- Previews
- Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands preview
Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands preview
HotTom Clancy’s Ghost Recon Wildlands preview
Πληροφορίες
Η beta που σπάει νεύρα.
Αυτές τις ημέρες είχαμε την ευκαιρία να τεστάρουμε την beta του Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands. Ενός Tactical Shooter που σας βάζει στο ρόλο ενός Αμερικανού πράκτορα που μαζί με την ομάδα των Ghosts καλείται να φέρει εις πέρας δύσκολες έως ακατόρθωτες αποστολές. Η Ubisoft έχει να εμφανίσει μια καλή έκδοση εδώ και ορισμένα χρόνια στη σειρά Tom Clancy’s: Ghost Recon, με το Future Soldier το 2012 να αποτελεί μια αξιόλογη προσθήκη, αλλά το Ghost Recon Phantoms να αποτυγχάνει πλήρως, παρότι free-to-play, με αποτέλεσμα η Γαλλική εταιρεία να το κλείσει στα τέλη του 2016.
Παίζοντας την έκδοση του Wildlands στο PS4 ήμασταν προετοιμασμένοι για κάτι διαφορετικό απ’ ότι ζήσαμε. Καταρχήν το σενάριο διεξάγεται στη Βολιβία, όπου θα πρέπει να εξολοθρεύσετε το καρτέλ ναρκωτικών της Santa Blanca, λαμβάνοντας οδηγίες από την πράκτορα της CIA Karen Bowman. Ξεκινάτε φτιάχνοντας την εξωτερική εμφάνιση του χαρακτήρα σας, μέσα από διάφορα customizations για πρόσωπο, χαρακτηριστικά προσώπου και ρούχα. Ακολούθως προσγειώνεστε με ελικόπτερο στον αρχηγό της αντίστασης κατά των καρτέλ, τον 26χρονο Pac Katari (που μοιάζει με τον Ορφέα Αυγουστίδη από το Λούφα και Παραλλαγή 2) και κάπως έτσι ξεκινάει η δράση.
“Μόνο εσείς οι τέσσερις ήρθατε;”
Αυτή ήταν και η αρχική απορία του Katari όταν μας συνάντησε, χωρίς να γνωρίζει ότι η CIA έφερε μαζί τις στρατιώτες κομάντο, ικανούς να βγάλουν off ολόκληρα στρατόπεδα. Το Ghost Recon Wildlands παίζεται με τέσσερις παίκτες, καθώς ελέγχετε έναν από την τετράδα και οι υπόλοιποι ανήκουν σε άλλους παίκτες ή την CPU. Αν παίζετε με την CPU έχετε δικαίωμα για ένα revive ανά αποστολή και οι συμπολεμιστές σας αποδεικνύονται σκληρά καρύδια, σε αντίθεση με τους συμπαίκτες σας, καθώς αν πεθάνετε όλοι ταυτόχρονα η αποστολή ξεκινάει από την αρχή.
Το gameplay σας ωθεί για άλλη μια φορά να δράσετε αθόρυβα. Με την βοήθεια των drones, μπορείτε να στείλετε το τηλεκατευθυνόμενο εργαλείο σας στον ουρανό και με την βιντεοσκόπησή του να tag-άρετε εχθρούς ώστε να γνωρίζετε που βρίσκονται μέσω ένδειξης, όπου κι αν βρίσκεστε. Θα κληθείτε επίσης να απελευθερώσετε κρατούμενους της αντίστασης, οι οποίοι με χαρά θα πάρουν το όπλο τους και θα πολεμήσουν μαζί σας. Σε θέμα στόχευσης, το A.I. τόσο των αντιπάλων, όσο και των συμπαικτών, βρίσκει σημάδι…όταν λειτουργεί.
Bugάρε το σύμπαν
Το βασικό πρόβλημα στη beta είναι ότι το bug testing της εμφανίζεται τόσο υποδεέστερο, που ειλικρινά σε αυτόν τον τομέα θυμίζει alpha! Ορισμένες φορές το A.I. δεν λειτουργεί σωστά ως προς την υποστήριξή σας που καθυστερεί ή ακόμη χειρότερα ως προς τις αντιδράσεις του εχθρού, καθώς πολλούς εξ αυτών θα τύχει να τους πιάσετε στον ύπνο, ακόμα κι αν περάσετε από δίπλα τους. Άλλες φορές θα τύχει να πυροβολούν συνεχόμενα χωρίς να σταματούν ποτέ για reload ή να μην πυροβολούν καθόλου.
Ακόμα και τα στοιχειώδη στο Wildlands δεν δείχνουν να λειτουργούν, όπως για παράδειγμα το ότι τα οχήματα κολλάνε στο έδαφος και δεν ξεκολλάνε αν δεν βγείτε και μπείτε από αυτά, το revive αν είστε οδηγός δεν λειτουργεί απ’ τον συνοδηγό σας και θα πρέπει να επανεκκινήσετε μια αποστολή, τα glitches είναι δεκάδες καθώς οι συμπολεμιστές σας μοιάζουν λες και ήπιαν 10 καφέδες από το τρέμουλο, οχήματα εξαφανίζονται ενώ τα οδηγείτε και άλλα τέτοια αδιανόητα!
Shooting δίχως αύριο
Οι μηχανισμοί στόχευσης διατηρούνται σε πολύ καλά επίπεδα σε άλλη μια έκδοση της σειράς. Θα ελέγξετε μια μεγάλη γκάμα όπλων την οποία ξεκλειδώνετε σταδιακά, από πιστόλια, μέχρι rifles και snipers, είτε σε απλή μορφή, είτε με σιγαστήρα, προκειμένου να δράσετε αθόρυβα. Το αν θα πάτε με Stealth ή full action είναι καθαρά στην κρίση σας. Συνήθως όσο σας βγάλει με Stealth καλά είναι, όπως για παράδειγμα σε αποστολές όπου πρέπει να απελευθερώσετε ομήρους ή να κλέψετε ένα όχημα.
Κατά βάση οι αποστολές επαναλαμβάνονται διαρκώς, αφού τις περισσότερες φορές θα πρέπει να απελευθερώσετε ομήρους ή να ανακρίνετε πρόσωπα, μαθαίνοντας πληροφορίες για κακοποιούς ανωτέρου status, πάντα με σκοπό να φτάσετε στον αρχηγό της αντίπαλης συμμορίας. Η εξέλιξη του σεναρίου όμως στα 2-3 cutscenes που είδαμε, δεν μας έπεισε σε καμία περίπτωση για το πως μπορεί το σενάριο να υλοποιηθεί σε τέτοιο βαθμό ώστε να μην βαρεθούμε. Το πιθανότερο είναι να βιώσετε ένα dejavu των κλασικών σεναρίων που έχουμε δει πολλές φορές στα Shooters, όπου πάντα ανακηρύσσεστε σε ήρωα, ο κακός πεθαίνει και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.
Το open world στοιχείο χαρακτηρίζει το παιχνίδι, μιας και μπορείτε να κλέψετε οποιοδήποτε όχημα…ξηράς ή ακόμη και ελικόπτερο. Η οδήγηση έχει ένα μικρό input lag στην ανταπόκριση χωρίς να επηρεάζει το gameplay. Ασφαλώς έχετε το ελεύθερο να οδηγήσετε και οι συμπολεμιστές σας να αρπάξουν ένα minigun στο όχημα που οδηγάτε ή να βγουν από τα παράθυρα και να γαζώσουν όποιον βρουν. Στο διάβα σας βρίσκονται και αθώοι Βολιβιανοί πολίτες, τους οποίους ευτυχώς αν σκοτώσετε δεν θα σημάνουν ταυτόχρονα σε άμεσο restart. Επίσης, το A.I. δρα καταλυτικά στους στρατιώτες Unidad, οι οποίοι είναι και οι πιο δύσκολοι στο να τους αντιμετωπίσετε και εμφανίζονται τόσο στις τελευταίες αποστολές του σεναρίου, όσο και στις προαιρετικές, οι οποίες θα σας κρατήσουν μαζί με τις βασικές της beta για αρκετές ώρες.
Οι προαιρετικές solo αποστολές είναι πολύ πιο εύκολες, του στυλ “Κυνήγησε αυτό το convoy και πάρε το loot”, ενώ οι ομαδικές αποστολές με άλλους συμπαίκτες ανεβάζουν κατακόρυφα τον βαθμό δυσκολίας, ανάλογα με τους παίκτες που συμμετέχουν. Θα βαρεθείτε να πεθαίνετε, καθώς εκεί σας εμφανίζονται στρατιώτες της Unidad και για να τους αντιμετωπίσετε θα χρειαστείτε ιδιαίτερα ανεπτυγμένα skills. Τα skills σας τα ξεκλειδώνετε ξοδεύοντας τόσο skill points, όσο και resources, τα οποία συλλέγετε είτε σε διάφορα σημεία γύρω σας, είτε ολοκληρώνοντας προαιρετικές αποστολές.
Σχεδιάζοντας την Βολιβία
Ο οπτικός τομέας του Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands δεν ενθουσιάζει σε μεγάλο βαθμό όσο θα περιμέναμε στο PS4. Οι χαρακτήρες έχουν όμορφο σχεδιασμό, αλλά τα shadows σε όλο το περιβάλλον, τουλάχιστον στην έκδοση των κονσολών4 είναι υποδεέστερα από το αναμενόμενο. Τα οπτικά εφέ κερδίζουν τις εντυπώσεις, ενώ οι μάχες δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερες πτώσεις στα frames, απλά ο οπτικός τομέας του PS4 είναι σαφώς υποδεέστερος σε ανάλυση και anti-aliasing από αυτόν των PC, όπου με ξεκλειδωμένα γραφικά και μια καλή κάρτα θα δείτε πολύ δυνατές επιδόσεις.
Στον ηχητικό τομέα οι ερμηνείες προσωπικά δεν με κέρδισαν, καθώς είναι ολίγον τι κλισέ. Όταν μάλιστα δεν συνοδεύονται από σωστό lipsync, το όλο αποτέλεσμα καταντάει ανιαρό. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα cutscenes που παρέχουν πληροφορίες για την δράση των στόχων σας.
Θα προλάβει το deadline;
Δεδομένου του ότι το Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands κυκλοφορεί στις 7 Μαρτίου για PC, PS4 και Xbox One και καθότι απομένει μόλις ένας μήνας πριν την κυκλοφορία. Η καταιγιστική δράση του μέσα στις αποστολές εγγυάται ότι θα περάσετε καλά, αν...έχετε αντοχή απέναντι στα bugs ή αν η Ubisoft πάρει λίγο χρόνο ακόμη μέχρι να τα διορθώσει, κάτι που ελπίζουμε για το καλό όλων μας.
Συζητήστε για το Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands σε αυτό το forum topic.
Comments
Οσο για το wildlands αν το προσέξουν καλό φαίνεται αλλά απο οτι βλέπω τεράστιοι χάρτες αργή δραση επαναλαμβανόμενο με κλισέ σενάριο και απλό gameplay βαριεμαι κάπως... θα δειξει