Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Wabbit

More
15 May 2022 16:41 - 15 May 2022 16:45 #264231 by Μάνος Γρυπάρης
Το Wabbit, ένα Action-Adventure για την κονσόλα Atari 2600, με την πρωταγωνίστρια την Billy Sue, ήταν ένα από τα πρώτα games τα οποία είχαν ηρωίδα για κεντρικό χαρακτήρα. Το δημιούργησε η Van Mai.

 Το 1982 είχαμε αρχικά τον Ιανουάριο την Ms. Pac-Man, ωστόσο τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, είχαμε και την πρώτη ηρωίδα με ανθρώπινη μορφή. 40 χρόνια μετά, η δημιουργός του Wabbit έδωσε συνέντευξη στο The Video Game History Foundation, για το πως σπούδασε Πληροφορική και πως μπήκε στην gaming βιομηχανία.

 

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 15 May 2022 16:45 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 May 2022 04:14 #264270 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Wabbit
Wabbit: Η Van Mai δημιούργησε την πρώτη playable human ηρωίδα των video games το 1982




Λεγόταν Billie Sue. Το Wabbit κυκλοφόρησε για το Atari 2600.

Το Wabbit, ένα Action-Adventure για την κονσόλα Atari 2600, με την πρωταγωνίστρια Billie Sue, ήταν ένα από τα πρώτα games τα οποία είχαν ηρωίδα για κεντρικό χαρακτήρα. Το δημιούργησε η Van Mai.

Το 1982 είχαμε αρχικά τον Ιανουάριο την Ms. Pac-Man, ωστόσο τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, είχαμε και την πρώτη ηρωίδα με ανθρώπινη μορφή. 40 χρόνια μετά, η δημιουργός του Wabbit έδωσε συνέντευξη στο The Video Game History Foundation, για το πως σπούδασε Πληροφορική και πως μπήκε στην gaming βιομηχανία.



Η Van Mai άλλαξε καριέρα λίγο μετά το Wabbit, πολύ πριν καταλάβει κανείς τη σημασία που είχε. Ακολούθησαν η Becky από το Otenba Becky no Daibouken (1983), η γνωστή Barbie (1984), διάφορες ακόμη ηρωίδα και πιο χαρακτηριστική την δεκαετία εκείνη η Samus Aran στο Metroid το 1986.

Δυστυχώς η εταιρεία ανάπτυξης Apollo όπου δούλευε η Van Mai χρεωκόπησε μετά από μερικούς μήνες.

Η Van Mai εξέφρασε ευγνωμοσύνη για τους περιορισμούς της πρώιμης ανάπτυξης παιχνιδιών και τον τρόπο που την προετοίμασε για την μελλοντική δουλειά της στον τομέα του coding: «Με έμαθε να γράφω συμπαγή κώδικα, να γράφω καλό κώδικα», εξήγησε στους Bunch και Willært. "Αργότερα, όταν πήγα στο Πανεπιστήμιο, δεν τους ένοιαζε πολύ η μνήμη RAM ή ο χώρος του υπολογιστή. Είχαν άφθονη. Νομίζω ότι είμαι καλή coder για αυτό το λόγο, γιατί στην αρχή δεν υπήρχε πολύς διαθέσιμος χώρος για να γράψεις το παιχνίδι σου". Η Van Mai θυμήθηκε επίσης το δημιουργικό και συνεργατικό περιβάλλον που είχε στην εταιρεία ανάπτυξης Apollo, που είχε 50 άτομα, 15 εξ αυτών developers .

Please Log in or Create an account to join the conversation.