GameWorld Blogs

Γράψτε τα άρθρα σας στα blogs και δείτε τα να δημοσιεύονται στην κεντρική σελίδα του GameWorld.gr, στην ενότητα Blogs, στο κάτω μέρος. Κάθε κείμενό σας θα πρέπει να έχει μέγεθος κατ' ελάχιστο 2-3 παραγράφους και να αφορά προσωπική άποψη και όχι είδηση. Παράλληλα, με την συμμετοχή σας στα blogs λαμβάνετε μέρος και στο διαγωνισμό Users του μήνα, κερδίζοντας video games. Για περισσότερα, δείτε το μενού "Διαγωνισμοί".

Τα videogames είναι για τα παιδιά

Τα videogames είναι για τα παιδιά

 

Πόσες φορές έχετε ακούσει την παραπάνω φράση; Συνήθως ακολουθείται από υποτιμητικά σχόλια για το αγαπημένο μας χόμπι και αυτόματη απόρριψη για εμάς αλλά και για τα ίδια τα παιχνίδια. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι το κοινό των videogames αποτελείται από μεγαλύτερης ηλικίας άτομα (20+) και έχοντας αυτό ως δεδομένο, οι περισσότεροι τίτλοι στοχεύουν σε πιο "ενήλικο" ύφος που αποφασίζουν να ασχοληθούν με το τάχα αθώο platformer που δείχνει για παιδιά, αλλά δυσκολεύει ακόμα και έμπειρους gamers.

Μπορεί ένας τίτλος να έχει χαρούμενα χρώματα, ήρωες από αγαπημένες σειρές κινουμένων σχεδίων ή απλώς χαριτωμένους πρωταγωνιστές, όμως οι εταιρείες ανάπτυξης, συνηθισμένες από το ενήλικο κοινό που κυριαρχεί στο χώρο, φροντίζουν να διανθίσουν και αυτούς τους τίτλους με περίπλοκους μηχανισμούς, άπειρα μενού και ατελείωτο κείμενο. Με αποτέλεσμα ο μικρός φιλόδοξος gamer να τα βρίσκει γρήγορα σκούρα και να παραιτείται ή να σπάει τα νεύρα του. Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις οπου οι εταιρείες θα σχεδιάσουν τίτλους που να αρέσουν από τα παιδιά, και γινεται παγίδα, με αποτελεσμα να μην εχει καποια ανταποκριση στης πωλησεις, για τον λογω οτι αυτο εκαστοτε game εινα απλοϊκο. Πλεων οι εταιριες φροντιζουν τα video games να στοχευουν και στις δυο περιπτοσεις. 

Επομένως η φράση "τα videogames είναι για παιδιά" δυστυχώς δεν στέκει και όχι με την έννοια που μέχρι τώρα είχαμε στο μυαλό μας.

Continue reading
  4157 Hits

Άρθρο 13: Αλλάζουν τα δεδομένα σε Ευρώπη και Ελλάδα

 

EE Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων

"Πληροφορίες που παρέχονται εάν τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα συλλέγονται από το υποκείμενο των δεδομένων"

 

Τι σημαίνει ο παραπάνω τίτλος οπου είναι και ο επίσημος τίτλος που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα για τις λεπτομέρειες του αρθρου 13.

Το Άρθρο 13 είναι μέρος μιας νέας οδηγίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τα πνευματικά δικαιώματα, η οποία έχει στόχο να προστατέψει με όσο το δυνατόν καλύτερο τρόπο τους δημιουργούς περιεχομένου. Σε δεύτερη βάση καλείται να βρει πιο αποτελεσματικούς τρόπους για τους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων ώστε να προστατέψουν το περιεχόμενο τους στο διαδίκτυο.

Στην ουσία, το άρθρο 13 θα αναγκάσει πλατφόρμες όπως το Facebook και το Youtube να δώσουν προτεραιότητα στο περιεχόμενο μερικών μεγάλων εταιρειών, οι οποίες θα έχουν την δυνατότητα της διευθέτησης όλων των πνευματικών δικαιωμάτων για το περιεχόμενο τους. Η παραπάνω κίνηση ίσως αποβεί μοιραία για τους μικρούς δημιουργούς, οι οποίοι ενδέχεται να εκτοπιστούν από αυτές τις πλατφόρμες, Αυτό θα συμβεί, διότι σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία οι πλατφόρμες αυτές θα είναι πλέον άμεσα υπεύθυνες για το εν λόγω περιεχόμενο και δε θα μπορούν να στηρίξουν πλέον τους πιο μικρούς δημιουργούς όπως γινόταν έως σήμερα.

Με λίγα λόγια ότι δεν είναι δημιουργία δικιά σου είτε είναι: (ήχος, εικόνα, video) τα έσοδα των προβολών θα πηγαίνουν στην εταιρία "οτι αφορά το YouTube"

Απλά θα σου έρχεται ενα email που θα λέει οτι πραγματοποιήθηκε "Αξίωση πνευματικών δικαιωμάτων"

Με το άρθρο 13, θα δούμε έναν εντελώς διαφορετικό διαδικτυακό κόσμο. Κάθε σελίδα ή υπηρεσία θα πρέπει να ελέγχει κάθε λέξη, ήχο, βίντεο, κώδικα, ή εικόνα για να διαπιστώσει εάν παραβιάζει πνευματικά δικαιώματα. Με λίγα λόγια, έλεγχος στα πάντα.

Σκεφτείτε το μια στιγμή. Θέλετε να γράψετε μια γρήγορη απάντηση σε ένα άρθρο, και την πληκτρολογείτε. Στη συνέχεια θα πρέπει να περιμένετε να το δείτε αφού περάσει από λογοκρισία και δεν περιέχει κάτι που προστατεύεται με πνευματικά δικαιώματα. "Γιατι εκει θα φτασουμε να μου το θυμαστε"

Το Internet θεωρείται σαν ένα προπύργιο της ελευθερίας του λόγου. Είναι το μέρος που μπορείτε να πείτε οτιδήποτε για οτιδήποτε σε οποιονδήποτε από κάθε σελίδα που επιτρέπει σχόλια. Μπορείτε να μοιραστείτε μουσική, βίντεο, κώδικα, σκέψεις ή ότι άλλο θέλετε.

Εγώ προσωπικά το βλέπω ως "Η φίμωση του διαδικτύου" γιατι δεν αφορά μονό το Youtube, αλλα και η βαλίτσα πάει μακριά, και η τρύπα του λαγού φτάνει βαθιά.

 

 

Continue reading
  6185 Hits

"Cheat Codes" Στα games γιατί υπάρχουν.

 

"Cheat Codes" Στα games γιατί υπάρχουν.

 

Η ύπαρξη των Cheat Codes σίγουρα διευκολύνει τους Gamers. Αλλά όντως δημουργήθηκαν γι’ αυτόν το λόγο;

Tα Cheat Codes δεν είναι καινούριο φαινόμενο. Υπάρχουν όσο υπάρχουν και video-games.  Οι πιο παλιοί σίγουρα θα Θυμουνται που κυκλοφορουσαν σε Gaming Magazines, για το μαγικό συνδιασμό που θα έδινε στο χαρακτήρα τους άπειρες ζωές, ενέργεια και σφαίρες, πολλές σφαίρες, κτλ.

 gamer-magazine.jpghttps_%2F%2Fwww.discountmags.com%2Fshopimages%2Fproducts%2Fnormal%2Fextra%2Fi%2F5116-pc-gamer-Cover-2018-January-1-Issue.jpg

 

Oι προγραμματιστές αφού τα έφτιαξαν σε πρώτη φάση γιατί μας τα κρατούν μετά μυστικό; Η αλήθεια είναι ότι οι προγραμματιστές δεν έφτιαχναν τους κωδικούς για εμάς τους παίκτες, αλλά για τους ίδιους τους προγραμματιστές! 

 Δεν μιλάμε για glitches μέσα στο παιχνίδι, δηλαδή για κακογραμμένο κώδικα τον οποίο εκμεταλλεύεται ο παίκτης και παρακάμπτει τους νόμους της φυσικής του παιχνιδιού, εδώ μιλάμε για συγκεκριμένους συνδιασμούς πλήκτρων που δίνουν στον χαρακτήρα πλεονέκτημα.

Πόσο χρονοβόρο θα ήταν για τον προγραμματιστή να τεστάρει επανειλημμένα το gameplay σε ένα συγκεκριμένο σημείο του παιχνιδιού, για παράδειγμα, στο τέλος της πίστας, αν έχανε και τον έβγαζε ξανά στην αρχή; Εκεί έρχονται οι κωδικοί για να σώσουν την κατάσταση δίνοντας απεριόριστη ζωή, «πηδώντας» πίστες και διευκολύνοντας γενικότερα το έργο του προγραμματιστή στις δεκάδες και εκατοντάδες δοκιμές για bugs που πραγματοποιούνται. 

To ερώτημα: Αφού οι κωδικοί χρησιμοποιούνται στο στάδιο ανάπτυξης γιατί εξακολουθούν και υπάρχουν στο τελικό παιχνίδι και είναι προσβάσιμοι από και απο εμάς;

Οτι αφορα προγραμματιστικό κώδικα του καθε  παιχνιδιού, ειναι στα τα τουβλακια lego, το ενα δενει με το αλλο.  Κάποια τουβλάκια από αυτά είναι και τα εν λόγω cheat codes που φτιάχτηκαν, αρα αν αφαιρεθούν τoτε θα εχει προβλημα ολo το game.

 Πλέον τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά με το Internet η την εξελιξη στα προγραμματιστικά εργαλεία που έχουν βελτιωθεί αρκετά με αποτέλεσμα να μπορούν να γίνονται οι δόκιμες χωρίς κωδικούς και άλλα τεχνάσματα ή ακόμα και αν γίνονται, να μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα μετά, χωρίς να επηρεάζουν το τελικό αποτέλεσμα.

Games που παίζονται οnline ενάντια σε άλλα "ισότιμα" μέλη της κοινότητας του παιχνιδιού. Oποιος χρησιμοποιεί κωδικούς εδώ "trainers code", αποκτά αυτόματα ένα αντικανονικό πλεονέκτημα έναντι των υπόλοιπων αντιπάλων, δηλαδη όποιος χρησιμοποιεί cheats σε έναν server. Π.χ τα λεγομενα BOT στο Battlefild, οπου με μια σφaiρα βρισκεις HeadShout Με αποτελεσμα το Permanent Ban.

 

 JO9irl8.png

 

Αν ρωτούσατε όμως την EA η και καποες αλλες εταιριες πριν λίγο καιρό με το Star Wars Battlefront, η το drakensang θα σας έλεγε ότι δεν είναι κατά των κωδικών αρκεί αυτοί να.. πληρώνονται! Ολα για το χρημα λοιπον και pay to Win, και καπως ετσι βγηκε το P2W. Σκοπος ειναι ομως να χρησιμοποιεί τα skills του ο καθε παιχτης και οχι τα προσθετα, ετσι αναπτυσσεται ενας ισχυρος GAMER.

 

 

Continue reading
  6493 Hits

Xiaomi Mi A1 (64GB)

 

Xiaomi Mi A1 (64GB): Το κορυφαίο, ίσως value for money smartphone 
 
Eρχεται με οθόνη 5.5’’ ανάλυσης Full HD (1920 x 1080) και IPS LCD panel, οπως αναφέρεται και πιο πάνω είναι στα 64GB με DualSIM και η RAM είναι στα 4 GB.
Ο επεξεργαστής που φοράει είναι ο Snapdragon 625, πρόκειται για συσκευή που συμμετέχει στο πρόγραμμα Android One της Google, δηλαδή χρησιμοποιεί stock έκδοση του λειτουργικού συστήματος Android και λαμβάνει όλες τις αναβαθμίσεις στην ώρα του με το Λειτουργικό σύστημα Android 7.1.2 Nougat. 
 
 
 
Στο πίσω μέρος εχει διπλή κάμερα , η οποία διαθέτει έναν τηλεφακό με αισθητήρα 12MP και έναν ευρυγώνιο φακό επίσης με αισθητήρα 12MP.. Της Selfie Κάμερας η Ανάλυση ειναι 5 MP. 
 Οτι αφορα το ασυρματο δικτυο το Mi A1υποστηρίζει dual-band δίκτυα WiFi 802.11ac (2.4GHz/5GHz), διαθέτει κεραία Bluetooth 4.2 και 4G LTE. Η αυτονομία της μπαταρίας ειναι χωρητικότητας 3000mAh. Επισης η υποδοχή του ειναι τυπου USB Type-C και το βάρος του μολις 165gr 


Αυτή την περίοδο κυκλοφορει στα καταστιματα στα €199



 

Continue reading
  4836 Hits

Vr mobile phone 3d glasses

 

Η περιέργεια σκότωσε την γάτα! Στην προκειμένη περίπτωση σκότωσα 17 ευρώ.

Έχοντας λοιπόν την περιέργεια να δω τι παίζει με τα VR cardboard (VR σε κινητά) αγόρασα το 3d box της omega, οπου ειχε και το Bluetooth controller.

 

DSC06732 (Αντιγραφή).JPG

 

 

Έχοντας εμπειρία από τα VR Oculus Rift και της Sony για το PS4, εννοείτε ότι δεν συγκρίνονται, άλλωστε οτι πληρώνεις παίρνεις, 17 ευρώ με 300 και 500 ευρώ.

Σκοπός όμως δεν ειναι να τα συγκρίνω, απλά περίμενα κατι περισσότερο. Πράγμα που σημαίνει οτι εχει πολύ μέλλον ακόμα ώστε να εξελιχθούν και να γίνουν καλυτέρα και όπως πρέπει. Για αρχή αποτελούνται απο ενα φτηνό πλαστικό οπου εχεις τον φοβο μην σου σπάσουν στα χεριά.

Από άποψη οπτικής, μπορώ να πω οτι ειναι πολύ κακό, συνεχώς πρεπει να καλιμπραρεις τους φακούς πάνω κάτω η δεξιά αριστερα ωστε να βρεις την επιθυμητη "καθαρότητα" της οθόνης.

Σε καμία περίπτωση δεν σε βαζει μέσα στην οθόνη η αλλιώς μεσα στον χώρο, ειναι σαν να βλέπεις σε οθονη και απλα οτα κουνάς το κεφάλι σου η οθόνη κουνιέται δείχνοντας τον χώρο, αρα το Room scale δεν υπάρχει. Θα μπορούσαν οι φακοί να ζουμάρουν, πράγμα που δεν γίνεται και έτσι βλέπεις τα μαύρα πλαίσια που υπάρχουν γύρο απο την οθόνη.

 

Fulldive-VR.jpg

 

Μετα απο 20 λεπτά στην μύτη μου με ενοχλούσε αρκετά, γιατί δεν υπάρχει η σωστή αναλογία ώστε να κάτσουν πιο ξεκούραστα τα VR.

 

DSC06735 (Αντιγραφή).JPG

 

Απο ποιότητα οθόνης αυτο εχει να κανει και με το κινητό σε τι ανάλυση υποστηρίζει, εγω χρησιμοποίησα το xiaomi mi A1 οπου η ανάλυση 1920x1080 και πάλι δεν έβλεπα καλά σε αρκετά video η games λόγω οτι οι φακοί δεν ήταν και οτι καλύτερο, με αποτέλεσμα να ψιλό θολώνει η εικόνα.

Οτι Αφορά το Bluetooth controller σχεδόν άχρηστο, δεν εκμεταλλεύεται σωστά τα κουμπιά. πατώντας τα κατάλαβα οτι σου δίνουν ενα back - front και να ανεβοκατεβάζει τον ήχο η να τον κάνει mute.

 

DSC06739 (Αντιγραφή).JPG

 

 

Σε γενικές γραμμές δεν απευθύνεται σε κάποιων Gamer με απαιτήσεις.

Ίσως για κάποιο παιδάκι για να κάτσει ήσυχα, να πάθει 25 βαθμούς μυωπία και να μην το πετάξεις από το μπαλκόνι.

 

 

 

 

 

Continue reading
  3731 Hits

ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ DSL

ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ DSL

                               

                                  ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ DSL

 

Μια που είναι και επίκαιρο το θεμα αυτό, παραθέτω το παρακάτω blog

 

Όταν ξεκίνησε το ADSL στην Ελλάδα, η ελάχιστη ταχύτητα σύνδεσης ήταν 384Kbps. Σήμερα, η μικρότερη σύνδεση είναι 2Mpbs, η μεγαλύτερη είναι 24Mbps, ενώ στο πρωτόκολλο VDSL οι ταχύτητες φτάνουν μέχρι και τα 50Mbps. Το συμβόλαιο οποιουδήποτε παρόχου Internet για σύνδεση ADSL, θα δείτε πως αναφέρεται στην εκάστοτε ταχύτητα ως τη "μέγιστη δυνατή" ή να λέει πχ "Μέχρι 24Mbps". Για να συνδεθούμε στο Internet μέσω ADSL, η τηλεφωνική γραμμή που ξεκινάει από το σπίτι μας καταλήγει με μια συσκευή δικτύου που ονομάζεται Digital Subscriber Line Access Multiplexer (DSLAM).

 

Ο παρακάτω πινακας δείχνει ενδεικτικά την απόσταση από DSLAM Line attenuation σε ταχύτητα download

 

 

1.0 km 13.81 dB 23 Mbit
1.5 km 20.7 dB 21 Mbit
2.0 km 27.6 dB 18 Mbit
2.5 km 34.5 dB 13 Mbit
3.0 km 41.4 dB 8 Mbit
3.5 km 48.3 dB 6 Mbit
4.0 km 56 dB 4 Mbit
4.5 km 62.1 dB 3 Mbit
5.0 km 69 dB 2 Mbit

 

 

Έλεγχος ταχύτητας μιας ADSL σύνδεσης

http://www.speedtest.net/

 

 

Η τιμή του Ping δείχνει το χρόνο ανταπόκρισης ενός υπολογιστή όταν αυτός είναι συνδεδεμένος μ` έναν άλλο (server). Κατά τη διαδικασία αυτή αποστέλλεται ένα πακέτο δεδομένων ICMP (Internet Control Message Protocοl) echopacket στο server και υπολογίζεται ο χρόνος που απαιτείται για τη σχετική απάντηση (echo reply). O χρόνος μετριέται σε κλάσματα δευτερολέπτου (ms) κι όσο μικρότερη είναι η τιμή τόσο καλύτερη είναι η ποιότητα της σύνδεσης.

Πώς βρίσκω τη δική μου ταχύτητα ADSL στο MODEM

 

Όλοι οι router έχουν την πληροφορία για την ταχύτητα συγχρονισμού, και την αναγράφουν στο web interface τους. Για να μπούμε στο Web Interface αρκεί να γράψουμε στο browser τη διεύθυνση IP του router (συνήθως 192.168.1.1 ή 192.168.2.1). Αναλογα με τον παροχο που δινετε το modem. Για cyta είναι (192.168.1.1:8080),

Αφου είμαστε στην login screen του modem εδώ γράφουμε user name – pass. Συνήθως περιλαμβάνετε στο manual, που περιέχεται στο κουτι του modem

 

 

 

Από κει και περα αναλογα με το Modem, ψαχνουμε να βρουμε εκει που λεει (Line Attenuation, Noise Margin και Output Power)

         

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Line Attenuation, Noise Margin και Output Power

Line attenuation(εξασθένηση γραμμής σε dB) : Δείχνει πόσο σήμα χάνεται πάνω στη γραμμή (απώλεια σήματος) από αυτό που στέλνεται προς κάποια κατεύθυνση – Αυτό πρέπει να είναι χαμηλό νούμερο και όχι μεγαλύτερο από 60-65 dB.

Ενδεικτικές τιμές
20dB και κάτω: τέλειο
20dB-30dB: εξαιρετικό
30dB-40dB: πολύ καλό
40dB-50dB: καλό
50dB-60dB: φτωχό με πιθανά προβλήματα σύνδεσης
60dB και πάνω: σίγουρα προβλήματα σύνδεσης

 

Noise Margin ή SNR (Signal to Noise Ratio) (σε dB) : Εδώ μετράμε τη σχέση που έχει το ωφέλιμο σήμα της γραμμής (signal – αυτό που μεταφέρει τα data μας) με το θόρυβο της (noise) γι αυτό λέγεται και S/N δηλ. Signal/Noise. Αυτό σημαίνει ότι όσο μεγαλύτερο είναι το αποτέλεσμα της διαίρεσης «οφέλειμο σήμα» / «θόρυβος» τόσο καθαρότερο σήμα έχουμε. Πρακτικά ένα snr μικρότερο από 6 σε συνδιασμό με μεγάλο Line Attenuation (εξασθένιση γραμμής), δημιουργεί προβλήματα συγχρονισμού με αποτέλεσμα συχνές αποσυνδέσεις της γραμμής και φυσικά λάθη στο modem/router.
Παράδειγμα – το πολύ συχνό S/N = 30dB είναι πολύ καλή τιμή μέτρησης και σύμφωνα με τα παραπάνω σημαίνει ότι το ωφέλιμο σήμα είναι 1000 φορές μεγαλύτερο από το θόρυβο.
Αρα το όριο των 12db σημαίνει ότι το ADSL καλό είναι να παίζει όταν το σήμα είναι 15,85 φορές μεγαλύτερο από το θόρυβο.
Ενδεικτικές τιμές
dB: κακό, είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν προβλήματα συγχρονισμού και αποσυνδέσεων
6dB-6.9dB: οριακό, είναι το εξ ορισμού όλων των ISP για να επιτύχουν τις μέγιστες ταχύτητες συγχρονισμού
7dB-10dB: μέτριο αλλά δεν αφήνει πολύ χώρο για διακυμάνσεις
11dB-20dB: καλό χωρίς προβλήματα συγχρονισμού
20dB-28dB: εξαιρετικό
29dB και πάνω: κορυφαίο

 

Output Power (σε dBm): Δείχνει πόση ισχύ βάζει το modem στη γραμμή για να διατηρήσει το συγχρονισμό (πόσο παιδεύεται το Modem δηλαδή για να διατηρήσει τη γραμμή). Υψηλά νούμερα μεγαλύτερα από 15-16 dBm δείχνουν πιθανά προβλήματα. To dBm σημαίνει ισχύς ανά milliwatt άρα ουσιαστικά με τον τύπο των dB υπολογίζουμε το νούμερο και αυτό που βρίσκουμε το ονομάζουμε mW.
Παράδειγμα – το output power (downstream) = 3dBm είναι μια καλή τιμή μέτρησης και σύμφωνα με τα παραπάνω σημαίνει ότι η ισχύς που βάζει το modem στη γραμμή για το downsteam είναι 2mW. Αρα το όριο των 15dbm σημαίνει ότι το ADSL καλό είναι να παίζει με ισχύ όχι μεγαλύτερη από 30mW.]

 

τέλος υπάρχου και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την ταχύτητα μας, όπως αυτο ειναι το φυσικό μέσο (καλώδια χαλκού). Να είναι είτε παλιά, είτε χαλασμένα 

Continue reading
  2638 Hits