- Previews
- Killing Floor 2 preview
Killing Floor 2 preview
HotKilling Floor 2 preview
Πληροφορίες
Πόσα zombies αντέχετε;
Η Tripwire Interactive αποτελεί μία αξιόλογη εταιρεία ανάπτυξης που ποτέ δεν πρωταγωνίστησε ανάμεσα στα μεγάλα ονόματα της gaming βιομηχανίας, πλην όμως έχει κάνει φιλότιμες προσπάθειες στην αγορά των FPS. τα Red Orchestra, Rising Storm και Killing Floor αποτελούν τα γνωστά projects της. Τα πρώτα δύο έχουν λάβει σεβασμό από ένα φανατικό κοινό μιας και πραγματεύονται το αγαπητό σενάριο του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Το Killing Floor όμως δεν κατάφερε να διακριθεί ιδιαίτερα το 2009 λαμβάνοντας ανάμεικτες κριτικές.
Όλοι αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία όμως, έτσι; Στην περίπτωση του Killing Floor 2 δεν μπορούμε παρά να περιμένουμε ότι και στο πρώτο μέρος. Μαζικές σφαγές ενάντια σε ζόμπι, ζόμπι και πιο μεγάλα ζόμπι, σε συνεργασία με άλλους παίκτες. Είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την beta στο PS4 για αρκετές ημέρες και σας μεταφέρουμε όσα είδαμε.
Η παρέα των μισθοφόρων
Βάση του (υποτυπώδους) σεναρίου, η εταιρεία Horzine Biotech ειδικεύεται σε γενετικά πειράματα. Στο πρώτο Killing Floor τα πειράματα αυτά καταλήγουν στο να δημιουργηθούν μεταλλαγμένοι άνθρωποι οι οποίοι ως συνήθως μόλυναν αρκετούς συμπολίτες τους. Ο ιός από την Μ. Βρετανία εξαπλώθηκε κι έτσι στο sequel έχουμε όλη την Ευρώπη να προσπαθεί να αντιμετωπίσει αυτή την παγκόσμια (πλέον) μάστιγα.
Στη beta υπάρχουν δύο modes. Το Survival όπου έπρεπε να εξοντώσουμε 10 κύματα ζόμπι που περιείχαν πάνω από 100 εχθρούς το καθένα και το VS Survival στο οποίο αντιμετωπίζαμε αντίπαλη ομάδα παικτών. Στο Survival, ο αριθμός των ζόμπι σε κάθε κύμα αυξάνονταν ελάχιστα. Περισσότερο υπήρξε σε κάθε κύμα αντικατάσταση των απλών εχθρών με πολύ πιο ισχυρούς, κάτι που έκανε τα πράγματα ολοένα και πιο δύσκολα. Τα διαθέσιμα maps μέχρι στιγμής είναι τρία. Το Biotics Lab που διεξάγεται μέσα σε εργαστήριο, το Buring Paris με μάχες μέσα στην πόλη και το Evacuation point που εδρεύει σε μία εγκατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Πριν μπείτε στο παιχνίδι, το οποίο συνήθως βρισκόταν υπό εξέλιξη σε ένα από τα πρώτα waves του, καλείστε να επιλέξετε έναν από τους 12 διαθέσιμους χαρακτήρες. Οι περισσότεροι είναι 30άρηδες με εξαίρεση τρεις βετεράνους πολέμου. Οι μισοί είναι Αγγλόφωνοι και οι άλλοι μισοί έχουν καταγωγή από διάφορες χώρες του κόσμου. Γενικά σαν προφίλ δείχνουν badass και σκληροτράχηλοι. Φέρουν είτε casual, είτε στρατιωτικές στολές, υπάρχει ένας metalάς στην παρέα, ένας...Ιππότης από τον Καναδά (!) και μία Αυστραλέζα που θυμίζει περισσότερο καμαριέρα με τακούνια παρά στρατιωτίνα που θα βγει στην πρώτη γραμμή. Trolling από τους game designers έτσι για την ποικιλία.
Ακολούθως θα πρέπει να επιλέξετε ένα class για τον χαρακτήρα σας. Υπάρχει ο Berserker που παίζει κυρίως melee, κάτι άκρως επικίνδυνο αν σας την πέσουν πολλοί εχθροί μαζί (και δεδομένης της online φύσης του παιχνιδιού που αποφέρει το ανάλογο lag), ο Commando που είναι η κλασική λύση αποτελεσματικότητας για πολλά όπλα, ο Medic που κυρίως healάρει τους συμπαίκτες του, ο αγαπημένος μου Sharpshooter που αξιοποιεί κυρίως σημάδι (σε shotguns, snipers κτλ.) και μια σειρά ακόμη από classes όπως Support, Demolitionist, Firebug, Gunslinger και SWAT, καθεμία από τις οποίες εξειδικευέται στα αντίστοιχα όπλα και gadgets.
Όσο επιλέγετε την ίδια class τόσο κερδίζετε xp και κατ' επέκταση κάνετε level up αποκτώντας εξειδίκευση σε αυτήν. Όσο για το gameplay, οι κανόνες εδώ είναι απλοί. Ομάδες των έξι παικτών προσπαθούν σε κάθε map να εξοντώσουν τα ζόμπι, -ο καθένας όσο περισσότερα μπορεί- να αποκτήσουν χρήματα και με αυτά να αγοράσουν όπλα από διάφορα trade pods στο τέλος κάθε γύρου.
Θερίζοντας τις ορδές
Τα ζόμπι μπαίνουν στο level σας από διάφορα σημεία, ακόμα και μη προσβάσιμα. Στα σκοτεινά σοκάκια του μετρό θα τα δείτε να ξεπηδούν στο βάθος από τον χώρο όπου έρχονται τα βαγόνια. Στη μέση του δρόμου θα ορμάνε πάνω από αυτοκίνητα. Γενικά η ατμόσφαιρα είναι αρκετά τρομακτική, στοιχείο που αποτελεί και δέλεαρ για το Killing Floor 2. Στο δε οπλισμό συναντάμε πιστόλια, shotguns, rocket launchers, grenade launchers και γενικά τόσο μοντέρνα όσο και ιστορικά όπλα. Η ποικιλία στο συγκεκριμένο τομέα είναι τεράστια.
Στα πρώτα κύματα οι περισσότερες επιθέσεις που δέχεστε μπορούν να αποκρουστούν ακόμα και με melee, έτσι ώστε να εξοικονομήσετε σφαίρες. Συλλέγετε τα πρώτα σας χρήματα κι έπειτα αποφασίζετε αν και κατά πόσο θα ρισκάρετε στο να επενδύσετε σε απλά όπλα ή αν θα τα κρατήσετε για τα μεγάλα και πιο ισχυρά. Το παν στο παιχνίδι είναι να μην εγκλωβιστείτε από τα ζόμπι. Αν στριμωστείτε σε κανένα τοίχο με τρία ή περισσότερα ζόμπι γύρω σας τότε ειδικά στα ανώτερα waves θα καταλήξετε νεκρός, Χρειάζεστε διαρκώς κίνηση στο χώρο και αρκετό “run and gun”.
Το A.I. κάνει ομολογουμένως πολύ καλή δουλειά στο συγκεκριμένο τομέα. Συναντάμε τέσσερα επίπεδα δυσκολίας και τα ανώτερα είναι απλά απροσπέραστα. Κάθε ζόμπι έχει τις δικές του ξεχωριστές επιθέσεις που το διακρίνουν. Υπάρχουν επίσης ξεχωριστές μορφές για κάθε εχθρό. Δεν συναντάτε μόνο αντιπάλους ίσα με το μπόι σας, αλλά τόσο ψηλούς και αργοκίνητους, όσο και αραχνοειδή όντα που έρπονται στο έδαφος. Η ανάγκη για στόχευση σε διαφορετικά σημεία εξασκεί αρκετά τα αντανακλαστικά σας. Πάντως το gunfight είναι στιβαρό, τα frames δεν πέφτουν και οι shooting μηχανισμοί είναι σκέτη απόλαυση.
Μία επιπλέον βοήθεια μέσα στη μάχη είναι το bullet-time που έχετε. Αν τα βρείτε σκούρα και περικυκλωθείτε από πολλά zombies τότε με την χρήση του η οθόνη γίνεται ασπρόμαυρη, καθυστερείτε το χρόνο και έχετε και οι έξι συμπαίκτες την ευκαιρία να θερίσετε ότι κινείτε γύρω σας. Εν κατακλείδι, κατάφερα με δυσκολία στο Hard επίπεδο (το δεύτερο κατά σειρά αφού το πρώτο είναι το normal) να φτάσω μέχρι το 10o wave όπου ναι μεν πέθανα στην πορεία αλλά στο τέλος εξοντώσαμε όλα τα ζόμπι.
Splatter όσο δεν πάει
Τόσο το αρχικό Killing Floor, όσο και το Killing Floor 2, δεν διακρίνονται για την ποιότητα γραφικών τους. Η φετινή έκδοση έχει αναπτυχθεί σε Unreal Engine 3, είτε διότι το development είχε ξεκινήσει αρκετά χρόνια πριν και η μετάβαση σε άλλη μηχανή φάνηκε στους developers δύσκολη, είτε γιατί ήθελαν πιο ελαφριά μηχανή γραφικών, άρα καλύτερα frames και αποφυγή του lag σε όλα τα format. Άλλωστε το παιχνίδι είναι always online και απαιτεί σύνδεση στους επίσημους servers.
Το φτωχό σε σχεδιασμό περιβάλλον αντισταθμίζεται από την ποικιλομορφία σχεδιασμού στα ζόμπι. Η όψη τους μοιάζει ανατριχιαστική, τόσο στο πρόσωπο, όσο και στο δέρμα. Τα ουρλιαχτά των εχθρών σε συνδυασμό με τις επιθέσεις τους από απόκρυφα σημεία θα σας τρομάξουν. Highlight είναι οι ακρωτηριασμοί των μελών του σώματος σε κάθε kill, καθώς χέρια, πόδια, κεφάλια και εντόσθια εκτοξεύονται προς διάφορες κατευθύνσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν 9 διαφορετικά είδη εχθρών και 2 bosses. Θα ήμουν ευχαριστημένος αν στην τελική έκδοση δούμε σαφώς μεγαλύτερη ποικιλία.
Οι εντυπώσεις μου από την beta του Killing Floor 2 ήταν ανάμεικτες. Σίγουρα θα πρέπει να δούμε όλα τα modes του παιχνιδιού στην τελική έκδοση για να το κρίνουμε αλλά εκ πρώτης όψεως μάλλον θα κινηθεί στα χνάρια του πρώτου παιχνιδιού. Σίγουρα στο A.I. και στην ποικιλία των όπλων και των classes έχει γίνει πολύ καλή δουλειά. Κατά βάση όμως, το συγκεκριμένο είδος παιχνιδιού είναι κατά την άποψή μου χιλιοπαιγμένο. Από ένα σημείο κι έπειτα βαριέσαι να σκοτώνεις ζόμπι. Κι όμως… αυτός είναι ο κύριος λόγος όσων απόλαυσαν την beta. Το activity λόγου χάρη ήταν μέτριο στο Co-op mode και αντίστοιχα εξαιρετικά χαμηλό στο VS Survival (competitive mode).
Αν αναπολείτε ένα zombie massacre FPS τότε το Killing Floor 2 ίσως είναι αυτό που ψάχνετε. Προσωπικά μετά από εκατοντάδες kills κάπου έχασα το ενδιαφέρον μου και την αίσθηση του achievement, που πέρα από την εμπειρία μου στις classes που επέλεγα, δεν προσέφερε τίποτα παραπάνω που να μπορεί να με καθηλώσει. Θα εξετάσουμε την τελική έκδοση -πιθανόν με κάποιο review αν όντως αξίζει τον χρόνο μας- και θα επανέλθουμε.
Διαβάστε τις μέχρι τώρα πληροφορίες για το Killing Floor 2. Εκτενής συζήτηση στο παρακάτω forum topic.
Comments