Όλοι έχουμε σίγουρα λίγο ως πολύ παρατηρήσει την τακτική πολλών εταιριών τα τελευταία χρόνια να αναπτύσσουν πληθώρα downloadable content και patches για τους τίτλους τους που κυκλοφορούν στην αγορά. Αυτά τίθενται προς αγορά μέσω των networks των κονσολών (πχ. PSN, Xbox Live), κάτι που στην αρχή της γενιάς αυτής αποτελούσε καινοτομία.
Μήπως ήταν όμως και μία εύκολη λύση για τους developers; Ολοένα και περισσότερα παιχνίδια, με καίρο παράδειγμα το TESV: Skyrim, κυκλοφορούν με κομβικά προβλήματα, τα οποία τα καθιστούν από εκνευριστικά ως και εντελώς unplayable. Ακόμα, τα DLC δεν έχουν πάντα και τις πιο φιλικές τιμές, ενώ συχνά κυκλοφορεί και μία νέα έκδοση του παιχνιδιού αργότερα με όλα τα DLC του. Από την άλλη δεν μπορούμε να αρνηθούμε τη σημασία της σύνδεσης των κονσολών στο internet για το multiplayer πολλών games.
Θεωρείτε αισχροκέρδια τη λογική αυτή των εταιριών, ή μία ευκαιρία για βελτίωση της εξυπηρέτησης και επικοινωνίας με τους παίκτες;