Η Epic Games πούλησε το Gears of War επειδή δεν ήξερε τι να το κάνει
Δηλώσεις του δημιουργού και πρώην lead designer.
Ο Cliff Bleszinski δημιουργός και lead designer του
Gears of War
δήλωσε: «Η Epic Games έπρεπε να έχει έσοδα. Δεν είχε κυκλοφορήσει κάποιο παιχνίδι πολύ καιρό. Η
Unreal Engine
πήγαινε πολύ καλά και αναπτύσσονταν και προφανώς χρειαζόντουσαν κάποιο εισόδημα και δεν γνώριζαν που θα πάει η σειρά με το μελλοντικό franchise».
Το
Gears of War 4
στοίχισε πάρα πολλά στην
Epic Games
, με αποτέλεσμα να φτάσει στην χρεωκοπία, με την κάθε νέα έκδοση της σειράς να κοστίζει περισσότερο από την προηγούμενη. Με τέτοια κόστη, θα έπρεπε να είναι μεγάλη επιτυχία, αλλιώς οτιδήποτε λιγότερο θα άδειαζε τα ταμεία του studio, ενώ το
Fortnite
δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμα.
Epic "didn't really know what to do with" Gears of War before the sale to Microsoft
"The only phone call I got was from Phil Spencer."
When the IP was sold to MS the only phone call I got was from Phil. Right? And that's Phil. Phil is, as they say, a gentleman and a scholar."
pic.twitter.com/1KRr6VzoeI
— Idle Sloth?? (@IdleSloth84_)
November 2, 2022
Όσο για την σειρά υπό την ηγεσία της Microsoft, δηλαδή τα Gears of War 4 και
Gears of War 5
που αναπτύχθηκαν από την
The Coalition
, ο Cliff Bleszinski δήλωσε, «Είναι πάρα πολύ ωραία, αλλά υστερούν στην ψυχή της πρωτότυπης σειράς. Πιστεύω ότι η The Coalition έβαλε μία ποιητική πινελιά, με τους παίκτες να πρέπει να πάρουν μία τεράστια απόφαση στο τέλος του Gears of War 5».
Η The Coalition εργάζεται σε δύο projects, έναν άγνωστο τίτλο και ένα νέο Gears of War project, ωστόσο δεν είναι σίγουρο αν θα είναι Gears of War 6 και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα. Και τα δύο αναπτύσσονται με την Unreal
Engine
5.