Αποκάλυψε τον λόγο που αποχώρησε
Ο Bruce Straley, πρώην σκηνοθέτης και designer στην Naughty Dog, αποκάλυψε πως η αποχώρησή του από την εταιρεία οφείλεται στην κούραση που του προκάλεσε η ανάπτυξη του Uncharted 4.
Τον περασμένο Σεπτέμβριο ο Bruce Straley που έχει δουλέψει τόσο ως σκηνοθέτης όσο και ο ως designer για τα Uncharted και The Last of Us ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Naughty Dog. Σε πρόσφατη όμως
συνέντευξή
του αποκάλυψε για πρώτη φορά τον λόγο και έχει να κάνει με την συμμετοχή του στην ανάπτυξη του Uncharted 4. Συγκεκριμένα ισχυρίστηκε πως αισθάνθηκε έντονο stress και πίεση όσο εργάστηκε σε αυτό το project, ενώ υποστήριξε πως δεν υπήρχε πάθος από την μεριά του και του φαινόταν σαν υποχρέωση.
Οι δηλώσεις το ίδιου ανέφεραν: “Το Uncharted 4 εμφανίστηκε και μέχρι τότε σκεφτόμουν: υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να κάνεις κάτι για τον εαυτό σου, πράγμα που περιέχει περισσότερο πάθος, και στο να έχω τις δικές μου απόψεις που προσπάθησα να μεταφέρω ανάμεσα στα Uncharted 1, 2 και στο The Last of Us, ενώ η άφιξη του Uncharted 4 με έκανε να σκέφτομαι: πώς θα το κάνω αυτό για την ομάφα και την εταιρεία; Έπρεπε να πρωτοτυπήσουμε με το παιχνίδι, έπρεπε να είναι κάτι καλό, έτσι ώστε να μην στιγματιστεί ο τίτλος της Naughty Dog. Ένιωσα πως ανέλαβα αυτό τον ρόλο στην ομάδα περισσότερο για την ομάδα απ’ ότι για εμένα προσωπικά… Δύο χρόνια για να δημιουργήσουμε αυτό το κτήνος, το οποίο στη συνέχεια έγινε το δυσκολότερο project πάνω στο οποίο έχω εργαστεί”.
Στην συνέχεια αρνήθηκε τις φήμες περί τσακωμού του με κάποιο στέλεχος της εταιρείας και εξήγησε την αποχώρησή του λέγοντας: “Δεν έχει να κάνει με την Naughty Dog, δεν έχει να κάνει με τα games. Μετά την κυκλοφορία του Uncharted 4 σκέφτηκα πως ήρθε η ώρα να κάνω ένα διάλειμμα”.