Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Μικροσυναλλαγές: Γενική συζήτηση

More
27 Nov 2017 14:44 #208763 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Μικροσυναλλαγές: Τα έσοδα διπλασιάστηκαν απ' το 2012 έως το 2017


Για τους περισσότερους gamers οι μικροσυναλλαγές αποτελούν ένα εμπόδιο στην διασκέδαση όταν αποτελούν εύκολο pay-to-win επίτευγμα, για όσους έχουν περιουσίες να διαθέσουν. Για κάποιους άλλους που δεν έχουν άπλετο χρόνο να παίζουν, είναι ο εύκολος δρόμος ενός ευχάριστου gaming session.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της SuperData, οι PC gamers ξοδέψαμε 22 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2017! Σκεφτείτε απλά ότι το 2012 τα έσοδα από μικροσυναλλαγές ανέρχονταν σε 11,5 δις δολάρια. Το ακόμη πιο λυπηρό νούμερο που δείχνει ότι το μέλλον οδεύει προς τις μικροσυναλλαγές και τα free-to-play games, είναι ότι οι πωλήσεις των games σε PC και κονσόλες ανέρχονται σε 8 δις για φέτος, ποσό πολύ πιο χαμηλό.

Με αυτά τα νούμερα καταλαβαίνετε ότι οι developers έχουν έναν ακόμη λόγο να στραφούν προς τις αγορές μέσω online shops. Πολύ απλά, όσοι καταφέρνουν να κρατήσουν τους χρήστες τους, μπορούν και να εισπράξουν από αυτούς. Το ποσό των 22 δις θυμίζουμε ότι περιλαμβάνει μόνο τα PC games. Σκεφτείτε τι γίνεται αν αθροίσουμε μαζί τις μικροσυναλλαγές από mobile games και Facebook games.

Παρότι διαμαρτυρόμαστε εύκολα για τις μικροσυναλλαγές και ακόμη περισσότερο για τα loot boxes, η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική. Σαφώς κάποιοι ξοδεύουν περιουσίες που ισοδυναμούν για πολλούς gamers μαζί, αλλά σε κάθε περίπτωση ίσως θα έπρεπε να πάμε λίγο στο παρελθόν και να θυμηθούμε πότε πληρώσαμε τελευταία φορά για κάποια μικροσυναλλαγή ή για loot box.

Η εκτίμηση της SuperData είναι ότι το 2022 τα έσοδα για τα PC free-to-play games θα ανέρχονται στα 25 δις. Το ποσό θα αυξάνει κάθε χρόνο ολοένα και περισσότερο. Ενδεχομένως η κίνηση της EA να αφαιρέσει τις μικροσυναλλαγές απ' το Star Wars Battlefront II να της κόστισε πολύ και να αποτέλεσε μια "παραδοχή ήττας" για την ίδια και αρκετούς ακόμη publishers (π.χ. Ubisoft). Το γεγονός είναι όμως ότι αν δεν υπάρχουν loot boxes αλλά αγορές συγκεκριμένων αντικειμένων ή ακόμη καλύτερα αν οι μικροσυναλλαγές δεν επηρεάζουν άμεσα το gameplay, τότε μπορούν να συνυπάρξουν με το κυρίως παιχνίδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Nov 2017 11:11 #208828 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Διεθνής Επιτροπή για την πολιτική των games


Μετά τον σάλο που ξέσπασε για τις μικροσυναλλαγές του Star Wars Battlefront 2 που οδήγησαν σε απαγορεύσεις των loot boxes σε διάφορες χώρες, άμεσα δόθηκε η αφορμή για την έναρξη ενός ελεγκτικού οργανισμού ελέγχου της πολιτικής (policy) των games.

Η National Committee for Games Policy είναι ένας οργανισμός που έχει ως στόχο να εξετάζει αν το policy των games θεωρείται νόμιμο ή όχι. Ασφαλώς πρώτη προτεραιότητα του οργανισμού, είναι το να πάρει θέση στο τι θα ακολουθήσει με τα loot boxes στις μικροσυναλλαγές. Στον οργανισμό αυτό εργάζονται έμπειρα στελέχη της gaming βιομηχανίας και νομικοί, ενώ για να ενταχθεί κάποιος στον οργανισμό τότε θα πρέπει να προσκληθεί από ήδη υπάρχον μέλος. Ο οργανισμός έχει προσλάβει μια διευθύνουσα επιτροπή με αξιοσημείωτη πολιτική εμπειρία, η οποία θα επικοινωνεί με κυβερνήσεις ώστε να λυθούν τα όποια θέματα νομικής φύσεως προκύψουν.

Η επιτροπή θα έχει δύο υποκατηγορίες. Την ITK (που θα λειτουργεί ως think tank) και την SRO, η οποία θα λειτουργεί ως ρυθμιστικός οργανισμός της βιομηχανίας των video games. Η ITK θα χρησιμοποιεί τις πολιτικές διασυνδέσεις της για να βοηθήσει τους νομοθέτες να αντιμετωπίσουν θέματα νομιμότητας της gaming βιομηχανίας, ενώ η SRO θα λειτουργεί περισσότερο ως οργανισμός υπεράσπισης των χρηστών, παρότι δηλώνει παράλληλα ότι θα βοηθά και τους δημιουργούς των video games. Κατά βάση όμως, θα προστατεύει τους χρήστες από developers που δρουν ενάντια στο νόμο και να κινηθεί νομικά απέναντι σε όσους developers παρανομούν.

Για αρχή, η SRO θα δημοσιεύσει μια λίστα με developers οι οποίοι θα εξεταστούν για τις πρακτικές που χρησιμοποιούν. Για να δούμε τι θα ακολουθήσει.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Nov 2017 09:30 #208867 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Take-Two: "Τα loot boxes δεν είναι τζόγος

Κατά την διάρκεια ενός meeting επενδυτών στην Αριζόνα, ο πρόεδρος της Take-Two, Karl Statoff, ερωτήθηκε σχετικά με την ντόρο που έχει ξεσπάσει για τα loot boxes και τις μικροσυναλλαγές.

Ο Slatoff δήλωσε ότι η Take-Two "δεν θεωρεί ότι τα loot boxes είναι ένα είδος τζόγου και το πρόβλημα εστιάζει στο να μην το παρακάνουν οι developers αλλά να στοχεύσουν στην αλληλεπίδραση του gamer. Επίσης οι εταιρείες δεν μπορούν να πιέσουν τους χρήστες να αγοράσουν κάτι, απλά να δώσουν τα δυνατά τους στο να προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία που θα προσελκύσει αγοραστές μικροσυναλλαγών".

Η Take-Two γίνεται ο δεύτερος publisher που υποστηρίζει ανοιχτά ότι "τα loot boxes δεν αποτελούν είδος τζόγου" μετά την Electronic Arts που υποστήριξε το προϊόν της στις 16 Νοεμβρίου. Η Take-Two είναι γνωστή ως publisher των Grand Theft Auto και Red Dead Redemption, ενώ θα κυκλοφορήσει το Red Dead Redempion 2 το 2018, όπου ας ελπίσουμε ότι δεν θα υπάρχουν loot boxes στο online multiplayer.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Dec 2017 18:39 #210431 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Η Apple απαιτεί από τις εφαρμογές του App Store που περιέχουν loot boxes να αποκαλύπτουν τις πιθανότητες στους χρήστες...


Η Apple εξέδωσε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία όλες οι εφαρμογές και τα games του App Store οφείλουν να αποκαλύπτουν τις πιθανότητες που προσφέρουν τα loot boxes τους.

Το θέμα των loot boxes συνεχίζει να λαμβάνει ακόμα μεγαλύτερη έκταση και αυτή τη φορά βρίσκεται η Apple στο προσκήνιο. Η αμερικάνικη εταιρεία δημοσίευσε μια ανακοίνωση που έχει στην ουσία updates των νέων απαιτήσεων σχετικά με τις εφαρμογές του App Store. Σύμφωνα με αυτήν, τα games που περιέχουν διαθέσιμα rewards με την αγορά κάποιου τύπου loot box οφείλουν να ξεκαθαρίζουν εξαρχής στον χρήστη τις πιθανότητες να τύχουν ένα συγκεκριμένο τύπο αντικειμένου.

Στην Αμερική για παράδειγμα δεν ίσχυε κάτι τέτοιο μέχρι σήμερα όπως συμβαίνει τόσο καιρό στην Ασία. Μέχρι στιγμής, αν δεν προσφέρονταν από μόνοι τους οι developers να ενημερώνουν τους χρήστες για τις πιθανότητες τους, οι παίκτες στα περισσότερα games δεν είχαν ιδέα για το ποια θα μπορούσε να είναι η τύχη τους στην αναζήτηση κάποιου σπάνιου αντικειμένου για το εκάστοτε παιχνίδι. Μπορεί το θέμα να μην θεωρείται τόσο σημαντικό όσο στα console games ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε πως και στα Android και iOS συστήματα υπάρχουν games όπως το Hearthstone όπου τα loot boxes, στην συγκεκριμένη περίπτωση τα card packs, παίζουν μείζονα ρόλο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Feb 2018 13:32 #212313 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Η Σουηδία παίρνει σειρά

Η Σουηδία σκοπεύει να απαγορεύσει τα loot boxes στα games το 2019.

Ο Υπουργός δημόσιας τάξης της χώρας, Ardalan Shekarabi, δήλωσε στο P3 News ότι τα loot boxes πιθανόν θα καταχωρηθούν ως μορφή τζόγου το 2019, κάτι που θα σημάνει πιο αυστηρές απαγορεύσεις, σύμφωνα με τον Σουηδικό νόμο. "Θα επανακτήσουμε τον έλεγχο της αγοράς τζόγου το συντομότερο δυνατό και θα βεβαιωθούμε ότι η προστασία του Σουηδού καταναλωτή αφορά όλους τους τομείς". Προς το παρόν τα loot boxes στα Σουηδικά games δεν αποτελούν μορφή τζόγου και δεν δύναται να υπάρξει νόμος αν δεν αλλάξει πρώτα η νομοθεσία ώστε να θεωρηθούν τζόγος. "Πολλοί υποφέρουν από εθισμό στο τζόγο και αυτό αφορά και τα loot boxes στα games διότι ξοδεύουν χρήματα" καταλήγει ο Shekarabi.

Ο Per Strömbäck από την Dataspelsbranschen, Σουηδική ομοσπονδία της gaming βιομηχανίας, συμφώνησε ότι "ιστορίες κατά τις οποίες χρήστες ξοδεύουν μεγάλα ποσά σε μικροσυναλλαγές είναι λυπηρές " και πως "τα ηλικιακά όρια σε games όπως στο FIFA, λόγω Ultimate Team, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον τα 16 χρόνια, μόνο και μόνο λόγο των loot boxes και καθώς "οι ενήλικες έχουν δικαίωμα να κάνουν ότι θέλουν με τα χρήματά τους και είναι ασυνήθιστο να ξοδεύεις πολλά χρήματα σε ένα χόμπι".

Η τελική ετυμηγορία θα παρθεί τον Μάρτιο. Πάντως, η βιομηχανία της Γερμανίας έχει ετήσιο τζίρο 4 δις δολάρια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Feb 2018 17:02 #212480 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Προτάσεις για την αντιμετώπισή τους στην Χαβάη

Προτάθηκαν δύο νομοσχέδια στο νομοθετικό σώμα της Χαβάης που επηρεάζουν σημαντικά την ύπαρξη των loot boxes στα video games.

Η εφαρμογή του νομοσχεδίου House Bill 2727 θα απαιτούσε από τους εκδότες να εξακριβώνουν με σαφή τρόπο την περιεκτικότητα ενός παιχνιδιού σε loot boxes αλλά και την πιθανότητα όσων τα αγοράζουν να λάβουν το εκάστοτε αντικείμενο. Κάτι αντίστοιχο προτάθηκε και παλαιότερα σε άλλες χώρες και σίγουρα αποτελεί έναν πολύ καλό τρόπο να προετοιμάζει τους παίκτες για το αν έχουν την πιθανότητα να τύχουν κάτι καλό ή όχι. Επίσης υπάρχει το νομοσχέδιο House Bill 2686 που θα απαγόρευε σε άτομα κάτω των 21 χρόνων να αγοράσουν loot boxes, κάνοντας ξεκάθαρο πως αντιμετωπίζουν τα loot boxes ως τζόγο.

Αν και αυτοί οι διακανονισμοί προτάθηκαν για να εφαρμοστούν αρχικά στα σύνορα της Χαβάης ο Chriss Lee που ηγήθηκε των προτάσεων υποστηρίζει πως περισσότερα από τα μισά αμερικανικά κράτη θα ακολουθήσουν τέτοια τακτική.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Feb 2018 00:02 #212566 by Angel
Επιστολή από γερουσιαστή στο ESRB


Μια μόλις ημέρα μετά τις προτάσεις της Χαβάης για την αντιμετώπιση των loot boxes, η γερουσιαστής Maggie Hassan έστειλε επιστολή στην Patricia Vance, πρόεδρο του ESRB (Entertainment Software Ratings Board), ζητώντας της να επανεξετάσει το πως κατατάσσονται σε κατηγορίες τα games τα οποία περιέχουν loot boxes.

Στην επιστολή της, η Hassan έγραψε πως υπάρχει έντονη αντιπαράθεση ως προς το αν τα loot boxes είναι τζόγος ή όχι. Ανεξαρτήτως αυτού όμως, τα micotransactions γεννούν ερωτήματα όσον αφορά την ηθική τους επειδή οι μηχανισμοί προσέλκυσης και οι τρόποι με τους οποίους επιδρούν στην ψυχολογία είναι παρόμοιοι με τους αντίστοιχους των καζίνο και των τυχερών παιχνιδιών. Η Hassan επίσης παρότρυνε το ESRB να εξετάσει το κατά πόσο ο σχεδιασμός και η προώθηση των loot boxes απευθύνονται σε παιδιά με ηθικά ορθό και διαφανή τρόπο, προστατεύοντάς τα από κακοήθεις πρακτικές.

Η επιστολή τελειώνει ζητώντας από το ESRB να συλλέξει και να δημοσιεύσει πληροφορίες πάνω στο πως χρησιμοποιούν τα loot boxes οι developers, πόσο διαδεδομένη είναι η χρήση τους και πόσα χρήματα ξοδεύουν οι παίκτες σε αυτά.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Feb 2018 11:14 #212939 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Ειδική σήμανση σε games με μικροσυναλλαγές


Το ESRB ανακοίνωσε πως θα περιλάβει τα microtransactions στις προειδοποιητικές σημάνσεις των video games.

Σύμφωνα με το Gamespot , η κίνηση αυτή γίνεται λίγο καιρό μετά την επιστολή της Αμερικανίδας γερουσιαστή Maggie Hassan προς τον οργανισμό, ζητώντας την επανεξέταση του θέματος των loot boxes. Η πρόεδρος του ESRB Patricia Vance δήλωσε πως η νέα αυτή σήμανση είναι μια αρμόζουσα ενέργεια και πως το ESRB θα συνεχίσει να ερευνά το ζήτημα προκειμένου να αποφασιστεί το αν χρειάζονται επιπλέον μέτρα τα οποία θα πρέπει να ληφθούν ή επιπλέον οδηγίες που να μπορούν να δοθούν.

Διαβάστε περισσότερα στη σχετική είδηση.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Apr 2018 13:49 #214440 by Αργυρώ Σουμπάκα
Πρόστιμο στη Nexon για τα loot boxes

Από την Επιτροπή Δίκαιου Εμπορίου της Κορέας.



Τρεις εταιρείες, μεταξύ των οποίων και η Nexon, εκδότρια εταιρεία του Lawbrakers, τιμωρήθηκαν από την Επιτροπή Δίκαιου Εμπορίου της Κορέας. Οι Nexon, NextFloor και Netmarble πρέπει να πληρώσουν πρόστιμο ύψους ενός εκατομμυρίου δολαρίων για παραπλανητικές πωλήσεις in-game items, περιλαμβάνοντας τα τυχαίου περιεχομένου loot boxes. Το μερίδιο της Nexon φτάνει τα 875.000 δολάρια.

Στην περίπτωση της Nexon η κίνηση της επιτροπής έγινε όταν κατά τη διάρκεια κάποιου event στο Sudden Attack η εταιρεία πρόσφερε loot boxes με κόστος 900 won, περίπου €0,68, που περιλάμβαναν αντικείμενα αόριστης αξίας. Κάθε loot box ερχόταν με δύο κομμάτια παζλ και όταν κάποιος μάζευε 16 κομμάτια που ήταν και το σύνολο του παζλ θα κέρδιζε κάποια προνόμια στο παιχνίδι. Τα 16 αυτά κομμάτια πιστεύεται πως δίνονταν τυχαία μαζί με κάθε αγορά με αποτέλεσμα η συλλογή και των 16 να είναι πολύ δύσκολη.

Σύμφωνα με την Επιτροπή Δίκαιου Εμπορίου της Κορέας ένας πελάτης ξόδεψε 460.000 won, σχεδόν €350, προσπαθώντας να βρει όλα τα κομμάτια. Η επιτροπή υποστηρίζει πως η Nexon δεν έκανε γνωστές τις πιθανότητες εμφάνισης κάθε κομματιού, όμως η εταιρεία λέει πως πρόκειται για παρεξήγηση. " Λέγοντας πως η εμφάνιση των κομματιών είναι τυχαία εννοούσαμε πως η πιθανότητα εμφάνισής τους είναι διαφορετική. Η επιτροπή παρανόησε τα λόγια μας θεωρώντας τις πιθανότητες εμφάνισης ίσες. Σκοπεύουμε να εργαστούμε για την περεταίρω εξέταση του θέματος στο μέλλον." είπε η εταιρεία Nexon.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Apr 2018 18:19 #214669 by Γιάννης Σιδηρόπουλος
Ολλανδία: Τέσσερα games κρίθηκαν ένοχα για προώθηση τζόγου
Η Ολλανδία έκρινε τα loot boxes πως αποτελούν μία διαφορετική μορφή τζόγου.

Κατόπιν ελέγχου 10 εκ των δημοφιλέστερων games στο Twitch που περιέχουν μικροσυναλλαγές, η ολλανδική επιτροπή έκρινε πως μερικά εξ αυτών αποτελεούν καθαρές μορφές τζόγου. Το περιεχόμενο των loot boxes αποφασίζεται τυχαία και τα βραβεία τους μπορούν να ανταλλαχθούν και εκτός του παιχνιδιού, επομένως έχουν αγοραστική αξία.

Μεταξύ άλλων αναφέρεται: “Η προσφορά τέτοιων ευκαιριών στα games των Δανών πολιτών χωρίς άδεια είναι απαγορευμένη”. Δεν αποκαλύφθηκαν ποια είναι τα τέσσερα, κατά αυτούς games, που κρίθηκαν ένοχα για τζόγο, ωστόσο ένα κανάλι της χώρας υποστήριξε πως είναι τα FIFA 18, Dota 2, PlayerUnknown;s Battlegrounds και Rocket League.

Το αν θα προβούν σε απαγορεύσεις σχετικά με τα παραπάνω video games δεν είναι βέβαιο ή εξακριβωμένο ακόμα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.