- Previews
- Mortal Kombat 11 preview
Mortal Kombat 11 preview
HotMortal Kombat 11 preview
Πληροφορίες
Krushing εντυπώσεις από την beta.
Εν όψει της κυκλοφορίας του Mortal Kombat 11 στα τέλη του Απριλίου, η NetherRealm Studios μας έδωσε πρόσβαση στην beta έκδοση του παιχνιδιού, με σκοπό να γνωρίσουμε ενδεικτικά τις νέες προσθήκες του επερχόμενου Fighting και να πάρουμε μία γεύση από το -για ακόμα μία φορά- άκρως αιματηρό του περιεχόμενο. Όπως θα διαπιστώσετε παρακάτω, η πρώτη μας επαφή είναι αρκετή για να μας αποδείξει ότι πρόκειται για τον πιο βίαιο τίτλο από ολόκληρη την ενδεκάδα.
Τα πολυάριθμα Kombat Kasts, ενημερωτικά livestreams που πραγματοποιούν οι developers, που λαμβάνουν χώρα 1-2 φορές την εβδομάδα ήταν και είναι άκρως κατατοπιστικά για το τι μας περιμένει στο Mortal Kombat 11. Παρόλα αυτά είναι δεδομένο πως στην πράξη όλα μας φαίνονται διαφορετικά και αν δεν καταφέρουμε ιδίοις χειρός να εξαπολύσουμε αυτές τις συντριπτικές επιθέσεις των Kombatants και να τους βγάλουμε τα άντερα έξω στην συνέχεια, δεν έχει νόημα η όλη ιστορία. Η NetherRealm φροντίζει, λοιπόν, μέσω αυτών των streams να μας αποκαλύπτει νέους χαρακτήρες και να πραγματοποιεί ένα σύντομο gameplay overview. Έφτασε όμως η ώρα που πιάσαμε και εμείς τα χειριστήρια και κληθήκαμε ξεκοιλιάσουμε κάθε πιθανό αντίπαλο που θα συναντούσαμε ως CPU ή online.
Δώσε κάτι ρε NetherRealm
Όσοι παρακολουθούν στενά τα νέα του Mortal Kombat 11 μέχρι αυτό να κυκλοφορήσει και ενημερώνονται για τα νέα features, σίγουρα θα γνωρίζουν πως η μάχη σε αυτό φέρει σημαντικές αλλαγές. Προτού μπούμε όμως στα της μάχης, να ξεκαθαρίσουμε το πόσο απογοητεύτηκα όταν είδα τόσα modes να υπάρχουν στο μενού της online beta, ενώ είχα πρόσβαση μόλις σε τρία από αυτά. Όσοι εισβάλλουν στην δοκιμαστική έκδοση του παιχνιδιού έχουν τρεις ουσιαστικές επιλογές. Η πρώτη είναι στην καρτέλα Konquer από την οποία μπορείτε να επιλέξετε μόνο το Klassic Tower mode για να παλέψετε ενάντια στον υπολογιστή και να “ζεσταθείτε” για τις online αναμετρήσεις. Δεν υπάρχει κάτι διαφορετικό σε αυτό, είναι μία ευχάριστη δυνατότητα για όσους επιθυμούν να ξεφύγουν από την πίεση των αγώνων μέσω διαδικτύου όπου, κακά τα ψέματα, πέφτει λίγο tryhard παραπάνω.
Στην συνέχεια έχουμε την καρτέλα Fight από όπου θα εισέλθετε στο online lobby. Οι servers βρίσκονταν σε αρκετά καλή κατάσταση την πρώτη μέρα, τουλάχιστον στο PS4, αφού δεν αντιμετωπίστηκε κάποιο σοβαρό πρόβλημα σε κάποιον από τους 30 αγώνες μου στις εναρκτήριες ώρες. Την δεύτερη μέρα υπήρξαν περισσότερα θεματάκια, αλλά σε υποφερτό βαθμό. Το matchmaking ήταν αρκετά γρήγορο και δεν έσπαγε τον ρυθμό των αλλεπάλληλων matches. Το πρώτο 24ωρο πρέπει να ήταν η χαρά των streamers, αφού πέραν της ομαλής λειτουργίας των servers, είχαν χωθεί και όλοι οι noobs μέσα οπότε το grinding πήγε σύννεφο, άσχετα που δεν θα κρατήσουμε τίποτα από την πρόοδό μας όταν με το καλό αποκτήσουμε πρόσβαση στην πλήρη έκδοση του παιχνιδιού. Όλα πάντως κύλησαν ορθά και η συμμετοχή στην beta ήταν διασκεδαστική από κάθε άποψη. Η τρίτη σας επιλογή ξεφεύγει από τα όρια του Fighting, επομένως θα την αναλύσουμε παρακάτω.
Τόνοι από damage προς την ανατροπή
Όταν ήρθε η ώρα να μπω στο Kharacter Selection με κατέβαλε ένας ενθουσιασμός που κορυφώθηκε στην όψη των πέντε υποψήφιων χαρακτήρων προς δοκιμή. Οι Jade, Kabal, Scarlet και Baraka ήταν άκρως δελεαστικοί, αλλά ήξερα πως το πουλέν μου ο Scorpion θα ήταν το απόλυτο εργαλείο μου προς την νίκη, αφού μαζί του είχα σπείρει θάνατο σε εκατοντάδες online κακόμοιρους επί Mortal Kombat X. Φυσικά και δοκίμασα όλους τους παραπάνω χαρακτήρες και μπορώ να πω πως αδυνατώ να επιλέξω το ποιον ευχαριστήθηκα περισσότερο πέραν του main μου, καθότι είχαν όλοι τους κατιτίς το ποιοτικό. Όταν με το καλό έκανα και εγώ το comeback στην online σκηνή, είπα να δοκιμάσω αν εξακολουθώ να έχω το χάρισμα ή αν θα μετράω τις πίστες του MK11 με την μούρη…
Έχοντας παίξει 80 φανταστικούς αγώνες με αναλογία νικών 61-19 έμεινα ικανοποιημένος, ωστόσο με ανησυχούσαν δύο πράγματα. Οι περισσότερες από τις νίκες κρίθηκαν σε λίγα HP, ενώ στις ήττες έχασα χωρίς να προβάλω καν αντίσταση. Και αυτό δεν οφείλεται μόνο στο ότι οι αντίπαλοι ήταν εμφανώς καλύτεροι από μένα, αλλά ευθύνη έφεραν και τα νέα features του παιχνιδιού. Ξεκινώντας με το Krushing Blow, τις empowered επιθέσεις που ενεργοποιούνται υπό συγκεκριμένες συνθήκες, να σας προειδοποιήσουμε ότι είναι 100% game-changers. Όσοι θέλουν να έχουν μέλλον στο Mortal Kombat 11 πρέπει και να μάθουν το πότε γίνονται trigger, αλλά και το πότε κινδυνεύουν να δεχτούν τα κρανιοθραυστικά χτυπήματα. Σαν εφέ δεν το συζητάμε πως είναι καταπληκτικό και δίνει περισσότερους πόντους βίας και ικανοποίησης στα πετυχημένα σας combos.
Ξεχάστε την μονή μπάρα που βρισκόταν στο κάτω μέρος της οθόνης. Πλέον έχετε ξεχωριστά meters για επίθεση και άμυνα και παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Η αμυντική μπάρα είναι η μοναδική σας διαφυγή, χωρίς να υπάρχει πια το breaker, ενώ η επιθετική χρησιμοποιείται για όλες τις amplified επιθέσεις που είναι καθοριστικές και φαντασμαγορικές. Φάνηκε πως έχει πέσει το combo potential, αφού δεν μπορείτε πια να μετρήσετε εύκολα άνω των 20 hits, αλλά το φράγμα των 10-15 hits σπάει εύκολα για τους έμπειρους παίκτες της σειράς. Αυτό που γυρίζει όμως κυριολεκτικά τούμπα το τραπέζι είναι το Fatal Blow. Εφόσον κανένας pro δεν χρησιμοποιούσε το X-Ray, αφού ήταν όντως άχρηστο για όποιον σκάμπαζε λίγο παραπάνω, δοκίμασαν να το προσθέσουν ως ξεχωριστή επιλογή κάθε φορά που πέφτετε σε HP κάτω του 30% και για μόνο μία φορά ανά match. Το damage του είναι υπέρμετρο και να φροντίζετε να το αποφεύγετε πάντοτε, καθώς μπορεί να ανατρέψει ολοκληρωτικά την ροή ενός αγώνα.
Συνολικά το gameplay είναι φοβερό. Είναι αναβαθμισμένο και πιο προσεγμένο σε σύγκριση με το Mortal Kombat X. Η κατάκτησή του θα απαιτεί από εσάς να του αφιερώσετε αμέτρητες ώρες αν θέλετε να λέγεστε παραπάνω από μέτριοι καθώς, πιστέψετε με, όσες νίκες κι αν σημείωσα στην online beta, όταν έπαιξα με σοβαρούς αντιπάλους η διαφορά ήταν τεράστια. Το ξύλο δεν έχει όρια και είναι απολαυστικό από την αρχή και συγκεκριμένα τα ξεχωριστά intro dialogues μέχρι και το τελευταίο hit, Fatality ή Brutality. Το μόνο αρνητικό που ίσως μας προβλημάτισε ήταν η λίγο αργή κίνηση των χαρακτήρων στον χώρο, που πηγάζει από την αφαίρεση του run σε αντίθεση με την προηγούμενη έκδοση. Η NetherRealm έχει αποκαλύψει όμως πως έχει λάβει υπόψιν το feedback και πως στην τελική έκδοση οι χαρακτήρες θα είναι πιο ευκίνητοι, οπότε thumbs up για ακόμα μία φορά.
You’re Next!
Η τελευταία επιλογή που ξεφεύγει από τα όρια του gameplay είναι το Kustomize. Εκεί είδαμε μία πρώτη εικόνα του πως θα μπορούμε να επεξεργαζόμαστε τους αγαπημένους μας χαρακτήρες, αλλάζοντας την εμφάνισή τους, τα intro και outros και πολλά ακόμη. Σημαντική προσθήκη τα Kustom Variations στα οποία μπορείτε να φτιάξετε cocktails των αγαπημένων σας επιθέσεων για κάθε χαρακτήρα ως νέο fighting style. Βρωμάει λίγο μικροσυναλλαγές η φάση, αλλά όλοι θα σπεύσουμε αργά η γρήγορα να πειράξουμε λίγο τον εκάστοτε χαρακτήρα του ρόστερ για να αρμόζει στα γούστα μας. Λίγες και καλές επομένως οι επιλογές της beta και ήταν παραπάνω από αρκετές για να μας κάνουν να ανυπομονούμε μέχρι την επίσημη κυκλοφορία.
Οι σφαιρικές μας εντυπώσεις για το Mortal Kombat 11 είναι θετικές από κάθε μεριά. Η NetherRealm δείχνει να άκουσε τις φωνές των fans για συγκεκριμένες λειτουργίες και παρέδωσε μία πρώιμη έκδοση που είναι ήδη καλύτερη από πολλά ολοκληρωμένα Fightings του έξω κόσμου. Δεδομένου του ότι η πλήρης έκδοση θα περιλαμβάνει τόσους πολλούς χαρακτήρες, με επιστροφές των Noob, Shao Khan και πολλών άλλων, αλλά και των μικρών διορθώσεων που θα υποστεί μέχρι τότε το παιχνίδι, ίσως στα τέλη του ερχόμενου μήνα να αντικρίσουμε ένα Mortal Kombat 11 που θα ξεπεράσει κάθε πρόγονό του προς το καλύτερο. Για τον τεχνικό τομέα θα μιλήσουμε στο αναλυτικό review σε λίγες εβδομάδες, καθότι δεν μας φτάνει ένα σύντομο preview για να αναλύσουμε το πόσο βελτιωμένο είναι. Όλα τα modes, όλοι οι χαρακτήρες και όλες οι αλλαγές θα είναι εκεί, οπότε δεν μπορούμε παρά να περιμένουμε με ανυπομονησία.
Το Mortal Kombat 11 θα κυκλοφορήσει στις 23 Απριλίου για PC, PS4 και Xbox One και στις 10 Μαΐου για το Switch.
Διαβάστε περισσότερα για το Mortal Kombat 11 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
Comments