- Previews
- Impact Winter preview
Impact Winter preview
HotImpact Winter preview
Πληροφορίες
30 ημέρες αντοχής στο χιονισμένο Καναδά.
"Σε 30 ημέρες έρχεται βοήθεια", ακούτε από το χαλασμένο ασύρματο και μετά σιωπή. Πριν από λίγη ώρα είχατε ξυπνήσει μέσα σε μία εκκλησία. Εκεί, βρίσκονταν άλλοι τέσσερις άνθρωποι, τελείως διαφορετικοί αλλά τελείως όμοιοι. Όταν η φύση αποφασίζει ότι ο άνθρωπος περιττεύει, τότε όλοι είμαστε όμοιοι κάτω από τον ίδιο ουρανό. Στην περίπτωση του Impact Winter, το χιονισμένο ουρανό.
Το Impact Winter ξεκίνησε να αναπτύσσεται to καλοκαίρι (ναι και όμως) του 2014 όταν τα μέλη της ομάδας ανάπτυξής του, Mojo Bones κάθονταν μπροστά από τον λευκό πίνακα της εταιρείας και αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν στο 100% το περιεχόμενο του πίνακα. Η αρχή ήταν δύσκολη και οι αλλαγές που έχουν γίνει από τότε δραματικές. Δραματικό όμως, μοιάζει να είναι και το επίσημο λανσάρισμα του νέου εντυπωσιακού survival, αφού αρχικά ήταν προγραμματισμένο στις 12 Απριλίου και μεταφέρθηκε για τις 23 Μαΐου. Εμείς είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε την beta και σήμερα θα σας παρουσιάσουμε τι να περιμένετε από το Impact Winter.
Ομαδική δουλειά και θάρρος
Έχετε το ρόλο του Jacob Solomon, ενός 42χρονου μουσάτου τύπου, που κατά τη διάρκεια της πτώσης του αστεροειδούς έχασε τη γυναίκα και το παιδί του. Το χιονισμένο χάος που προκλήθηκε, τον βρήκε αρχηγό μιας ομάδας αγνώστων που κατάφερε να επιβιώσει και αναμένει για βοήθεια στην εκκλησία. Όντας στο ρόλο του αρχηγού, είστε υπεύθυνος για τα πάντα. Από το να κανονίσετε το φαγητό, έως να ενισχύσετε τη φύλαξη του καταφύγιού σας. Τα μέλη της ομάδας σας ,έχουν διαφορετικό χαρακτήρα και ικανότητες, Για παράδειγμα, ο "μανιακός" με την τεχνολογία, μπορεί να βοηθήσει με τις επιστημονικές αναβαθμίσεις, αλλά ο ιδιόρρυθμος χαρακτήρας του τον κάνει να τσακώνεται με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας, ενώ ο ηλικιωμένος πρώην κυνηγός μπορεί να σας βοηθήσει στην επιβίωση, αλλά κουράζεται πανεύκολα. Επιπλέον, κάθε μέλος της ομάδας σας ξέρει να κατασκευάζει διαφορετικά πράγματα, οπότε εσείς χρειάζεται απλά να μαζέψετε τα υλικά και να δώσετε την εντολή.
Πόσο απλό όμως, είναι να μαζέψετε τα υλικά; Κάθε λίγο και λιγάκι θα χρειαστεί να κάνετε εξορμήσεις σε διάφορα (κοντινά και μη) μέρη και να μαζεύετε ό,τι βρίσκετε. Εύφλεκτα υλικά, τρόφιμα, υγρά, μεταλλικά αντικείμενα, εργαλεία και άλλα πολλά. Το μικρό σας σακίδιο όμως, δε χωράει σχεδόν τίποτα, οπότε ή θα κάνετε πολλά ταξίδια ή θα αφήσετε πίσω πολλά πράγματα. Η αντοχή σας όμως, δεν είναι απεριόριστη και ο καιρός δεν είναι πάντα ευνοϊκός, γι’αυτό προετοιμαστείτε κατάλληλα. Ένας ισορροπημένος τρόπος για να παίξετε, μπορεί να είναι βάση των μικρών αποστολών που θα σας δίνονται από τα μέλη της ομάδας σας. Με αυτόν τον τρόπο δε θα σπαταλάτε άδικα προμήθειες και αντοχές και θα έχετε τους πάντες ευχαριστημένους. Αξίζει να σημειώσετε ότι οι αντοχές σας είναι πολύ καλύτερες από των φίλων σας και πολλές φορές θα χρειαστεί να τους ηρεμήσετε, να τους συμβουλεύσετε, ακόμα και να τους κυνηγήσετε αν φύγουν από το καταφύγιό σας. Τέλος, κάθε φορά που ολοκληρώνετε κάποια αποστολή, θα μειώνεται και ο χρόνος της μέρας κατά δύο τουλάχιστον ώρες, οπότε θα φτάνετε πιο κοντά στην συμπλήρωση των τριάντα ημερών.
Δεν περίμενα επιβίωση εντόμων με τόσο χιόνι
Όσον αφορά το σενάριο και τις δυνατότητες του gameplay κανένας δε θα μείνει με το παράπονο από το Impact Winter. Το μεγάλο του πρόβλημα είναι ότι επιβίωσαν πολλά "έντομα", παρόλο που το τοπίο είναι πάντοτε χιονισμένο. Όταν λέμε έντομα όμως, καταλαβαίνετε ότι εννοούμε τα bugs. Όταν μπορέσετε να ξεκινήσετε το παιχνίδι, γιατί ο χειρισμός είναι κάτι ανάμεσα από χειριστήριο και πληκτρολόγιο και ο καθορισμός του είναι ίσως πιο δύσκολος από όλο το Impact Winter ή την πραγματική επιβίωση σε χιονισμένο μέρος, χωρίς ρούχα για μία εβδομάδα (εντάξει υπερβάλλουμε), θα συναντήσετε έναν από τους πιο "χαλασμένους" κόσμους που είδατε ποτέ. Ξαφνικές πτώσεις στο κενό, διακοπή animations, slide πάνω στο χιόνι για αρκετά μέτρα είναι μόνο λίγα από τα bugs που συναντήσαμε στα πρώτα 10 λεπτά παιχνιδιού. Ακολούθησαν κάτι περάσματα μέσα από τοίχους, δύο npcs που πέρασαν από μέσα μας για να κολλήσουν πάνω μας και να μας αναγκάσουν να κάνουμε restart και ένας τοίχος που πιθανότατα είχε κόλλα και δεν μας άφησε ποτέ. Tα bugs αυτά δεν επηρεάζουν ιδιαίτερα μεν, αφού τα πάντα λύνονταν με μία απλή επανεκκίνηση του παιχνιδιού, καταφέρνουν να εκνευρίσουν αβυσσαλέα δε. Ελπίζουμε να μην κάνουν την εμφάνισή τους στην πλήρη έκδοση του Impact Winter, που έχει δημιουργήσει φανατικό κοινό (συμπεριλαμβανομένου και του γράφοντος).
Τεχνικά και άτεχνα
Η Mojo Bones είναι μία μικρή εταιρεία ανάπτυξης και οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι στο Impact Winter, η δουλειά που έχει γίνει είναι επαγγελματική. Τα γραφικά ξεπερνούν κάθε προσδοκία, χωρίς όμως να εντυπωσιάζουν. Τα τοπία είναι υπερβολικά καλοφτιαγμένα και οι καιρικές συνθήκες απεικονίζονται με ακρίβεια, αποδίδοντας στο έπακρο τα συναισθήματα μοναξιάς και αγωνίας. Συναισθήματα που ενισχύονται ακόμα περισσότερο με τη μουσική, η οποία έχει τόνο εγκατάλειψης. Τα animations, αν εξαιρέσουμε τα πολλά bugs, είναι ολοζώντανα, με τον πρωταγωνιστή σας να χαίρει μεγαλύτερης προσοχής και ακρίβειας. Ίσως κάποιες επιπλέον επιλογές να μπορούσαν να εμφανίζονται και να ακούγονται καλύτερα, όπως για παράδειγμα οι εκρήξεις, αλλά και αυτό ελπίζουμε να έχει φτιαχτεί με την επίσημη κυκλοφορία του.
Επιβίωση ή αντοχή;
Το Impact Winter είναι ένα υποθετικό φαινόμενο, που θα μπορούσε να συμβεί μετά την πτώση κάποιου αστεροειδούς στην επιφάνεια της γης. Προφανώς και δεν έχει κανείς φανταστεί τον εαυτό του σε επιβίωση τέτοιου φαινομένου, παρόλο που τα αφύσικα (zombies) τα έχουμε σίγουρα ονειρευτεί αν όχι προετοιμάσει (Z.E.R.T.). Σαν παιχνίδι μην περιμένετε σκηνές δράσης που θα σας καταπλήξουν, παρόλο που έχει αρκετές. Θα αισθανθείτε μοναξιά, θα πεινάσετε παρέα με τους πρωταγωνιστές και θα χρειαστεί πολύ υπομονή και επιμονή για να καταφέρετε να επιβιώσετε όλοι μαζί.
Το παιχνίδι αποτελεί μια ρεαλιστική προσέγγιση επιβίωσης, κάτι σαν το Survivor στα χιόνια και έχει βγει μέσα από τα βάθη των πιο καλοφτιαγμένων ταινιών δράσης. Από την άλλη, αν δεν διορθωθούν τα άπειρα bugs που έχει, θα ταλαιπωρηθείτε υπερβολικά. Τόσο πολύ, που αν δεν έχετε υπομονή θα καταριέστε την ηλεκτρονική πλατφόρμα του Steam, που σας το πούλησε. Παρόλα αυτά, η έκδοση που σας παρουσιάσαμε σήμερα ήταν σε beta μορφή και πιστεύουμε ότι έναν παιχνίδι που εκδίδεται από την Bandai, δεν μπορεί να παραδοθεί σε τέτοια μορφή. Θα αναγκαστείτε να επιβιώσετε τριάντα ημέρες ή να αντέξετε τριάντα ημέρες επιβίωσης; H 23η του Μαΐου πλησιάζει. Λίγες ημέρες έμειναν ακόμα, οπότε κάντε υπομονή και θα δούμε.
Το Impact Winter θα κυκλοφορήσει στις 23 Μαϊου για PC. Διαβάστε περισσότερα για το Impact Winter και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
Comments