Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Tencent: Γενική συζήτηση

More
29 Jun 2022 12:30 #265319 by Nikos Georgopoulos
Code: To Jin Yong




Open world τίτλος με πολεμικές τέχνες από την Tencent

Η εταιρεία ανάπτυξης Lightspeed που ανήκει στην Tencent, κυκλοφόρησε το πρώτο τρέιλερ για τον επερχόμενο Open world τίτλο της Code: To Jin Yong.

Το Code: To Jin Yong θα βασίζεται στα μυθιστορήματα Wuxia του Jin Yong. Στο τρέιλερ φαίνεται πιθανότατα ο Yang Guo, πρωταγωνιστής του The Return of the Condor Heroes, του οποίου του λείπει ένα χέρι. Η συγκεκριμένη εκδοχή του Yang Guο είναι βασισμένη στο μυθιστόρημα όπου εκεί είχε χάσει το χέρι του σε έναν καυγά και βασικό του όπλο είναι ένα τεράστιο σπαθί. Η ιστορία του χαρακτήρα παρουσιάζεται πιο αναλυτικά στο prequel The Legend of The Condor Heroes. 


Tencent's Lightspeed Studios also announced its first AAA, open world, Unreal Engine 5 game based on the legendary heroes of the Jin Yong Wuxia world.

Jin Yong novels are extremely popular in Asia so this will have a lot of appeal as a full HD experience, unlike previous games pic.twitter.com/PFibU2dwy4

— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) June 27, 2022

Το Code: To Jin Yong θα είναι ΑΑΑ παραγωγής και θα χρησιμοποιεί την μηχανή γραφικών Unreal Engine 5.

Το Code: To Jin Yong αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC, PS5 και Xbox Series Χ χωρίς να υπάρχει ακόμα ημερομηνία κυκλοφορίας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Jul 2022 19:27 #265841 by Nikos Georgopoulos
Ο Creative Director του Assassin's Creed που απέλυσε η Ubisoft πήγε στην Tencent




Άραγε ετοιμάζει Action-Adventure;

Ο Ashraf Ismail, Creative Director της σειράς Assassin's Creed, ήταν ένα από τα 10 υψηλόβαθμα στελέχη που είχαν απολυθεί από την Ubisoft, στα πλαίσια ομαδικών απολύσεων της Γαλλικής εταιρείας. Έφυγε από την Ubisoft το 2020.

Δύο χρόνια μετά, ο Ismail μπήκε στην Tencent. Το στέλεχος της Ubisoft είχε κατηγορηθεί ότι είχε επικοινωνία με γυναίκες fans του Assassin's Creed, οι οποίες έλεγαν ότι είχε επικοινωνήσει μαζί τους και σε πριβέ συζητήσεις τους την έπεφτε, αποκρύπτοντας ότι είναι παντρεμένος. Ωστόσο, υπήρξαν και άλλα στελέχη της Ubisoft που κατηγορήθηκαν για παρόμοιους λόγους ή για πεσίματα σε συναδέλφους του.

Τώρα ο Ismail είναι Consulting Creative Director στην εταιρεία TiMi της Tencent, σε ένα γραφείο στο Μόντρεαλ που ιδρύθηκε το περασμένο καλοκαίρι. Εκεί, ο Ismail έχει πλέον μπει στην ομάδα, μαζί με άλλα στελέχη της Ubisoft, με τα οποία ήταν συνάδελφος.

Ο Ismail ήταν Creative Director στα Assassin's Creed 4: Black Flag, Assassin's Creed Origins και Assassin's Creed Valhalla. Τα TiMi Studios σχολίασαν: «Κατά τη διάρκεια της δουλειάς μας με την Ash, φέρθηκε με επαγγελματικό τρόπο και έχει δείξει σταθερά μια προθυμία να μάθει και να αναπτυχθεί τόσο ως μέλος της ομάδας όσο και ως άτομο. Προσπαθούμε να παρέχουμε ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας με σεβασμό για όλους και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε καθώς η ομάδα μας μεγαλώνει και επεκτείνεται».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Aug 2022 21:20 #265915 by Nikos Georgopoulos
Η Tencent θέλει να αγοράσει ένα μεγάλο μερίδιο από την Ubisoft




Ο Κινεζικός κολοσσός θέλει να μπει ακόμη πιο δυνατά στην gaming βιομηχανία.

Η Ubisoft φημολογείται το τελευταίο χρονικό διάστημα ότι θα εξαγοραστεί. Κάποιοι μπορεί να περίμεναν ότι η Microsoft ή η Sony θα μπορούσαν να κάνουν κίνηση εξαγοράς προκειμένου να έχουν exclusives για τις κονσόλες τους. Τελικά, σύμφωνα με το Reuters , η Tencent αναμένεται να κάνει την μεγάλη αυτή κίνηση.

Η Κινεζική εταιρεία έχει ήδη το 5% της Ubisoft από το 2018. Θυμίζουμε ότι κατέχει μετοχές σε αρκετούς ακόμη publishers , όπως η Epic Games και η Riot Games. Τώρα, το Reuters αναφέρει ότι επιθυμεί να γίνει μεγαλομέτοχος, ενώ αναφέρεται επίσης ότι κοστίζει 5,3 δις δολάρια. Η οικογένεια Guillemot που ίδρυσε την Ubisoft έχει το 15,9% των μετοχών της εταιρείας και το 22,3% των ψήφων (net voting shares). Η Tencent μπορεί μάλιστα να δώσει μέχρι και 101,84 δολάρια ανά μετοχή για να αποκτήσει νέες μετοχές. Οι μετοχές πωλούνται στα 44,81 δολάρια, άρα μιλάμε για υπερδιπλάσιο ποσό. Η Tencent σχεδιάζει να αποκτήσει τις μετοχές από τους μετόχους που έχουν το 80% της Ubisoft.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Sep 2022 11:09 #266507 by Nikos Georgopoulos
Νέα αγορά μετοχών



Οι αδερφοί Guillemot έχουν το 1/6 της Ubisoft και συγκεκριμένα το 16% των μετοχών της. Όλα αυτά...μέχρι σήμερα, καθώς η Tencent ανακοίνωσε μια ακόμη μεγάλη επένδυση, αυτή τη φορά στην ίδια την εταιρεία συμμετοχών Guillemot, την Guillemot Brothers Limited, ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ (200 εκατομμύρια ευρώ σε αντάλλαγμα για μετοχές και 100 εκατομμύρια ευρώ κεφάλαιο), η οποία αποτιμά την Ubisoft στα 80 ευρώ ανά μετοχή. Το ευρώ και το δολάριο έχουν αυτήν τη στιγμή πάνω-κάτω 1:1 σε αξία.
Η τιμή μετοχής της Ubisoft είχε πέσει κατά 17% από τον Αύγουστο μέχρι σήμερα, καθώς η ανακοίνωση ενδιαφέροντος της Tencent για αγορά μετοχών δεν προχώρησε άμεσα. Με την σημερινή συμφωνία, το δελτίο τύπου που ανακοινώνει τη συμφωνία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τονίσει τα όρια που έχει αποδεχθεί η Tencent για να πραγματοποιήσει αυτήν την επένδυση. "Η Guillemot Brothers Limited παραμένει αποκλειστικά υπό τον έλεγχο της οικογένειας Guillemot. Η Tencent δεν θα εκπροσωπείται στο Διοικητικό της Συμβούλιο και δεν θα λάβει καμία συγκατάθεση ή δικαίωμα βέτο επί της επιχείρησης."

Για να μιλάμε πρακτικά δηλαδή, η αγορά μετοχών στην Guillemot Brothers Limited σημαίνει ταυτόχρονα ότι η Tencent έχει πλέον μερίδιο (κάτω του 51%) στην εταιρεία επενδύσεων της οικογένειας, άρα και μερίδιο στο 16% της Ubisoft που κατέχουν.

Η συμφωνία συνοδεύεται από την επιφύλαξη ότι οι αδερφοί Guillemot και η Tencent ενδέχεται να αυξήσουν το κοινό τους μερίδιο στην Ubisoft στο 29,9%, και το διοικητικό συμβούλιο της Ubisoft εξουσιοδότησε την Tencent να αυξήσει το μερίδιό της από 4,5% σε 9,99%. Ωστόσο, η Tencent δεν είναι σε θέση να πουλήσει αυτές τις μετοχές για πέντε χρόνια και, εάν το επιλέξει αργότερα, πρέπει να αρνηθεί πρώτα στους Guillemot και δεν μπορεί να υπερβεί αυτό το ανώτερο ποσοστό 9,99% για οκτώ χρόνια.

Οι Guillemots έχουν πάρει τα χρήματα της Tencent, αλλά με όρους που προς το παρόν θέτουν κάθε είδους εξαγορά στην απ' έξω. Πρακτικά όμως, αυτό αναμφισβήτητα απομονώνει την Ubisoft από μια εξαγορά για την επόμενη δεκαετία: κάθε εταιρεία που ενδιαφέρεται να την αποκτήσει, να περάσει πρώτα από την Tencent.

Το πιο σημαντικό από την άποψη του Guillemot είναι, σύμφωνα με την ανακοίνωση, ότι:"Ως αποτέλεσμα αυτής της συναλλαγής, η διακυβέρνηση της Ubisoft θα παραμείνει αμετάβλητη και η Tencent δεν θα έχει κανένα λειτουργικό δικαίωμα αρνησικυρίας."

Η Tencent έχει μερίδια σε εταιρείες όπως οι Epic Games, Riot, Supercell και Frontier και κατέχει στούντιο όπως τα Sumo, Turtle Rock, Playtonic και Digital Extremes. Η Ubisoft βρίσκεται τώρα σε αυτή τη λίστα, αν και αναμφισβήτητα με πολύ μικρότερο τρόπο από ό,τι θα ήθελε η κινεζική εταιρεία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Sep 2022 14:53 #266738 by Nikos Georgopoulos
Ο πρώην πρόεδρος του PlayStation ξεκίνησε να εργάζεται στην Tencent




Ως στρατηγικός σύμβουλος.

Ο πρώην πρόεδρος του PlayStation, Shawn Layden, ξεκίνησε να εργάζεται στην Tencent, ως στρατηγικός σύμβουλος, σύμφωνα με τον λογαριασμό στο LinkedIn .

Ο ίδιος δήλωσε: "Με αυτό τον νέο ρόλο ελπίζω να συμβουλέψω να βοηθήσω και να υποστηρίξω την ομάδα της Tencent καθώς διευρύνουν τις κινήσεις και τις δεσμεύσεις τους στην βιομηχανία, στην οποία έχω αφιερώσει το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας μου. Είμαστε σε ένα πολύ σημαντικό σημείο στο gaming και στην διαδραστική ψυχαγωγία. Υπάρχουν πολλά πιθανά μονοπάτια για το μέλλον αλλά μόνο λίγα είναι ξεκάθαρα, με έμπνευση και λογικά. Χαίρομαι που θα συνεχίσω αυτό το ταξίδι ανακάλυψης και ευχαριστώ την Tencent για την ευκαιρία".

Ο Layden ξεκίνησε να εργάζεται στη Sony το 1996 και έφτασε να γίνει πρόεδρος των SIE Worldwide Studios, πριν αποχωρήσει τελικά από την εταιρεία το 2019. Στη θέση του βρίσκεται πλέον ο Jim Ryan. Πέρα από την νέα του θέση στην Tencent, ο Layden εργάζεται στο ίδιο πόστο στην Streamline Media Group, η οποία μεταφέρει brands στο metaverse.

Η Tencent είναι η μεγαλύτερη gaming εταιρεία στον κόσμο, πιο πάνω από την Sony και την Microsoft, σύμφωνα με τον Phil Spencer. Στην κατοχή της Tencent βρίσκονται μεταξύ άλλων οι Riot Games (League of Legends), Grinding Gear (Path of Exile), ενώ έχει μετοχές στις Epic Games, Activision Blizzard, Ubisoft και αρκετές άλλες. Επιπλέον ξεκίνησε να ιδρύει και τις δικές της εταιρείες ανάπτυξης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Feb 2023 09:42 #269773 by Nikos Georgopoulos
Η Tencent ακύρωσε VR headset που ετοίμαζε "γιατί η αγορά του VR έχει προβλήματα"




Είχε προσλάβει 300 εργαζόμενους, που έχασαν τις θέσεις τους.

Η Tencent ετοίμαζε ένα VR headset και μάλιστα είχε δημιουργήσει μία μονάδα από 300 εργαζόμενους το 2022, αλλά τελικά ακύρωσε τα σχέδιά της, αφού η αγορά των VR headsets και του Metaverse γενικότερα, πάει από το κακό στο χειρότερο (σ.σ. βασικά ποτέ δεν πήγαινε καλά για να τα λέμε όπως έχουν).

Σύμφωνα με το Reuters , η Tencent εγκατέλειψε όλα τα σχέδια που είχε για το VR headset. Σκόπευε όχι μόνο να κατασκευάσει το hardware, αλλά και το software, άρα και τα ανάλογα games. Οι περισσότεροι από τους 300 εργαζόμενους λογικά θα έχουν απολυθεί πλέον ή είναι ζήτημα αν έχουν λάβει μετάθεση.

Μια πηγή που μίλησε στο Reuters και εργαζόταν στην Tencent, ότι το XR project, όπως ονομαζόταν, δεν αναμενόταν να είναι κερδοφόρο τουλάχιστον μέχρι το 2027, με βάση μια εσωτερική πρόβλεψη. «Σύμφωνα με τη νέα στρατηγική της εταιρείας στο σύνολό της, δεν ταιριάζει πλέον», είπε ο πρώην εργαζόμενος στο Reuters. Ένας άλλος πρώην εργαζόμενος πρόσθεσε ότι υπήρχε έλλειψη πολλά υποσχόμενων games, αλλά και εφαρμογών.

Το ενδιαφέρον της Tencent για το VR προήλθε από την τάση για επένδυση στο Metaverse και τους VR κόσμους. Το θέμα όμως είναι ότι κανένας από όλους αυτούς τους παπατζήδες που μιλάνε δημόσια για το VR για να κονομήσουν χρηματοδότηση από πωρωμένους μεγαλοεπενδυτές, δεν μας έχει πει πόσους χρήστες έχει το κάθε VR game. Όταν τα μεγάλα games της αγοράς φτάνουν εκατομμύρια παίκτες, τα VR games μένουν με τα 4ψήφια και τα 5ψήφια νούμερα. Ένας ακόμη πληροφοριοδότης είπε στο Reuters ότι η Tencent είχε εξετάσει το VR πριν από περίπου επτά χρόνια, αλλά λόγω της προόδου στο VR hardware, η εταιρεία άρχισε να ανακτά το ενδιαφέρον το 2021. Εμπνεύστηκε από το Meta Quest, το οποίο θεώρησε επιτυχία...προφανώς από πλευράς λειτουργικότητας, καθώς τα VR headsets δεν φημίζονται για τις πωλήσεις τους. Με εξαίρεση το πρώτο PlayStation VR και το HTC Vice που πούλησαν κάτι μονοψήφια εκατομμύρια, όλα τα υπόλοιπα VR headsets δεν έφτασαν ούτε στο μισό την επένδυσή τους (σ.σ. μέσα σε αυτά εννοείται και το Oculus Rift).

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Feb 2023 20:56 #269825 by Nikos Georgopoulos
Η Tencent ακύρωσε VR headset που ετοίμαζε "γιατί η αγορά του VR έχει προβλήματα"




Είχε προσλάβει 300 εργαζόμενους, που έχασαν τις θέσεις τους.

Η Tencent ετοίμαζε ένα VR headset και μάλιστα είχε δημιουργήσει μία μονάδα από 300 εργαζόμενους το 2022, αλλά τελικά ακύρωσε τα σχέδιά της, αφού η αγορά των VR headsets και του Metaverse γενικότερα, πάει από το κακό στο χειρότερο (σ.σ. βασικά ποτέ δεν πήγαινε καλά για να τα λέμε όπως έχουν).

Σύμφωνα με το Reuters , η Tencent εγκατέλειψε όλα τα σχέδια που είχε για το VR headset. Σκόπευε όχι μόνο να κατασκευάσει το hardware, αλλά και το software, άρα και τα ανάλογα games. Οι περισσότεροι από τους 300 εργαζόμενους λογικά θα έχουν απολυθεί πλέον ή είναι ζήτημα αν έχουν λάβει μετάθεση.

Μια πηγή που μίλησε στο Reuters και εργαζόταν στην Tencent, ότι το XR project, όπως ονομαζόταν, δεν αναμενόταν να είναι κερδοφόρο τουλάχιστον μέχρι το 2027, με βάση μια εσωτερική πρόβλεψη. «Σύμφωνα με τη νέα στρατηγική της εταιρείας στο σύνολό της, δεν ταιριάζει πλέον», είπε ο πρώην εργαζόμενος στο Reuters. Ένας άλλος πρώην εργαζόμενος πρόσθεσε ότι υπήρχε έλλειψη πολλά υποσχόμενων games, αλλά και εφαρμογών.

Το ενδιαφέρον της Tencent για το VR προήλθε από την τάση για επένδυση στο Metaverse και τους VR κόσμους. Το θέμα όμως είναι ότι κανένας από όλους αυτούς τους παπατζήδες που μιλάνε δημόσια για το VR για να κονομήσουν χρηματοδότηση από πωρωμένους μεγαλοεπενδυτές, δεν μας έχει πει πόσους χρήστες έχει το κάθε VR game. Όταν τα μεγάλα games της αγοράς φτάνουν εκατομμύρια παίκτες, τα VR games μένουν με τα 4ψήφια και τα 5ψήφια νούμερα. Ένας ακόμη πληροφοριοδότης είπε στο Reuters ότι η Tencent είχε εξετάσει το VR πριν από περίπου επτά χρόνια, αλλά λόγω της προόδου στο VR hardware, η εταιρεία άρχισε να ανακτά το ενδιαφέρον το 2021. Εμπνεύστηκε από το Meta Quest, το οποίο θεώρησε επιτυχία...προφανώς από πλευράς λειτουργικότητας, καθώς τα VR headsets δεν φημίζονται για τις πωλήσεις τους. Με εξαίρεση το πρώτο PlayStation VR και το HTC Vice που πούλησαν κάτι μονοψήφια εκατομμύρια, όλα τα υπόλοιπα VR headsets δεν έφτασαν ούτε στο μισό την επένδυσή τους (σ.σ. μέσα σε αυτά εννοείται και το Oculus Rift).

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Jan 2024 10:49 #274829 by Nikos Georgopoulos
Η Tencent έκλεισε την Team Kaiju




Παρότι δεν το παραδέχτηκε δημόσια.

Η Tencent, μητρική εταιρεία μεταξύ άλλων της Riot Games και TiMi Studio Group, έβαλε λουκέτο στην Τeam Κaiju, ένα από τα video game studio της με έδρα το Λος Άντζελες.

Η είδηση ήρθε στην επιφάνεια τον Δεκέμβριο του 2023, όταν ένας πρώην developer του Team Kaiju ανέφερε σε post του στο LinkedIn ότι το site του studio δε λειτουργεί, ενώ η Tencent δεν έκανε καμία ανακοίνωση. Ακολούθησε ο γνωστός video game researcher και leaker Kurakasis με tweet του στο X, στο οποίο δήλωσε ότι σύμφωνα με το LinkedIn, δεν υπάρχει κανείς που να εργάζεται στην Team Kaiju.


Tencent allegedly shut down TEAM KAIJU, TiMi Studio Group's North American subsidiary. Right after this, yesterday, Tencent filed for the trademark TEAM JADE in Europe.

In a LinkedIn post, one of the ex-developers of the studio noted that the Team Kaiju website doesn't work, and… pic.twitter.com/agq4sqgmhs

— Kurakasis (@Kurakasis) December 16, 2023

Σε δήλωση της TiMi Studio Group, στην οποία το Team Kaiju ήταν θυγατρική, εκπρόσωπος της TiMi δήλωσε  ότι μετέφεραν πολλούς από τους συνεργάτες τους σε άλλα project της Tencent, ενώ "αποχαιρέτησαν" κάποιους ταλαντούχους συνεργάτες.

Το νέο μπορεί να ήρθε στη φόρα το Δεκέμβριο, αλλά ανησυχία για την τύχη του studio υπήρχε από πιο παλιά. Το Τeam Κaiju ιδρύθηκε το 2020, όταν η Tencent προσέλαβε τον Scott Warner, διευθυντή σχεδιασμού του Halo 4 και τον Rosi Zagorcheva, βετεράνο του Battlefield. Σε αυτό το διάστημα to studio φέρεται να δούλευε σε ένα ΑΑΑ live-service multiplayer PvEvP game. Ωστόσο, σύμφωνα με τα προφίλ τους στο LinkedIn, o Zagorcheva παραιτήθηκε τον Απρίλιο του 2022 και ο Warner τον Απρίλιο του 2023. Σύμφωνα με το Reuters, μία πηγή που προτίμησε να μείνει ανώνυμη  ανέφερε  ότι η Tencent έκλεισε την Τeam Κaiju τον Ιούνιο του 2023.

Η Τeam Κaiju θεωρείται ότι ήταν σημαντικό κομμάτι από το πλάνο της Tencent να εξαπλωθεί στο δυτικό κοινό και να γίνει σημαντικός ανταγωνιστής στον χώρο του gaming, αλλά δεν ήταν το μόνο. Πλέον η Tencent έχει στις ΗΠΑ την Lightspeed L.A. που ιδρύθηκε το 2019 και έδειξε στα The Game Awards τοLast Sentinels. Πρόκειται για ένα ΑΑΑ open-world Action game με δυστοπική cyberpunk αισθητική, το οποίο βέβαια δεν έχει ημερομηνία κυκλοφορίας ακόμη.



To 2023 ήταν δύσκολη χρονιά για πολλά studio, ειδικά για αυτά που είναι στον υπερ-ανταγωνιστικό χώρο του live-service gaming. Games όπως το Fortnite, World of Warcraft, και Genshin Impact έχουν αντέξει την πίεση, όμως πολλά άλλα αποφάσισαν να σταματήσουν το development και να αποσύρουν, αργά ή γρήγορα, την κοστοβόρα υποστήριξη τους (π.χ. Babylon's Fall, CrossfireX, Marvel's Avengers). Ταυτόχρονα παράλληλα με τη διάλυση του Τeam Κaiju, είδαμε ότι η Sega σταμάτησε την παραγωγή του project Hyenas, ενώ εντύπωση προκάλεσε και η Naughty Dog με την ανακοίνωση της ότι θα δεν συνεχίσει τα πλάνα της για το The Last of Us Online. Οι εταιρείες φαίνεται να αποκλιμακώνουν τα, ίσως υπερφιλόδοξα, πλάνα τους για επέκταση, ειδικά μετά την πανδημία πού έκανε το κόστος παραγωγής των games να αυξηθεί ραγδαία.

Ανησυχητική είναι επίσης η στάση της Tencent απέναντι στην Τeam Κaiju. Δεκάδες ή και εκατοντάδες άνθρωποι έχασαν τις δουλειές τους (δεν υπήρξε διευκρίνηση για το πόσοι απορροφήθηκαν σε άλλα projects), κάτι πολύ δυσάρεστο, ειδικά όταν γίνεται πριν τις γιορτές. Γεγονός είναι επίσης το de facto "φίμωμα" των εργαζομένων καθώς βλέπουμε ότι τα νέα του studio αποκαλύφθηκαν πολύ μετά την πραγματική τους ημερομηνία, και πιθανώς να μην γνωρίζαμε τίποτα χωρίς την ενασχόληση του ευρύτερου gaming community.

Σημειώνουμε εδώ ότι η Tencent, μετά την επιβεβαίωση από την TiMi Studio Group ότι έκλεισε την Τeam Κaiju, κατόχυρωσε πολύ σύντομα την ονομασία Team Jade  στην Ευρώπη. Συμπτωματικά ή ίσως όχι τόσο, το TiMi Studio Group ιδρύθηκε αρχικά το 2008 με ονομασία Jade Studio. Περιμένουμε νέα από το καινούργιο αυτό project.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Oct 2024 18:45 #277890 by Nikos Georgopoulos
Η Tencent μπορεί να αυξήσει το μερίδιό της στη Remedy




Της δάνεισε 17 εκατομμύρια δολάρια.

Η εταιρεία ανάπτυξης Remedy υπέγραψε συμφωνία για δάνειο με την Tencent, ύψους 15 εκατομμυρίων ευρώ (16.761.075 δολάρια), το οποίο θα μπορούσε να μετατραπεί σε μετοχές της Remedy "υπό συγκεκριμένες συνθήκες".

Η συμφωνία δεν έχει ακόμα εγκριθεί και θα συζητηθεί στη γενική έκτακτη συνέλευση της Remedy στις 24 Οκτωβρίου. Ο CEO της Remedy, Tero Virtala δήλωσε σε δελτίο Τύπου : "Μέρος της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της Remedy είναι να ενισχυθεί η θέση μας στην αλυσίδα αξίας, να έχουμε περισσότερο έλεγχο στον τρόπο εμπορευματοποίησης των games μας και να αυξήσουμε το μερίδιο μας στην αξία που μπορούν να δημιουργήσουν αυτά τα games. Καθώς κινούμαστε προς το self-publishing, αυτή η χρηματοδότηση θα μας στηρίξει στην ανάπτυξη και πλήρη αξιοποίηση του δυναμικού των games που έχουμε σε εξέλιξη και στην επιτυχή εκτέλεση των εμπορικών δραστηριοτήτων των επόμενων games μας που θα γίνουν published από εμάς τους ίδιους. Η επένδυση της Tencent δείχνει ισχυρή εμπιστοσύνη στο μακροπρόθεσμο όραμα και τη στρατηγική της Remedy".

Αν εγκριθεί, το δάνειο θα μπορούσε τελικά να μετατραπεί σε μέγιστο αριθμό περίπου 811.100 μετοχών της Remedy, που αντιστοιχούν περίπου στο 5,98% του συνόλου των μετοχών της. Η Tencent ήδη κατέχει μερίδιο στη φινλανδική εταιρεία. Το 2021, απέκτησε το 3,8% των μετοχών της Remedy, ποσοστό που αύξησε νωρίτερα φέτος στο 14%. Η Remedy ανέπτυσσε επίσης ένα free-to-play co-op game με την Tencent, αρχικά με την κωδική ονομασία Vanguard. Το 2023, η Remedy επανασχεδίασε το project για να το μετατρέψει σε premium τίτλο με την κωδική ονομασία Kestrel, αλλά ακυρώθηκε τον Μάιο του ίδιου έτους για να επικεντρωθεί σε άλλα games της.

Please Log in or Create an account to join the conversation.