Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

BioWare: Γενική Συζήτηση

More
17 Apr 2018 17:07 #214617 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
BioWare: "Μάθαμε από τα λάθη μας στο Mass Effect: Andromeda


Ο Casey Hudson, νέος General Manager της BioWare, ο οποίος επέστρεψε πέρυσι στην Αμερικανικη εταιρεία μετά από χρόνια, δήλωσε ότι το Mass Effect: Andromeda έγινε ένα καλό μάθημα στους developers για τα μελλοντικά games της εταιρείας.

Τον περασμένο μήνα έφυγε από την Bioware ο επικεφαλής της συγγραφικής ομάδας των Mass Effect 1 και 2, Drew Karpyshyn, ο οποίος είχε επιστρέψει από το 2015 για να εργαστεί στο Anthem. Σε δήλωσή του πριν από λίγες ώρες, ο Hudson παραδέχθηκε ότι ήταν εκνευριστικό τόσο για την BioWare, όσο και για εμάς, το γεγονός ότι δεν κυκλοφόρησε κάποιο story DLC όπως ζήτησαν οι παίκτες. Η εταιρεία αφοσιώθηκε πλήρως στο Anthem.

Για το Mass Effect: Andromeda ωστόσο, ο Casey Hudson τόνισε πως "Αποτέλεσε μια σημαντική στιγμή που επαναπροσδιόρισε τους στόχους της BioWare. Ότι πρέπει να προσφέρουμε στους παίκτες νέες εμπειρίες και καινοτομία, αλλά να μείνουμε προσηλωμένοι στα στοιχεία του κόσμου, των χαρακτήρων και της ιστορίας, κάτι που περιμένουν και οι παίκτες από τα games μας. Τα νέα μας games πρέπει να δώσουν νέες ιστορίες και εμπειρίες κι αυτό να το δουλέψουμε μαζί με τους παίκτες, κάτι που γίνεται ήδη με το Anthem το οποίο δεν θα έχει σχέση με ότι έχετε παίξει και αν το υλοποιήσουμε σωστά τότε θα αισθανθείτε ότι θα έχει ξεκάθαρα την υπογραφή της BioWare".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jul 2018 22:01 #215790 by Μάνος Γρυπάρης
Οι αποχωρήσεις στελεχών από την BioWare είναι αρκετές το τελευταίο χρονικό διάστημα, καθώς μετά τον παραγωγό Blair Brown, τον συγγραφέα Drew Karpyshyn και τον Mike Laidlaw, πλέον ένας Creative Director με συνεισφορά και στο Game Design άνοιξε την πόρτα της εξόδου.

Ο λόγος για τον James Ohlen που πέρασε 22 χρόνια στην Αμερικάνικη εταιρεία και πλέον αποχωρεί όπως ανακοίνωσε στο Twitter. Στόχος του να δουλέψει για την κυκλοφορία ενός βιβλίου για το Dungeons & Dragons. O Ohlen είχε εργαστεί ως Creative Director στα Anthem, Dragon Age: Origins, Star Wars: Knights of the Old Republic, ενώ ήταν και Lead Designer στο θρυλικό Baldur's Gate, αλλά και στο Neverwinter Nights. Αμφότερα ανήκουν στον κόσμο του Dungeons & Dragons του οποίου και είναι fan.

Ο Ohlen δεν αποχωρεί λόγω διαφωνίας με την διοίκηση, αλλά περισσότερο γιατί θα ήθελε να "κάνει ένα διάλειμμα από την gaming βιομηχανία" όπως δηλώνει ο ίδιος και να ασχοληθεί με κάτι μικρότερο και πιο προσωπικό. Τι βιβλίο για το D&D θα ονομάζεται Odyssey of the Dragonlords, την παραγωγή του οποίου θα αναλάβει η Arcanum Worlds. Το βιβλίο θα αφορά την πέμπτη έκδοση του sourcebook για το Dungeons & Dragons, το οποίο ο Ohlen θεωρεί ως "το καλύτερο RPG του κόσμου". Ο ίδιος παίζει D&D από 10 χρονών.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Oct 2018 14:01 #219535 by Giorgos Tsolaridis
Η Jade Raymond έφυγε από την Electronic Arts
Η παραγωγός του Assassin's Creed αποχώρησε από την EA Motive την οποία και ίδρυσε.


Η Jade Raymond αποχώρησε από την EA Motive, θυγατρική της Electronic Arts. Την θέση της θα αναλάβει η Samantha Ryan, η οποία διαχειρίζεται σήμερα το τμήμα της EA για τα mobile games, την Maxis και την BioWare.

Η Electronic Arts δήλωσε ότι η Samantha Ryan είναι έμπειρη δημιουργός παιχνιδιών και είναι ήδη γνωστή για τις δημιουργικές δουλειές της και για την υποστήριξη που παρέχει σε ομάδες ανάπτυξης προκειμένου να αναπτύξουν σωστά τα games που σχεδιάζει. Έχει εμπειρία από τις σειρές Sims μέχρι το Batman: Arkham City, ακόμα και το Anthem.

Από την άλλη, η EA ευχαρίστησε την Jade Raymond, η οποία ήταν ένα εκ των ιδρυτικών μελών της Ubisoft Toronto και παραγωγός του αρχικού Assassin's Creed, αλλά και επικεφαλής παραγωγής του Assassin's Creed 2, αλλά και των Splinter Cell Blacklist και Watch Dogs.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Jan 2020 21:05 #230955 by Giorgos Tsolaridis
Φήμη: Η Disney ετοιμάζει πολλαπλά Star Wars: Knights of the Old Republic projects
Ίσως δούμε και κάποιο video game.


Υπάρχει κάτι πιο νοσταλγικό από το Star Wars: Knights of the Old Republic ;

Το κλασικό αυτό videogame είναι ένας από τους πιο αγαπητούς τίτλους από την Bioware και από ότι φαίνεται ίσως να κάνει comeback. Σύμφωνα με αναφορές η Disney γλυκοκοιτάζει το KotOR. Οι φήμες υποστηρίζουν ότι η Disney θα πάρει τα KotOR games και θα τα μετατρέψει σε κάτι πιο “Disney” και ετοιμάζει ταινία και τηλεοπτική σειρά για την πλατφόρμα της Disney+.

Οι φήμες προέρχονται από μια ανώνυμη πηγή που εργάζεται πάνω στο project. Πριν λίγο καιρό η διευθύντρια της Lucasfilm, Kathleen Kennedy, δήλωσε σε συνέντευξή της ότι: “Ξέρετε, συνέχεια μιλάμε για μια ταινία Knights of the Old Republic. Ναι, αυτή την στιγμή κάτι αναπτύσσουμε. Δεν έχουμε κρυστάλλινη σφαίρα, προσπαθήσαμε με το “Solo” για να δούμε αν μπορούμε να κάνουμε δύο ταινίες σε ένα χρόνο και νιώσαμε ότι δε θα δουλέψει. ”

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Feb 2020 13:47 #231858 by Giorgos Tsolaridis
Mass Effect: Το 92% των παικτών ήταν καλοί και το 8% κακοί
Σύμφωνα με την BioWare.



Ο John Ebender, ο οποίος υπήρξε Cinematic Designer στη σειρά Mass Effect, δήλωσε στο Twitter ότι το 92% των παικτών επέλεξαν να είναι Paragon (σ.σ. καλοί) και μόλις το 8% Renegade (κακοί).

Μάλιστα πρόσθεσε με λύπη του: "Ρίξαμε πολύ δουλειά και στο περιεχόμενο που υπάρχει όταν είστε Renegade".

Κάντε κλικ εδώ για την σχετική ανάρτηση στο Twitter.

Το αν θα είστε Paragon ή Renegade στο Mass Effect, εξαρτάται από το τι θα πείτε σ τους διαλόγους. Κάθε απόφασή σας προσθέτει πόντους στο σκορ του χαρακτήρα σας και αυτό ξεκλειδώνει νέες επιλογές. Αν θέλατε να βοηθήσετε τους NPCs και τους μιλάγατε ευγενικά, τότε καταλήγατε ως Paragon, ενώ το Renegade αφορούσε έναν εγωιστή και εκδικητικό John Shepard.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Dec 2020 18:06 #241938 by Giorgos Tsolaridis
Οι Directors των Mass Effect και Dragon Age φεύγουν από την BioWare
Οι Casey Hudson και Mark Darrah παραιτήθηκαν.


Η BioWare θα χάσει δύο ηγετικά στελέχη της, καθώς ο Casey Hudson και ο Mark Darrah, ανακοίνωσαν την παραίτησή τους.

Ο Casey Hudson ήταν γενικός διευθυντής, ιδιαίτερα γνωστός για την συμβολή του στη σειρά Mass Effect, την οποία συνδημιούργησε, ενώ ήταν και director μέχρι και το Mass Effect 3. Στη συνέχεια αποχώρησε και το αποτέλεσμα φυσικά ήταν το μαύρο χάλι του Mass Effect: Andromeda. Ο Mark Darrah ήταν αντίστοιχα director στη σειρά Dragon Age.

Αμφότεροι παραιτήθηκαν λέγοντας ότι "θα παραχωρήσουν την θέση τους στη νεότερη γενιά", ωστόσο είναι ακόμη αρκετά νέοι. Ο Hudson έγραψε: "Δεν ήταν μια εύκολη απόφαση και οι μεγάλες αλλαγές έρχονται με αξιοσημείωτη λύπη. Θα μου λείψει το να δουλεύω κάθε μέρα με developers συναρπαστικών projects. Αλλά γνωρίζω επίσης ότι αυτή είναι μια καλή περίοδος για αλλαγή, τόσο για μένα, όσο και για την BioWare".

Ο Darrah δήλωσε με την σειρά του: "Η απόφαση αυτή ήταν δύσκολη για μένα. Η ομάδα των απίστευτων developers του Dragon Age, κάνει την ζωή μου καλύτερη. Μου έμαθαν τόσα πολλά. Αλλά η δύναμη της ομάδας έκανε τα πάντα πιθανά. Θεωρώ ότι το Dragon Age όχι απλά θα επιβιώσει χωρίς εμένα, αλλά θα ευδοκιμήσει".

Τα δύο στελέχη εργάζονταν στη BioWare για 20 χρόνια. Ο Darrah ξεκίνησε ως Lead developer στη σειρά Baldur's Gate και ο Hudson ως technical artist στο MDK2. Ο δεύτερος είχε φύγει από την BioWare τον Αύγουστο του 2014 και επέστρεψε τον Ιούλιο του 2017. Άραγε το δίδυμο ετοιμάζει κάτι μαζί; Για να δούμε. Η αλήθεια είναι πάντως ότι οι σειρές Dragon Age και Mass Effect θα έχουν δύο σοβαρότατες απώλειες, ειδικά αν κρίνουμε την μετριότητα που είδαμε στους περισσότερους τομείς του Mass Effect: Andromeda, χωρίς τον Hudson.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Apr 2021 12:58 #248908 by Giorgos Tsolaridis
H BioWare πουλάει μαξιλαροθήκες με τον Garrus Vakarian Το μαξιλάρι δεν συμπεριλαμβάνεται στην τιμή.Μπορεί η Πρωταπριλιά να πέρασε και οι φάρσες να αποκαλύφθηκαν, φαίνεται όμως ότι ένα από τα αστεία πήρε υπόσταση. Η BioWare πρόσθεσε νέα αντικείμενα στο store της και όπως μπορείτε να δείτε και στην κεντρική εικόνα του άρθρου, δεν είναι άλλα από τις μαξιλαροθήκες με την εικόνα του Garrus Vakarian. Παρόλο που χρειάζεται να αγοράσετε το δικό σας μαξιλάρι για να γεμίσετε τις μαξιλαροθήκες διαστάσεων 20 x 53 ίντσες , πρόκειται για μία πολύ ενδιαφέρουσα προσθήκη για τους υποστηρικτές του Mass Effect.Ο Garrus παρουσιάστηκε στο πρώτο Mass Effect και αποτελεί από τους αγαπημένους χαρακτήρες του κοινού. Αν θέλετε να επισκεφθείτε ξανά τις περιπέτειες με τον Garrus, τότε ίσως σας ενδιαφέρει και η κυκλοφορία του Mass Effect Legendary Edition, ενώ αν αυτό δεν σας είναι αρκετό, μπορείτε να δείτε και το αγαλματίδιο του Garrus Vakarian.Αν σας ενδιαφέρει η μαξιλαροθήκη, μπορείτε να προμηθευτείτε μία από το BioWare store στην τιμή των 35 δολαρίων.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Jun 2021 13:24 #252636 by Γιώργος Σκένδρος


O Gary McKay, σε μια ανάρτηση στο  blog  της BioWare, επιβεβαίωσε ότι είναι ο νέος γενικός διευθυντής.

O Gary McKay εντάχθηκε στη BioWare τον Ιανουάριο του 2020 και διορίστηκε προσωρινός γενικός διευθυντής μετά την αποχώρηση του προκατόχου του, Casey Hudson, τον περασμένο Δεκέμβριο.H BioWare φαίνεται να κινείται πλέον προς τη νέα γενιά κονσολών. Ο Gary McKay αναφέρει στην ανάρτηση: "Ξεκίνησα την καριέρα μου στη βιομηχανία με την EA το 1998 και ήταν τόσο συναρπαστικό να βλέπω το στούντιο και την εταιρεία να αναπτύσσονται τις πρώτες μέρες. Πέρασα τα επόμενα επτά χρόνια με την EA προτού προχωρήσω. Αλλά τώρα θα μπορούσατε να πείτε ότι έκλεισα τον κύκλο μου. Για μένα, η επιτυχία έχει να κάνει με την ανοικοδόμηση αυτής της φήμης και την τήρηση αυτής της υπόσχεσης για ποιότητα".

Δύο ακόμα ανώτερα στελέχη έχουν αποχωρήσει από την εταιρεία τα τελευταία χρόνια. O Ben Irving, επικεφαλής παραγωγής του  Sci-fi  shooter Anthem της BioWare δήλωσε ότι αποχωρεί τον Αύγουστο του 2019, ενώ τον επόμενο Οκτώβριο, ο Chad Robertson, επικεφαλής των live services της εταιρείας ανάπτυξης ανακοίνωσε επίσης την αποχώρησή του.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Jun 2021 13:51 #252637 by Blood Prince
'Οντως τα τελευταία χρόνια δεν έχει καλή φήμη η εταιρία και έχει χάσει την αίγλη που είχε.

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Jan 2022 04:19 #259841 by Nikos Georgopoulos
BioWare: "Θέλουμε να αποκαταστήσουμε την φήμη μας με games υψηλής ποιότητας"




Κάνει αλλαγές στην εργασία, λόγω της πανδημίας.

Ο γενικός διευθυντής της BioWare, Gary McKay, δήλωσε ότι επιθυμεί η BioWare να αποκαταστήσει την φήμη της και να αναπτύξει games υψηλότερης ποιότητας στο μέλλον.

Ο McKay δήλωσε: «Το 2021 ήταν άλλη μια δύσκολη χρονιά, εν μέρει λόγω του αντίκτυπου που είχε η πανδημία στην οικιακή και επαγγελματική ζωή. Έπρεπε να προσαρμοστούμε στις μεταβαλλόμενες συνθήκες. Αλλά παρ' όλα αυτά, ήταν απόλυτη χαρά να ηγούμαι ενός στούντιο με τόσους πολλούς απίστευτα ταλαντούχους ανθρώπους, μια ομάδα που πάντα προωθεί την καινοτομία και την ποιότητα. Το να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε υπό την πίεση μιας παγκόσμιας πανδημίας δεν ήταν εύκολο. Χρειάστηκε να υιοθετήσουμε νέα εργαλεία, διαδικασίες και τρόπους επικοινωνίας. Όλοι εξισορροπούμε τον προσωπικό χρόνο και την δουλειά. Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η αβεβαιότητα όλων, η οποία κάνει τη ζωή πιο δύσκολη και δυσκολεύει το game development στο μέλλον».

Καθοδηγούμενη από την πανδημία, η BioWare κάνει αλλαγές στις πολιτικές της στον χώρο εργασίας για να προσφέρει στους εργαζόμενους μεγαλύτερη ευελιξία. Όπως και άλλοι developers , έτσι και η BioWare υιοθετεί ένα υβριδικό μοντέλο όπου κάποιοι έρχονται στο γραφείο και άλλοι εργάζονται εξ αποστάσεως. Όσον αφορά τις πρακτικές πρόσληψης της BioWare, η εταιρεία ζήτησε προηγουμένως από τους εργαζόμενους να μετεγκατασταθούν στο Austin ή στο Edmonton, αλλά τώρα οι υπάλληλοι της εταιρείας με έδρα τη Βόρεια Αμερική μπορούν να εργαστούν από οπουδήποτε.

Ο McKay χαρακτήρισε την κυκλοφορία του Mass Effect: Legendary Edition ως μια ιδιαίτερα περήφανη στιγμή για το BioWare το 2021. «Είμαστε τόσο περήφανοι που κυκλοφορήσαμε ένα από τα games με μία από τις υψηλότερες βαθμολογίες και η υποδοχή υπογραμμίζει πραγματικά την αξία της προσπάθειας για την αριστεία και την ποιότητα σε κάθε στοιχείο του παιχνιδιού. Όσον αφορά το μέλλον της BioWare, "Υπάρχουν πολλά που ετοιμάζουμε, ξεκινώντας από το νέο expansion Legacy of the Sith του The Old Republic, που θα κυκλοφορήσει στις 15 Φεβρουαρίου. Πέρα από αυτό, οι ομάδες της BioWare συνεχίζουν να εργάζονται για το νέο Dragon Age και το επόμενο Mass Effect. Οι fans του Mass Effect πρέπει να εξετάσουν το teaser art που κυκλοφόρησε την Ημέρα N7 του Νοεμβρίου για ενδείξεις σχετικά με το επόμενο παιχνίδι. "Η εικόνα έχει τουλάχιστον πέντε εκπλήξεις και όλες δείχνουν ένα εκπληκτικό μέλλον στο σύμπαν των Mass Effect" κατέληξε.

Για το Dragon Age, ο McKay επανέλαβε ότι η νέα έκδοση θα επικεντρωθεί στο single-player και θα σας δίνει «επιλογές που έχουν σημασία». Το ότι το παιχνίδι επικεντρώνεται σε έναν παίκτη είναι αξιοσημείωτο δεδομένου του ότι η BioWare προφανώς σχεδίαζε Multiplayer mode αλλά τελικά αποφάσισε να ακολουθήσει άλλο δρόμο. Τέλος, ο McKay συζήτησε πώς μία από τις αρμοδιότητές του ως GM της BioWare είναι η «ανοικοδόμηση» της φήμης της BioWare. Αυτό παραμένει μια «τεράστια προτεραιότητα», είπε.

«Είμαστε επικεντρωμένοι στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των fans και του community μας και σκοπεύουμε να το κάνουμε αυτό παρέχοντας τα είδη των games για τα οποία είμαστε περισσότερο γνωστοί και διασφαλίζοντας ότι είναι της υψηλότερης ποιότητας», εξήγησε ο McKay. Η αποστολή μας είναι να «δημιουργήσουμε κόσμους περιπέτειας, συγκρούσεων και συντροφικότητας που σας εμπνέουν να γίνετε ο ήρωας της ιστορίας σας». Θέλουμε η κυκλοφορία των games μας να είναι σημαντική στιγμή στον κλάδο. Θέλουμε κάθε παιχνίδι να κερδίζει την αντίδραση που έχουμε δει με το Mass Effect Legendary Edition. Νιώθουμε ότι έχουμε τους σωστούς ανθρώπους, τη σωστή δημιουργική εστίαση και την υποστήριξη από την EA για να εκπληρώσουμε την υπόσχεση».

Το Mass Effect: Legendary Edition κυκλοφορεί στο EA Play και το Xbox Game Pass Ultimate από σήμερα 6 Ιανουαρίου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.