Και καλά τους κάνανε! Τέτοια θέλουνε!
Superleague και στη Formula 1 ! Πολύ γουστάρω
Και δείτε εδώ τις γελοίες ανακοινώσεις...
Αντίδραση από FIA
fia.jpgΗ FOTA σε σύσκεψη που είχε πριν από λίγες ώρες αποφάσισε ότι δεν πρόκειται να συμβιβαστεί με αυτά που ζητάει η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, με συνέπεια να μη συμμετέχουν οι οχτώ ομάδες, που ανήκουν σε αυτή, και να δημιουργήσουν ένα δικό τους πρωτάθλημα και η FIA αντέδρασε σε αυτό με δικιά της ανακοίνωση, που εξέδωσε, όπου αναφέρει ότι η απόφαση αυτή των ομάδων προκάλεσε απογοήτευση.
«Η FIA ενημερώθηκε για το πιο πρόσφατο δελτίο Τύπου της FOTA. Η FIA απογοητεύτηκε αλλά δεν ξαφνιάστηκε από την ανικανότητα της FOTA να έλθει σε συμβιβασμό για το καλό του σπορ. Είναι ξεκάθαρο ότι κάποια στοιχεία μέσα στη FOTA επιθυμούσαν αυτήν την εξέλιξη καθ' όλη τη μακρά περίοδο των διαπραγματεύσεων και δεν συμμετείχαν σε αυτές με καλή πίστη. Η FIA δεν μπορεί να επιτρέψει οικονομικό αγώνα δρόμου στο πρωτάθλημα ούτε να επιτρέψει στη FOTA να υπαγορεύει τους κανόνες της Formula1.
Η προθεσμία για τις άνευ όρων δηλώσεις συμμετοχής στο πρωτάθλημα του 2010 της FIA λήγει απόψε. Η επίσημη λίστα συμμετοχής θα ανακοινωθεί αύριο», έλεγε, χαρακτηριστικά, η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας και, πλέον, το ερώτημα που τίθεται είναι με πόσες ομάδες θα διεξαχθεί το επερχόμενο πρωτάθλημα, καθώς με την αποχώρηση των οχτώ μένουν πέντε, ενώ υπάρχουν και κάποιες ομάδες, που δεν πήραν το ΟΚ από τον Μόσλεϊ για την είσοδό τους στη Formula1.
Μόσλεϊ: Παιχνίδι εντυπώσεων
mosley.jpgΗ απόφαση της FOTA να δημιουργήσει δικό της πρωτάθλημα με τους δικούς της κανόνες ανάγκασε τον Μαξ Μόσλεϊ να κινηθεί νομικά κατά των ομάδων, πόσο μάλλον, κατά της Ferrari. Έτσι, ο πρόεδρος της FIA είναι σίγουρος ότι οι ομάδες θα υποκύψουν στο τέλος και θα συμβιβαστούν με όσα ζητάει ο 69χρονος και πιστεύει ότι το κάνουν αυτό μόνο και μόνο για να κλέψουν τις εντυπώσεις.
«Δεν το παίρνω το ίδιο σοβαρά με ορισμένους γιατί ξέρω ότι όλα αυτά είναι παιχνίδι εντυπώσεων. Όλα αυτά θα σταματήσουν κάποια στιγμή ανάμεσα στο ξεκίνημα του 2010 και τον πρώτο αγώνα τον Μάρτιο του 2010. Όλα θα ηρεμήσουν και όλοι θα επιστρέψουν στους αγώνες. Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι δεν θα υπάρχουν δύο πρωταθλήματα γιατί τελικά οι άνθρωποι κάνουν αυτό που είναι προς το συμφέρον τους. Είναι προς το συμφέρον των ομάδων να βρίσκονται στο πρωτάθλημα της F1 και δεν υπάρχει κανένα σοβαρό πρόβλημα που τις εμποδίζει να συμμετέχουν.
Όλα οφείλονται στις προσωπικότητες και τη δύναμη και στο ποιος μπορεί να αρπάξει περισσότερα από ποιον, κάτι που είναι εύκολο όταν τίποτα δεν διακυβεύεται. Όταν όμως έρθει η ώρα του πρώτου αγώνα και πρέπει να αποφασίσουν τότε όλες θα είναι εκεί. Αυτήν τη στιγμή μπορούν να κρατούν σκληρή στάση γιατί δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα μέχρι τον Μάρτιο του 2010. Αυτό είναι σε εννιά μήνες. Όλοι μπορούν να διεκδικούν τις εντυπώσεις αλλά όλοι ξέρουμε ότι στη Μελβούρνη το 2010 θα ξεκινήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula1 και όσοι μπορούν να είναι εκεί, θα είναι.
Πάντα με αυτά τα πράγματα υπάρχει ένας συμβιβασμός επειδή δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά να μην αγωνιστούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1, και θα ήμαστε πολύ απρόθυμοι να έχουμε έναν τύπο F1 χωρίς αυτούς, και μιλώ για τις οκτώ ομάδες. Σκέφτομαι ότι κάποιες από αυτές θα εξαφανιστούν επειδή μερικοί από τους κατασκευαστές θα εξετάσουν τα χρηματικά ποσά που ξοδεύονται, τα μέτρα που πρέπει να λάβουν μέσα στις επιχειρήσεις τους, τους ανθρώπους που απολύονται. Δεχόμενοι τα κυβερνητικά χρήματα για να συνεχίσουν, πρόκειται να δυσκολευτούν να συνεχίσουν να ξοδεύουν τις εκατοντάδες των εκατομμυρίων στην F1.
Έτσι σκέφτομαι ότι θα χάσουμε μια ή δύο ή ίσως τρεις ομάδες κατασκευαστών, έτσι θα χρειαστούμε τις νέες ομάδες για να συμπληρώσουν το κενό. Αλλά οι μεγάλες παραδοσιακές ομάδες, και η Ferrari περιλαμβάνεται σε αυτές, πρέπει να είναι εκεί και θα είναι εκεί σίγουρα», ήταν, χαρακτηριστικά, τα λόγια του ισχυρού άνδρα της Ομοσπονδίας.
Αν νομίζουν ότι θα περάσει εκβιαστικά το δικό τους γελιούνται! Μακάρι οι 8 αυτές ομάδες να κάνουν δικό τους πρωτάθλημα και να ακολουθήσει μετά και η Williams κι όλες οι υπόλοιπες οι οποίες προς το παρόν δεσμεύονται με συμβόλαια και γι' αυτό μένουν.