Ο δημιουργός της σειράς Metal Gear Solid εκφράζει τους προβληματισμούς του για την gaming βιομηχανία της Ιαπωνίας.
Όλοι γνωρίζετε τον Hideo Kojima, μια αν μη τι άλλο εμβληματική φιγούρα της Ιαπωνικής βιομηχανίας των games. Οι δημιουργίες του είναι πασίγνωστες και συγκαταλέγονται στους κορυφαίους τίτλους παγκοσμίως. Επίσης, όπως θα γνωρίζετε, η βιομηχανία έχει γίνει πλέον απίστευτα ανταγωνιστική στις μέρες μας και η πίεση για επιτυχημένα games είναι πολύ μεγάλη. Μπορούν σε αυτό το περιβάλλον να ανταπεξέλθουν τα Ιαπωνικά στούντιο παράγωγης; Ο Kojima δεν φαίνεται να είναι και πολύ σίγουρος.
Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του: «Η αγορά στην οποία κυκλοφόρησε αρχικά το Metal Gear Solid ήταν πολύ διαφορετική σε σχέση με το τι ισχύει σήμερα για τα games . Στις μέρες μας υπάρχει πολύ μεγάλη πίεση. Τότε, τα πράγματα ήταν πολύ πιο ελεύθερα». Σε μία εκτενή συνέντευξη που παραχώρησε στο Official PlayStation Magazine, ο θρυλικός σχεδιαστής προσθέτει: «Τώρα υπάρχει πολύ μεγαλύτερος ανταγωνισμός. Αν ρίξετε μια ματιά στους πρωτοκλασάτους τίτλους σε παγκόσμια κλίμακα, υπάρχουν ίσως μόνο 10 πραγματικά μεγάλα games που μπορούν να τραβήξουν την προσοχή των gamers και δεν γνωρίζω το πώς μπορεί η Ιαπωνία να είναι ανταγωνιστική σε αυτό το επίπεδο».
Άραγε, ο πολυεπιτυχημένος παραγωγός και προγραμματιστής, υπερβάλει και θέλει να "ταρακουνήσει" τους συμπολίτες του ή απλά θεωρεί ότι η Ιαπωνία έχει χάσει την αίγλη του παρελθόντος; Η ουσία είναι ότι το μέλλον θα δείξει το κατά πόσο οι Ασιάτες developers θα μπορούν να σταθούν στην αγορά με τίτλους πρώτης γραμμής.
Ο Hideo Kojima είναι -όπως πάντα- πολυάσχολος αυτή την περίοδο, καθώς ετοιμάζει το Zone of the Enders HD Collection (σ.σ. αναμένεται να κυκλοφορήσει φέτος), το
Project Ogre
, ενώ για αργότερα θα έχει ακόμα πιο βαρύ πρόγραμμα εν όψει του
Metal Gear Solid 5
.
Γρηγόρης Βούλγαρης