Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Sega: Γενική Συζήτηση

More
03 Nov 2021 11:11 - 03 Nov 2021 11:12 #257034 by Μαρία Μαλκέζη
Συνεργασία Sega και Microsoft για την δημιουργία ενός "Super FPS"

Θα αξιοποιεί την τεχνολογία Azure.
Η Microsoft και η Sega  κατέληξαν σε μια νέα συμφωνία «επί της βάσης»  για τη δημιουργία μιας στρατηγικής συμμαχίας που αφορά τη χρήση των Azure  servers  της Microsoft για την τροφοδοσία games "μεγάλης, παγκόσμιας κλίμακας".Η Sega υποστηρίζει ότι η συμφωνία θα οδηγήσει στη δημιουργία ενός "Super Game", δηλαδή ενός online, μεγάλης κλίμακας παιχνιδιού το οποίο η Sega θέλει να δημιουργήσει εδώ και καιρό και στο οποίο έχει ξοδέψει ήδη πολλά χρήματα. Η Sega πλέον θα χρησιμοποιεί το δίκτυο Azure της Microsoft μαζί με τις Bungie (Destiny), Krafton (PUBG) και πολλές άλλες.

Η Sega δήλωσε: "Με τον κόσμο τώρα πιο συνδεδεμένο από ποτέ μετά την ευρεία ανάπτυξη των υπηρεσιών 5G και cloud τα τελευταία χρόνια, οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν πιο εύκολα ψυχαγωγικό περιεχόμενο υψηλής ποιότητας ανά πάσα στιγμή. Μέσα σε αυτό το εξαιρετικά συνδεδεμένο περιβάλλον, το οικοσύστημα που περιβάλλει τη βιομηχανία των games συνεχίζει να εξελίσσεται και να επεκτείνεται καθώς διατίθενται πιο εξελιγμένα εργαλεία και τεχνολογίες. Ως εκ τούτου, τα games συνεχίζουν να αναπτύσσονται ως σημαντικό μέσο για τους παίκτες παγκοσμίως, οι οποίοι έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα εμπειριών gaming και οι κοινότητες γίνονται πιο ποικιλόμορφες".  Η συμφωνία με τη Microsoft, η οποία δεν είναι ακόμη οριστική και απλώς "προτείνεται", βοηθά τη Sega να χτίσει τα θεμέλια για την μελλοντική επιτυχία, σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρείας. Η Sega δήλωσε: "Δουλεύοντας με τη Microsoft για να προβλέψουμε τέτοιες τάσεις καθώς επιταχύνονται περαιτέρω στο μέλλον, ο στόχος είναι να βελτιστοποιηθούν οι διαδικασίες ανάπτυξης και να συνεχιστεί η παροχή εμπειριών υψηλής ποιότητας στους παίκτες που χρησιμοποιούν τεχνολογίες cloud της Azure". Ο Yukio Sugino, επιχειρησιακός διευθυντής της Sega, δήλωσε: "Με το ενδεχόμενο μιας στρατηγικής συνεργασίας με τη Microsoft, επιδιώκουμε να προωθήσουμε περαιτέρω την ανάπτυξη των games μας, ώστε οι τίτλοι μας να μπορούν να απολαμβάνoνται από τους fans σε όλο τον κόσμο. Aπό αυτή την άποψη, στοχεύουμε να οικοδομήσουμε μια συμμαχία που χρησιμοποιεί τόσο τις ισχυρές δυνατότητες ανάπτυξης παιχνιδιών της SEGA όσο και το περιβάλλον τεχνολογίας και ανάπτυξης αιχμής της Microsoft".Η Sarah Bond, Αντιπρόεδρος της Microsoft, δήλωσε: "Η Sega έχει παίξει έναν τόσο εμβληματικό ρόλο στη βιομηχανία των games και υπήρξε ένας τεράστιος συνεργάτης όλα αυτά τα χρόνια. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε καθώς εξερευνούν νέους τρόπους για να δημιουργήσουν μοναδικές εμπειρίες παιχνιδιού για το μέλλον χρησιμοποιώντας τεχνολογίες cloud της Microsoft. Μαζί θα ξανασκεφτούμε τον τρόπο κατασκευής, hosting και λειτουργίας των παιχνιδιών, με στόχο να αποδώσουμε περισσότερη αξία στους παίκτες και στη Sega».


 Φαίνεται ότι ένα από τα "Super Games" που δημιουργεί η Sega είναι ένα νέο "παγκόσμιας κλίμακας" FPS που βρίσκεται υπό ανάπτυξη από ένα ευρωπαϊκό στούντιο. Το στούντιο Creative Assembly της Sega στην Ευρώπη εργάζεται πάνω σε ένα νέο FPS επιστημονικής φαντασίας. Το στούντιο λέει ότι το "φιλόδοξο" multiplayer προσφέρει μια "φρέσκια εκδοχή ενός FPS που θα επιτρέψει στους παίκτες να αγκαλιάσουν μια ποικιλία δημιουργικών στυλ παιχνιδιού". Ωστόσο, το αν αυτό είναι το προγραμματισμένο Super Game της Sega ή όχι, μένει να φανεί.
Last edit: 03 Nov 2021 11:12 by Μαρία Μαλκέζη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Jan 2022 12:47 #260807 by Nikos Georgopoulos
Η Sega πούλησε τα Arcade καταστήματά της μετά από 50 χρόνια




Λόγω των lockdown του κορωνοϊού.

Η Sega αποχωρεί από την ιδιοκτησία καταστημάτων Arcade μετά από 50 χρόνια, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Ευτυχώς, συνεχίζει να κατασκευάζει Arcade, τουλάχιστον προς το παρόν.

Μετά από περισσότερες από πέντε δεκαετίες, η Sega έδωσε ένα τέλος σε μια λαμπρή πορεία στα Arcade. Όταν η πανδημία του κορωνοϊού έθεσε σε παύση σχεδόν κάθε κοινωνική συγκέντρωση το 2020, το τμήμα Αrcade της Sega δέχτηκε ιδιαίτερα σκληρό πλήγμα και τελικά αυτό είχε ως αποτέλεσμα η μητρική της εταιρεία, Sega Sammy, να πουλήσει το 85% των Arcade δραστηριοτήτων της και τα κέντρα διασκέδασης στην Genda Inc.

Η πώληση περιελάμβανε περιουσιακά στοιχεία όπως μηχανήματα ψυχαγωγίας και σχετικά βραβεία από τη Sega και από αυτήν την εβδομάδα, η Genda Inc. αγόρασε τα υπόλοιπα arcade από την Sega.

Αν και η Sega δεν είναι η μόνη εταιρεία στον χώρο των arcade που βλέπει μεγάλες απώλειες, είναι ένας από τους πιο εμβληματικούς. Ως βασικός πυλώνας της ιαπωνικής επιχείρησης arcade, η Sega αναγκάστηκε να κλείσει το Akihabara Building 2 arcade τον Σεπτέμβριο του 2020 λόγω της λήξης της σύμβασης μίσθωσης κτιρίου από όπου λειτουργούσε και λόγω της αβεβαιότητας γύρω από το μέλλον τέτοιων επιχειρήσεων στον απόηχο της πανδημίας του covid-19.

Μόλις οι υπόλοιπες μετοχές arcade της Sega μεταφερθούν πλήρως στη Genda, η Sega Entertainment θα μετονομαστεί σε Genda GiGO Entertainment και όλη η επωνυμία της Sega σε αυτές τις τοποθεσίες θα αλλάξει σε GiGO.

Ο πρόεδρος της Genda GiGO, Hisashi Kataoka, δήλωσε: «Τα καταστήματα Sega σε όλη τη χώρα θα αλλάξουν τα ονόματα των καταστημάτων τους σε GiGO, για να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας για τα 56 χρόνια ιστορίας της Sega και την επιθυμία μας να είναι μια όαση που σβήνει τη δίψα των ανθρώπων για πραγματική διασκέδαση. Θα ξεκινήσουμε με το Ikebukuro, το Akihabara και το Shinjuku. Στη συνέχεια θα το πράξουμε σε ολόκληρη τη χώρα».

Μια θετική είδηση ​​εδώ είναι ότι η Sega θα εξακολουθεί να κατασκευάζει και να πουλάει μηχανές arcade προς το παρόν, αν και η ιαπωνική αγορά arcade έχει συρρικνωθεί δραματικά από την ακμή της στη δεκαετία του '80.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Mar 2022 02:22 #262492 by Nikos Georgopoulos
Ιάπωνας συνελήφθη επειδή έστελνε θανατικές απειλές στη Sega



Επειδή έχανε σε ένα online game.Ιάπωνας συνελήφθη επειδή έστελνε θανατικές απειλές στη Sega. Σύμφωνα με το Yomiuri , ο 54χρονος Akira Watanabe είχε στείλει 12 mails στη Sega, όπου έλεγε ότι θα σκοτώσει τους υπαλλήλους, θα βάλει φωτιά στην εταιρεία, και θα σκοτώσει και τις οικογένειες των εργαζομένων. Ο Watanabe έστειλε τα μηνύματα στη Sega μέσω κινητού και αφού συνελήφθη ομολόγησε ότι το έκανε επειδή έχασε σε ένα online game. Η Sega και τα Ιαπωνικά μέσα δεν αποκάλυψαν ποιο ήταν το εν λόγω παιχνίδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Apr 2022 12:02 #263042 by Nikos Georgopoulos
Η Sega ετοιμάζει ένα Super Game λέγοντας: "Τα NFTs είναι η φυσική εξέλιξη των games"




Επιμένει παρά τις αρνητικές αντιδράσεις.

Η Sega δήλωσε ότι "είναι φυσική εξέλιξη στα μελλοντικά games να υπάρχουν "cloud games και NFT" και ότι τα games αυτά θα είναι διαδραστικά.

Η Sega έχει ανοίξει μία μυστική πρωτοβουλία της για ένα "Super Game" και αντί για ένα παιχνίδι, αυτό φαίνεται να ενσωματώνεται σε πολλά διαφορετικά games, μερικά από τα οποία θα περιλαμβάνουν τεχνολογία cloud και NFT. Εν τω μεταξύ, αδιαφόρησε πλήρως για τα αρνητικά σχόλια των gamers σχετικά με τα NFTs που ετοίμαζε και μάλιστα τον Ιανουάριο είπε ότι θα σταματήσει τα σχέδια για τα NFTs.

Στο site της Sega Ιαπωνίας, η εταιρεία ζητάει στελέχη που να πληρούν τις προϋποθέσεις για το Super Game. Τα νέα projects που ετοιμάζει θα είναι "triple-A games, multiplatform, με παγκόσμια στόχευση, σε πολλές γλώσσες και με ταυτόχρονη κυκλοφορία σε όλο τον κόσμο. Με άλλα λόγια, μπορείτε να φανταστείτε ότι η κλίμακα της ανάπτυξης παιχνιδιών θα είναι αυτή ενός παγκόσμιου blockbuster", όπως τόνισε χαρακτηριστικά.

«Η Sega προσφέρει ένα ευρύ φάσμα gaming περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένου hardware και περιεχομένου arcade, το οποίο καθίσταται εφικτό από το ποικίλο φάσμα τεχνολογιών της», πρόσθεσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος Shuji Utsumi, ενώ κατέληξε: «Έχουμε ορίσει το «Super Game» ως την ανάπτυξη AAA games που διασχίζουν την ολοκληρωμένη γκάμα τεχνολογιών της SEGA και θα επιδιώξουμε να το πετύχουμε αυτό στο πενταετές μας σχέδιο. Στο πλαίσιο του Super Game αναπτύσσονται αρκετοί τίτλοι και ενώ κάθε τίτλος θα ποικίλλει, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα είναι διαδραστικοί τίτλοι που ξεπερνούν το παραδοσιακό πλαίσιο των games. Για παράδειγμα, στο παρελθόν, οι άνθρωποι που έπαιζαν games ονομάζονταν παίκτες, αλλά τώρα η παρακολούθηση των games έχει γίνει από μόνη της κουλτούρα και τέτοιοι άνθρωποι δεν θα μπορούσαν πλέον να ονομάζονται παίκτες. Νομίζω ότι υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες στη σχέση μεταξύ των ανθρώπων που παίζουν και παρακολουθούν games. Σκεφτόμαστε να δημιουργήσουμε νέα ψυχαγωγία μέσα σε αυτές τις δυνατότητες».

Η Sega ανέφερε για πρώτη φορά το έργο «Super Game» στους επενδυτές τον Μάιο του 2021, όταν ονόμασε την πρωτοβουλία «στρατηγική προτεραιότητας» για τα επόμενα πέντε χρόνια. Tον Νοέμβριο του 2021 ανακοίνωσε τα σχέδιά της, λέγοντας ότι διερευνά μια «στρατηγική συμμαχία» με το Xbox για την παραγωγή games «μεγάλης και παγκόσμιας κλίμακας» που θα κατασκευαστούν χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα cloud Azure της Microsoft. Η Ιαπωνική εταιρεία είπε ότι η συμφωνία θα αποτελέσει "ένα βασικό μέρος της μεσοπρόθεσμης έως μακροπρόθεσμης στρατηγικής της Sega", την οποία στη συνέχεια ονόμασε "Super Game". "Στο τμήμα μου, περίπου 50 άτομα συμμετέχουν ήδη στα αρχικά στάδια. Αναμένουμε ότι ο τελικός αριθμός εργαζομένων θα είναι αρκετές εκατοντάδες", πρόσθεσε ο γενικός διευθυντής της Sega, Katsuya Hisai.

Όσο για την τεχνολογία cloud και τα NFT; Ο παραγωγός της Sega, Masayoshi Kikuchi, μίλησε για το πώς "το gaming έχει ιστορία επέκτασης μέσω της σύνδεσης διαφόρων πολιτισμών και τεχνολογιών", όπως η "κοινωνική δικτύωση και η προβολή των video games. Είναι μια φυσική επέκταση για το μέλλον του gaming που θα επεκταθεί για να περιλαμβάνει νέους τομείς όπως το cloud gaming και το NFT. Αναπτύσσουμε επίσης το Super Game από την άποψη του πόσο μακριά μπορούν να συνδεθούν διαφορετικά games με το καθένα" δήλωσε ο Kikuchi.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 May 2022 04:09 #264249 by Nikos Georgopoulos
Η Sega θα κυκλοφορήσει αρκετά remasters και remakes μέσα στα επόμενα χρόνια




Έχει ήδη 13 games σε ανάπτυξη.

Η Sega κυκλοφόρησε τα αποτελέσματά της για το οικονομικό έτος που τελείωσε στις 31 Μαρτίου του 2022 και ανακοίνωσε τα σχέδια που έχει για να κυκλοφορήσει αρκετά ακόμα remasters και remakes κλασσικών τίτλων της.

Από τώρα ως το 2026 η Ιαπωνική εταιρεία θα επενδύσει 100 εκατομμύρια Yen (περίπου 775 εκατομμύρια δολάρια) για αν ενδυναμώσει τη θέση της στην παγκόσμια αγορά των games. Μέσα στο τρέχον οικονομικό έτος, το οποίο ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2022 και θα ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2023, η Sega θα κυκλοφορήσει 13 τίτλους. Οι πέντε από αυτούς είναι ήδη γνωστοί: Sonic Frontiers, Sonic Origins, Soul Hackers 2, Two Point Campus και 13 Sentinels: Aegis Rim. Επιπλέον αναμένεται μία ακόμα έκδοση της σειράς Football Manager ενώ από το 2019 αναπτύσσεται και ένα FPS από την Creative Assembly.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 May 2022 20:37 #264587 by Nikos Georgopoulos
Νέο project από τη Sega




Η αποκάλυψη θα γίνει μέσα στην εβδομάδα.

Η Sega ανακοίνωσε ότι μέσα στην εβδομάδα θα αποκαλύψει ένα νέο μεγάλο project.

Την ανακοίνωση έκανε ο Ιαπωνικός λογαριασμός της Sega στο Twitter δηλώνοντας ότι η αποκάλυψη θα γίνει στις 3 Ιουνίου, 14:00 ώρα Ελλάδος.


\緊急告知!?/

セガの新プロジェクトを発表する生放送が6月3日(金)20時より配信決定✨

出演は【宮崎浩幸】【奥成洋輔】……ということは??

?配信はこちら!
YouTube: t.co/zuCf8a7EVc
ニコニコ生放送: t.co/8nANC9FMaG pic.twitter.com/ZJq6IyCFRk

— セガ公式アカウント? (@SEGA_OFFICIAL) May 27, 2022

Η Ιαπωνική εταιρεία δεν έδωσε παραπάνω πληροφορίες πέρα από μία φωτογραφία ενός σοκολατένιου χειριστηρίου του Mega Drive.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Jun 2022 00:06 #264753 by Nikos Georgopoulos
Η Sega σκέφτηκε να φτιάξει mini εκδόσεις των Dreamcast και Saturn




Τελικά αποδείχθηκε αρκετά ακριβή και δύσκολη διαδικασία και κατέληξε στο Mega Drive Mini 2.

Ο παραγωγός της Sega, Yosuke Okunari δήλωσε στο Famitsu ότι ο λόγος που η εταιρεία δεν έφτιαξε τελικά mini εκδόσεις των Dreamcast και Saturn, αλλά το Meg Drive Mini 2 ήταν ότι η δημιουργία των chips εν μέσω πανδημίας θα ήταν δύσκολο και ακριβή διαδικασία.

Αυτός ήταν και ο λόγος που επιλέχθηκε τελικά το Mega Drive Mini 2, το οποίο είναι βασισμένο στο hardware του πρώτου Mega Drive Mini. Σύμφωνα με τον Okunari το hardware του Mega Drive Mini δεν μπορεί να τρέξει games του Saturn και αν η Sega προσπαθούσε να δημιουργήσει chips για Dreamcast Mini ή Saturn Mini, το τελικό κόστος τους θα ήταν όσο μίας σύγχρονης κονσόλας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Jun 2022 03:20 #265234 by Nikos Georgopoulos
Έφυγε από την ζωή ο Bernie Stolar, ιδρυτής των Sony και Sega στην Αμερική




Σε ηλικία 75 ετών. Ώθησε την Sega στο Dreamcast.

Ο ιδρυτής της Sega of America και της Sony Computer Entertainment Bernie Stolar, έφυγε από την ζωή σε ηλικία 75 ετών.

Ο Stolar, του οποίου η καριέρα ξεκίνησε το 1980 όταν ίδρυσε τη δική του εταιρεία Arcade με coin-op μηχανήματα, πέθανε στην Καλιφόρνια. Ήταν πάντοτε ένα πολύ ειλικρινές στέλεχος που μιλούσε ανοιχτά για τους θριάμβους αλλά και τα λάθη του όλα αυτά τα χρόνια.

Ο Bernie Stolar είχε δηλώσει το 2015: «Μου άρεσε να δουλεύω για τη Sony πραγματικά. Αλλά όταν μου δόθηκε η ευκαιρία να πάω στη Sega και να βοηθήσω στην ανοικοδόμηση της επιχείρησης και να βρω νέο hardware, με ενδιέφερε πολύ να το κάνω. Δεν θα άφηνα τη Sony αν δεν είχα ζήσει επίσης στο φόβο να απολυθώ μαζί με όλους τους άλλους, όμως», 

Για την Sega είχε πει: «Όταν έφτασα στη Sega είπα αμέσως: «Πρέπει να σταματήσουμε το Saturn και να αρχίσουμε να χτίζουμε τη νέα τεχνολογία.» Αυτό έκανα», πρόσθεσε. «Έφερα μια νέα ομάδα ανθρώπων και εκκαθάριση προσωπικού. Υπήρχαν 300 περίπου εργαζόμενοι και μείωσα την εταιρεία σε 90 υπαλλήλους για να ξεκινήσω την ανοικοδόμηση. Δουλεύω ως διευθυντής αυτό από το 1980. Μου αρέσει αυτή η δουλειά γιατί συνεργάζομαι με νέους και παθιασμένους ανθρώπους. Είμαι ένας από τους παλιούς γκριζομάλληδες του κλάδου, αλλά είναι υπέροχο να δουλεύεις με όλα αυτά τα νέα ταλέντα».

Ο Bernie Stolar είναι ίσως περισσότερο γνωστός στους gamers για την ανακοίνωση στην E3 1997 ότι «το Sega Saturn δεν είναι το μέλλον μας» και έτσι η Sega συνέχισε με το Dreamcast.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Jun 2022 22:00 #265361 by Θεόδωρος Παπαδημητρίου
Οι ταινίες βασισμένες σε video games δεν έχουν και την καλύτερη φήμη, μα με την πρόσφατη επιτυχία των Sonic the Hedgehog 1 και 2, η Sega ψάχνει μανιωδώς για την επόμενη μεγάλη της επιτυχία. Προτού ενθουσιαστείτε για μία ταινία όπως το Ecco the Dolphin, φαίνεται πως η Sega ψάχνει στον κατάλογο της εταιρίας Atlus σε πρώτη φάση. Σε αποκλειστική δήλωση της στο Ign, η Sega είναι θετική στο ενδεχόμενο να γυρίσει ταινίες και σειρές βασισμένες στον κατάλογο της Atlus, που περιλαμβάνει διάσημους τίτλους όπως η σειρά Shin Megami Tensei, Persona και Odin Sphere. 

Ο Toru Nakahara, επικεφαλής της τηλεοπτικής και κινηματογραφικής παραγωγής στην Sega, είπε στο IGN πως είναι έτοιμος να αναλάβει την πρόκληση και να δημιουργήσει ταινίες βασισμένες στον κατάλογο της Atlus και πως είναι ενθουσιασμένος για το μέλλον.  

“Οι κόσμοι της Atlus είναι γεμάτοι με δράμα, στυλ και ενδιαφέροντες χαρακτήρες”, είπε ο Nakahara. “Μαζί, η Sega και η Atlus, συνεργάζονται να φέρουν αυτές τις ιστορίες και τα σύμπαντα στον κόσμο, μέσα από νέα μέσα και για νέα κοινά”  

Τα τελευταία χρόνια έχει υπάρξει μία αυξητική τάση στην δημιουργία ταινιών βασισμένων σε video games, με το Uncharted με τον Tom Holland και το reboot του Tomb Raider με την Alicia Vikander - με πολλά ακόμα στον ορίζοντα, κυρίως από την Sony καθώς το God of War και το The Last of Us θα λάβουν τις δικές του live-action παραγωγές. Η πρώτη ταινία Sonic the Hedgehog ήταν μία από τις πρώτες ταινίες που κυκλοφόρησαν στις αίθουσες από την αρχή της πανδημίας, μα έθεσε το ρεκόρ για το πιο κερδοφόρο άνοιγμα για ταινία βασισμένη σε video game στις ΗΠΑ και τον Καναδά και έβγαλε περισσότερα από 320 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Η συνέχεια του, με τον τίτλο Sonic the Hedgehog 2, συγκέντρωσε πάνω από 400 εκατομμύρια. 

Η Sega δεν προσδιόρισε με ποιες εταιρίες παραγωγής ενδιαφέρεται να συνεργαστεί, μόνο το γεγονός πως εξερευνεί προς το παρόν διάφορα τηλεοπτικά και κινηματογραφικά projects με διάφορα studios και παραγωγούς. 

Διαβάστε του review του Persona 5 από τον Χρήστο Καπάνταη. Για εκτενή συζήτηση επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum. 
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Sep 2022 01:43 #266878 by Nikos Georgopoulos
Η Sega ανακοίνωσε το πρώτο blockchain game της




Θα είναι Real-time Strategy.

Η Sega ανακοίνωσε το πρώτο blockchain game της, το οποίο αναπτύσσεται από την Ιαπωνική Double Jump Tokyo.

Η Double Jump Tokyo έκανε πρόσφατα την ανακοίνωση και δήλωσε ότι το εν λόγω game θα βασίζεται στην σειρά Sangokushi Taisen, η οποία είναι Real Time Strategy και ενώ παίζεται σε arcade στην Ιαπωνία, χρησιμοποιεί πραγματικές κάρτες. Η σειρά Sangokushi Taisen διαδραματίζεται στο Κινέζικό μυθιστόρημα Romance of the Three Kingdoms του 14ου αιώνα και οι παίκτες προσπαθούν να επιτεθούν στα κάστρα των αντιπάλων τους, ενώ νικητής είναι όποιος έχει το περισσότερο health.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Double Jump Tokyo, Hironobu Ueno μίλησε για blockchain Oasys που θα χρησιμοποιεί το παιχνίδι και δήλωσε ότι "έχει σκοπό να αφαιρεί τα εμπόδια για τους gamers, προσφέροντας γρήγορες συναλλαγές χωρίς έξτρα κόστη, για να προσφέρει μία πιο άνετη εμπειρία στο gameplay". Πρόσφατα η Sega είχε ανακοινώσει πρόσφατα λεπτομέρειες για το Super Game project, ενώ έχει κατοχυρώσει το domain name Sega NFT.

Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν σύντομα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.