Ένα prototype του Zelda 64 είχε portals στο Hyrule Castle
Πρώην
developer
της Nintendo αποκαλύπτει το αρχικό concept.
Ο Giles Goddard, πρώην developer της Nintendo, γνωστός για τη δουλειά του στο Star Fox ή για το πρόσωπο του Mario στο Super Mario 64, απ’ ότι φαίνεται συμμετείχε και στα ξεκινήματα του Zelda στο Nintendo 64.
Σε συνέντευξή του, ο Goddart αποκαλύπτει πως δούλεψε σε αρχικό tech demo του Zelda στο οποίο ο Link εξερευνά το Hyrule Castle μέσω μιας σειράς από portals. Ο Goddard αρχικά αναφέρεται στο demo στο Shoshinkai το 1995. Πρόκειται για ένα σύντομο βίντεο που δείχνει τον Link να πολεμά έναν αντίπαλο από μέταλλο, το οποίο δημιούργησε με σκοπό να δείξει τις προοπτικές για ένα 3D Zelda αλλά και τις δυνατότητες της τότε ακυκλοφόρητης Nintendo 64 κονσόλας.
Το σύντομο demo είχε σχεδιαστεί έτσι ώστε να προβληθεί δημόσια στο κοινό και υπάρχει από τότε σε αρκετά βίντεο στο YouTube. Ο Goddard όμως αναφέρθηκε και σε άλλο ένα demo το οποίο δεν έχει δει κανείς. Το demo αυτό είχε στόχο να υπερβεί τα όρια των δυνατοτήτων του Nintendo 64. Είχε μια εκδοχή του Hyrule Castle γεμάτο portals μέσω των οποίων οι παίχτες μπορούσαν να δουν διαφορετικά σημεία του χάρτη.
Όταν ο Goddard ρωτήθηκε γιατί αυτή η ιδέα δεν εφαρμόστηκε στο παιχνίδι, ο ίδιος απάντησε πως πιθανό είναι η ομάδα του Ocarina of Time να μην είδε ποτέ το γεμάτο portals demo του και δυστυχώς δε θα μπορέσει να το μοιραστεί ποτέ με το ίντερνετ καθώς είναι ιδιοκτησία της Nintendo. Ο πρώην developer της Nintendo πρόσφατα ξεκίνησε ένα
AMA thread στο Reddit
το οποίο είναι γεμάτο ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τις εμπειρίες του όσο δούλευε σε games όπως το Star Fox, το Super Mario 64 και το 1080 Snowboarding.