταδόσεων και ο εθισμός των ανηλίκων στα games έχουν τραβήξει την προσοχή της κοινωνίας και είναι σημαντικό να λάβουμε αποτελεσματικά μέτρα ώστε να τα περιορίσουμε.”

Ένας από λόγους που ώθησαν την Κίνα σε αυτούς τους νέους περιορισμούς είναι το γεγονός ότι παρόλο που τα video games χρειάζονται επίσημη έγκριση για να κυκλοφορήσουν στην χώρα, μη εγκεκριμένα games, όπως το Elden Ring, προωθούνται σε πλατφόρμες όπως τα Huya, DouYu και Bilibili. Ο αναλυτής Daniel Ahmad δήλωσε τα εξής: “Νωρίτερα μέσα στο έτος, το Elden Ring έγινε διάσημο στις Κινέζικες live streaming πλατφόρμες και έφτασε συγκεντρωτικά τις 17.1 εκατομμύρια ημερήσιες προβολές, παρά το γεγονός ότι δεν είχε λάβει επίσημη έγκριση.”

Οι νέοι περιορισμοί δημοσιεύθηκαν μια ημέρα αφότου η Tencent ανακοίνωσε ότι θα λάβει μέτρα για να μπλοκάρει μη εγκεκριμένα ξενόφερτα video games σε όλες τις πλατφόρμες της. Ακόμα, οι περιορισμοί ανακοινώθηκαν μια ημέρα μετά την έγκριση κάποιων νέων video games από την Κίνα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.