- Μόνιμες Στήλες
- Press Start
- 2015: Η χρονιά των open world games
2015: Η χρονιά των open world games
HotΓιώργος Λόλας
2015: Η χρονιά των open world games
Πληροφορίες
Παροδικό φαινόμενο ή νέα νόρμα;
Τα open world games είναι ένα ιδιαίτερα αγαπητό είδος που κάνει ολοένα και περισσότερο την εμφάνισή του στις οθόνες μας και μας προσφέρει δεκάδες ώρες διασκέδασης. Με την ταυτόχρονη ραγδαία άνοδο των sandbox games, δεν προκαλεί έκπληξη που η πλειοψηφία των μεγάλων εταιρειών ανάπτυξης -μαζί με πολλά indie development houses- επενδύουν σε αυτό το genre, είτε δημιουργόντας νεα IP, είτε μεταλλάσσοντας τα ήδη υπάρχοντα games τους.
Μέσα στη χρονια που διανύουμε, είδαμε να κυκλοφορούν αρκετά open world games, όπως τα Fallout 4, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, Rise of the Tomb Raider, Dying Light, Assassin's Creed: Syndicate, Batman: Arkham Knight, The Witcher 3: Wild Hunt και πολλά άλλα, ενώ μέσα στις επόμενες ημέρες θα έχουμε και την διάθεση του Just Cause 3. Εν τω μεταξύ, το 2016 αλλά και οι επόμενες χρονιές, αναμένονται να είναι γεμάτος από open world εμπειρίες. Games όπως τα Kingdom Come: Deliverance, Far Cry Primal, Horizon: Zero Dawn, Scalebound, No Man's Sky, Mass Effect Andromeda, Crackdown 3, Sea of Thieves και Tom Clancy's Ghost Recon: Wild Lands θα μας απορροφήσουν για δεκάδες ώρες το καθένα.
Αν το σκεφτούμε, τα περισσότερα από τα games που περιμένουμε να παίξουμε τα επόμενα δύο χρόνια, ακολουθούν την open world λογική. Βλέπουμε λοιπόν ότι το gaming industry κάνει μια στροφή προς τα games αυτού του είδους και πολλές φορές το linear storytelling έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Ίσως αυτός είναι και ένας λόγος που τα games της Telltale Games έγιναν τόσο αγαπητά. Διότι σε μια περίοδο που έχουμε "κατακλυσμό" από open world κυκλοφορίες, ζητάμε να ζήσουμε περισσότερες εμπειρίες που εμβαθύνουν στο story και τις σχέσεις των χαρακτήρων. Ζούμε σίγουρα σε μια εποχή που οι... εξερευνητές που κρύβουμε πολλοί από εμάς μέσα μας χαίρονται ιδιαίτερα. Τα open world games από την άλλη, είναι συνυφασμένα με την ελευθερία των επιλογών και του exploration και ταυτόχρονα προσφέρουν τρομερό value for money. Τι γίνεται όμως με το storytelling και τις εμπειρίες που μπορεί να σου προσφέρει ένα linear game;
Εσάς σας ενοχλεί η έντονη παρουσία των open world games στη βιομηχανία του gaming; Ολοκληρώνετε τα games του είδους στο 100% ή παίζετε μόνο το main story; Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.
Μόνιμες στήλες προηγούμενης εβδομάδας:
Δευτέρα: Press Start - Τοξικό community (Γιώργος Λόλας)
Τρίτη: Tech - Οδηγός αγοράς: 10 low budget επεξεργαστές (Δημήτρης Τσετσώνης)
Τετάρτη: Console Wars - 10 χρόνια Xbox 360 (Παντελής Δασκαλέλος)
Σάββατο: Editorial - Το VR Gaming δεν θα πουλήσει (Μάνος Γρυπάρης)
User Reviews προηγούμενης εβδομάδας:
25/11/15: Dead or Alive 5 (Μάρκος Ασκανιάν)
Ενδιαφέροντα άρθρα προηγούμενης εβδομάδας:
23/11/15: Electroshift
24/11/15: Fallout 1, 2, 3, 4, Tactics, New Vegas, Anthology: Collector's & Pip-Boys
24/11/15: Army Antz
25/11/15: Roccat Syva review
25/11/15: Ο ESL εξαγοράζει τον ESEA
25/11/15: PS4: 30 εκατομμύρια πωλήσεις μέσα σε δύο χρόνια
26/11/15: Seed of Arcane
26/11/15: Fallout 1 - The Story
27/11/15: Pro Evolution Soccer 2016: Free-to-Play έκδοση
27/11/15: PS4 Remote Play στα PC
27/11/15: MLS Diamond review
27/11/15: Lenovo Y Series Razer Edition
28/11/15: PS4: Ξεκλείδωμα 7ου πυρήνα στην CPU
29/11/15: Turbo-X Iron 4K w1 Laptop review
30/11/15: Battlefront: Fallout Survival
Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να έχει η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.
Καλό μήνα σε όλους!
Comments
Με το κοντερ μου στο steam να γραφει γυρω στις 250 ωρες στο Skyrim,μπορω να πω οτι οταν βρω ενα καλο open world παιχνιδι που πραγματικα με κερδιζει,του στραγγιζω και την τελευταια ρανιδα αιματος.Βεβαια το γεγονος οτι εχω παιξει τοσο πολυ skyrim εχει να κανει και με τα ατελειωτα mods,αλλα αυτο ειναι αλλο ενα μεγαλο πλεονεκτημα των open world παιχνιδιων.
Με το "καλό story" συνήθως ενοούμε 2 πράγματα.
Καλογραμμένο,καλό storytelling κλπ. η οτι μας αρέσει πολύ.Ναι γιατί δεν γίνεται να είσαι πάντα αντικειμενικός.Γι αυτό το λόγο πολλοί παίζουν τα linear games μόνο για το story τους.Και τι γίνεται αν το story ενός linear game δεν είναι του γούστου μου?Τι κάνω τότε?
Εμένα προσωπικά αν με βάλεις να διαλέξω ανάμεσα σε ένα βραβευμένο story που δεν γουστάρω με ένα καλούτσικο που γουστάρω,θα βολευτώ με το καλούτσικο.Έπειτα είναι και το θέμα του gameplay.Το να παίξω ένα παιχνίδι που το gameplay δεν έχει να μου προσφέρει και πολλά,μόνο και μόνο για την ιστορία του,όχι.Μου αρέσουν τα ισορροπημένα παιχνίδια σε όλους τους τομείς: γραφικά,ήχος,story,gameplay.Αν όμως πρέπει να διαλέξω θα πω πρώτα το gameplay.
Κι έτσι θα συνεχίσω να παίζω open world games χωρίς να εγγαταλείπω τα υπόλοιπα genres όταν έχουν να μου προσφέρουν κάτι παραπάνω απο μια ωραία ιστορία.