- Previews
- Assassin's Creed Origins preview
Assassin's Creed Origins preview
HotAssassin's Creed Origins preview
Πληροφορίες
Στην υπηρεσία της Κλεοπάτρας.
Μία ημέρα πριν την έναρξη της Gamescom, η Ubisoft διοργάνωσε ένα μυστικό πάρτι κατά την διάρκεια του οποίου μας έδειξε το νέο Assassin's Creed: Origins. Λίγοι καλεσμένοι δημοσιογράφοι και Youtubers είχαν την ευκαιρία να παίξουν το νέο AC σε κλίμα απόλυτης μυστικότητας αφού δεν μας επέτρεψαν να αναφέρουμε πως βρισκόμαστε στο πάρτι παρά μόνο την επόμενη ημέρα αφότου είχε τελειώσει. Η αρχή έγινε με τον Ashraf Ismail, Director του Origins ο οποίος μας είπε μερικά βασικά πράγματα για το lore του Origins.
Σύμφωνα με τα όσα ακούσαμε λοιπόν, το Assassin's Creed: Origins λαμβάνει χώρα το 49 π.Χ κατά την διάρκεια της δυναστείας του Φαραώ Πτολεμαίου του 13ου. Εκεί θα πρέπει να βοηθήσετε την Κλεοπάτρα η οποία σύντομα ανεβαίνει στον θρόνο με την βοήθεια του Καίσαρα. Εσείς θα είστε κομμάτι αυτής της κατάκτησης και θα παίξετε σημαντικότατο ρόλο σε όλα. Ο πρωταγωνιστής αυτή την φορά ονομάζεται Bayek και είναι ο τελευτάιος Medjay, πολεμιστής υψηλότατου επιπέδου της αρχαίας Αιγύπτου. Δεν είναι μόνος όμως καθώς η γυναίκα του, Aya, μεγάλωσε και εκπαιδεύτηκε παράλληλα με τον ίδιο χωρίς όμως να έχει πάρει τον τίτλο του Medjay.
Η Aya είναι ιδιαίτερα θερμή υποστηρίκτρια της Κλεοπάτρας αλλά ο Bayek όχι τόσο. Παρόλα αυτά βοηθάει την γυναίκα του και κατά συνέπεια την Κλεοπάτρα για καθετί χρειαστεί. Ρωτήσαμε εάν η Aya θα αποτελέσει δεύτερο χαρακτήρα και εάν θα είναι playable όπως έχουμε δει να γίνεται σε άλλους τίτλους της σειράς αλλά δεν πήραμε καμία απάντηση σε αυτό. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι θα μπορούμε να παίξουμε ως Senu, ο αετός του Bayek σε συγκεκριμένες καταστάσεις αλλά και πάλι αυτό θα είναι για περιορισμένα χρονικά διαστήματα.
Σύστημα μάχης
Το κυριότερο σημείο στο οποίο παρατηρήσαμε αλλαγή είναι το σύστημα μάχης που έρχεται με το Assassin's Creed: Origins. Έχουμε σημαντικότατες αλλαγές και στα όπλα καθώς το μέγεθος, το βάρος των όπλων αλλά και το που θα τοποθετηθείτε κατά την διάρκεια της μάχης παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Ένα όπλο πολύ βαρύ ίσως να προκαλέσει πιο βαριά χτυπήματα αλλά θα σας αφήσει ανοιχτούς σε επιθέσεις με εσάς να μην είστε σε θέση να μπείτε πάλι στην αρχική σας guard. Θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ασπίδα ως τρόπο προστασίας αλλά και επίθεσης για πρώτη φορά.
Σημαντικός παράγοντας είναι τo νέο hitbox based σύστημα που πρακτικά μας φέρνει στην πιο δύσκολη θέση του να προσέξουμε τις αποστάσεις. Όταν χτυπάμε αντιπάλους δεν περιμένουμε να μας φέρει το animation πιο κοντά αλλά θα πρέπει μόνοι μας να βρούμε την κατάλληλη απόσταση. Αυτό σημαίνει πως υπάρχει περίπτωση να χτυπήσουμε αέρα και αυτό να μας κοστίσει. Κατά την διάρκεια του αγώνα, παρατηρήσαμε την Adrenaline Gauge να γεμίζει και μόλις έφτασε στο ανώτατο σημείο, μπορέσαμε να δούμε τα executions ή να συνεχίσουμε τις επιθέσεις μας μόνο που αυτή τη φορά ήταν πιο δυνατές και γρήγορες.
Τα όπλα που διαθέτουμε στην κατοχή μας είναι αρκετά και αυτό μας αφήνει να παίξουμε όπως επιλέξουμε. Ο Bayek μπορεί να χρησιμοποιήσει σπαθιά, axe, την ασπίδα του για άμυνα ή επίθεση, ειδικές βόμβες (εμείς είχαμε smoke), τόξα και φυσικά τον Senu. Τα όπλα είναι όλα σημαντικά και θα πρέπει να μάθετε να τα χρησιμοποιείτε όλα για κάθε περίσταση. Για παράδειγμα σε μια αποστολή που παίξαμε έπρεπε πρώτα να βάλουμε τον αετό Senu να πετάξει από μια συγκεκριμένη περιοχή, να κάνει mark την περιοχή και harass τους στόχους. Έπειτα εμείς έπρεπε να χτυπήσουμε βαρέλια για να προκαλέσουμε φωτιά και στην συνέχεια να πολεμήσουμε προκειμένου να βρούμε τον στόχο και να τον φέρουμε πίσω στην ασφάλεια. Ο Senu θα λέγαμε πως είναι η αντικατάσταση του Eagle Vision και τώρα θα μπορούμε να το λέμε και κυριολεκτικά.
Missions
Οι αποστολές εμφανίζονται σε μια μπάρα στο πάνω μέρος του U.I και όχι στο mini map. Κοιτώντας την μπάρα λοιπόν μπορούμε να δούμε την βασική μας αποστολή, τα side missions, ενδιαφέρουσες τοποθεσίες αλλά και που βρίσκονται διάφοροι θησαυροί. Πέρα από την βασική αποστολή μας, θεωρήσαμε σωστό να πάμε και για treasure hunting. Εκεί έπρεπε να βρούμε μια τοποθεσία σε ένα σκοτεινό υπόγειο, κάτι αρκετά συνηθισμένο και καθόλου δύσκολο. Αυτό που μας έκανε εντύπωση βέβαια ήταν ότι μόλις πήγαμε να μαζέψουμε τον θησαυρό, μας έκαναν επίθεση φίδια τα οποία δεν φαινόντουσαν. Επόμενο βήμα ήταν να τους βάλουμε φωτιά με τα βαρέλια και να φύγουμε κύριοι.
Όταν ολοκληρώσαμε την βασική αποστολή αποφασίσαμε ότι θα ήταν τέλεια ιδέα το να ανεβούμε σε ένα άλογο και να ψάξουμε για κατακόμβες και πυραμίδες. Το αποτέλεσμα φυσικά ήταν καταπληκτικό καθώς η τεράστια έρημος και οι διάφορες οάσεις κατά καιρούς προσέφεραν μια ωραία αντίθεση και γενική εικόνα. Στο demo της Gamescom δεν υπήρχαν αποστολές σε αυτές τις περιοχές αλλά σίγουρα με το release θα δούμε πολλούς θησαυρούς σε αυτά τα σημεία αλλά και μάχες.
Γραφικά
Το gameplay session μας στην Gamescom για το Assassin's Creed: Origins “έτρεχε” σε Xbox One X. Όπως καταλαβαίνετε με αυτό το μηχάνημα και 4K monitor τα πράγματα φαινόντουσαν λίγο πιο αληθινά, πιο smooth, πιο πιστευτά. Πιστεύουμε πως σε full 4k setup το Origins αποτελεί τρομερή οπτική εμπειρία. Ενώ κάναμε βόλτα με την γυναίκα μας στον Νείλο, είχαμε χρόνο να εκτιμήσουμε τα εφέ του νερού αλλά και τον δυναμικό φωτισμό καθώς λαμπύριζε κάθε επιφάνεια του νερού που είχε μικρό κύμα.
Τα χρώματα που κυριαρχούν είναι τα άσπρα, τα κίτρινα και τα πράσινα. Επειδή το Origins προσπαθεί να είναι ιστορικά σωστό ακόμα και στον οπτικό τομέα, τα κτίσματα είναι άσπρα σε σημεία που υπήρχε μάρμαρο και είναι διακοσμημένα με ιερογλυφικά και διάφορες τοιχογραφίες σε κίτρινο, μπλε και κόκκινο. Όσο για τον σχεδιασμό των χαρακτηρών, φαίνεται πως σε συγκεκριμένους έχει γίνει περισσότερη δουλειά. Για παράδειγμα τρομερά καλά σχεδιασμένοι είναι ο Bayek, η γυναίκα του η Aya αλλά και η Κλεοπάτρα. Από την άλλοι οι απλοί άνθρωποι φαίνονται λίγο ίδιοι αλλά αυτό δεν είναι κάτι που μας απασχολεί ιδιαίτερα.
Τελικά;
Παίξαμε μόλις μισή ώρα το νέο Assassin's Creed: Origins και δεν μας επετράπει να δούμε πράγματα όπως τα RPG στοιχεία του παιχνιδιού, ολόκληρο τον χάρτη ή πάνω από δύο αποστολές. Παρόλα αυτά, όσα είδαμε μέχρι στιγμής φτάνουν για να έχουμε μια ολοκληρωμένη άποψη μέχρι το release. Το Origins αποτελεί έναν νέο κόσμο γεμάτο κινδύνους διαφόρου είδους, θησαυρούς, αποστολές και ίντριγκα. Αναμένουμε το τελικό προϊόν για να κάνουμε review όλα τα στοιχεία του τίτλου, οπότε μείνετε συντονισμένοι.
Το Assassin's Creed: Origins θα κυκλοφορήσει για PC, PS4 και Xbox One στις 27 Οκτωβρίου. Δείτε επίσης τις Collector's Editions του παιχνιδιού και συζητήστε περισσότερα για αυτό στο παρακάτω forum topic.
Comments
Έχω κι εγώ αυτήν την ελπίδα μέσα μου, με κάποιες επιφυλάξεις όμως. Η στροφή σε RPG στοιχεία είναι κάτι που το βλέπω με ενδιαφέρον αλλά και αμφιβολίες παράλληλα, γιατί αλλιώς μάθαμε και αγαπήσαμε τη σειρά. Αλλαγές βέβαια πάντα είναι καλοδεχούμενες, αν είναι καλοδουλεμένες. Μένει να το δούμε στην πράξη, σύντομα.
Το ξέρεις, ότι η μόνη δύσκολη περίοδο που πέρασε το franchise ήταν, όταν βγήκε το Unity(50+ Bugs και βρίσκεσαι στην Γαλλία και δεν βρίσκεις ούτε έναν με γαλλική προφορά, ενώ όλοι έχουν ΑΓΓΛΙΚΗ ΠΡΟΦΟΡΑ) και το Rogue(Black Flag clone με την διαφορά ότι έχεις σχέση με τους Assassins και τους Templars)!!! Μετά με το Syndicate ξανάφτιαξε η σειρά!!!