- Previews
- Tekken 7 preview
Tekken 7 preview
HotTekken 7 preview
Πληροφορίες
Παίξαμε το νέο Fighting της Bandai Namco και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.
Το 2017 προμηνύεται “καυτό” για τους λάτρεις των Fighting, καθώς σηματοδοτεί την επιστροφή της σειράς Tekken στα δρώμενα. Έχουν μεσολαβήσει οχτώ ολόκληρα χρόνια από την κυκλοφορία του Tekken 6 και τέσσερα από την κυκλοφορία του Tekken Tag Tournament 2 και όπως είναι φυσικό η αναμονή μας για το νέο κεφάλαιο της σειράς έχει φτάσει στο απόγειό της. Το Tekken 7 κυκλοφόρησε ήδη στα Ιαπωνικά arcade τον περσινό Ιούλιο και φέτος αναμένεται στα PC, PS4 και Xbox One. Μάλιστα η έκδοση για την κονσόλα της Sony θα είναι συμβατή και με το PlayStation VR.
Κατόπιν πρόσκλησης της Bandai Namco Entertainment Hellas, το GameWorld βρέθηκε πριν από μερικές μέρες στα γραφεία της για να δοκιμάσει από πρώτο χέρι το νέο Tekken στο PS4. Η επίσκεψή μας διήρκεσε δύο περίπου ώρες και μέσα σε αυτό το διάστημα είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε ένα σημαντικό μέρος του Story mode, αλλά και να δούμε μερικά από τα υπόλοιπα modes του παιχνιδιού. Παρακάτω ακολουθούν οι συνολικές εντυπώσεις μας, αλλά και οι προβληματισμοί μας για το νέο κεφάλαιο της σειράς.
To νέο King of the Iron Fist Tournament
Στο Tekken 7 θα δούμε ένα Story mode, το οποίο ονομάζεται “The Mishima Saga” και χωρίζεται σε ξεχωριστά κεφάλαια. Το πόσα ακριβώς θα είναι αυτά δεν το γνωρίζουμε, καθώς μας επιτράπηκε να παίξουμε μέχρι το 8ο κεφάλαιο. Σε γενικές γραμμές το στήσιμο του Story μοιάζει με αυτό του Mortal Kombat, καθώς σε κάθε κεφάλαιο της ιστορίας αναλαμβάνετε τον έλεγχο ενός συγκεκριμένου χαρακτήρα. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι μέχρι το 8o chapter παίξαμε με τους Heihachi Mishima, Kazuya Mishima, Lars Alexandersson, Lee Chaolan και Akuma. Η αφήγηση της ιστορίας γίνεται με δύο τρόπους, από την μία πλευρά έχουμε στατικές 2D καλαίσθητες εικόνες και από την άλλη εντυπωσιακά CGI cutscenes.
Για την ώρα δεν είμαστε σε θέση να εκφέρουμε άποψη για το κατά πόσο το σενάριο θα καταφέρει να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον σας από την αρχή μέχρι το τέλος. Η ιστορία πάντως περιστρέφεται γύρω από τις σχέσεις του Kazuya με τον Heihachi, αλλά και την διαμάχη της G Corporation με την πολυεθνική εταιρεία Mishima Zaibatsu. Θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι πέρα από τα πέντε διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας (Easy, Normal, Hard, Very Hard και Ultra Hard) που υπάρχουν για την CPU, υπάρχουν πέντε επιπλέον ξεχωριστά επίπεδα δυσκολίας για το Story mode. Δεν σας κρύβουμε ότι τα βρήκαμε σκούρα στο Medium επίπεδο δυσκολίας, καθώς υπήρχαν αρκετές Survival μονομαχίες. Κοινώς με μια μόλις health bar έπρεπε να πολεμήσουμε πέντε συνεχόμενους αντιπάλους.
Σε ότι αφορά τα controls δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα από το Tekken Tag Tournament 2. O έλεγχος του μαχητή σας γίνεται με το d-pad ή τον αριστερό αναλογικό μοχλό, ενώ τα face buttons του DualShock 4 αντιστοιχούν στα πάνω (δεξιά και αριστερή γροθιά) και στα κάτω άκρα (δεξιά και αριστερή κλωτσιά) του χαρακτήρα σας. Αρκετές κινήσεις, όπως οι λαβές απαιτούν συνδυασμό κουμπιών, ενώ για πρώτη φορά στη σειρά συναντάμε τα λεγόμενα Rage Arts, τα οποία εκτελούνται με το R1.
Τα Rage Arts μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο όταν το health σας βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα και προκαλούν τρομακτική ζημιά (αφαιρούν το 30% περίπου των hit points του αντιπάλου σας), όπως ακριβώς συμβαίνει και με τις X-Ray moves του Mortal Kombat. Να σημειώσουμε ότι τα Rage Arts δεν μπορούν να μπλοκαριστούν, οπότε θα πρέπει αναγκαστικά να τα αποφύγετε. Ο δεύτερος νέος μηχανισμός που συναντάμε είναι οι λεγόμενες Power Crush κινήσεις, οι οποίες μπορούν να εκτελεστούν ακόμη και αν δεχθείτε ένα χτύπημα από τον αντίπαλό σας. (δέχεστε κανονικά τη ζημιά του χτυπήματος). Τα χαμηλά λακτίσματα και οι sweep attacks κάνουν counter τις Power Crush κινήσεις οπότε απαιτείται προσοχή στη χρήση τους.
Πέρα από τους παραπάνω μηχανισμούς, το σύστημα μάχης της σειράς έχει παραμείνει αναλλοίωτο. Το στοιχείο που δίνει βάθος στο σύστημα μάχης είναι αναμφισβήτητα οι δεκάδες διαφορετικές κινήσεις, στις οποίες έχει πρόσβαση ο χαρακτήρας σας. Με δεδομένο ότι υπάρχουν 36 διαθέσιμοι μαχητές θα χρειαστεί να αφιερώσετε πολύ χρόνο για να εξοικειωθείτε με τον καθένα ξεχωριστά. Μιας και αναφερθήκαμε στο ρόστερ, να προσθέσουμε ότι στο Tekken 7 συναντάμε 10 νέους χαρακτήρες, εκ των οποίων ξεχωρίζει χωρίς καμιά αμφιβολία ο Akuma. H προσαρμογή του Akuma στα δεδομένα του Tekken δεν είναι όσο πετυχημένη όσοι θα θέλαμε, καθώς είναι πολύ εύκολο να spamάρετε hadokens. Με άλλα λόγια η παρουσία του καταφέρνει να διαταράξει το balancing και ελπίζουμε να μην δούμε όλους τους παίκτες στο online περιβάλλον του Tekken 7 να επιλέγουν το συγκεκριμένο χαρακτήρα.
Τα υπόλοιπα modes
Πέρα από το Story είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε επίσης το Treasure battle mode, το οποίο προσφέρει μάχες 1 vs.1 απέναντι στη CPU. Ανάλογα με τις επιδόσεις σας ανοίγετε διάφορα σεντούκια που περιλαμβάνουν customization αντικείμενα (καθαρά στιλιστικού περιεχομένου) για τους χαρακτήρες σας. Το επόμενο mode που δοκιμάσαμε ήταν το Jukebox, το οποίο σας επιτρέπει να ακούσετε όλα τα μουσικά θέματα της σειράς Tekken, αλλά και να προσαρμόσετε το playlist που ακούτε κατά την διάρκεια των μονομαχιών σας και κατά τις περιπλανήσεις στα μενού του παιχνιδιού.
Όπως προαναφέραμε, το Tekken 7 υποστηρίζει το PlayStation VR μέσα από το VR mode (VR Battle και VR Viewer), δυστυχώς δεν είχαμε στη διάθεση μας το σχετικό VR headset της Sony για να τεστάρουμε το εν λόγω mode. Να σημειώσουμε ότι στην τελική έκδοση του Tekken 7 θα υπάρχουν αρκετά ακόμη modes και φυσικά θα προσφέρει online αναμετρήσεις. Δυστυχώς δεν μας επιτράπηκε η πρόσβαση στο περιεχόμενο αυτό, οπότε θα χρειαστεί να κάνουμε μερικές ακόμη μέρες υπομονή για να αποκτήσουμε μια ολοκληρωμένη άποψη για το συνολικό περιεχόμενο του παιχνιδιού.
Τεχνικός τομέας
Στην περίπτωση του Tekken 7 η Bandai Namco χρησιμοποίησε την Unreal Engine 4, έχουμε δηλαδή την ίδια μηχανή γραφικών με το πρόσφατο Street Fighter V των Capcom και Dimps. Αυτά που είδαμε στην συγκεκριμένη πρώιμη έκδοση μας προβλημάτισαν και ελπίζουμε οι developers να προβούν σε βελτιώσεις της τελευταίας στιγμής. Πιο συγκεκριμένα κατά την διάρκεια των cutscenes παρατηρήσαμε σημαντικές πτώσεις του frame rate, ενώ στο Story mode υπήρχε έντονο aliasing στους χαρακτήρες και μετριότατο texture filtering. Παραδόξως, στο Treasure battle συναντήσαμε ένα πολύ καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα, τόσο στα μοντέλα των χαρακτήρων, όσο και στα backgrounds. To μόνο σίγουρο είναι ότι η Bandai Namco δεν δείχνει να έχει εξοικειωθεί πλήρως με τη χρήση της συγκεκριμένης μηχανής γραφικών. Να προσθέσουμε επίσης ότι παρατηρήσαμε αρκετά μεγάλα loading times (για τα δεδομένα των Fighting) στο Treasure battle, αφού θα χρειαστεί να περιμένετε 10-15 δευτερόλεπτα μέχρι να ξεκινήσει ο κάθε αγώνας.
Εν αναμονή της τελικής έκδοσης
Για να είμαστε απολύτως ειλικρινείς η ενασχόλησή μας με το Tekken 7 μας γέννησε πολύ περισσότερες απορίες από όσες μας έλυσε. Η προσθήκη ενός ξεχωριστού Story mode στα πρότυπα του Mortal Kombat X είναι αν μη τι άλλο καλοδεχούμενη και παράλληλα προσφέρει έναν αρκετά υψηλότερο βαθμό πρόκλησης. Οι νέες κινήσεις δίνουν ακόμη περισσότερο βάθος στο σύστημα μάχης, καθώς ένα καλοζυγισμένο Rage Art είναι ικανό να γείρει τη πλάστιγγα προς το μέρος σας ακόμη κι αν έχετε λίγα hit points. Τα κυριότερα ερωτηματικά μας εντοπίζονται στον Akuma, ο οποίος εκ πρώτης όψεως δείχνει εντελώς overpowered, αλλά και στον οπτικό τομέα που τουλάχιστον για την ώρα δεν δείχνει να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας. Από την πλευρά μας ευχόμαστε τα όποια προβλήματα να διορθωθούν και να δούμε ένα νέο Tekken που να μπορεί σταθεί επάξια πλάι στα υπόλοιπα κεφάλαια της σειράς.
Το Tekken 7 θα κυκλοφορήσει στις 2 Ιουνίου για PC, PS4 και Xbox One. Για εκτενή συζήτηση επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum topic.
Comments
Γιατί σε χάλασε το 6;