GameWorld Blogs

Γράψτε τα άρθρα σας στα blogs και δείτε τα να δημοσιεύονται στην κεντρική σελίδα του GameWorld.gr, στην ενότητα Blogs, στο κάτω μέρος. Κάθε κείμενό σας θα πρέπει να έχει μέγεθος κατ' ελάχιστο 2-3 παραγράφους και να αφορά προσωπική άποψη και όχι είδηση. Παράλληλα, με την συμμετοχή σας στα blogs λαμβάνετε μέρος και στο διαγωνισμό Users του μήνα, κερδίζοντας video games. Για περισσότερα, δείτε το μενού "Διαγωνισμοί".

Το καλύτερο με διαφορά παιχνίδι για φέτος!!! PES 2013

Κάθε χρόνο, τα review του εκάστοτε νέου Pro μπορούν να αποδοθούν περιληπτικά με τη φράση «ναι μεν, αλλά», αφού πάντα οι βελτιώσεις συνοδεύονται από τομείς που υπολείπονται του ανταγωνισμού. Πέρυσι, τα «αλλά» ήταν λιγότερα από κάθε άλλη φορά, αφού το PES 2012 έκανε πολύ μεγάλα βήματα προόδου σε όλους τους τομείς. Ωστόσο, όπως αποκαλύφθηκε μετά από εκτεταμένο tournament play, το playtesting δεν ήταν από τις προτεραιότητες της Konami, με πολλά bugs να ξεφεύγουν στο τελικό προϊόν και να μην διορθώνονται μέχρι το τέλος, ενώ το net code παρέμεινε απογοητευτικό. Φέτος, όπως πολύ σωστά μαντέψατε, το PES 2013 είναι «καλύτερο από κάθε άλλη έκδοση της σειράς στην παρούσα γενιά hardware, με πολλές βελτιώσεις και προσθήκες». Αν και τη φράση στα εισαγωγικά την έχετε διαβάσει πολλές φορές την προηγούμενη τετραετία, υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά. Το -εξαιρετικό και φέτος- FIFA έχει αλλάξει ελάχιστα στον τομέα του gameplay, ενώ, αντίστοιχα, το PES 2013 βελτιώθηκε έντονα σε σχέση με την έκδοση του 2012. Έτσι, φέτος τα δύο «ποδοσφαιράκια» βρίσκονται πιο κοντά από κάθε άλλη φορά, σε σημείο να είμαστε στην ευχάριστη θέση να προτείνουμε εξίσου και τα δύο, όσο κάθετα κι αν διαφωνούμε με την τιμολογιακή πολιτική τόσο της EA όσο και της Konami ια αρχή, διορθώθηκε το μεγαλύτερο μελανό σημείο του PES 2012, το αργό, αιωρούμενο σουτ. Πλέον η φυσική της μπάλας μπορεί να χαρακτηριστεί εξαιρετική και τα σουτ αποκτούν επιτέλους την σωστή αίσθηση δύναμης και ταχύτητας, ενώ η νέα υλοποίηση του τεχνικού σουτ ξεπερνάει σε ποιότητα ακόμη και αυτή του FIFA. Άλλοι τομείς που έχουν τύχει αντίστοιχης μεταχείρισης είναι το passing game, η κίνηση των παικτών στο χώρο, το animation και οι τερματοφύλακες, που πέρυσι είχαν προκαλέσει το μένος των παικτών με την ανικανότητά τους. Πράγματι, φέτος δίνεται λιγότερο από κάθε άλλη φορά η αίσθηση της κίνησης των παικτών σε ράγες, οι πάσες είναι ακριβείς και γρήγορες, αλλά όχι τηλεκατευθυνόμενες, ενώ η ανωτερότητα του FIFA στον τομέα της ομαλότητας του animation αντισταθμίζεται με την καλύτερη απόδοση του βάρους και της αδράνειας στην κίνηση των παικτών. Η απόδοση πάντως της κίνησης του τρεξίματος θα μπορούσε να είναι -και πάλι- πολύ καλύτερη, ενώ η έλλειψη μηχανής φυσικής αντίστοιχης της Impact Engine καθιστά τις μονομαχίες σώμα με σώμα λιγότερο ρεαλιστικές σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όσο για τα τάκλιν, αυτά συνεπάγονται κίτρινη κάρτα στην καλύτερη αν δεν γίνουν με χειρουργική ακρίβεια, οπότε αποτελούν πλέον τελευταία λύση στην άμυνα. Η βελτίωση των τερματοφυλάκων έχει φέρει βέβαια μία απροσδόκητη παρενέργεια: την αύξηση του αριθμού των κόρνερ. Το προτιμούμε όμως από τις συνεχείς «γκέλες» και τα αμέτρητα γκολ από rebound. Θα διαπιστώσετε επίσης ραγδαία βελτίωση της δυνατότητας κοψίματος της μπάλας από τους αμυντικούς, η οποία έχει οδηγήσει στη μείωση της αποτελεσματικότητας της ντρίμπλας με απλή αλλαγή κατεύθυνσης. Αν και αυτή εξακολουθεί να είναι εφικτή, χρειάζεται μεγαλύτερη ικανότητα από την πλευρά του παίκτη για να πραγματοποιηθεί. Για αυτό το λόγο έχει προστεθεί μία κοντινή ντρίμπλα μέσω «χαϊδέματος» της μπάλας, η οποία μεταβάλλεται ανάλογα με την κατεύθυνση κίνησης του παίκτη και με τη σωστή χρήση μπορεί να απελευθερώσει τον επιθετικό σας. Η Konami έχει φροντίσει να «προωθήσει» την ντρίμπλα αυτή in-game, καθιστώντας την ελαφρώς πιο αποτελεσματική από όσο είναι στην πραγματικότητα, όμως ο χρόνος μόνο μπορεί να δείξει αν το έχει παρακάνει. Παράλληλα, έχει μειωθεί και η αποτελεσματικότητα του 1-2, το οποίο σχεδόν απαιτεί την χειροκίνητη τοποθέτηση του δεύτερου παίκτη στον ελεύθερο χώρο, ενώ πολλές φορές θα προτιμήσετε την manual πάσα στον κενό χώρο από την απλή προωθημένη. Οι σέντρες είναι εξαιρετικές από άποψης τροχιάς και ταχύτητας της μπάλας στον αέρα, όμως οι εναέριες μονομαχίες εναπόκεινται σε μεγάλο βαθμό στην τύχη και υστερούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επιπλέον, το πάτημα του δεξιού trigger την κατάλληλη στιγμή βελτιώνει το κοντρόλ, γεγονός που προσδίδει στην συγκεκριμένη ενέργεια την χροιά επιδεξιότητας που της ταιριάζει. Το καλύτερο με διαφορά παιχνίδι για φέτος!!!
×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

Tekken: Γιατί το θεωρώ το καλύτερο Fighting game
Το καλύτερο video game που παίξατε φέτος
 

Comments

No comments made yet. Be the first to submit a comment
Already Registered? Login Here
Sunday, 22 December 2024

Captcha Image