Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Retro games: Γενική συζήτηση/Ειδήσεις

More
02 Aug 2022 18:59 #265884 by Nikos Georgopoulos
Ο πρώτος δημοσιογράφος για video games ήταν ένα εντεκάχρονο αγόρι




Ο Rawson Stovall ήταν γνωστός ως Vid Kid.

Στις αρχές της δεκαετίας του ‘80, ο εννιάχρονος Rawson Stovall ζήτησε για τα Χριστούγεννα ένα Atari 2600.

Ο Άγιος Βασίλης δεν του το έφερε. Ο ίδιος θα δηλώσει: “Εγώ δεν πήρα μα πήραν οι γείτονες. Σκέφτηκα πως δεν μπορούσα να εμπιστευτώ και φέτος τον Άγιο Βασίλη, πρέπει να το πάρω μόνος μου.” O Stovall μάζευε καρύδια πεκάν από την αυλή του, τα καθάριζε και τα πουλούσε μέχρι που κατάφερε να μαζέψει αρκετά χρήματα ώστε να αγοράσει την κονσόλα των ονείρων του. “Οι γονείς μου ήταν υποστηρικτηκοί σε αυτό, μα ο πατέρας μου θεωρούσε πως τα video games είναι χάσιμο χρόνου και χρήματος.”

Σύντομα, ο Stovall έγινε ο πρώτος δημοσιογράφος για video games, με μόνιμη εβδομαδιαία στήλη σε εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας σε ολόκληρες τις ΗΠΑ. Ο Vid Kid "γεννήθηκε" στο Abilene Reporter News, τοπική εφημερίδα στο Τέξας έναν χρόνο αφού αγόρασε την κονσόλα του και συνειδητοποίησε πως είναι ακριβή ενασχόληση. Ο Stovall, δήλωσε σχετικά: "Τα games εκείνη την περίοδο, συνήθως δεν είχαν φωτογραφίες στο πίσω μέρος τους. Μπορούσες να κρίνεις μόνο με το εξώφυλλο και τον τίτλο και ίσως από την φήμη της εταιρείας ανάπτυξης." Η έλλειψη κάλυψης ώθησε τον Stovall να πιέσει ώστε οι κριτικές για video games να γίνουν απαραίτητες για την νέα γενιά παικτών.

"Αυτό που με παρακίνησε ήταν οι κριτικές της τηλεόρασης. Σκέφτηκα πως είναι δωρέαν, μπορείς απλώς να τις παρακολουθήσεις. Μπορείς να αποφασίσεις αν σου αρέσει ή όχι, μα δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο για τα Video games." Καθώς είχε ήδη εμπειρία στην επικοινωνία καθώς είχε συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο με ενήλικες στους εράνους του σχολείου του, πήγε να δει τον Dick Tarpley, τότε συντάκτη του Abilene Reporter News με έξι δείγματα γραφής.

Τότε στην εφημερίδα αποφάσισαν να τον δοκιμάσουν για να βεβαιωθούν πως δεν γράφουν τα κείμενα οι γονείς του. "Ο συντάκτης της στήλης της ψυχαγωγίας με πήρε και είδαμε την ταινία Tron. Στην συνέχεια επιστρέψαμε και πήγαμε μαζί στο newsroom και γράψαμε μαζί τις πρώτες μου κριτικές με την χρήση υπολογιστή.", θα θυμηθεί ο Stovall. Οι δύο του κριτικές δημοσιεύτηκαν την επόμενη ημέρα και τα υπόλοιπα ήταν πια ιστορία.

Αρχικά ξεκίνησε ένα δοκιμαστικό των έξι εβδομάδων. Εισήγαγε ένα σύστημα αξιολόγησης όμοιο με τους βαθμούς του στο σχολείο, κάτι που οι αναγνώστες αναγνώρισαν εύκολα. "Ήταν έξυπνο, να έχεις ένα μικρό παιδί που χρησιμοποιεί τον τρόπο βαθμολόγησης του σχολείου του." θα αναφέρει. Ο πατέρας του, τοπικός διευθυντής του Texas State Health Department, τον έπαιρνε μαζί του στα ταξίδια του για την δουλειά και εκείνος πήγαινε στις τοπικές εφημερίδες με κοστούμι και χαρτοφύλακα. "Ξεκίνησα να πουλάω τα άρθρα μου σε περίπου δέκα τοπικές εφημερίδες στο Τέξας." θα αναφέρει. Επεκτάθηκε στην συνέχεια στο San Jose Mercury News, και σε "πάνω-κάτω 25 εφημερίδες" προτού η στήλη γνωρίσει ακόμα μεγαλύτερη κυκλοφορία από το Universal Press Syndicate. Η ρουτίνα με το κοστούμι και τον χαρτοφύλακα ήταν κομμάτι της στρατηγικής του καθώς πίστευε πως οι ενήλικες θα άκουγαν πιο εύκολα ένα καλοντυμένο παιδί από ότι κάποιον ενήλικα κι έτσι η εικόνα του έγινε γνωστή.



Η εμπειρία του με τους σχολικούς εράνους τον οδήγησε να έχει μεγάλες βλέψεις. Αντί να πηγαίνει συνέχεια στα ίδια σπίτια, προτιμούσε γραφεία, τράπεζες και εταιρείες πετρελαίου. Το ίδιο επιχείρησε να κάνει και για τα άρθρα του καθώς ήλπιζε να πληρώνεται 50 δολάρια για κάθε άρθρο. "Το μόνο που είχα να κάνω είναι να το πουλήσω σε 100 εφημερίδες κι έτσι με ένα μόνο άρθρο θα μπορούσα να κάνω μηνιαία ταξίδια στην Χαβάη." θυμάται. Αντίθετα, έβγαζε μόλις πέντε δολάρια κάτι που το καθιστούσε απαγορευτικό για ένα παιδί που αφιερωνόταν αποκλειστικά σε αυτό κάθε εβδομάδα. "Μα αν μπορούσα να το πουλήσω σε 10 εφημερίδες, θα έβγαζα 50 δολάρια και αυτό είναι καλύτερο από το να πουλάω πεκάν.", θα προσθέσει 

Το 1983 χρειάστηκε ειδική άδεια λόγω ηλικίας για να παρευρεθεί στο Consumer Electronics Show στο Σικάγο, όπου και εργάστηκε με επαγγαλματικές κάρτες και πήρε συνέντευξη από τον Nolan Bushnell και τον David Crane της Activision. Ένας ρεπόρερ της New York Times τον εντόπισε και έγραψε για αυτόν, γεγονός που άλλαξε την ζωή του Vid Kid. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ‘80 εμφανίστηκε στο The Tonight Show με τον Johnny Carson και στις πρωινές ειδήσεις του CBS. Το 1984 έδωσε συνέντευξη στο Bits & Bytes το πρώτο show για υπολογιστές που απευθυνόταν σε παιδιά, όπου η Sierra παρουσίασε το Mickey’s Space Adventure and Mindscape και ένα demo του Indiana Jones and the Temple of Doom.

To 1985 παρουσίασε το NES στην παρουσίαση της Nintendo στην Νέα Υόρκη. Θα θυμηθεί σχετικά με την εμπειρία του: "Ήμουν εκεί μα δεν κατάλαβα πόσο σημαντική στιγμή ήταν πραγματικά. Σε κάποια στιγμή ήμουν με τον Miyamoto για καμιά ώρα και μου έδειξε το Super Mario Brothers και το λάτρεψα με την πρώτη." Αν και ήταν πρωτοπόρος στον τρόπο με τον οποίο γράφονται κείμενα για video games στις ΗΠΑ, εκείνος παραμένει μετριόφρων. Τότε, προσέγγιζε τις κριτικές του με πρωτόγνωρο ενθουσιασμός κάτι που προέκυπτε από τις δυνατότητες που προσέφερε η νέα αυτή τεχνολογία καθώς και από την ηλικία του.



Σχετικά με τα κείμενα του θα αναφέρει: “Με την ιδέα πως κάθε είδηση είναι καλή είδηση, σκόπευα να φέρω θετική προσοχή προς τα καλά games.” αναγνωρίζοντας ωστόσο δύο εξαιρέσεις, το Pac-Man για το Atari 2600 και το Rambo για το NES. “Από ότι θυμάμαι κάθε κριτική μου ήταν θετική γιατί υπήρχαν τόσο καλά games.”

Όταν έφυγε για το κολέγιο στα τέλη των ‘80s, ήρθε το τέλος του Vid Kid. Δεν υπήρχαν πτυχία σχετικά με τον χώρο των video games τότε κι έτσι ο Stovall σπούδασε κινηματογράφο. Στην συνέχεια εργάστηκε στην EA, στην Sony, στην Activision και στην MGM Interactive σε διάφορους ρόλους όπως tester και παραγωγός. Σήμερα είναι senior designer για την Concrete Software και δουλεύει πάνω σε mobile games. Θα δηλώσει σχετικά με τον χώρο: “Θεωρώ πως η ανάπτυξη των video games είναι πιο δύσκολη από την παραγωγή ταινιών ή τηλεοπτικών σειρών. Υπάρχουν εκατομμύρια πράγματα που μπορούν να πάνε λάθος.”

Σκέφτεται να γράψει ακόμα ένα βιβλίο για εκείνο το κεφάλαιο της ζωής του, μετά από την συλλογή από 80 κριτικές με τον τίτλο: " The Vid Kid’s Book of Home Video Games ". Αναπολώντας αυτή την περίοδο της ζωής του θα αναφέρει "Παρακολουθούσα το Stranger Things με τον γιο μου και σκέφτομαι τι ηλικία θα είχαν αυτά τα παιδιά τώρα και μετά σκέφτομαι πως εγώ εκείνη την εποχή έγραφα για video games."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Aug 2022 00:44 #266221 by Nikos Georgopoulos
Μουσικός κατάφερε να τρέξει ένα album με chiptune κομμάτια των 90s’ σε cartridge του Sega Mega Drive




Με UI, το οποίο αναπαριστά τα Windows 95.  

Το Mikeyeldey95 είναι ένα album, το οποίο περιέχει 22 chiptune κομμάτια και τρέχει στο Sega Mega Drive, παρέχοντας μία αναπαράσταση του UI των Windows 95.

Το Mikeyeldey95 ξεκινάει με μία αναπαράσταση του startup screen και του desktop των Windows 95, όπου μπορείτε να επιλέξετε και ένα ψεύτικο web browser, ένα music player και ένα email inbox. Επιπλέον υπάρχουν και διάφορα mini games όπως το 3D Maze screensaver και άλλα music visualizers.



Η μουσική θυμίζει αρκετά κλασσικά Platform και Beat-em-up της δεκαετίας του 90’. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποια κονσόλα για να αγοράσετε και να χρησιμοποιήσετε το cartridge, μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο από το itch.io και να το τρέξετε με emulator.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Oct 2022 18:53 #267078 by Nikos Georgopoulos
Δύο ακυκλοφόρητα NES games πωλούνται στο eBay για χιλιάδες ευρώ




Η αξά τους συνεχίζει και ανεβαίνει.

Δύο ακυκλοφόρητα NES games πωλούνται στο eBay για χιλιάδες ευρώ.

Τα εν λόγω games θεωρούνται μοναδικά καθώς δεν ψηφιοποιήθηκαν ποτέ. Το πρώτο είναι το Battlefields of Napoleon και περιλαμβάνει και το αρχικό σχέδιο της συσκευασίας του. Το δεύτερο ονομάζεται CES SAMPLE και πρόκειται για demo του Power Glove. Επιπλέον προέρχεται από την Rare, εταιρεία ανάπτυξης του Donkey Kong. 


?Attention video game preservation fans with money to spare?

There are currently TWO unreleased, one-of-a-kind, never-digitized games for the original NES on eBay right now. This has literally never happened before. Our resources are stretched thin, and we could use help. pic.twitter.com/54ym603mHM

— Frank Cifaldi (PRGE).nes (@frankcifaldi) October 11, 2022

Τις αγγελίες αρχικά βρήκε ο Frank Cifaldi από το Video Game History Foundation, ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ο οποίος προστατεύει και διδάσκει την ιστορία των video games. Ο ίδιος δήλωσε ότι τα cartridges αξίζουν χιλιάδες δολάρια και ότι παρόλο που ο οργανισμός θέλει να τις αγοράσει, αδυνατεί οικονομικώς να το κάνει και οποιαδήποτε βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Feb 2023 13:39 #269735 by Nikos Georgopoulos
Μουσείο στην Ιαπωνία επιστρέφει retro games στους αρχικούς ιδιοκτήτες τους




Και τους ζητάει να καταγράψει τις ιστορίες τους.

Το Named Cassette Museum στο Τόκιο επιστρέφει retro games στους αρχικούς ιδιοκτήτες τους.

Ο τρόπος που το καταφέρνει είναι με γραπτά ονόματα, διευθύνσεις ή άλλες πληροφορίες που υπήρχαν στις κασέτες Famicon ή άλλων κονσολών και βοηθούν στο να τους εντοπίσουν. Ο διευθυντής του Named Cassette Museum, Junji Seki, ξεκίνησε ως χόμπι την συλλογή Famicon και αφού κατάλαβε ότι αρκετές από αυτές έγραφαν τα ονόματα των αρχικών ιδιοκτητών αποφάσισε να τις επιστρέφει και να μαθαίνει την ιστορία τους. Το μουσείο άνοιξε το 2015 με σκοπό να καταγράφει αυτές τις ιστορίες και να προσφέρει την χαρά στους games με το να τους επιστρέφει τα παλιά τους games. Για να επιστρέφει ένα game σε κάποιον, το μουσείο έχει αρχικά ορισμένες απαιτήσεις: Οι παίκτες πρέπει να παραλάβουν τα games από τον ίδιο τον διευθυντή και πρέπει να τα αγοράζουν σε τιμή της επιλογής τους. Επιπλέον πρέπει να αφήνουν το μουσείο να καταγράψει την ιστορία που είχε ο κάθε gamer με το παιχνίδι και τι αναμνήσεις είχε με αυτό.

Για τον ίδιο τον Seki, κάθε κασέτα λέει και μία ιστορία: Αν κοιτάξετε μία που γράφει 110 yen αυτό σημαίνει ότι κυκλοφόρησε όταν ο φόρος κατανάλωσης ήταν 3% το 1989. Ο Seki είναι και developer καθώς είναι πρόεδρος της εταιρείας ανάπτυξης Happymeal και η συλλογή των Famicon τον εμπνέει στα games που φτιάχνει. Παράδειγμα είναι το Ise-Shima Mystery Guide: Fake Black Pearl, το οποίο ήθελε να αναπαραστήσει την ατμόσφαιρα της εποχής των Famicon (κυκλοφόρησε αποκλειστικά στην Ιαπωνία για το Switch).

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Jul 2023 19:20 #271986 by Απόστολος Μητσακούλης
Εμένα πάντος δν θα με χάλαγε αν ξαναβγάζαν για λίγο στην αγορά τα παιχνίδια του game boy του παλιού.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Jul 2023 00:24 #272030 by Nikos Georgopoulos
Το 87% των παλιών κλασικών games δεν είναι πλέον προσβάσιμα στον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα




Υπάρχουν ανησυχίες για την διατήρηση της ιστορίας των video games.

Σύμφωνα με έρευνα των Video Game History Foundation και Software Preservation Network, το 87% των παλιών κλασσικών games δεν είναι πλέον προσβάσιμα.

Το υπόλοιπο 13% είναι προσβάσιμο, είτε μέσω επανακυκλοφοριών σε σύγχρονα format είτε μέσω επίσημων emulators. Το Video Game History Foundation δήλωσε ότι έκανε την έρευνα για να δείξει τον κίνδυνο που υπάρχει να χαθεί η ιστορία των video games και να παρουσιάσει τους λόγους που πρέπει να επιτραπεί στις βιβλιοθήκες να συντηρούν games, όπως άλλα μέσα.

Στην έρευνα συμπεριλήφθηκαν περισσότερα από 4000 games, τα οποία κυκλοφόρησαν πριν το 2010. Στο συγκεκριμένο νούμερο συμπεριλήφθηκαν και όλα τα games του Game Boy που κυκλοφόρησαν στην Αμερική. Ένα σημαντικό παράδειγμα είναι ότι με το κλείσιμο των eShops των 3DS και Wii U πάνω από τους μισούς τίτλους του Game Boy που ήταν διαθέσιμοι δεν είναι πλέον. Από όλους τους τίτλους της κονσόλας, πλέον μόνο το 5.87% είναι προσβάσιμοι ακόμα.


We should be thinking ahead to the infrastructure needed to address the problems of the present AND the future. We should have a thriving ecosystem of preservation.

— Video Game History Foundation (@GameHistoryOrg) July 10, 2023

Το Video Game History Foundation επίσης τόνισε ότι οι ψηφιακές πωλήσεις games πλέον υπερισχύουν των retail , πράγμα που σημαίνει ότι οι διατήρηση των games κινδυνεύει λόγω της ασταθής κατάστασης των ψηφιακών stores. Η οργάνωση δήλωσε στο Twitter: Θα πρέπει να σκεπτόμαστε τρόπους για να λύσουμε τα προβλήματα του παρόντος και του μέλλοντος. Η πρόσβαση στην ιστορία των games δεν πρέπει να αφορά μόνος τους πιο αφοσιωμένους και ενημερωμένους fans.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Aug 2023 08:40 #272478 by Nikos Georgopoulos
Αμερικάνος βρήκε arcade αξίας χιλιάδων δολαρίων παρατημένο στο δρόμο




Βρισκόταν σε άριστη κατάσταση και το πήρε σπίτι του. 

Ο συγγραφέας και ιστορικός των games Tim Lapetino βρήκε ένα arcade Discs of Tron, αξίας χιλιάδων δολαρίων παρατημένο σε ένα δρόμο του Chicago, όταν επισκέφθηκε συγγενείς του.

Όπως δήλωσε ο ίδιος στο The Arcade Blogger , κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, η νεαρή ανιψιά του ανέφερε ότι είχε δει ένα "Tron πράγμα" να κάθεται στο πεζοδρόμο όταν έκανε βόλτα με το ποδήλατό της στη γειτονία. Ο Lapetino είχε περιέργεια και πήγε με το αυτοκίνητό του να το βρει: "Όταν φτάσαμε στο σημείο φώναξα "Τι στο διάολο", ξεχνώντας ότι η ανιψιά μου ήταν στο αυτοκίνητο μαζί μας. Και, παρότι απίστευτο, ήταν εκεί και καθόταν στο πεζοδρόμιο."

Σύμφωνα με τον ίδιο, το μηχάνημα είχε συρθεί από το γκαράζ του σπιτιού μέχρι το πεζοδρόμιο και η ηλικιωμένη ιδιοκτήτρια του είπε ότι είχε καθίσει στο γκαράζ για χρόνια και ήθελε να το ξεφορτωθεί. Τελικά ήταν πολύ μεγάλο για να το πάρουν οι άνθρωποι του δήμου και είχαν αφήσει ένα αυτοκόλλητο επάνω ζητώντας από τον ιδιοκτήτη να το σπάσει σε κομμάτια. Στην συγκεκριμένη θέση είχε μείνει λίγες μέρες, μέχρι να το βρει ο Lapetino. Τελικά ο Lapetino το φόρτωσε στο όχημά του και το πήγε στο δικό του γκαράζ. Το μηχάνημα βρισκόταν σε άριστη κατάσταση, με μόνο λίγα artwork να λείπουν και σύμφωνα με έναν εσωτερικό μετρητή είχε παιχτεί λιγότερες από 3.000 φορές. Στην κατάστασή του και λόγω της σπανιότητάς του αξίζει περισσότερα από 10.000 δολάρια.



Το Discs of Tron κυκλοφόρησε το 1983 και ήταν το ένα από δύο arcade games που κυκλοφόρησαν από τη Midway, βασισμένα στην ταινία Tron. Ενσωματωμένος ήταν ένας ειδικός χώρος, όπου οι παίκτες έπρεπε να μπουν μέσα για να παίξουν για να "απορροφηθούν" στον κόσμο του Tron. Λόγω του βάρους του που είναι 317 κιλά (το μέσο arcade ζύγιζε περίπου 90) κυκλοφόρησαν σχετικά λίγα κομμάτια εκείνη την εποχή.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jun 2024 08:45 #276238 by Nikos Georgopoulos
Σπάνια Hulk έκδοση του αρχικού Xbox (φτιάχτηκαν μόλις 50) δόθηκε σε φιλανθρωπικό ίδρυμα




Η τιμή της έχει ξεπεράσει τα 7.600 σε δημοπρασία.

Μία πολύ σπάνια Hulk έκδοση του αρχικού Xbox έγινε δωρεά σε φιλανθρωπικό ίδρυμα και έχει ξεπεράσει τα 7.600 δολάρια  σε δημοπρασία .

Η συγκεκριμένη έκδοση κυκλοφόρησε το 2003 για να συνοδέψει την ταινία Hulk της ίδιας χρονιάς με τον Eric Bana. Συνολικά φτιάχτηκαν 50 κομμάτια, εκ των οποίων 36 κερδήθηκαν σε διαγωνισμούς και 16 θεωρούνται χαμένα ή κατεστραμμένα.

Ο tester Paul Smith δήλωσε στο BBC: "Το συγκεκριμένο πραγματικά μου τράβηξε την προσοχή. Μου αρέσουν τα games, αλλά το σπάνιο πράσινο χρώμα σε συνδυασμό με τον Hulk και το λογότυπο της Pepsi ξεχώρισαν". Η δημοπρασία θα διαρκέσει μέχρι τις 15 Ιουνίου και αναμένεται να φτάσει μέχρι και 9.000 δολάρια. Η κονσόλα έρχεται μαζί με όλα της τα καλώδια, το χειριστήριο και πέντε games, συμπεριλαμβανομένων των Tony Hawk's Underground, Tony Hawk's Underground 2 και Marvel vs. Capcom 2.

Η περιγραφή στην δημοπρασία είναι η εξής: "Αυτό το πράσινο Hulk/Pepsi Xbox είναι ένα ξεχωριστό διαφημιστικό Xbox το οποίο δημιουργήθηκε για να συνοδέψει την ταινία Hulk της Universal Pictures το 2003 στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η κονσόλα πέρα από το έντονο λαχανί χρώμα είχε πάνω της το πρόσωπο του Hulk και το λογότυπο της Pepsi. Για να αποκτήσει κάποιος μία από αυτές τις κονσόλες έπρεπε να κερδίσει μία ξυστή κάρτα με την αγορά ενός popcorn και γεύματος Pepsi στου κινηματογράφους Multiplex. Πιστεύουμε ότι μόλις 36 από τις κονσόλες κερδήθηκαν και βρέθηκαν μόνο 20. Πιστεύουμε ότι συνολικά φτιάχτηκαν 50. Στις ΗΠΑ ένα αντίστοιχο πράσινο Xbox φτιάχτηκε για την Mountain Dew και από αυτά υπήρξαν 5000, τα οποία επίσης ψάχνει αρκετός κόσμος."

Στην δημοπρασία επίσης τονίζεται ότι καμία από τις συγκεκριμένες κονσόλες δεν έχει πωληθεί στο eBay στο παρελθόν, οπότε η πιθανότητα να βρεθεί άλλη είναι πολύ μικρή, πράγμα που κάνει αυτή την ευκαιρία μοναδική. Όλα τα έσοδα θα διατεθούν στο British Heart Foundation.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Sep 2024 10:33 #277456 by Nikos Georgopoulos
Η Ιταλία εξάρθρωσε κύκλωμα πλαστών κονσολών Polystation και Xbox με games 47,5 εκατομμυρίων




Τις εισήγαγαν από την Κίνα.

Η ιταλική αστυνομία δήλωσε ότι συνέλαβε διακινητές πλαστών κονσολών, που καθεμία είχε games ύψους 47,5 εκατομμυρίων ευρώ. Η εταιρεία ειδικευόταν στην εισαγωγή bootleg vintage κονσολών με retro games από την Κίνα. Σύμφωνα με τις ιταλικές αρχές, οι χιλιάδες πλαστές κονσόλες περιείχαν επίσης εκατομμύρια δημοφιλή games από τις δεκαετίες του '80 και του '90.

Ο επικεφαλής της μονάδας οικονομικού εγκλήματος της οικονομικής αστυνομίας του Τορίνο, Alessandro Langella, δήλωσε: «Κατασχέθηκαν περίπου 12.000 κονσόλες στις οποίες είχαν αποθηκευτεί παράνομα περισσότερα από 47 εκατομμύρια πειρατικά games, εκτιμώμενης αξίας άνω των 47,5 εκατομμυρίων ευρώ».

Δημοφιλή games όπως το Super Mario Bros. και το Street Fighter φέρεται να συμπεριλήφθηκαν σε αυτές τις κονσόλες, οι οποίες λένε ότι ήταν απομιμήσεις κονσολών Nintendo, Sega και Atari. Αυτά είχαν αρχικά εισαχθεί στην Ιταλία, αλλά αφού δεν πληρούσαν τα ευρωπαϊκά τεχνικά πρότυπα και πρότυπα ασφαλείας, η αστυνομία άρχισε να ερευνά την ομάδα που τα έφερνε στη χώρα. Εννέα άτομα συνελήφθησαν τελικά και ενδέχεται να αντιμετωπίσουν ποινή φυλάκισης έως και οκτώ ετών για το αδίκημα της εμπορίας παραποιημένων προϊόντων.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Oct 2024 19:47 #278683 by Nikos Georgopoulos
Ο Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Αμερικής δεν θα κάνει εξαιρέσεις για την διατήρηση παλαιών games




Παρά τα αιτήματα των αρμόδιων οργανισμών. 

Ο Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Αμερικής δεν θα κάνει εξαιρέσεις για την διατήρηση παλιών games.

H Video Game History Foundation (VGHF) δήλωσε ότι τα τελευταία τρία χρόνια υποστηρίζει το petition του Software Preservation Network (SPN) να μπορεί να έχει πρόσβαση σε video games παλαιότερων εποχών. Παρά την απόφαση του Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας, η VGHF δήλωσε: "Τα τελευταία τρία χρόνια το να δουλεύουμε στο petition μας βοήθησε να κάνουμε σημαντική έρευνα, όπως η αναφορά Survey of the Video Game Reissue Market in the United States, η οποία απέδειξε ότι περίπου το 87% των video games που κυκλοφόρησαν πριν από το 2010 στις ΗΠΑ, παραμένουν εξαντλημένα. Οι προσπάθειες που κάνουμε μαζί με το SPN έχουν φέρει πολλά μάτια σε αυτά τα θέματα και ήδη έχουμε αντίκτυπο στην βιομηχανία και στις κοινότητες διατήρησης."

Στη συνέχεια η VGHF μίλησε για την Entertainment Software Association η οποία δεν επιτρέπει πρόσβαση σε video games χωρίς άδεια και ότι αυτή στάση της βιομηχανίας αναγκάζει όσους ασχολούνται με την διατήρηση των video games να ψάχνουν εξωνομικές μεθόδους. Τέλος ο οργανισμός δήλωσε: 'Δεν σταματάμε να μαχόμαστε. Θα συνεχίσουμε των αγώνα μας για καλύτερη πρόσβαση και νόμιμες άδειες για την διατήρηση των video games και θα δουλέψουμε με μέλη της βιομηχανίας για να κάνουμε ακόμα πιο γνωστά αυτά τα θέματα."

Please Log in or Create an account to join the conversation.