- Previews
- Destiny 2 preview
Destiny 2 preview
HotDestiny 2 preview
Πληροφορίες
Το τρίο στούτζες του διαστήματος επιστρέφει.
Πριν από τρία χρόνια σχεδόν όλοι είχαμε κατενθουσιαστεί με τον ερχομό του Destiny, ώσπου όταν το πιάσαμε στα χέρια μας αντιληφθήκαμε ότι ακόμα και μια ιστορική εταιρεία ανάπτυξης, όπως η Bungie, μπορεί να κάνει λάθη. Τα λάθη αυτά διορθώθηκαν –εν μέρει- με τα expansions που ακολούθησαν, τα οποία ωστόσο έπρεπε να πληρώσει ο εκάστοτε gamer.
Φέτος, το Destiny 2 επιστρέφει και διεξάγεται ένα χρόνο μετά τα γεγονότα του Destiny: Rise of Iron. Η beta έχει ήδη ξεκινήσει από τις 18 και 19 Ιουλίου (για PS4 και Xbox One) για όσους το προπαρήγγειλαν και για εμάς τους δημοσιογράφους που λάβαμε beta key. Από αύριο 21 Ιουλίου και έπειτα θα ξεκινήσει για όλους. Καθότι έπαιξα την beta στο PS4 είχα δυόμιση ημέρες για να δω με την ησυχία μου το περιεχόμενό της. Οι διαθέσιμες classes ήταν οι συνήθεις ύποπτοι Titan, Hunter και Warlock.
Η εισβολή των Cabal
Η κόκκινη λεγεώνα των Cabal εισβάλει και απειλεί για άλλη μια φορά την ανθρωπότητα. Στις δύο μίνι αποστολές της beta κληθήκαμε στην πρώτη να αποκρούσουμε μια επίθεση στη βάση μας και στη δεύτερη να αντεπιτεθούμε. Παρά την βελτιωμένη παρουσίαση των cutscenes και το επιτυχές voice acting, θα ομολογήσω ότι για άλλη μια φορά το σενάριο δεν με κάλυψε. Είναι ένα τυπικό σενάριο ενός sci-fi FPS (με στοιχεία RPG εν προκειμένω), που προσπαθεί να ξεχωρίζει μέσα από δήθεν ατάκες και κλισέ encounters μάχης.
Η δράση είναι ακατάπαυστη και τα λέιζερ πέφτουν βροχή, τόσο από την μεριά σας όσο και από αυτή του αντιπάλου. Το A.I. παρουσιάζει ατοπήματα καθώς οι εχθροί σας προχωρούν κατά πάνω σας σαν υπνωτισμένοι και πυροβολούν ανά διαστήματα. Στα mini bosses και στα μεγάλα boss fights το A.I. ευτυχώς είναι πολύ προσεγμένο. Σημαντικό μειονέκτημα αποτελεί το γεγονός ότι για άλλη μια φορά βλέπετε διαρκώς τα ίδια πρόσωπα εχθρών να εναλάσσονται. Δυο τούμπανα στη γωνία, δυο ρομπότ πιο πέρα, 10 τούμπανα στο ξέφωτο (το ένα από αυτά με ασπίδα στο χέρι, το άλλο με energy shield) και πάει λέγοντας. Σε ορισμένα σημεία του level γίνεται σύνδεση με άλλους παίκτες για λίγα λεπτά και η αποστολή παίζεται –προσωρινά- ως Co-op.
Πέρα από την βασική αποστολή του story, η beta έχει επίσης μία Strike mission, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη πρόκληση και απαιτεί συνεργασία τριών παικτών από την αρχή μέχρι το τέλος της, όταν και θα αντιμετωπίσετε το μεγάλο boss, που είχε τρία στάδια μέχρι να εξοντωθεί. Στα τρία αυτά στάδια η εναλλαγή στα περιβάλλοντα μας ικανοποίησε. Ευτυχώς βγάλαμε το boss με τη μία καθώς υπήρχε πολύ καλή συνεργασία μεταξύ συμπαικτών…στο συγκεκριμένο σημείο. Αυτό το αναφέρω διότι στην υπόλοιπη αποστολή εγώ προχωρούσα μπροστά και οι άλλοι δύο για κάποιο περίεργο λόγο αγνάντευαν την θέα (afk;) χωρίς να μπαίνουν στη μάχη.
Το τρίτο μέρος της beta είναι το competitive multiplayer mode, εκεί όπου σε αγώνες 4v4 συναντάμε τα modes Control (στο οποίο υπερασπίζεστε κάποια σημεία για να συλλέξετε πόντους και να κερδίσετε την αντίπαλη ομάδα) και το Countdown (λέγε με Counter-Strike), στο οποίο θα πρέπει να βάλετε εκρηκτικά μέσα σε ενάμιση λεπτό σε ένα από τα σημεία του χάρτη και να τα πυροδοτήσετε, καθώς η αντίπαλη ομάδα προσπαθεί να αμυνθεί. Κερδίζει επίσης όποια ομάδα σκοτώσει όλους τους αντίπαλους παίκτες. Υποστηρίζονται κανονικά revives, μετά όμως από λίγα δευτερόλεπτα.
Balancing
Δοκιμάζοντας και τις τρεις classes παρατηρούμε τόσο διαφορές, όσο και ομοιότητες. Καταρχήν ο Titan έχει τα καλύτερα submachine guns και γενικά θεωρητικά είναι το “tankιό” της παρέας. Ο Hunter διαθέτει πιστόλια και hand cannons που προκαλούν υψηλό damage, ενώ απ’ ότι είδαμε στη beta ήταν και ο μόνος που χειριζόταν sniper rifle, το οποίο να σημειώσουμε ότι προκαλεί κλασικά μεγάλη ζημιά και είναι OP όπλο. Επίσης ο Hunter είναι αρκετά γρήγορος και ευέλικτος και μαζί του είδα καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με τις άλλες δύο classes.
Ο Warlock διαθέτει εξίσου ορισμένα δυνατά όπλα που δεν τα βρήκαμε στις άλλες δύο clases. Κάνοντας εκτενέστερη χρήση “μαγείας” με τα abilities του class του μπορεί να κάνει την διαφορά σε μια μάχη. Παίζει πιο επιθετικά από τον Titan που αρκείται απλά στο να καλύπτεται με τα abilities του από τον εχθρό. Ωστόσο, ο Hunter έχει μια μικρή υπεροχή στη χρήση όπλων, που άλλωστε έχει σημασία στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού. Αυτό που με παραξένεψε, τουλάχιστον στη beta, είναι ότι οι τρεις classes έχουν σε κάποια subclasses πανομοιότυπο Super Charge. Αφού δεχτείτε αρκετό damage και ενεργοποιηθεί το Super Charge ability στην οθόνη, πατάτε L1+R1 (όπως παλιά) και ενεργοποιείτε την σούπερ ικανότητά σας, με την οποία γίνεστε αλεξίσφαιροι για λίγα δευτερόλεπτα, περιβάλλεστε από γαλάζια αύρα και κάνετε ισχυρό melee damage στους εχθρούς. Είδαμε ωστόσο κα ιστις τρεις classes να χρησιμοποιείται melee supercharge τουλάχιστον σε ένα subclass, κάτι που δεν είναι κι ότι καλύτερο σε θέμα διαφοροποίησης.
Το gunfight στο Destiny 2 ακολουθεί την λογική του προκατόχου του. Κάθε όπλο έχει διαφορετική ανάκρουση, ενώ τα ισχυρότερα όπλα έχουν δυσεύρετα πυρομαχικά, τα οποία τελειώνουν πολύ γρήγορα. Τέτοια είναι για παράδειγμα τα sniper rifles και τα rocket launchers. Παρατήρησα ακόμη ότι το bug του reload όπλου ενώ τρέχετε (το οποίο κόβεται στη μέση) δυστυχώς έχει κληρονομηθεί από το πρώτο Destiny. Όλοι οι παίκτες διαθέτετε επίσης slide για κλάσματα δευτερόλεπτου ενώ τρέχετε, double jump με το δεύτερο (πατημένο) να αποτελεί jetpack. Κατά τα άλλα δεν παρατήρησα κάποιες αξιοσημείωτες διαφορές από τους βασικούς gameplay μηχανισμούς του πρώτου Destiny που να μπορούν να με πείσουν με αξιώσεις να πω ότι θα ασχοληθώ σοβαρά με το sequel. Τα όπλα (τρία κάθε φορά) και το armor τα αλλάζετε ανάλογα με το loot σας, ενώ υπάρχουν κι οι κλασικές χειροβομβίδες. Το μόνο που μένει είναι να αναμένουμε την πλήρη έκδοση για να δούμε όλη την γκάμα όπλων.
Ξεχάστε 4K και 60fps
Για άλλο ένα πολυαναμενόμενο video game στο PS4 Pro δυστυχώς δεν είδαμε τις επιδόσεις που περιμέναμε. Το Destiny 2 χρησιμοποιεί 2160p ανάλυση και checkerboarding ώστε να φτάσει στην ουσία σε 4K ανάλυση. Επίσης το παιχνίδι τρέχει στα 30fps. Η ανάλυση, τα frames και η απεικόνιση των textures θα είναι σαφώς ανώτερα στοιχεία στην έκδοση για PC. Τουλάχιστον στις κονσόλες τα frames διατηρούνται σταθερά.
Κατά τα άλλα ο σχεδιασμός του κόσμου, παρά το μέτριο anti-aliasing, έχει πανέμορφα οπτικά εφέ, ποικιλομορφία στο σχεδιασμό κάθε map και ωραία εναλλαγή καιρικών συνθηκών ή ώρας της μάχης (ημέρα, νύκτα, ανατολή κτλ.). Τα particle effects αφήνουν επίσης πολύ καλές εντυπώσεις. Στον αντίποδα, το soundtrack μου φάνηκε κάθως αδιάφορο, χωρίς να αποτελείται από κάποιο επικό theme, ενώ τα ηχητικά εφέ των όπλων ακούγονται κάπως επαναλαμβανόμενα, ειδικά όταν έχω πιάσει ήδη πάνω από μια ντουζίνα όπλα στα χέρια μου.
Υβρίδιο, μέρος δεύτερο
Μέχρι στιγμής το περιεχόμενο που είδαμε από την beta του Destiny 2 ήταν ένα μικρό δείγμα των όσων μας ετοιμάζει η Bungie. Ωστόσο, θεωρώ πως για να κατάφερει να κερδίσει πίσω το κοινό του πρώτου Destiny αλλά και όποιο νέο κοινό έρθει στην πορεία θα πρέπει να το προσπαθήσει πολύ. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα πάντως, παρατήρησα ορισμένα θέματα στο gameplay που κληρονομήθηκαν από την πρώτη έκδοση, ενώ στο θέμα πραγματικων αλλαγών στο gameplay δεν βρήκα κάτι το αξιομνημόνευτο. Ακόμη όμως δεν έχουμε δει το τελικό προϊόν, επομένως ας μην προδικάζουμε.
Το Destiny 2 κυκλοφορεί στις 6 Σεπτεμβρίου για PS4 και Xbox One και στις 24 Οκτωβρίου στα PC.
Για να απολαύσετε περισσότερο Destiny 2 παίξτε την beta στις κονσόλες σας και συζητήστε εκτενώς για το παιχνίδι στο αντίστοιχο forum topic.
Ελάτε να παίξουμε online. Ανταλλάξτε IDs μεταξύ σας κάνοντας κλικ εδώ. Αύριο θα ανεβάσουμε το σχετικό gameplay video με τις εντυπώσεις μας.
Comments