- Previews
- Homefront: The Revolution preview
Homefront: The Revolution preview
HotHomefront: The Revolution preview
Πληροφορίες
Οι εντυπώσεις μας από την multiplayer beta του επερχόμενου FPS.
Στην μακρόχρονη ιστορία της βιομηχανίας των video games συναντάμε αρκετές περιπτώσεις τίτλων που είχαν έναν "ταραγμένο" και προβληματικό κύκλο ανάπτυξης. Μία από αυτές τις περιπτώσεις είναι και το Homefront: The Revolution, του οποίου το development στιγματίστηκε από την χρεωκοπία της THQ που έλαβε χώρα τον Δεκέμβριο του 2012. Αντίστοιχη μοίρα είχαν αρκετές ακόμη κυκλοφορίες της άλλοτε κραταιάς εκδότριας εταιρείας, όπως το Metro: Last Light, το South Park: The Stick of Truth, το Company of Heroes 2 κ.ο.κ.
Ενδεικτικό της όλης κατάστασης είναι ότι η κυκλοφορία του δεύτερου κεφαλαίου της σειράς Homefront αναβλήθηκε αρκετές φορές, καθώς η μια αναποδιά διαδέχονταν την άλλη. Το κερασάκι στην τούρτα θα λέγαμε ότι ήταν το κλείσιμο της Crytek UK, λόγω των οικονομικών προβλημάτων της "μαμάς" Crytek. Τα στελέχη της πάντως χωρίς να χάσουν χρόνο αποφάσισαν να ιδρύσουν την Dambuster Studios και να ολοκληρώσουν το όραμά τους. Μία πρώτη γεύση από αυτό πήραμε κατά την διάρκεια της closed beta του Homefront: The Revolution, η οποία έλαβε χώρα πριν από 10 περίπου μέρες αποκλειστικά στο Xbox One. Στην beta αυτή είχαμε την δυνατότητα να δοκιμάσουμε εκτενώς το Resistance mode (το co-op mode του παιχνιδιού) και να βγάλουμε κάποια χρήσιμα συμπεράσματα για την ποιότητα του τελικού προϊόντος.
The streets of Philadelphia
Από σεναριακής πλευράς το Homefront: The Revolution λαμβάνει χώρα δύο χρόνια μετά τα γεγονότα του προκατόχου του και συγκεκριμένα το 2029. Η GKR (Great Korean Republic) έχει χάσει από τον έλεγχό της τις δυτικές πολιτείες των H.Π.Α, εντούτοις εξακολουθεί να κυβερνά με σιδερένια πυγμή τις ανατολικές πολιτείες. Η βάση των Κορεατών βρίσκεται στην Philadelphia, η οποία από "The City of Brotherly Love" έχει μετατραπεί σε ένα πεδίο εχθροπραξιών μεταξύ των δυνάμεων της GKR και των ανταρτών Αμερικανών.
Οι developers δήλωσαν στις αρχές της χρονιάς ότι το campaign του νέου Homefront θα διαρκεί περισσότερες από 30 ώρες, ενώ όλος ο κόσμος του θα είναι ανοιχτός προς εξερεύνηση. Στην beta βέβαια δεν είχαμε την ευκαιρία να δούμε κατά πόσα τα λεγόμενα των developers ευσταθούν, εντούτοις το Resistance mode μας άφησε ανάμικτες εντυπώσεις.
Μας θυμίζει τι θα πει beta
Τα τελευταία χρόνια είχα την ευκαιρία να ασχοληθώ με αρκετές alpha και beta εκδόσεις διαφόρων games (Destiny, Evolve, Star Wars Batttlefront, Tom Clancy's The Division κ.ο.), χωρίς να παρατηρήσω σημαντικά προβλήματα ή τραγικά bugs. Η πρώτη εμπειρία μου με την beta του Homefront: The Revolution ήταν στα τέλη του Ιανουαρίου όταν και συμμετείχα στα πρώτα stress tests των servers του. Την δεδομένη στιγμή η δημιουργία της Dambuster Studios ήταν στην κυριολεξία unplayable, αφού το matchmaking δεν λειτουργούσε, το frame rate ήταν ασταθές και παράλληλα υπήρχαν δεκάδες bugs στο A.I. Δυστυχώς αρκετά από αυτά τα προβλήματα έκαναν την εμφάνισή τους και κατά την διάρκεια της closed beta αμαυρώνοντας ανεπανόρθωτα, τα όποια θετικά στοιχεία έχει να επιδείξει η βρετανική εταιρεία ανάπτυξης.
Κατανοώ απόλυτα το γεγονός ότι μια beta έκδοση δεν αντιπροσωπεύει την ποιότητα του τελικού προϊόντος, παρόλα αυτά στο χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μέχρι την κυκλοφορία του Homefront: The Revolution είναι αδύνατον (ελπίζω η Dambuster Studios να με διαψεύσει) να διορθωθούν όλα τα τεχνικά προβλήματα, να αναβαθμιστεί ο οπτικός τομέας και να ραφιναριστούν οι βασικοί μηχανισμοί του gameplay.
Μιας και αναφερθήκαμε στον οπτικό τομέα θα πρέπει να τονίσουμε ότι με τα όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής το Homefront: The Revolution θα μπορούσε κάλλιστα να είχε κυκλοφορήσει στο Xbox 360. Ενδεχομένως κάποιοι να απορήσουν από την στιγμή που το νέο πόνημα των δημιουργών του TimeSplitters και του Haze χρησιμοποιεί την CryEngine, μια εξαιρετικά δυνατή μηχανή γραφικών. Μια ματιά στο Ryse: Son of Rome αρκεί για να δει κάποιος τις δυνατότητες της συγκεκριμένης engine. Παρόλα αυτά, στην ίδια engine έχουμε δει και πιο μετριοπαθείς κυκλοφορίες όπως το Sniper: Ghost Warrior 2 και θα λέγαμε ότι στην ίδια ακριβώς κατηγορία υπάγεται και το Homefront: The Revolution.
Φτάνουν άραγε μερικές καλές ιδέες για να κάνουν την διαφορά;
Όσον αφορά το gameplay τώρα, το Resistance mode εκ πρώτης όψεως δείχνει ως ένα τυπικό co-op mode, στο οποίο μια ομάδα 2-4 παικτών θα πρέπει να ολοκληρώσει συγκεκριμένα objectives για να φέρει εις πέρας την εκάστοτε αποστολή. Στην beta είδαμε περίπου το 1/6 των συνολικών missions, οι οποίες με την σειρά τους χωρίζονται σε διάφορα objectives, τα οποία πάντως δεν διακρίνονται για την ποικιλία τους. Στελέχη της Dambuster Studios χαρακτηρίζουν το Homefront: The Revolution ως το Dark Souls των FPS, παρόλα αυτά ο βαθμός πρόκλησης δεν είναι τόσο υψηλός αν υπάρχει συνεννόηση μεταξύ των μελών του εκάστοτε party. Στην περίπτωση βέβαια που κάποιος παίκτης κάνει του κεφαλιού του και δεν συντονίζει τις προσπάθειες του με αυτές των συμπαικτών του, όχι μόνο θα πεθάνει αλλά θα πάρει και στον λαιμό του όλη την ομάδα.
Ένα από τα ελάχιστα θετικά στοιχεία που συναντήσαμε είναι ότι υπάρχει η δυνατότητα να κάνετε craft ανά πάσα στιγμή διάφορα χρήσιμα gadgets, όπως εκρηκτικά, βόμβες μολότοφ, πυροτεχνήματα. Ομοίως μπορείτε να αναβαθμίσετε το όπλο σας με διάφορα attachments ανάλογα με την περίσταση. Το gunplay πάντως δεν μπορούμε να πούμε ότι μας άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις, καθώς το βρήκαμε εξαιρετικά στρυφνό. Στον αντίποδα, καλή δουλειά έχει γίνει στο character progression system, αφού ο στρατιώτης σας αποκτά σταδιακά πρόσβαση σε διάφορα skills. Να σημειωθεί ότι μετά από μια επιτυχημένη αποστολή αποκτάτε exp και αρκετά credits, τα οποία σας επιτρέπουν να αγοράσετε τα λεγόμενα "resistance crates" που περιλαμβάνουν random loot, όπως όπλα, attachments, consumables κ.ο.κ.
Η τελική μάχη θα δοθεί σε τρεις μήνες
Στην τελική έκδοση του Homefront: The Revolution αναμένεται να υπάρχουν 18 συνολικά αποστολές στο Resistance mode, ενώ αρκετές ακόμη θα προστεθούν τους προσεχείς μήνες με την μορφή δωρεάν DLC. Εάν μάλιστα, το single-player campaign θα διαρκεί 30 ώρες όπως υποστηρίζουν οι developers, τότε η συνολική αντοχή στον χρόνο θα αγγίζει δυσθεώρατα επίπεδα σε σύγκριση με τα υπόλοιπα FPS της αγοράς. Δεν αρκεί βέβαια μόνο να υπάρχει... ποσότητα, καθώς με τα όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής το νέο Homefront είναι φανερό ότι υστερεί "ποιοτικά".
Φτάνουν όμως 90 μέρες στην Dambuster Studios για να βάλει σε μια τάξη τα... ασυμμάζευτα; Ενδεχομένως αν γίνει σωστή αξιοποίηση του feedback που έλαβε από την beta να υπάρξει κάποια ελπίδα για την “Αντίσταση”. Ίσως μια ακόμη αναβολή της κυκλοφορίας του να λειτουργούσε ευεργετικά ώστε να υπάρχει περισσότερες χρόνος για να παρουσιαστεί ένα καλύτερο τελικό αποτέλεσμα. Ακόμη και σε αυτή την περίπτωση όμως δύσκολα θα μπορούσε να υπάρξει αναβάθμιση του οπτικού τομέα, καθώς σε αυτό το κομμάτι το Homefront: The Revolution δεν πείθει σε καμία περίπτωση. Όπως και να έχει πάντως μόνο ο χρόνος θα δείξει, αν η παρθενική δημιουργία της Dambuster Studios θα καταφέρει να μας εκπλήξει ευχάριστα ή να μας απογοητεύσει.
Το Homefront: The Revolution θα κυκλοφορήσει στις 20 Μαΐου για PC, PS4, Xbox One και Mac. Για εκτενή συζήτηση επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum topic.
Comments