- Previews
- FIFA 18 preview
FIFA 18 preview
HotFIFA 18 preview
Πληροφορίες
Πίεση σε όλο το γήπεδο.
Το demo του Fifa 18 κυκλοφορεί από χθες και είχαμε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να δοκιμάσουμε το νέο δημιούργημα της EA Sports που έρχεται στις 29 Σεπτεμβρίου.
Οι ομάδες του demo ήταν οι Manchester United, Manchester City, Real Madrid, Atletico Madrid, Juventus, Bayern, Paris Saint-Germain, LA Galaxy, Toronto FC, Boca Juniors, C.D. Guadalajara και Vissel Kobe.
Από γήπεδα συναντάμε τα Santiago Bernabéu, La Bombonera, StubHub Center και King Fahd Stadium. Τα γήπεδα έχουν λεπτομερή σχεδιασμό και όμορφα πλάνα εισαγωγής. Το demo είναι διαθέσιμο σε Origin, PSN και Xbox Live.
Η A.I....αγριεύει
Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό του Fifa 18 είναι η αναβάθμιση του A.I. κάτι που δεν είδαμε να διαφημίζεται ιδιαίτερα στα νέα features του παιχνιδιού. Το A.I. στο Legendary επίπεδο όπου παίζω πάντα, σας πιέζει από φέτος ασφυκτικά σε όλο το γήπεδο, ακόμα και μέσα στην περιοχή σας, λες και βρίσκεται πίσω στο σκορ. Αυτό σας αναγκάζει να παίζετε με γρήγορες πάσες και βέβαια αντίστοιχα να εκμεταλλεύεστε τυχόν κενά που υπάρχουν πίσω.
Αν ο αντίπαλος είναι ισάξιός σας τότε θα έχετε πρόβλημα καθότι η πίεση ή το Team pressing του αντιπάλου (ανάλογα με την περίσταση) σας "εγκλωβίζει" στις περισσότερες περιπτώσεις. Αναλόγως με το που κινείστε, η CPU έχει το πλεονέκτημα να ξέρει προς τα που πατάτε τον αναλογικό μοχλό, οπότε πάντοτε σας κλείνει. Αυτή η δυσκολία μπορώ να πω ότι μου άρεσε, αφού έπρεπε να κοιτάω μονίμως για κενούς χώρους για κάθετες πάσες ή να ντριπλάρω μέσα στην αντίπαλη περιοχή. Διαφορετικά ακόμα κι αν προσπαθήσετε να προστατέψετε την μπάλα με το σώμα σας, δεν θα αντέξετε παρά μόνο κλάσματα του δευτερολέπτου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πάσες της CPU είναι φέτος ουσιαστικές και γενικά πιο γρήγορες. Δεν υπάρχει άσκοπη χρήση της μπάλας και συνεχόμενες μεταβιβάσεις, στις οποίες θα προσπαθείτε μανιωδώς να κλέψετε την μπάλα. Αυτό το είχαμε δει σε παλαιότερα Fifa και ευτυχώς αφαιρέθηκε μετά από αρκετά παράπονά μας.
Στο θέμα διαιτησίας παρατήρησα ότι και φέτος κάποια σκληρά μαρκαρίσματα, στα οποία ωστόσο παίρνετε μπάλα, ενδέχεται να δοθούν ως φάουλ. Αυτό ωστόσο συνέβη τόσο σε εμένα όταν πήρα μπάλα πολύ δυνατά, όσο και σε αντίπαλο όταν πέτυχε γκολ σε στιγμή σέντρας, αλλά και σε πολλές ακόμη περιπτώσεις. Οι κάρτες δίνονται σωστά στις περισσότερες περιστάσεις, όπως και τα πλεονεκτήματα.
Αλλαγές στις σέντρες
Με το νέο Crossing ability, οι σέντρες στο Fifa 18 έχουν μεγαλύτερη ακρίβεια. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι οι παίκτες παίρνουν καλύτερη τοποθέτηση με το σώμα τους και μάλιστα υπάρχει πλήρης και πιο ρεαλιστικός έλεγχος της τοποθέτησής τους. Το σύστημα παρατήρησα ότι λειτουργεί υπέρ του αμυνόμενου, με την έννοια του ότι αν μπείτε μπροστά από την μπάλα θα πάρετε πιο εύκολα κεφαλιά.
Στο A.I. των τερματοφυλάκων περίμενα το κάτι παραπάνω. Οι τερματοφύλακες προτιμούν να διώχνουν την μπάλα περισσότερο με γροθιές παρά να την μπλοκάρουν, ακόμα κι αν πρόκειται για τους κορυφαίους του παιχνιδιού. Το ίδιο συμβαίνει και στις σέντρες όπου θα τα βρουν σκούρα απέναντι σε ψηλούς παίκτες, την στιγμή που στο πραγματικό ποδόσφαιρο βλέπουμε τους γκολκίπερ να έχουν ένα μικρό (αλλά φανερό) πλεονέκτημα, τουλάχιστον όσοι παίζουν στις κορυφαίες ομάδες. Όλα αυτά είναι πράγματα που θα πρέπει να φτιαχτούν στην τελική έκδοση.
Στην άμυνα μια σημαντική αλλαγή είναι τα κοψίματα. Πλέον, όταν πατάτε το αριστερό face button στο χειριστήριο (το απλό κόψιμο και πάντα εφόσον το τάκλιν βρίσκεται στο δεξί face button) η άμυνά σας κάνει charge και γεμίζει, ανάλογα με το κόψιμο που θα κάνετε στον αντίπαλο επιθετικό. Συνεπώς χρειάζεστε σωστό timing για να κόψετε την μπάλα. Ακόμη, έχουν προστεθεί νέοι πανηγυρισμοί, ενώ ορισμενοι παίκτες έχουν αποκλειστικά δικούς τους πανηγυρισμούς.
Last but not least, η δυνατότητα από φέτος να κάνετε γρήγορες αλλαγές. Πατώντας το R2 (όποτε σας επιτρέπει το παιχνίδι και ενώ δεν παίζετε μπάλα) μπορείτε να αλλάξετε τους παίκτες σας στα γρήγορα χωρίς να κάνετε παύση στον αγώνα και να χάσετε άσκοπα τον χρόνο σας. Όλα αυτά προκειμένου να μην "παγώνει" το παιχνίδι.
Real motion technology
Η νέα Frostbite engine φέρνει θετικές αλλαγές στον τομέα των γραφικών και μου άρεσε ιδιαίτερα ο σχεδιασμός προσώπου των παικτών. Όσον αφορά στο Real motion technology, μέσα στον αγωνιστικό χώρο θα δείτε τους παίκτες να κάνουν χαρακτηριστικές κινήσεις που γίνονται ενώ παίζουν, όπως συγκεκριμένα animations ή κινήσεις των ποδιών και των ώμων. Ακόμα και στους πανηγυρισμούς θα δείτε ορισμένες χαρακτηριστικές κινήσεις τους. σε σημεία όπου φυσικά παίζει cutscene και δεν ελέγχετε τον πανηγυρισμό.
Το gameplay του Fifa 18 έχει βελτιωθεί και έχει διορθωθεί, τουλάχιστον στους περισσότερους τομείς του (οι τερματοφύλακες και η διαιτησία είναι σίγουρα σε καλύτερη μοίρα από πέρυσι αλλά επιδέχονται ακόμη βελτίωσης). Το αναμένουμε στις 29 Σεπτεμβρίου για PC, PS4, Xbox One, Switch, PS3 και Xbox 360, όταν και θα το παίξουμε εκτενώς με όλα τα modes για να γράψουμε την άποψή μας στο σχετικό review.
Συζητήστε για το Fifa 18 στο παρακάτω forum topic. Παίξτε μαζί μας online κάνοντας κλικ εδώ.
Comments