- Μόνιμες Στήλες
- Press Start
- Press Start: Πιστεύετε ότι τα games πρέπει να προωθούνται χρόνια πριν ή πολύ κοντά στην κυκλοφορία τους;
Press Start: Πιστεύετε ότι τα games πρέπει να προωθούνται χρόνια πριν ή πολύ κοντά στην κυκλοφορία τους;
HotPress Start: Πιστεύετε ότι τα games πρέπει να προωθούνται χρόνια πριν ή πολύ κοντά στην κυκλοφορία τους;
Πληροφορίες
Οι μεγάλες προσδοκίες δεν εκπληρώνονται πάντα.
H προώθηση και διαφήμιση των video games στο σήμερα είναι από τα σημαντικότερα στοιχεία για την εμπορική επιτυχία τους. Οι εταιρείες ανάπτυξης βασίζονται σε καμπάνιες προώθησης οι οποίες μπορεί να ξεκινήσουν μερικά χρόνια πριν από την επίσημη κυκλοφορία του project και να συνεχίσουν ακόμα και μετά από την διάθεσή τους στην αγορά. Φυσικά αυτό δεν ισχύει για games τα οποία κυκλοφορούν ετησίως, αλλά συνήθως για projects τα οποία έχουν μεγαλύτερο περιθώριο στον χρόνο ανάπτυξής τους.
Ο ενθουσιασμός του διψασμένου κοινού, μπορεί να βοηθήσει μία εταιρεία στις πωλήσεις σε σημαντικά μεγάλο βαθμό, όμως μερικές φορές η λάθος διαχείριση, μπορεί να αποβεί και επιβλαβής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το οποίο έχουμε συζητήσει ξανά στο παρελθόν είναι αυτό της CD Projekt Red και του Cyberpunk 2077. Η εταιρεία περίτεχνα προώθησε το RPG χρόνια πριν από την κυκλοφορία, χτίζοντας προσδοκίες στο κοινό και τρέφοντας τον ενθουσιασμό, όσο το δυνατόν περισσότερο. Η επιτυχία της προώθησης είναι αδιαμφισβήτητη, όπως υποδεικνύουν τα pre-orders και οι πωλήσεις της πρώτης εβδομάδας, όμως δύσκολα θα ξεχαστούν οι σχεδόν ατελείωτες αναβολές και η κακή επικοινωνία και διαχείριση της επίσημης κυκλοφορίας. Τα προβλήματα για το Cyberpunk 2077 δεν άργησαν να εμφανίζονται το ένα μετά το άλλο και οι επιστροφές χρημάτων έγιναν τόσο μεγάλο ζήτημα, σε σημείο που η Πολωνική εταιρεία δημιούργησε site ειδικά για αυτόν τον σκοπό.
Στο σήμερα, μετά την κυκλοφορία του πρώτου μεγάλου patch, το οποίο διορθώνει μεγάλο μέρος των bugs και των προβλημάτων που το καθιστούσαν unplayable, ο Michał Nowakowski, αντιπρόεδρος του τμήματος business development της CD Projekt Red δήλωσε, ότι τα επερχόμενα games της Πολωνικής εταιρείας θα διαφημίζονται και θα προωθούνται λίγους μήνες πριν από την κυκλοφορία τους, για να αποφευχθεί παρόμοια κατάσταση με αυτή του Cyberpunk 2077.
Προσωπικά δεν είμαι σίγουρος για το εάν η πρώιμη προώθηση και η δημιουργία μεγάλων προσδοκιών ήταν το πρόβλημα της κακής εκκίνησης του Cyberpunk 2077. Η Πολωνική εταιρεία έκανε πολλά λάθη, τόσο στην εκτίμηση του χρόνου ολοκλήρωσης της ανάπτυξης και την επικοινωνία με το κοινό αλλά και στην προσπάθειά της να μαζέψει αργότερα τα ασυμμάζευτα. Με λίγα λόγια θεωρώ ότι ακόμα και με την πρώιμη προώθηση και το χτίσιμο της αναμονής στο κοινό αλλά με καλύτερη διαχείριση του ίδιου του project, το ζήτημα δεν θα είχε πάρει τόσο μεγάλες διαστάσεις, ούτε θα ζημιωνόταν το όνομα της εταιρείας με αυτόν τον τρόπο. Εσείς πιστεύετε ότι τα games πρέπει να προωθούνται χρόνια πριν ή πολύ κοντά στην κυκλοφορία τους; Αφήστε ένα σχόλιο παρακάτω για να κουβεντιάσουμε. Καλή εβδομάδα σε όλους.
Μόνιμες στήλες της τελευταίας εβδομάδας
Press Start: Ποιο είναι το πιο ενοχλητικό bug που έχετε συναντήσει;
Το πιο πρόσφατο user Blog
Ο κοιμώμενος δράκος από τον Professor_Severus_Snape
Το πιο πρόσφατο user Review
Marvel's Spider-Man: Miles Morales από τον Xintzi
Comments