- Previews
- For Honor preview
For Honor preview
HotFor Honor preview
Πληροφορίες
Όταν η μάχη παίρνει σοβαρό χαρακτήρα.
Το For Honor αποτελεί ένα από τα επερχομενα Action Hack n’ Slash από την Ubisoft Montreal. Η πρώτη φορά που είδαμε το For Honor ήταν κατά τη διάρκεια της press conference της Ubisoft στην Ε3 2015 και παρατηρήσαμε την έκφραση που χρησιμοποίησαν οι developers “The Art of Battle”. Βλέποντας βίντεο από το gameplay του For Honor, μπορούμε να δικαιολογήσουμε αυτή την έκφραση. Παρόλα αυτά, τα τρέιλερ συνήθως απαρτίζονται από τα καλύτερα κομμάτια κάποιου τίτλου και όχι από το γενικό gameplay, οπότε δεν είναι εύκολο να σχηματίσει κάποιος σωστή άποψη, εκτός και αν βρει κάποιον τρόπο για να έχει πρόσβαση στο παιχνίδι και να παίξει ο ίδιος.
Το GameWorld βρέθηκε στο περίπτερο της Ubisoft και είχε την ευκαιρία να παίξει την Alpha έκδοση του For Honor. Η Alpha αποτελείται από ένα κομμάτι μίας πίστας με διαθέσιμο μόνο ένα faction, τους Knights. Επίσης, οι εκπρόσωποι της Ubisoft που βρίσκονταν στο περίπτερο για τυχόν ερωτήσεις, ανέφεραν πως επειδή παίζουμε μία Alpha έκδοση, θα πρέπει να μην λάβουμε υπόψη μας τυχόν bugs και φυσικά απαγορεύεται να τραβήξουμε φωτογραφίες και βίντεο. Η Alpha του For Honor θα ξεκινήσει σύντομα για μερικούς επιλεγμένους χρήστες αλλά μέσα απο αυτό το preview, θα προσπαθήσουμε να σας μεταφέρουμε τα όσα είδαμε αναλυτικά.
Υπάρχουν ακόμα ιππότες
Τουλάχιστον στο For Honor, υπάρχουν, είναι ντυμένοι σε heavy plate armor και κουβαλούν μεγάλα σπαθιά! Οι ιππότες είναι ένα από τα τρία διαθέσιμα factions: Vikings, Knights και Samurai που πολεμούν κάτω από το όνομα των φατριών τουςThe Legion,The Warborn και The Chosen αντίστοιχα. Κάθε faction έχει τέσσερα classes: Vanguard, Assassins, Heavies και Hybrids. Η Alpha του For Honor μας επέτρεψε να δούμε μόνο το gameplay του Knight αλλά δεν υπήρχε καμία πληροφορία για το ποιο class που επιλέγαμε κάθε φορά παρά μόνο ότι ο εξοπλισμός-loadout, είναι διαφορετικός. Μπορεί να μην είχαμε την δυνατότητα να διαλέξουμε τους Samurai ή τους Vikings, αλλά ο Knight είχε διάφορα loadouts, τα οποία και δοκιμάσαμε για ποικιλία.
Ο Knight χρησιμοποιεί βαριά πανοπλία και μεγάλα, συνήθως two-handed, σπαθιά. Μπορεί να κάνει μεγαλύτερο damage με ένα Great sword ή να πετύχει τους εχθρούς από λίγο πιο μακριά με κάποιο Longsword. Το loadout του ήρωά μας το διαλέξαμε από την αρχή της αποστολής και δεν υπήρχε τρόπος να το αλλάξουμε κατά την διάρκειά της, εκτός και αν χρησιμοποιούσαμε το κόλπο “Close Application”, που στην ουσία δεν είναι αυτό που θέλουμε να καταφέρουμε. Επίσης ωραίο στοιχείο είναι ότι διαλέγουμε το φύλο του πολεμιστή μας αλλά με όλη την πανοπλία, καταλαβαίνετε ότι μόνο τα μακριά μαλλιά που εξέχουν από το helmet και το μικρότερο μέγεθος στο σώμα, είναι δύο παράγοντες που μαρτυρούν αν έχετε διαλέξει γυναίκα ή άντρα.
Στην αρχή ξεκινήσαμε σε ένα κάστρο γεμάτο εχθρούς. Προφανώς γίνεται κάποια επίθεση από αντίπαλους Knights και καλούμαστε να τους αντιμετωπίσουμε. Γύρω μας υπάρχουν μόνο μεσαιωνικά όπλα, τα οποία βέβαια δεν μπορούμε να μαζέψουμε από κάτω με την γνωστή μέθοδο του loot. Οι τοίχοι του κάστρου είναι σχεδόν κατεστραμμένοι από την απειλή και παντού παρατηρούμε πεταμένα βέλη. Η αρχική αναμέτρηση έχει να κάνει με ένα αντίπαλο πάνω στον οποίο θα μάθετε και το σύστημα μάχης. Η συγκεκριμένη πίστα είχε διάρκεια περίπου 10 λεπτά, οπότε δεν καταφέραμε να δούμε κάτι παραπάνω.
The Art of Battle
Τίτλους σε πολύ προσεγμένο μεσαιωνικό setting έχουμε ξαναδεί. Με ιππότες και ένα σωρό πολεμιστές, έχουμε ξαναπαίξει. Το όλο selling point του For Honor, είναι το σύστημα μάχης του και εκεί ποντάρει στο να κάνει την διαφορά. Το “The Art of Battle”, σημαίνει πως έχουμε να κάνουμε με μία τέχνη και μπαίνει σε ισχύ όταν πρέπει να αντιμετωπίσουμε ζόρικους αντιπάλους. Η αναμέτρηση αυτή παίζεται ως εξής: lock τον αντίπαλο, παίρνουμε μία από τις τρεις στάσεις, κάνουμε επίθεση και σταματάμε για να αποκρούσουμε με το σωστό timing.
Όταν πρέπει να παίξουμε με αυτόν τον τρόπο, σταματάει να είναι πλέον Hack n’ Slash το For Honor. Εκεί, μετατρέπεται σε σοβαρή υπόθεση που χρήζει ανάλογης αντιμετώπισης. Οι στάσεις που παίρνει ο χαρακτήρας, ή αλλιώς guards, είναι το όλο κλειδί της υπόθεσης. Το μυστικό μιας επιτυχημένης αναμέτρησης με πιο δυνατό εχθρό, είναι να παρατηρήσετε τον τρόπο επίθεσής του και να βλέπετε συνέχεια την αλλαγή της guard. Υπάρχουν τρεις στάσεις όπου μπορεί να πάρει ο χαρακτήρας μας στην μάχη: πάνω, δεξιά και αριστερά. Όταν βρισκόμαστε στην ίδια στάση με την οποία πάει να μας χτυπήσει ο εχθρός, μπορούμε να αποκρούσουμε την επίθεση κατάλληλα. Αν δεν παρακολουθούμε στενά τις φάσεις, τότε σίγουρα θα χάσουμε hit points και ίσως την μάχη σε ορισμένα boss fights.
Με το L2 και το δεξί analog stick, διαλέγουμε guard και σπρώχνοντάς το προς την κατεύθυνση της επίθεσης, γίνεται το απαραίτητο block. R2 και R1, είναι για Heavy Attack και Light Attack, ενώ με το τετράγωνο μπορούμε να σπάσουμε την άμυνα του αντιπάλου. Αν δεν έχουμε κάνει lock τον αντίπαλο, τα R1 και R2 εκτελούν τις ίδιες επιθέσεις, απλώς πολύ πιο γρήγορα και όχι στα πλαίσια του Art of Battle. Σε συγκεκριμένες φάσεις όπου είχαμε μπροστά μας πάνω από 20 αντιπάλους, το ίδιο το παιχνίδι μας προτρέπει να αποφύγουμε το lock enemy και να χτυπήσουμε με πιο ελεύθερο στυλ. Πάντως σε περίπτωση που χάναμε πολλή ζωή, στο περιβάλλον βρίσκαμε διάσπαρτα usable items όπου άλλες φορές συμπλήρωναν health και άλλες έδιναν κάποιο perk όπως ταχύτητα επίθεσης.
Το τέλος μίας σημαντικής μάχης, γίνεται συνήθως με execution από πλευράς του νικητή όπου πατώντας το ανάλογο κουμπί, ακολουθεί κάποια θεαματική, θανατηφόρα επίθεση. Το καλό με το For Honor είναι ότι στις σοβαρές μάχες δεν μπορούμε να κάνουμε spam τις επιθέσεις μας γιατί οι αντίπαλοι αμύνονται και οποιαδήποτε άμυαλη συνεχής επίθεσή μας, αποφέρει μόνο το να αδειάσει η stamina bar και να είμαστε απροστάτευτοι. Αντί για αυτό λοιπόν, μπορούμε να περιμένουμε για να αποκρούσουμε και στην σωστή χρονική στιγμή να εκτελέσουμε κάποιο από τα Hero moveset chains που αποτελούν συνδυασμούς κινήσεων όπως πχ R1 + R1 + R2. Επίσης αν θέλουμε και έχουμε την όρεξη, αντί για block, κάνουμε dodge με το Χ και προσφέρουμε πιο θεαματική μάχη.
Το συγκεκριμένο σύστημα μάχης σίγουρα είναι το κάτι διαφορετικό και κατά την άποψή μου θα έπρεπε να το βλέπουμε σε περισσότερα games. Το κακό είναι ότι όσοι είναι συνηθισμένοι σε γρήγορη μάχη χωρίς να σκεφτούν ιδιαίτερα τα βήματά τους, θα δυσαρεστηθούν με την στρατηγική. Από την άλλη, υπάρχει και ένα καλό. Τα boss fights γίνονται πολύ πιο εύκολα ή για να το εκφράσουμε αλλιώς, πλέον δεν νιώθετε τόσο αδύναμοι. Το boss, όπως ένας κανονικός εχθρός, έχει συγκεκριμένο τρόπο επίθεσης και εσείς έχετε της άμυνές σας. Έτσι, η νίκη έχει να κάνει καθαρά με το πόσο προσεχτικοί είστε στα blocks και στο να παρατηρήσετε τις επιθέσεις του εχθρού, παρά στην τύχη.
Η Α.Ι παρατηρήσαμε ότι ήταν κατά μέσο όρο μετρίου επιπέδου. Υπάρχουν αντιπαλοι που δεν αποτελούν κίνδυνο και τους αντιμετωπίζετε χωρίς να κάνετε καν lock και κάποια στρατηγική. Εκεί δικαιολογείται η περιγραφή του For Honor ως Action Hack n’ Slash. Υπάρχουν όμως οι εχθροί που μας δυσκολεύουν περισσότερο γιατί θα κάνουν dodge στις επιθέσεις μας, θα μας χτυπήσουν όταν δεν θα είμαστε στην κατάλληλη στάση και φυσικά θα έχουν μεγαλύτερο health pool από εμάς. Εκεί, το Α.Ι ανεβαίνει ένα σκαλοπάτι πάνω σε επίπεδο και όντως καταλαβαίνουμε ότι χωρίς άμυνα, δεν θα καταφέρουμε τίποτα. Στο τέλος του demo level της Alpha έκδοσης που παίξαμε, συναντήσαμε ένα boss το οποίο δεν είχαμε πρόβλημα να το σκοτώσουμε και ούτε μας δυσκόλεψε όσο περιμέναμε. Έχουμε να παραδεχτούμε όμως ότι με τα συνεχή dodge του, μας κατανάλωνε το stamina χωρίς να τον πετυχαίνουμε και έπρεπε να κάνουμε πολλές φορές πίσω. Ελπίζουμε αυτή η δυσκολία να αυξηθεί όταν κυκλοφορήσει το For Honor.
For the players
To For Honor θα αποτελεί multiplatform τίτλο, με την έκδοση του PC να αναλαμβάνει η Blue Byte. Έχουμε δει πολλά γύρω από αυτό και περιμένουμε σίγουρα να δούμε αν θα είναι τίτλος που θα αντέξει στον χρόνο ή αν θα καταλήξει στα ράφια των περισσότερων gamers μετά από λίγο καιρό. Διαθέτει single player campaign και πολλά multiplayer modes, τα Dominion, Brawl, 4v4 Elimination, Duel, και Skirmish, που δυστυχώς δεν μπορέσαμε να παίξουμε στο περίπτερο της Ubisoft.
Οπτικά, το For Honor μας ικανοποίησε καθώς τα γραφικά ήταν ρεαλιστικά με καλή ποιότητα στην λεπτομέρεια. Σε συγκεκριμένα σημεία, το κάστρο αποτελούνταν από διάφορα μικρά πετραδάκια πάνω στους τοίχους, τα οποία βλέπαμε με καλή λεπτομέρεια. Ο φωτισμός φαίνεται ότι έχει δουλευτεί σωστά αφού βλέπαμε την παραμικρή κίνηση του πάνω στην γυαλιστερή πανοπλία του ήρωά μας. Το μόνο παράπονο που έχουμε είναι ότι το αίμα δεν είναι αληθοφανές και θυμίζει αυτό της σειράς Assassin’s Creed. Εφόσον μιλάμε για μεσαίωνα, μάχες, σκοτωμούς σε κάθε μεριά, πιστεύουμε πως θα έπρεπε να είχε δοθεί η ανάλογη έμφαση στο πως φαίνεται το αίμα, αλλά από την άλλη, αυτό ίσως να είναι κάτι που θα ενοχλούσε τους ευαίσθητους.
Το σύστημα μάχης του For Honor αποτελεί το καλύτερο κομμάτι του και το πιο διαφημισμένο παράλληλα, καθώς είναι διαφορετικού χαρακτήρα από ότι έχουμε συνηθίσει τα games της Ubisoft. Από την Alpha του For Honor, μπορέσαμε να διακρίνουμε ότι οι developers έχουν δώσει σημασία σε μερικές λεπτομέρειες οι οποίες αν και μικρές, στους fans του μεσαίωνα θα φανούν σημαντικές, όπως τα διάφορα σπαθιά, οι πανοπλίες και οι τοποθεσίες. Αναμένουμε να παίξουμε κάποια Beta έκδοση για να δοκιμάσουμε Vikings και Samurai πέρα από τους Knights και φυσικά τα multiplayer modes.
To For Honor θα κυκλοφορήσει στις 14 Φεβρουαρίου για PC, PS4 και Xbox One. Για εκτενή συζήτηση επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum topic.
Comments