Sony, Microsoft και Nintendo θα ξεκινήσουν πολιτική η οποία θα απαιτεί από τους developers να διευκρινίσουν τις πιθανότητες επιτυχίας των loot boxes
Η νέα αυτή πολιτική θα ξεκινήσει να ισχύει μέχρι τα τέλη του 2020 και θα αφορά το βασικό παιχνίδι, τα updates που θα βγάζει και τα μελλοντικά DLC. Το Entertainment Software Association (ESA) εξέδωσε δελτίο τύπου και ζητάει από τους συνεργάτες του να περάσουν την πολιτική αυτή νωρίτερα από τα τέλη του 2020. Οι publishers αυτοί είναι οι Activision Blizzard, Bandai Namco, Bethesda, Bungie, Electronic Arts, Microsoft, Nintendo, Sony, Take-Two, Ubisoft, Warner Bros. και Wizards of the Coast.
Η ESA θέλει τις πληροφορίες αυτές από τις εταιρείες καθώς "τάσσεται υπέρ ενός ανοιχτού διαλόγου με το community των gamers" όπως αναφέρει η ανακοίνωση. Επίσης, Federal Trade Commission (FTC - Επιτροπή Εμπορίου Αμερικής) έχει σήμερα ένα workshop ενημέρωσης για τα loot boxes.
Publisher πλήρωσε YouTuber για να ανοίξει ψεύτικα loot boxes
Αυτές τις ώρες διεξάγεται συνέδριο στην Επιτροπή Εμπορίου της Αμερικής (FTC) σχετικά με τα loot boxes, όπου αποκαλύφθηκε μία απάτη από publisher εις βάρος των gamers.
Συγκεκριμένα, όταν η Brittany Frassetto, της Επιτροπής Εμπορίου της Αμερικής, ρώτησε τον Omeed Dariani, διευθύνων σύμβολο της Online Performers Group (OPG), σχετικά με το αν οι εταιρείες πληρώνουν τους YouTubers για να ανοίγουν loot boxes, ο Dariani απάντησε: "Οι εταιρείες πληρώνουν για κάτι τέτοιο. Δεν είναι σύνηθες το να πει μια εταιρεία σε έναν δημιουργό "Άνοιξε μερικά loot boxes" αλλά το έχουμε ξαναδεί. Μάλιστα έχω βρεθεί στο ίδιο δωμάτιο με publisher να λέει σε influencer "Για τις ανάγκες προώθησης μπορούμε να σου αυξήσουμε τις πιθανότητες όταν ανοίγεις loot boxes".
Η Επιτροπή Εμπορίου δεν απαιτεί μέχρι στιγμής οι publishers να προβάλουν δημόσια τις πιθανότητες όποτε οι χρήστες ανοίγουν τα loot boxes. Ωστόσο, η EA Sports έδωσε δημόσια τις πιθανότητες ανοίγματος των loot boxes (packs) του Fifa, ενώ οι Sony, Microsoft και Nintendo συννενοήθηκαν από κοινού όλες οι εταιρείες να στέλνουν τα αναλυτικά ποσοστά πιθανοτήτων των αντικειμένων στα loot boxes, το αργότερο μέχρι το 2020.
Ο Dariani συνέχισε την δήλωσή του λέγοντας: "Οι YouTubers ανοίγουν συχνά loot boxes γιατί αρέσει στο κοινό τους. Είναι συναρπαστικό, έτσι; Δεν ξέρεις τι αντικείμενο θα σου τύχει. Δεν ξέρεις αν θα τους κάτσει κάποιο σπάνιο αντικείμενο. Ειδικά όταν δεν έχεις χιλιάδες δολάρια για να ανοίξεις τα δικά σου loot boxes, μπορείς έστω να δεις κάποιον να ανοίγει live και κατά κάποιο τρόπο να σε αντιπροσωπεύει". Επίσης, ο Dariani δηλώνει έκπληκτος που μεγάλες πλατφόρμες όπως το Twitch, δεν προβάλουν προειδοποίηση όταν το περιεχόμενο ενός βίντεο είναι χορηγούμενο, όπως για παράδειγμα στο άνοιγμα των loot boxes.
Στο συνέδριο συμμετέχουν επίσης ο YouTuber Angry Joe και ο παίκτης του Major League Baseball, Trevor May, ο οποίος είναι επίσης YouTuber.
"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)