Πάρτε και παίξτε το Mario τότε να δείτε πόσο καιρό θα κάνετε Αλλα ξέχασα δεν έχει φωτορεαλιστικά γραφικά, DTS ήχο και φοβερό σενάριο...
Πέρα από την πλάκα, τα σημερινά παιχνίδια στην πλειοψηφία τους είναι για το φαίνεσθαι, όπως και οι ταινίες. Δίνουν περισσότερο βάρος στο να εντυπωσιάσουν παρά στο να χορτάσουν, κάτι σαν τα gourmet φαγητά που δεν είναι 2 κιλά κοψίδια να χορτάσεις αλλα "υποτίθεται" πως "γαργαλάνε" τον ουρανίσκο (καλά με την παρομοίωση το έσκισα αλλά τέλος πάντων)!
Επίσης, συγκρίνεται λάθος κατηγορίες. Σπανίως ένα FPS όσο καλό και μεγάλο να είναι μπορεί να φτάσει το μέγεθος ενός RPG ακριβώς γιατί είναι διαφορετικό είδος παιχνιδιού.
Δείτε τα strategy πχ την σειρά Total War, θέλει μέρες για να το τελειώσετε (και άμα...) ή το νέο XCOM.
Πάντα αντιπαραθέτεται τα κλασσικά παιχνίδια στυλ CoD. Κακώς κατά την άποψη μου, πρέπει να το δείτε πιο σφαιρικά.
Βέβαια όσον αφορά τα CoD κλπ, όχι ότι δεν έχουν μικρή διάρκεια αλλά καλώς ή κακώς από το 4 και μετά είναι για online μόνο(τα λέγαμε νομίζω και στο mumble σήμερα).
Εγώ στεναχωριέμαι που δεν βγαίνουν πλέον φρέσκα και πολλά στρατηγικής όπως παλαιότερα...
ΥΓ. Δεν ξέρω αν το Halo έχει το καλύτερο campaign (μια και είχα παίξει μόνο το 1 στο PC) αλλα μάλλον δεν είδες τα Unreal και Half-Life που βγήκαν αρκετά πιο νωρίς. Ειδικά για το Unreal θα τολμούσα να πώ πως το Halo "δανείστηκε" πολλά.
Ξεχνάς επίσης και το Gears of War που έκανε την διαφορά όταν κυκλοφόρησε χάρης το αξιόλογο gameplay του