Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

The Inner World: The Last Wind Monk

More
17 Jul 2017 18:52 - 21 Jul 2017 13:11 #202236 by Γιάννης Σιδηρόπουλος


Το Inner World κυκλοφόρησε το 2013 με όλα τα στοιχεία του είδους των poin- and-click adventures: ζωντανό και ιδιαίτερο χιούμορ, στυλάτο σχεδιασμό και πολύπλοκα puzzles. Η εμπορική επιτυχία του τίτλου παρακίνησε τους developers στο studio Fizbin να δημιουργήσουν ένα sequel, το οποίο θα έβρισκε το δρόμο του και στις κονσόλες. Το πρόβλημα είναι πως τα point-and-click adventures δεν μεταφέρονται εύκολα στις κονσόλες, ακριβώς λόγω του point-and-click gameplay. Οι developers βρήκαν τη λύση μέσω του ελέγχου του Peck , ενός κωμικού χαρακτήρα του πρώτου παιχνιδιού. Μέσω του Peck, οι χρήστες θα μπορέσουν να ολοκληρώσουν κάποια tasks. Στη συνέχεια του παιχνιδιού θα δίνεται η δυνατότητα στους παίκτες να εναλλάσσουν τρεις χαρακτήρες. Ο Sebastian Mittag, υπύθυνος του στούντιο δήλωσε:
"Τώρα μπορείς να αλλάξεις χαρακτήρα και να πεις 'Υπάρχει κάτι σε αυτό το δέντρο, το χρειάζομαι' και να στείλεις το περιστέρι να στο βρει. Και τότε αυτό πέφτει κάτω, ώστε να το σηκώσει ο Robert (ένας από τους βασικούς χαρακτήρες), καθώς είναι πολύ βαρύ για τον Peck".



Η ιστορία του The Inner World χρειάζεται επεξήγηση για να γίνει κατανοητή. O Robert και η Laura είναι δαιμονικοί χαρακτήρες και κάτοικοι ενός μαγικού εσωτερικού κόσμου που ονομάζεται Asposia. Οι Asposians είναι άνθρωποι με "μυτερές" μύτες. Κάποιοι έχουν ραβδωτές μύτες και ένας μικρότερος αριθμός κατοίκων μπορεί να παίξει με αυτές σαν να ήταν πνευστά όργανα. Ο Robert ανήκει στην πρώτη κατηγορία ενώ η Laura στην δεύτερη. Στο The Last Wind Monk, ο Robert είχε μετατραπεί σε πέτρα και είχε παραμείνει έτσι για τρία χρόνια. Ο σατανικός Emil έχει αποκτήσει εξουσία, βασιζόμενος στην δυσαρέσκεια των κατοίκων με τις ραβδωτές μύτες για τους κατοίκους με μύτες-φλάουτα. Το τρίο των Robert, Laura και Peck θα προσπαθήσει να βάλει τέλος στην τυραννία του Emil, αναζητώντας τον Last Wind Monk. Το artwork στο επίσημο site έχει ξεκάθαρες αναφορές στον Hitler και την Ναζιστική Γερμανία, όμως οι συγγραφείς προσπαθούν να το κάνουν με έναν ελαφρύ και συμπερασματικό τρόπο. Με αφορμή τα παραπάνω ο Mittag προσέθεσε:
"Δεν είναι το πιο σημαντικό κομμάτι του παιχνιδιού και δεν πρόκειται για ένα παράλληλο σύμπαν. Αυτά τα θέματα δε πρέπει να λαμβάνονται με πλήρη σοβαρότητα, αλλά θα πρέπει να είναι κάτι που μας βάζει σε σκέψεις στην πορεία. Υπάρχει πάντα μια εναλλαγή μεταξύ χιουμοριστικών καταστάσεων και μελαγχολικών στοιχείων, καθώς και αρκετό δράμα, εφόσον η ιστορία αφορά την καταδίωξη ανθρώπων με μύτες-φλάουτα."

Το παιχνίδι έχει 2D art style και είναι εικονογραφημένο με το χέρι, μια δημιουργική επιλογή στην οποία δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση τελευταία εξαιτίας του Cuphead. Ο Mittag γνωρίζει πως το The Last Wind θα βασιστεί κυρίως στο gameplay, το οποίο περιστρέφεται γύρω από τα puzzles που ο Robert, η Laura και ο Peck πρέπει να λύσουν, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο τα πραγματοποιούν. Όλα αυτά στηρίζονται από ένα σύστημα με hints, το οποίο σύμφωνα με τον Mittag, θα αντιλαμβάνεται τις πράξεις των παιχτών μέχρι ένα σημείο στο οποίο δυσκολεύονται και αν ζητήσουν βοήθεια σε αυτό το σημείο, θα τους δίνει κάτι σχεδιασμένο για την συγκεκριμένη περίσταση και όχι κάτι γενικευμένο, ούτε κάτι που θα κάνει spoil κάποια "έκπληξη" που ακολουθεί. Συγκεκριμένα είπε:
"Δουλεύει γιατί το σύστημα αυτό είναι δυναμικό και γνωρίζει σε ποιο χαρακτήρα έχεις ήδη μιλήσει, ποια αντικείμενα έχεις στο inventory κλπ. Οπότε γνωρίζει ποιο είναι το επόμενο task. Το παιχνίδι ξέρει ότι μίλησες στον έμπορο, για παράδειγμα. Ίσως αυτός ξέρει κάτι παραπάνω για το πού βρίσκεται ο Last Wind Monk, γιατί χρειάζεσαι να μάθεις περισσότερα, διαφορετικά δε θα βρεις την έξοδο. Πάντως, θα υπάρχει πάντα η επιλογή να ζητηθεί από το παιχνίδι η πλήρης απάντηση του puzzle, για αυτούς που τα παρατάνε εύκολα στα δύσκολα αλλά θέλουν να δουν το τέλος της ιστορίας. To Inner World είναι μια σειρά της οποίας η ανάπτυξη ξεκίνησε 7 χρόνια πριν, και οι χαρακτήρες, ιδιαίτερα ο Peck, έχουν φτιαχτεί με στόχο να είναι τόσο αξιαγάπητοι στους παίχτες, όσο ήταν και για τους δημιουργούς του όλο αυτό τον καιρό. Αυτό ήταν πολύ σημαντικό για εμάς, γιατί φτιάξαμε ένα πολύ συναρπαστικό κόσμο με χαρακτήρες έτσι ώστε ένα puzzle δε θα αποτελέσει το λόγο που κάποιος δε θα τερματίσει το παιχνίδι."

Το Inner World:The Last Wind Monk θα κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο σε PC, PS4 και Xbox One.
Last edit: 21 Jul 2017 13:11 by Πιέρρος Φουστέρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.