Παιδιά καλησπέρα!
Είμαστε μια μικρή indie ομάδα, που αυτόν τον καιρό δουλεύουμε πάνω σε ένα futuristic racing game, ονόματι Hyperdrive. Εγώ είμαι ο προγραμματιστής της ομάδας.
Το site μας είναι:
hyperdrive3d.com/
Για να σας δώσω μια γέυση...εδώ υπάρχουν μερικά Gameplay Videos του παιχνιδιού.
[youtube:3qyatajx]
[/youtube:3qyatajx]
Το παιχνίδι το ξεκίνησα επειδή είμαι φαν του είδους, προφανώς είναι εμπνευσμένο σε αρκετά σημεία απο Wipeout, F-Zero, Extreme-G, SW Pod Racing, P.O.D. και τα λοιπά (τα οποία προσωπικά έχω..."λιώσει" απο την εποχή του FZero στο SNES), αλλά έχει και πολλά νέα στοιχεία. Αν και είναι futuristic racing, οι πίστες δεν έχουν όλες τα κλασικά neon/urban/scifi θέματα...υπάρχουν πολλά και διαφορετικά περιβάλλοντα, οπως ναοί των Μάγιας, ηφαιστειακά τοπία, οάσεις στην έρημο, μια πόλη-πεδίο μάχης κτλ.
Διαφορές επίσης υπάρχουν και στο Gameplay. Συγκεκριμένα, τα διάφορα όπλα/items που μπορείς να χρησιμοποιήσεις δεν τα κερδίζεις τυχαία περνώντας πάνω από pads κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά αντίθετα ο παίχτης μπορεί να αγοράζει weapons/upgrades/items με τα λεφτά που κερδίζει, και σε κάθε αγώνα διαλέγει ένα Loadout 4 weapons/items, όπως machinegun, rocket launcher, flak cannon, plasma gun, mines, boost, shield και τα λοιπά.
Είναι κάπως όπως στο Borderlands, όπου υπάρχουν πάρα πολλοί συνδυασμοί αντικειμένων, το καθένα με τα δικά του stats. Οπότε το Loadout που επιλέγει ο παίχτης και το πότε και πώς το χρησιμοποιεί στον αγώνα έχει μεγάλη σημασία. Μπορεί να επιλέξει, ας πούμε, ανάλογα με την πίστα και τα Loadouts των αντιπάλων, να "φορτώσει" το όχημα μόνο με όπλα, δηλαδή χωρίς Shield ή Boost, ή αντίθετα ένα πιο "balanced" loadout, και γενικά να κάνει τις επιλογές που θέλει αυτός. Φυσικά θα περιλαμβάνει και multiplayer, στο οποίο σκεφτόμαστε να προσθέσουμε και ένα mode με πιο open-ended αρένες για καθαρά combat παιχνίδι.