• Μόνιμες Στήλες
  • Press Start
  • Press Start: Πιστεύετε ότι τα games πρέπει να προωθούνται χρόνια πριν ή πολύ κοντά στην κυκλοφορία τους;

Press Start: Πιστεύετε ότι τα games πρέπει να προωθούνται χρόνια πριν ή πολύ κοντά στην κυκλοφορία τους;

Hot
Press Start: Πιστεύετε ότι τα games πρέπει να προωθούνται χρόνια πριν ή πολύ κοντά στην κυκλοφορία τους;

Press Start: Πιστεύετε ότι τα games πρέπει να προωθούνται χρόνια πριν ή πολύ κοντά στην κυκλοφορία τους;

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Οι μεγάλες προσδοκίες δεν εκπληρώνονται πάντα.

H προώθηση και διαφήμιση των video games στο σήμερα είναι από τα σημαντικότερα στοιχεία για την εμπορική επιτυχία τους. Οι εταιρείες ανάπτυξης βασίζονται σε καμπάνιες προώθησης οι οποίες μπορεί να ξεκινήσουν μερικά χρόνια πριν από την επίσημη κυκλοφορία του project και να συνεχίσουν ακόμα και μετά από την διάθεσή τους στην αγορά. Φυσικά αυτό δεν ισχύει για games τα οποία κυκλοφορούν ετησίως, αλλά συνήθως για projects τα οποία έχουν μεγαλύτερο περιθώριο στον χρόνο ανάπτυξής τους.

Ο ενθουσιασμός του διψασμένου κοινού, μπορεί να βοηθήσει μία εταιρεία στις πωλήσεις σε σημαντικά μεγάλο βαθμό, όμως μερικές φορές η λάθος διαχείριση, μπορεί να αποβεί και επιβλαβής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το οποίο έχουμε συζητήσει ξανά στο παρελθόν είναι αυτό της CD Projekt Red και του Cyberpunk 2077. Η εταιρεία περίτεχνα προώθησε το RPG χρόνια πριν από την κυκλοφορία, χτίζοντας προσδοκίες στο κοινό και τρέφοντας τον ενθουσιασμό, όσο το δυνατόν περισσότερο. Η επιτυχία της προώθησης είναι αδιαμφισβήτητη, όπως υποδεικνύουν τα pre-orders και οι πωλήσεις της πρώτης εβδομάδας, όμως δύσκολα θα ξεχαστούν οι σχεδόν ατελείωτες αναβολές και η κακή επικοινωνία και διαχείριση της επίσημης κυκλοφορίας. Τα προβλήματα για το Cyberpunk 2077 δεν άργησαν να εμφανίζονται το ένα μετά το άλλο και οι επιστροφές χρημάτων έγιναν τόσο μεγάλο ζήτημα, σε σημείο που η Πολωνική εταιρεία δημιούργησε site ειδικά για αυτόν τον σκοπό.

Στο σήμερα, μετά την κυκλοφορία του πρώτου μεγάλου patch, το οποίο διορθώνει μεγάλο μέρος των bugs και των προβλημάτων που το καθιστούσαν unplayable, ο Michał Nowakowski, αντιπρόεδρος του τμήματος business development της CD Projekt Red δήλωσε, ότι τα επερχόμενα games της Πολωνικής εταιρείας θα διαφημίζονται και θα προωθούνται λίγους μήνες πριν από την κυκλοφορία τους, για να αποφευχθεί παρόμοια κατάσταση με αυτή του Cyberpunk 2077.

Προσωπικά δεν είμαι σίγουρος για το εάν η πρώιμη προώθηση και η δημιουργία μεγάλων προσδοκιών ήταν το πρόβλημα της κακής εκκίνησης του Cyberpunk 2077. Η Πολωνική εταιρεία έκανε πολλά λάθη, τόσο στην εκτίμηση του χρόνου ολοκλήρωσης της ανάπτυξης και την επικοινωνία με το κοινό αλλά και στην προσπάθειά της να μαζέψει αργότερα τα ασυμμάζευτα. Με λίγα λόγια θεωρώ ότι ακόμα και με την πρώιμη προώθηση και το χτίσιμο της αναμονής στο κοινό αλλά με καλύτερη διαχείριση του ίδιου του project, το ζήτημα δεν θα είχε πάρει τόσο μεγάλες διαστάσεις, ούτε θα ζημιωνόταν το όνομα της εταιρείας με αυτόν τον τρόπο. Εσείς πιστεύετε ότι τα games πρέπει να προωθούνται χρόνια πριν ή πολύ κοντά στην κυκλοφορία τους; Αφήστε ένα σχόλιο παρακάτω για να κουβεντιάσουμε. Καλή εβδομάδα σε όλους.

 

Μόνιμες στήλες της τελευταίας εβδομάδας
Press Start: Ποιο είναι το πιο ενοχλητικό bug που έχετε συναντήσει;

Το πιο πρόσφατο user Blog

Ο κοιμώμενος δράκος από τον Professor_Severus_Snape

Το πιο πρόσφατο user Review
Marvel's Spider-Man: Miles Morales από τον Xintzi

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 BigGreekGamer (Level31) 05/04/2021 09:10
Για τους ΑΑΑ τίτλους θεωρώ πως αν ανακοινωθούν χρόνια πριν μπορούν να κερδίσουν περισσότερο κόσμο με το hype και τα διάφορα events που θα βλέπουμε διάφορα trailers και gameplays. Από την άλλη όμως μπορεί να πάθουν Cyberpunk και να την πατήσουν αλλά αυτό είναι μια ξεχωριστή περίπτωση λόγω πανδημίας. Προσωπικά δεν έχω κάποιο θέμα για το πότε ανακοινώνεται ένα game. Αν είναι από κάποια αγαπημένη μου σειρά θα το αγοράσω όπως και να 'χει.
#2 Scavenger (Level23) 05/04/2021 18:14
Προσωπικά με έχει κουράσει το μακρόσυρτο hype με ανακοινώσεις της εταιρείας, κόντρα αποκαλύψεις στο ΕταιρείαCon, μετά λίγο ακόμη στα Game Awards... ένα ατελείωτο σερί marketing hype, ενώ μία ανακοίνωση αρκεί. Άσε που ελλοχεύει ο κίνδυνος overhype και απογοήτευσης, όπως έγινε με το Cyberpunk.
#3 Scavenger (Level23) 05/04/2021 18:14
Προσωπικά με έχει κουράσει το μακρόσυρτο hype με ανακοινώσεις της εταιρείας, κόντρα αποκαλύψεις στο ΕταιρείαCon, μετά λίγο ακόμη στα Game Awards... ένα ατελείωτο σερί marketing hype, ενώ μία ανακοίνωση αρκεί. Άσε που ελλοχεύει ο κίνδυνος overhype και απογοήτευσης, όπως έγινε με το Cyberpunk.
#4 Professor_Severus_Snape (Level28) 06/04/2021 23:06
Οι εταιρίες κινούνται πάντοτε με γνώμονα αυτό που θεωρούν ότι είναι καλύτερο για τις ίδιες. Επενδύουν στο hype που χτίζουν και ελπίζουν ότι την κρίσιμη στιγμή της κυκλοφορίας θα είναι έτοιμες. Αυτό μπορεί ωστόσο να λειτουργήσει δραστικά εναντίον τους, όπως συνέβη πιο κραυγαλέα από ποτέ στην περίπτωση του Cyberpunk που δεν έπρεπε να κυκλοφορήσει για κανένα λόγο όταν βγήκε, αλλά έπρεπε να δεχτεί κι άλλα delays. Οι καταναλωτές από την πλευρά μας οφείλουμε να κάνουμε το καλύτερο για εμάς, που πιστεύω ότι για αρχή "απαγορεύει" τα pre-orders, ειδικά αν δε πρόκειται για κάποια συλλεκτική έκδοση του παιχνιδιού, αλλά για έναν απλό... κωδικό ή έστω και σκέτο το game σε retail. Το hype χτίζεται από τις μεγαλύτερες εταιρίες που κυκλοφορούν AAA titles. Αυτές δεν έχουν ανάγκη την προπαραγγελία τη δική μας για να παρουσιάσουν καλύτερο προϊόν. Μι indie προσπάθεια, αντιθέτως, μπορεί να βοηθηθεί τα μέγιστα από κάτι τέτοιο. Άλλωστε και τα games σε early access έχουν πολλές φορές αυτό το σκεπτικό, δίνοντας ωστόσο συγχρόνως και ένα πρώτο υλικό στους gamers.