Wabbit: Η Van Mai δημιούργησε την πρώτη playable human ηρωίδα των video games το 1982
Λεγόταν Billie Sue. Το Wabbit κυκλοφόρησε για το Atari 2600.
Το Wabbit, ένα Action-Adventure για την κονσόλα Atari 2600, με την πρωταγωνίστρια Billie Sue, ήταν ένα από τα πρώτα games τα οποία είχαν ηρωίδα για κεντρικό χαρακτήρα. Το δημιούργησε η Van Mai.
Το 1982 είχαμε αρχικά τον Ιανουάριο την Ms. Pac-Man, ωστόσο τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, είχαμε και την πρώτη ηρωίδα με ανθρώπινη μορφή. 40 χρόνια μετά, η δημιουργός του Wabbit έδωσε συνέντευξη στο The Video Game History Foundation, για το πως σπούδασε Πληροφορική και πως μπήκε στην gaming βιομηχανία.
Η Van Mai άλλαξε καριέρα λίγο μετά το Wabbit, πολύ πριν καταλάβει κανείς τη σημασία που είχε. Ακολούθησαν η Becky από το Otenba Becky no Daibouken (1983), η γνωστή Barbie (1984), διάφορες ακόμη ηρωίδα και πιο χαρακτηριστική την δεκαετία εκείνη η Samus Aran στο Metroid το 1986.
Δυστυχώς η εταιρεία ανάπτυξης Apollo όπου δούλευε η Van Mai χρεωκόπησε μετά από μερικούς μήνες.
Η Van Mai εξέφρασε ευγνωμοσύνη για τους περιορισμούς της πρώιμης ανάπτυξης παιχνιδιών και τον τρόπο που την προετοίμασε για την μελλοντική δουλειά της στον τομέα του coding: «Με έμαθε να γράφω συμπαγή κώδικα, να γράφω καλό κώδικα», εξήγησε στους Bunch και Willært. "Αργότερα, όταν πήγα στο Πανεπιστήμιο, δεν τους ένοιαζε πολύ η μνήμη RAM ή ο χώρος του υπολογιστή. Είχαν άφθονη. Νομίζω ότι είμαι καλή coder για αυτό το λόγο, γιατί στην αρχή δεν υπήρχε πολύς διαθέσιμος χώρος για να γράψεις το παιχνίδι σου". Η Van Mai θυμήθηκε επίσης το δημιουργικό και συνεργατικό περιβάλλον που είχε στην εταιρεία ανάπτυξης Apollo, που είχε 50 άτομα, 15 εξ αυτών
developers
.