- Previews
- Gears of War 4 preview
Gears of War 4 preview
HotGears of War 4 preview
Πληροφορίες
Οι εντυπώσεις μας από την multiplayer beta του πολυαναμενόμενου Shooter.
Πριν την κυκλοφορία του Gears of War: Ultimate Edition υπήρχε αρκετός κόσμος που εξέφραζε ανησυχίες για το μέλλον της σειράς. Υπήρχαν πολλοί που υποστήριζαν πως η νεοσύστατη The Coalition, η οποία ήταν μέχρι πρότινος γνωστή ως Microsoft Vancouver και Black Tusk Studios, δεν θα κατάφερνε να σταθεί αντάξια των προσδοκιών και να συνεχίσει με επιτυχία το έργο της Epic Games. Ανάλογες ανησυχίες είχαν εκφραστεί και στο παρελθόν για την τύχη της σειράς Halo, ύστερα από την αποχώρηση της Bungie. H 343 Industries παρόλα αυτά μας πρόσφερε τα εξαιρετικά Halo 4 και Halo 5: Guardians. Για να κάνουμε και έναν παραλληλισμό πριν το Halo 4 η 343 Industries είχε δώσει τα διαπιστευτήριά της με το Halo Combat Evolved Anniversary. Βέβαια δεν έχουμε δει ακόμη το Gears of War 4, παρόλα αυτά όμως κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι η δουλειά της The Coaltion στο Gears of War: Ultimate Edition ήταν εξαιρετική.
Η αλήθεια είναι ότι αν υπάρχει ένας developer που έχει τα φόντα να εξελίξει την σειρά και να της επιτρέψει να επανακτήσει την χαμένη της αίγλη, αυτός είναι ο Rod Fergusson. O επικεφαλής της The Coalition, είχε διατελέσει διευθυντής παραγωγής στο Gears of War, δηλώνει φανατικός φίλος της σειράς (έχει κάνει και τατουάζ το Crimson Omen) και όπως είναι φυσικό γνωρίζει πολύ καλά τι θα πρέπει να κάνει για να ξορκίσει το φάντασμα του Gears of War: Jugdment. Φυσικά το έργο του είναι δύσκολο, καθώς θα πρέπει να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των φίλων της σειράς, εισάγοντας παράλληλα νέα στοιχεία, τόσο στο campaign, όσο και στο multiplayer του Gears of War 4.
Όσον αφορά το campaign γνωρίζουμε ελάχιστα πράγματα, αν και είναι εμφανές από τα τρέιλερ που έχουμε δει, ότι το Gears of War 4 θα έχει μια πιο ζοφερή ατμόσφαιρα. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι οι developers του πρώτου Gears of War, ανάμεσά τους και ο Rod Fergusson, είχαν επηρεαστεί από το Resident Evil 4 της Capcom. Οι επιρροές αυτές είναι αμυδρές, αλλά αναμφισβήτητα ορατές στο πρώτο κεφάλαιο της σειράς. Ενδεχομένως κάτι αντίστοιχο να δούμε και στο Gears of War 4. Για την ώρα βέβαια μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε για το campaign, αντίθετα για το multiplayer κομμάτι του νέου Gears of War έχουμε κάποια απτά δείγματα γραφής, τα οποία προκύπτουν από την multiplayer beta του που διεξήχθη στα τέλη του προηγούμενου μήνα.
Το παλιό καλό Gears of War επιστρέφει
Όσον αφορά το multiplayer, το Gears of War 4 προσφέρει την ίδια ακριβώς εμπειρία με αυτή των τριών πρώτων κεφαλαίων της σειράς. Όσοι λοιπόν είχατε ασχοληθεί μαζί τους ή γνωρίσατε για πρώτη φορά το Gears of War μέσα από την Ultimate Edition του που κυκλοφόρησε πριν από λίγους μήνες στο Xbox One και στα PC (Windows 10) θα νιώσετε αμέσως σε οικείο περιβάλλον. Στην beta είδαμε τρία modes, το κλασικό Team Deathmatch, μια co-op παραλλαγή του (μάχεστε απέναντι στην CPU στο Hardcore επίπεδο δυσκολίας) και το Dodgeball. H λογική που ισχύει δεν έχει αλλάξει και πολύ, αλλά ούτε και το map design, καθώς και οι τρεις χάρτες που ήταν διαθέσιμοι στην beta (Dam, Harbor και Foundation) είχαν συμμετρική δομή.
Το κλειδί της επιτυχίας έγκειται για μια ακόμη φορά στην συνεργασία μεταξύ των μελών της εκάστοτε ομάδας και στην αξιοποίηση των λεγόμενων power weapons (Longshot Sniper Rifle, Boomshot, Torque Bow κ.ο.κ.). Στο Gears of War 4 έχουμε και ένα νέο power weapon, το λεγόμενο Dropshot που λειτουργεί σαν το Mortar cannon, καθώς εκτοξεύει ένα τρυπάνι “παγιδευμένο” με εκρηκτικά, το οποίο μόλις βρει τον στόχο του κομματιάζει κυριολεκτικά τον αντίπαλο σας. H πλειοψηφία των μαχών βέβαια διεξάγεται κυρίως με τα Gnasher shotguns. Μας δόθηκε μάλιστα η εντύπωση ότι πλέον έχει επιτευχθεί το επιθυμητό balancing στο συγκεκριμένο όπλο, καθώς θα πρέπει να πυροβολήσετε σχεδόν εξ' επαφής για να εξουδετερώσετε τον αντίπαλο σας με ένα μόλις hit.
Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στο Dodgeball, το νέο multiplayer mode του Gears of War 4. Ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με μια παραλλαγή του Team Deathmatch, βάση του οποίου τα respawns είναι περιορισμένα. Πρακτικά για να κάνετε respawn θα πρέπει η ομάδα σας να πετύχει κάποιο kill, ενώ όπως είναι αναμενόμενο ο ίδιος ακριβώς κανόνας ισχύει και για τους αντιπάλους σας. To Gears of War έχει μπει εδώ και ένα χρόνο περίπου πολύ δυνατά στα eSports, όπως και όλα τα games της Microsoft Studios και το Dodgeball θα λέγαμε είναι ότι πρέπει για να συνεχιστεί αυτή η δυνατή παρουσία και στο Gears of War 4.
Τα νέα tricks
Όσο η Epic Games βρίσκονταν στο τιμόνι της σειράς είχε προσπαθήσει με διάφορους τρόπους να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο παίζονταν το multiplayer του Gears of War. H The Coalition αντίθετα έχει καταλάβει ότι το μοτίβο “εκμεταλλεύομαι τα cover points για να σε πλησιάσω και να σε αποτελειώσω με το shotgun” είναι αυτό που συγκινεί την μεγαλύτερη μερίδα παικτών. Κατ' επέκταση όχι μόνο δεν κάνει κάτι για να αλλάξει αυτό τον τρόπο σκέψης, αλλά σας δίνει επιπλέον τρόπους για να σκοτώσετε τον αντίπαλο σας σε close quarter αναμετρήσεις με τους μηχανισμούς Yank and Shank και Vault Kick. Στην πρώτη περίπτωση αν βρίσκεστε πίσω από ένα σημείο κάλυψης μπορείτε να τραβήξετε κάποιον αντίπαλο προς το μέρος σας και να τον ξεκοιλιάσετε με το μαχαίρι σας. Το Vault Kick λειτουργεί με τον αντίθετο τρόπο. Για παράδειγμα αν κάποιος αντίπαλος σας βρίσκεται πίσω από ένα σημείο κάλυψης δύναται να τρέξετε κατά πάνω του, να πηδήξετε πάνω από το σημείο κάλυψης και να τον κλωτσήσετε. Αν εκτελέσετε την όλη διαδικασία με επιτυχία ο αντίπαλος σας θα “ζαλιστεί” προσωρινά και θα έχετε όπως είναι φυσικό την ευκαιρία να τον αποτελειώσετε με διάφορους τρόπους.
Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι το Yank and Shank μπορεί να γίνει counter από τον αντίπαλο σας αν πατήσει το κατάλληλο κουμπί, οπότε είναι πιο δύσκολο να το χρησιμοποιήσετε με επιτυχία απέναντι σε άλλους παίκτες. Από την άλλη πλευρά το Vault Kick είναι ένας φανταστικός μηχανισμός, αφού σας επιτρέπει να μετακινηθείτε με ταχύτητα, καθώς πηδάτε το ένα εμπόδιο μετά το άλλο. Επιπροσθέτως, σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε την γωνία από την οποία θα εφορμήσετε και κατ' επέκταση με αρκετή εξάσκηση θα είστε σε θέση να ξεγελάσετε τους αντιπάλους σας και να πετύχετε μερικά εύκολα kills.
Από πλευράς performance το Gears of War 4 τρέχει στα 1080p και στα 60fps, αν και στο campaign κατά πάσα πιθανότητα το frame rate θα είναι κλειδωμένο στα 30fps. Με βάση τα όσα είδαμε στην multiplayer beta δεν εντυπωσιαστήκαμε από τα γραφικά, καθώς παρατηρήσαμε αρκετά textures χαμηλής ανάλυσης και ένα μετριότατο lighting model. Φυσικά μιλάμε για μια beta οπότε δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα για την τελική έκδοση του Gears of War 4, εντούτοις στον οπτικό τομέα τα πρώτα δείγματα είναι αναμφισβήτητα αποθαρρυντικά.
Θα ικανοποιήσει τους fans
H The Coalition δείχνει να απαρτίζεται από μια σειρά στελεχών που αγαπάνε πραγματικά το Gears of War και ξέρουν τι πρέπει να δώσουν στους εκατομμύρια φίλους της εμβληματικής σειράς. Τουλάχιστον αυτό το συμπέρασμα βγάλαμε από την multiplayer beta του Gears of War 4, αφού με τα όσα είδαμε το gameplay δεν αλλάζει σημαντικά, αλλά εισάγονται νέοι μηχανισμοί που δίνουν μια νέα διάσταση στις close quarter αναμετρήσεις. Τα όποια παράπονα εντοπίζονται αποκλειστικά στον οπτικό τομέα, αν και είναι δεδομένο ότι μέχρι τον Οκτώβριο οι developers έχουν αρκετό χρόνο στην διάθεσή του για να προβούν σε ριζικές βελτιώσεις.
Το Gears of War 4 θα κυκλοφορήσει στις 11 Οκτωβρίου για Xbox One. Για εκτενή συζήτηση επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum topic.
Comments
Το περιμενουμε ολοι οι ΧΒΟΧακηδες!
Λάθος φίλε μου τη συγκεκριμένη παιχνιδάρα την περιμένουμε όλοι οι Gamers ανεξαρτήτως προτιμήσεων :)