• Previews
  • PlayerUnknown’s Battlegrounds Xbox One X preview

PlayerUnknown’s Battlegrounds Xbox One X preview

Hot
Γιάννης Μοσχονάς

Γιάννης Μοσχονάς  

I'm applying for a license to thrill, going out on the edge, moving in for the kill!
 
0.0 (0)
0 2 0 0 0
PlayerUnknown’s Battlegrounds Xbox One X preview

PlayerUnknown’s Battlegrounds Xbox One X preview

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

99 θύματα και ένας επιζώντας.

 

Το PlayerUnknown's Battlegrounds μας το διέθεσε το You.gr. Αποκτήστε την απλή έκδοση ή την συλλεκτική έκδοση με το Turtle Beach headset για να το απολαύσετε.

“One is a Wonder” βροντοφώναζε o ταλαντούχος μουσικός E – Type την δεκαετία του 1990 και οι στίχοι του αναδύθηκαν με την ταχύτητα φελλού στο μυαλό μας, μαθαίνοντας για το απίστευτο κατόρθωμα του Brendan Greene εν ονόματι PlayerUnknown’s Battlegrounds. Ο βασικός game designer του εμπορικότερου (όπως δείχνουν τα πράγματα) FPS/Sandbox/Battle Royale όλων των εποχών, άρχισε την καριέρα του σχεδιάζοντας mods. Προτού ερωτευτεί παράφορα τον υπολογιστικό κώδικα, ο Greene ξόδευε τις ελεύθερες ώρες του παίζοντας μανιωδώς ρεαλιστικά στρατιωτικά Simulators, και σχηματίζοντας μέσα του ένα σύνολο από χαρακτηριστικά και μηχανισμούς, οι οποίοι πίστευε ότι θα βελτίωναν την όλη εμπειρία.

Μάλλον είχε δίκιο ο άνθρωπος στις εκτιμήσεις του, κρίνοντας από τα 25 εκατομμύρια αντίτυπα του PlayerUnknown’s Battlegrounds που έχουν αποκτηθεί ήδη στο Steam, από την άνοιξη που κυκλοφόρησε σε early access. Η επιτυχία φαντάζει ακόμα μεγαλύτερη αν αναλογιστούμε ότι το PUBG διανύει ακόμα το ακατέργαστο στάδιό του. Ο ερχομός του στα Xbox One και Xbox One X χαιρετήθηκε από όλους μας σαν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να αποκτήσουμε πρόσβαση στο μακελειό και οι κάτοχοι της αγαπημένης κονσόλας. Οι προσδοκίες μας ήρθαν σε μετωπική σύγκρουση με την σκληρή πραγματικότητα μιας αρκετά πρώιμης έκδοσης.

Από τον ουρανό βουτάμε κατευθείαν στην κόλαση
Η πρώτη λέξη που σκεφτήκαμε φορτώνοντας το PlayerUnknown’s Battlegrounds στο Xbox μας ήταν η λέξη “Ωμό”. Το κεντρικό μενού χαρακτηρίζεται από σπαρτιάτικη λιτότητα. Ψάχναμε για settings, για control schemes, για ρυθμίσεις της εικόνας. Βρήκαμε την επιλογή Start η οποία ενεργοποιεί την αναζήτηση ενός ματς και τα στατιστικά της καριέρας μας. Πρωτύτερα οδηγηθήκαμε σε μια χαλαρή παραμετροποίηση του avatar μας με βάση το φύλο, τα ρούχα και μερικά εξωτερικά χαρακτηριστικά. Υποτίθεται ότι, ξοδεύοντας battle points, αγοράζουμε περισσότερες κοσμητικές επιλογές για τον playable character. Προσπαθήσαμε να του αγοράσουμε διαφορετική κόμμωση, το PUBG μας πέταξε μήνυμα ότι η κίνησή μας θα αφαιρέσει ένα σεβαστό ποσό από battle points, πατήσαμε OK και τίποτα δεν έγινε!

Φτάσαμε στο σύστημα αγοράς αξεσουάρ εξωτερικής εμφάνισης, το προσπεράσαμε και ετοιμαστήκαμε για μάχη. Οι επιλογές στον αγώνα είναι τρεις και καλύπτουν όλες τις προσωπικότητες. Για τους “μοναχικούς λύκους” υπάρχει το Solo, δηλαδή ο καθένας για την πάρτη του. Για τα ζευγάρια έχουμε το Duο, την δημιουργία ενός ντουέτου που θα επιχειρήσει να επιβιώσει του Αρμαγεδδώνα. Αν αναζητούμε σύναψη φιλικών σχέσεων και κοινωνικοποίηση, το Team μας εντάσσει σε μια τετραμελή ομάδα με κοινούς στόχους. Το PlayerUknown’s Battlegrounds δεν έχει χώρο για δεύτερες ευκαιρίες. Άπαξ και σκοτωθούμε πάμε για το επόμενο match.

Αρχικά θα μελετήσουμε τα θετικά χαρακτηριστικά του PlayerUnknown’s Battlegrounds, τα οποία σχετίζονται όλα με το gameplay του. Το πεδίο της μάχης είναι ένα τεράστιο νησί με αξιοσημείωτη ποικιλία στα χαρακτηριστικά του. Σε αυτό πέφτουμε με αλεξίπτωτο από κινούμενο αεροπλάνο σε μεγάλο υψόμετρο. Τα πάντα στο έδαφος παρουσιάζονται εγκαταλελειμμένα και σκουριασμένα. Συνοικισμοί, αγροτόσπιτα, εργοστάσια και κωμοπόλεις είναι απογυμνωμένες από NPCs και προξενούν αυτόματα δέος. Σε αυτό το σκηνικό που μοιάζει να προέρχεται από την Ζώνη του Λυκόφωτος και καλύπτεται από ένα πέπλο σιωπής, δημιουργείται τεράστια ένταση μέσα μας καθώς βαδίζουμε προς το άγνωστο. Κάθε σπίτι, αμάξι, φράκτης, δέντρο γέφυρα κ.ο.κ. μπορεί να κρύβει αντίπαλο παίκτη με το δάχτυλο στην σκανδάλη.

playerunknowns battlegrounds 2

Παρατηρήσαμε αισθητές διαφορές ανάμεσα σε 3rd Person και FPS προοπτική της δράσης. Η πρώτη παρουσιάζεται καλύτερη στην σκόπευση και στην περισυλλογή αντικειμένων. Σε πρώτο πρόσωπο δεν μπορέσαμε να σημαδέψουμε ικανοποιητικά ή να έχουμε μια γενική ιδέα του χώρου που κινούμαστε, αναφορικά με τα διαθέσιμα αντικείμενα. Ακόμα και στην μάχη σώμα με σώμα το 3rd person είναι καλύτερο. Παρατηρούσαμε με ικανοποίηση τον χαρακτήρα μας να ρίχνει μπουνιές με στυλ έμπειρου πυγμάχου ή να εκτελεί άλμα και να σκάει την δεξιά γροθιά του με φόρα στον εχθρό. Σε πρώτο πρόσωπο οι γροθιές μας φάνηκαν πιο αργές, αδέξιες.

Χωρίς tutorial και την οποιαδήποτε ένδειξη σχετικά με το σύστημα χειρισμού, η εκμάθηση του βασίστηκε στις εμπειρίες μας από ανάλογα games. Μας άρεσε ο έλεγχος που είχαμε στον χρόνο που θα πέσουμε με το αλεξίπτωτο, στο πότε θα το ανοίξουμε και στους εναέριους ελιγμούς του κορμιού μας μέχρι να το κατευθύνουμε στην ποθητή ζώνη προσγείωσης. Το άνοιγμα του inventory είναι γρήγορο αλλά δεν κάνει pause με συνέπεια οι αντίπαλοι να μας εκτελούν στεγνά την ώρα που σκαλίζουμε τα πράγματά μας. Η πλοήγηση στο inventory θα έπρεπε να αξιοποιεί μόνο τον αριστερό μοχλό και όχι μαζί και τον σταυρό του χειριστηρίου, γιατί ακόμα και το δευτερόλεπτο μετράει. Το δεξί trigger button βελτιώνει την σκόπευση στο 3rd Person αλλά μας εκνεύρισε στο First Person. Περιμέναμε να κάνει γερό ζουμ αλλά είναι εντελώς άχρηστο, γενικά η σκόπευση είναι αναποτελεσματική και δημιουργεί εκνευρισμό. Ο διαχωρισμός των όπλων σε βαρέα (αυτόματα, ντουφέκια κ.τ.λ.) και ελαφρά (χειροβομβίδες, πιστόλια) δεν είναι κακός. Η κατανομή τους σε δύο διαφορετικά buttons μπορεί να οδηγήσει σε κινήσεις που μας στοιχίζουν χρόνο όμως.

Η επιβράβευση των κατορθωμάτων μας με battle points θα είχε νόημα αν ανταποκρινόταν σε σημαντικές ανάγκες που θα αναβάθμιζαν το avatar. Καλύτερα όπλα, απόκτηση νέων skills, ενδυνάμωσή του κατά οποιονδήποτε τρόπο θα ενίσχυε την θέλησή μας για επιστροφή στο νησί του θανάτου. Το να γεμίσουμε την γκαρνταρόμπα μας ή να αλλάξουμε χρώμα και σχήμα μαλλιών δεν μας εξιτάρει καθόλου. Κατανοήσαμε βέβαια γιατί επέλεξαν ένα αδιάφορο σύστημα επιβράβευσης. Οι δημιουργοί του θέλουν οι παίκτες να ξεκινούν εκ του μηδενός, να είναι ισότιμοι καθ’ όλα. Έτσι στην μάχη, ξεχωρίζει ο αντικειμενικά καλύτερος και όχι αυτός που ξόδεψε περισσότερες ώρες για να συγκεντρώσει πόντους.

playerunknowns battlegrounds 3

Στο Βασίλειο του Τρόμου και της Αβεβαιότητας
Τα game mechanics του PlayerUnknown’s Battlegrounds έχουν την ιδιότητα να κλιμακώνουν αδιάκοπα την ένταση και το δέος που προξενεί το περιβάλλον. Η πτώση από αλεξίπτωτο είναι εξίσου αγχωτική με την ρεαλιστική εμπειρία. Χωρίς να μας απειλεί με θάνατο, μας τρομοκρατεί με την ιδέα ότι θα προσγειωθούμε σε άγονη περιοχή, μακριά από τους πιθανούς συμμάχους μας και τον επερχόμενο καθορισμό της playable area. Προκειμένου να περιοριστεί η διάρκεια ενός session, και να αποφευχθούν φαιδρές εικόνες παικτών που χώνονται σε ένα δωμάτιο και δεν το κουνάνε ρούπι, το PUBG περιορίζει σε τακτά χρονικά διαστήματα το επιτρεπόμενο πεδίο μάχης. Όποιος βρίσκεται απ’ έξω, αρχίζει να δέχεται damage οπότε αναγκάζεται να τρέξει στην σημαδεμένη περιοχή. Παράλληλα με το σφίξιμο του κλοιού, τυχαίες περιοχές γίνονται συχνά πυκνά στόχοι βομβαρδισμού από αόρατα κανόνια, παγίδες θανάτου δηλαδή για τους άτυχους που στέκονται εντός τους.

Ευτυχώς όλες οι περιοχές έχουν άφθονα χρήσιμα αντικείμενα και εξοπλισμό αλλά η συλλογή τους πρέπει να γίνει βιαστικά για τους λόγους που ήδη εξηγήσαμε. Το driving mechanic ακολουθεί τα πρότυπα ενός Arcade Racing δηλαδή γκάζι – φρένο και χαλαρή ρύθμιση της πορείας του αμαξιού. Οι μεγαλύτερες συγκινήσεις και εμπειρίες μας περίμεναν στο Team Mode. Ας θυμηθούμε την εντονότερη εμπειρία μας. Ενταχθήκαμε σε μια ομάδα με κέφι να προσφέρουμε αλλά η συνεργασία ξεκίνησε άσχημα. Αντί να συγχρονίσουμε την πτώση μας με τα άλλα μέλη, ξεχαστήκαμε και προσγειωθήκαμε χιλιόμετρα μακριά τους. Με την πρώτη ευκαιρία αρπάξαμε ένα άδειο buggy και τρέξαμε προς το μέρος τους. Οι δύο από τους τρεις συμπαίκτες περπατούσαν δίπλα στο buggy ανιχνεύοντας τον τόπο για ύποπτες δραστηριότητες ενώ ο τρίτος ανέβηκε στο πίσω μέρος του buggy, λειτουργώντας σαν πολυβολητής.

playerunknowns battlegrounds 4

Ξαφνικά αυτός κατέβηκε και μας εκτέλεσε εν ψυχρώ με friendly fire, και κατόπιν μπήκε στο buggy και άρχισε να οδηγεί... Αν είχαμε έναν φωτογράφο δίπλα μας και απαθανάτιζε την σκηνή, το πρόσωπό μας ίσως θύμιζε κουτάβι που το χαστούκισαν δυνατά, για τέτοια θλίψη και απορία μιλάμε! Ένα λεπτό μετά την άτιμη πράξη, γίναμε μάρτυρες των ηθικών αρχών και της συναισθηματικής νοημοσύνης των gamers, οι οποίες είναι πάντοτε υψηλότερες απ’ όσο νομίζουν οι επικριτές των video games. Ο ένας συμπαίκτης πλησίασε γρήγορα και μας ανάστησε. Αυτός που μας πυροβόλησε, μας έκανε invite στο group που είχε φτιάξει, και μας άφησε να τον πλακώσουμε στις ψηφιακές μπουνιές στην φάση της αναμονής πριν το επόμενο match. Οι επόμενοι αγώνες μας βρήκαν να συντονιζόμαστε καλά μεταξύ μας, νιώθοντας πλέον μέλη της ομάδας ενώ οι συμπαίκτες μας συμπεριφέρονταν ισότιμα.

Χιλιάδες αντίστοιχες ιστορίες μας περιμένουν να τις βιώσουμε σε όλη τους την ένταση στο PlayerUnknown’s Battlegrounds, ιστορίες γεμάτες σασπένς, δράση και συναισθηματική φόρτιση. Όλα αυτά συγκρούονται με το φαιδρό κλίμα του ενός λεπτού αναμονής πριν από τα match. Εκεί βλέπουμε δεκάδες avatars να χοροπηδάνε, να σέρνονται στο πάτωμα με την κοιλιά σαν σκουλήκια, να ρίχνουν μπουνιές στους διπλανούς τους. Άλλοι ανεβαίνουν σε κιβώτια, κατεστραμμένα αεροπλάνα και τραπέζια χαζολογώντας. Μας άρεσε αυτή η δόση χαβαλέ πριν την κύρια σύγκρουση.

Επιδόσεις που θέλουν optimization
Το θέμα απόδοσης του PUBG στις κονσόλες Xbox One ήταν ένα εξ αρχής ένα θέμα προς συζήτηση. Τα textures των χαρακτήρων έχουν λιγότερο anti-aliasing από τις εκδόσεις για PC, προκειμένου το frame rate να διατηρείται υψηλό. Στο Xbox One X βλέπουμε καλύτερα frames σε σχέση με το απλό Xbox One (περίπου στα 30, με μικρές πτώσεις στις μεγάλες μάχες). Τα animations έχουν απλά ικανοποιητικό σχεδιασμό, κυρίως μετά το πρώτο patch, διότι έως τότε υπήρχαν αρκετά σοβαρά θέματα με glitches.Στον προθάλαμο των matches αλλά και μέσα στο κυρίως παιχνίδι, είχαμε το φαινόμενο εμφάνισης αντικειμένων απ' το πουθενά καθώς το draw distance ήταν προβληματικό.

Με το patch το παιχνίδι διορθώθηκε εν μέρει και κυρίως στο collision detection, ειδικά κατά την χρήση των οχημάτων. Το θέμα των frames που διορθώθηκε επίσης εν μέρει και χρειάζεται πολύ ακόμη optimization είναι απαραίτητο για να μπορούμε να στοχεύουμε εχθρούς αξιοπρεπώς. Βέβαια το παιχνίδι βρίσκεται ακόμη σε early access. Η δουλειά έγινε βιαστικά και υπάρχει πολύ μέλλον ακόμη μέχρι την τελική έκδοση αν θέλουμε να μιλάμε για ένα αξιοσημείωτο αποτέλεσμα. Θεωρητικά η early access του PUBG στο Xbox One χρειάζεται αρκετά patches ακόμη μέχρι την τελική κυκλοφορία.

Στο τέλος θα μείνει μόνο ένας
Το console exclusive της Microsoft είναι σε ελαφρώς υποδεέστερη κατάσταση από αυτή που το γνωρίσαμε στις αρχές του 2017 στα PC. Ελπίζουμε οι developers της Bluehole να μην βιαστούν να το κυκλοφορήσουν γιατί αποτελεί μια διασκεδαστική εμπειρία που πρέπει να παραμείνει διασκεδαστική και να μην αμαυρωθεί από τα αρχικά θέματα του λανσαρίσματος. Το πρώτο patch κινείται σίγουρα προς την σωστή κατεύθυνση.Τα 30 ευρώ κόστους συμφέρουν μόνο μακροπρόθεσμα, εφόσον η Bluehole διορθώσει το optimization. Το PUBG κυκλοφόρησε για τα Xbox μας στις 12 του τρέχοντος μηνός και είμαστε εν αναμονή για να το απολαύσουμε σε όλο του το μεγαλείο μόλις τα patches διορθώσουν και τα τελευταία του θέματα. 

Μάθετε περισσότερα για τα patches του PUBG στο Xbox One. Συζητήστε περισσότερα για το PlayerUnknown’s Battlegrounds σε αυτό το forum topic

Θέλετε να παίξουμε online; Γράψτε εδώ τα ID σας.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +2 Divine Raiden (Level26) 21/12/2017 20:11
Προσωπικά το παιχνίδι αυτό δεν μου έκανε ποτέ εντύπωση και δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος έχει τρελαθεί τόσο πολύ.Σίγουρα έχει πλάκα, ειδικά με παρέα, αλλά είναι το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά και με ένα σκασμό προβλήματα...Γούστα βέβαια.Και εγώ κάποια μέρα ίσως το πάρω αν ψηθεί και η παρέα οπότε ας μη λέω μεγάλα λόγια :P
#2 SpyrD (Level2) 22/12/2017 03:05
Εγώ μια χαρά το διασκέδασα πάντως.Ακόμα είναι νωρίς βέβαια και φέρνει λίγο σε alpha.Βιάστηκαν να το κυκλοφορήσουν φαίνεται αλλά η εμπειρία είναι καλή.Στα οχήματα είχε πολλά θέματα στο χειρισμό αλλά με το patch διορθώθηκαν.Του χρόνου τέτοια εποχή τουλάχιστον να βγει γιατί αν δεν διορθωθούν όλα τότε σε PC μεριά θα πάνε ακόμα και οι κονσολάδες.
#3 ashbringer (Level25) 22/12/2017 11:05
Αναλόγως τα γούστα πιστεύω του καθενός.Σίγουρα είναι κάτι το οποίο έχουμε ξαναδεί αρκετές φορές στο παρελθόν αλλά το συγκεκριμένο σίγουρα δεν είναι τυχαίο το ότι έχει πετύχει στόχους που άλλοι τίτλοι του είδους δεν έχουν πιάσει ακόμα.Μου έχει κινήσει την περιέργεια και θέλω να το δοκιμάσω.
#4 Efane (Level24) 22/12/2017 22:14
Τεράστια επιτυχία χωρίς να είναι ολοκληρωμένο. Μετά τα patch θα σπάσει και νέο ρεκόρ. Καλή η κίνηση της Microsoft να το προσθέσει στα console exclusive της αλλά πρέπει να κάνει και την διαφορά οπτικά ;-)
#5 thief (Level9) 27/12/2017 21:14
Το παιχνιδι απο αποψης gameplay δεν λεει και πολλα.Ειναι σιγουρα με διαφορα απο το δευτερο το χειροτερο σε graphics για XBOX ONE.Γενικα ειναι ενα παιχνιδι που βρισκεται σε alpha.Oσοι πιστοι προσελθετε....
#6 dimas.fk19 (Level12) 28/12/2017 17:21
Δεν παρατήρησα και μεγάλη διαφορά στα γραφικά απλά το μόνο που πρόσεξα ποιο πολύ ήταν τα χρώματα αυτό μου έκανε ποιο πολύ εντύπωση!
#7 Manos (Level39) 29/12/2017 17:02
Στο σημερινό gameplay video παίζω PUBG στο Xbox One. Ωραία εμπειρία με μόνο μου παράπονο τα frames που δεν διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα για να μπορείς να στοχεύσεις σωστά (ειδικά σε μάχες των 3 ατόμων και άνω) και λίγο την απεικόνιση της θάλασσας που θυμίζει πετρελαιοκυλίδα. Η Bluehole πρέπει να κάνει σωστό optimization μέχρι την τελική έκδοση.