Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

xbox 360 elite jasper + 120gb + 7games + 5 arcade games +...

More
15 Jul 2010 12:08 #75230 by greekgio
kenourgio xbox 360 elite jasper + 120gb + 7games + 4 arcade games + xbox live gold!!!

to poulao logo anangis to agorasa prin peripou 5mines exo peksi sinolo 5-6oritses, giafto ke to dino san kenourgio ke oxi metaxirismeno!
i konsola erxete sto kouti tis me apodiksi agoras, egiisi ola ta kalodia, hdmi cable + kalodio gia internet!
mazi dinw 4games: modern warfare 2, NFS most wanter, lego batman kai pure!
i kaliteri profora tha pari mazi ke 3 pexnidia gia to game cube: super monkey ball, mario party 4 kai to donkey konga ( mazi me ta kongas)!
exo katevasi ke ston skliro 5 arcade games ta opia ta plirosa ine ta prince of persia, super puzzle fighter....ke ta ala den ta thimame tora :P
akoma analogos tin prosfora pou tha me kanete dinw apo 3mines ews 12mines xbox live gold member ship i live points!

to super paketaki afto den spai diladi min me grapsi kanis oti theli mono to xiristirio i mono tin konsola......!
to mono pou boro na kano ine na doso ksexorista ta gamecube games!

perimeno tis prosfores sas! parakalo se afto to email baltas88 at hotmail telia com

Please Log in or Create an account to join the conversation.