- Previews
- Resident Evil 7: Biohazard preview
Resident Evil 7: Biohazard preview
HotResident Evil 7: Biohazard preview
Πληροφορίες
Στα χνάρια του P.T.
Κατά την διάρκεια της έκθεσης E3 2016, στη συνέντευξη τύπου της Sony, η Capcom μας έδωσε μία πρώτη γεύση από το Resident Evil 7: Biohazard.
Έχοντας συνηθίσει την σειρά να αποτελεί ένα Survival Horror/Shooter με over the shoulder camera, παραξενευτήκαμε μόλις κατεβάσαμε το demo από το PSN. Ασφαλώς πρόκειται για teaser demo, με την έννοια του ότι δίνει μόνο μια μικρή ιδέα από το τελικό gameplay, ωστόσο τα σημάδια επιρροής από το P.T. είναι εμφανή.
Τι τραβάμε κι εμείς για ένα ρεπορτάζ!
Πρωταγωνιστής της υπόθεσης, τουλάχιστον στο demo το οποίο παίξαμε, είναι ο Clancy, ένας καμεραμάν ο οποίος συμμετέχει μαζί με δύο ακόμη τύπους, τον Pete και τον Andre, στην εξερεύνηση ενός στοιχειωμένου σπιτιού. Στο ξεκίνημα του demo, ο Clancy καταλήγει αλυσοδεμένος παρέα με τον Pete. Από τους διαλόγους που θα ακούσετε στην πορεία, προκύπτει ότι ο Pete είναι δημοσιογράφος και ότι απλά ζητούσε ένα καλά βιντεοσκοπημένο υλικό για την εκπομπή του. Τελικά τα πράγματα δεν πήραν καθόλου καλή τροπή.
Αλληλεπίδραση με το περιβάλλον
Το gameplay του Resident Evil 7: Biohazard demo που διαρκεί μετά βίας 15 λεπτά σε καθαρό χρόνο, βασίζεται σε κάμερα πρώτου προσώπου και στην εξέταση αντικειμένων στο χώρο. “Ξερό” Adventure/Horror με απλά λόγια. Υποστηρίζεται τρέξιμο, το οποίο σίγουρα κάπου θα χρησιμεύσει μελλοντικά, σκύψιμο (που ήδη μας χρησίμευσε) ενώ υπάρχει κι ένα inventory που αξιοποιείται για την φύλαξη αντικειμένων και χωρίζεται σε τέσσερις κάθετες στήλες όπου έχετε πρόσβαση με το d-pad σας.
Οι ελάχιστοι γρίφοι του demo ήταν ιδιαιτέρως εύκολοι. Μας ζητήθηκε για παράδειγμα να βρούμε έναν κάβουρα με τον οποίο έπρεπε να σπάσουμε μια κλειδαριά, να βάλουμε μια βιντεοκασέτα να παίξει στην τηλεόραση και να βρούμε έναν μοχλό κάτω από μία καμινάδα που ξεκλειδώνει την επόμενη πόρτα.
Τρόμος…με μέτρο
Σε σύγκριση με την τρομάρα που είχα πάρει με το P.T. το Resident Evil 7: Biohazard κινείται σε πιο λογικά πλαίσια. Δεν βασίζεται σε "φθηνά" jump scares. Προσπαθεί να παρουσιάσει το καθετί με τρόπο φυσικό. Καθώς περπατάτε, δεν θα σας εμφανιστεί από το πουθενά ένα φάντασμα ουρλιάζοντας σε απόσταση 10 εκατοστών από το πρόσωπό σας. Χρησιμοποιούνται διακριτικά στοιχεία τρόμου. Τεμαχισμένα μέλη διάσπαρτα ή χωμένα σε ειδικά σημεία, πλήθος από κατσαρίδες στα πόδια σας, μία τηλεόραση που παίζει “σκουπιδάκια” ή ένα πιάνο που κλείνει όταν πηγαίνετε να το ακουμπήσετε.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η ατμόσφαιρα του Resident Evil 7 υποβοηθιέται όχι μόνο απ’ την κάμερα πρώτου προσώπου, αλλά και από το σκοτάδι και τον φακό που πρέπει να κρατήσετε. Ποιος δεν φοβάται άλλωστε τέτοια σκηνικά; Αναλογιστείτε για παράδειγμα να εμφανίζονται φαντάσματα στο βάθος, να ανακαλύπτετε ότι ο φίλος σας έχει πεθάνει ή να βλέπετε αντικείμενα να αλλάζουν θέση όποτε γυρνάτε την πλάτη και τα ξανακοιτάτε. Απλά πράγματα και κατανοητά.
Στροφή στο Horror ή απλά ένα τεστ
Η τάση της Capcom να κάνει το Resident Evil να μοιάζει περισσότερο με το Silent Hill ή ακόμη ακριβέστερα με το P.T. ίσως να της βγει σε καλό. Πόσο μάλλον όταν το Allison Road -που πήγε να καλύψει το εν λόγω κενό- ακυρώθηκε. Το πρώτο αυτό δείγμα μας προϊδεάζει απόλυτα για κάτι τέτοιο. Άραγε θα δούμε ένα sequel με κάμερα πρώτου προσώπου ή κάτι από τα συνηθισμένα. Η Capcom πάντως δήλωσε μετά την κυκλοφορία του demo ότι το teaser demo δεν θα έχει σχέση με το τελικό προϊόν, χωρίς να γνωρίζουμε αν έλαβε αρνητικό feedback με αυτή την απόφαση και άλλαξε τα σχέδιά της.
Δεν ξέρουμε πόσες ώρες gameplay θα έχει η συγκεκριμένη υλοποίηση της first-person κάμερας στο Resident Evil 7. Γεγονός είναι πάντως ότι οι fans της σειράς ίσως να μην συμπαθήσουν αυτή την αλλαγή. Το Resident Evil 6 μπορεί να έλαβε της χειρότερες κριτικές και η Capcom να ανησυχεί ότι η σειρά “δεν πουλάει” αλλά ποιος μπορεί να αγνοήσει ότι της απέφερε 6 εκατομμύρια πωλήσεις;
Το Resident Evil VII: Biohazard θα κυκλοφορήσει για PC, PS4 και Xbox One στις 24 Ιανουαρίου 2017.
Δείτε αναλυτικά όλα όσα έγιναν στις συνεντεύξεις τύπου των Microsoft και Sony στην E3 2016. Συζητήστε για το Resident Evil VII: Biohazard στο σχετικό forum topic.
Comments
Αντί να όρισουν και να ηγηθούν ενός genre που αυτοί δημιούργησαν αντιγράφουν για να είναι ασφαλής.
Θέλω να είναι καλό το game.
Δεν έχω μεγάλες ελπίδες όμως. Μόνο προσδοκίες και με αυτές με βλέπω να μένω...
Εκεί στη Capcom το πάνε απο αλλαγή σε αλλαγή,μπορεί το νέο concept να είναι horror αλλά και πάλι δεν είναι Resident Evil παιχτικά,είναι κάτι άλλο.
Η first person κάμερα δε με ανυσηχεί γιατί έχει γίνει στο παρελθόν το πείραμα με το πρώτο RE Survivor για όσους θυμούνται.Στα επόμενα GS2 και Umbrella-Darkside Chronicles η δράση ήταν ακατάπαυστη.Όμως στο πρώτο Survivor ήταν το ίδιο μίγμα που έκανε τα πρώτα RE πετυχημένα κι ας είχε προβλήμματα.
2 φορές είχε βρεί η Capcom τη συνταγή της σωστής εξέλιξης και τη πέταξε στα σκουπίδια.
Περιμένω το RESI 7 να με εκπλήξει ευχάριστα αλλά κρατάω μικρό καλάθι.