- Previews
- Hitman preview
Hitman preview
HotHitman preview
Πληροφορίες
Το prequel του Agent 47.
Από το 2000 μέχρι σήμερα, η IO Interactive έχει αναπτύξει οκτώ Hitman, τα πέντε εξ αυτών στη βασική σειρά, με τα υπόλοιπα τρία να ανήκουν σε spin-off και mobile games. Το έκτο παιχνίδι της επίσημης σειράς, φέρει απλά τον τίτλο Hitman, καθότι θα έχει τον ρόλο του reboot.
Για τους μη γνώστες, ο Agent 47, πρωταγωνιστής της σειράς, είναι ένας επαγγελματίας δολοφόνος, ο οποίος διεισδύει σε κάθε λογής κτίρια και καταφέρνει να σκοτώσει διάσημα πρόσωπα. Κάνει ότι τον πληρώνει η εταιρεία του τέλος πάντων. Δεν ρωτάει πολλά, απλά σκοτώνει. Η beta έκδοση που παίξαμε στο PS4 περιελάμβανε ουσιαστικά το prequel του Hitman, δηλαδή τα γεγονότα που διεξήχθησαν πριν ο δολοφόνος που ξέρουμε γίνει διάσημος.
"Καλώς ήρθες ψάρακα!"
Το πρώτο cutscene καθώς και η αρχική αποστολή του Agent 47, λαμβάνουν τον ρόλο ενός tutorial. Θα κληθείτε να ολοκληρώσετε μια αποστολή για να αποδείξετε την αξία σας ως δολοφόνος. Η συνεργάτης σας, Diana Burnwood, γνωστή απ' την σειρά Hitman, σας καλωσορίζει κατά την έναρξη της beta για πρώτη φορά, έχοντας μάλιστα την απόλυτη σιγουριά ότι είστε ο κατάλληλος για να αναλάβει τέτοιου είδους μυστικές αποστολές. Στόχος σας να σκοτώσετε τον Kalvin Ritter, έναν επιχειρηματία που απολαμβάνει κοσμικό πάρτι στο γιοτ του.
Το gameplay απ' την αρχή έως το τέλος φέρει τους κλασικούς μηχανισμούς της σειράς Hitman. Θα πρέπει με stealth επίθεση να στραγγαλίσετε τα θύματά σας, να τους κλέψετε τα ρούχα και μετά να τους κρύψετε σε κάποιο σημείο, όπως ντουλάπι, κιβώτιο, τουαλέτα κτλ. Όντας μεταμφιεσμένοι, περνάτε σε χώρους όπου με τα κανονικά σας ρούχα δεν θα είχατε πρόσβαση. Αντίστοιχα, αν σε κάποιους χώρους δεν έχετε πρόσβαση, βάση...της εμφάνισής σας, τότε μπορείτε να βγάλετε off έναν άλλο υπάλληλο του υποψήφιου θύματός σας, να του πάρετε τα ρούχα και να συνεχίσετε παραπέρα.
Προκειμένου να μην γίνει αντιληπτός, ο Agent 47 μπορεί να κάνει blend in στο πλήθος, παριστάνοντας για παράδειγμα ότι δουλεύει. Συνήθως δεν θα πρέπει να κοιτάει στα μάτια τα θύματά του ή τους διευθυντές τμημάτων που αυτός έχει ορίσει, αφού θα αντιληφθούν απ' το πρόσωπό του ότι δεν αποτελεί εργαζόμενο της εταιρείας και θα αρχίσουν να τον ακολουθούν. Αν δεν ξεφύγει διακριτικά τότε θα αρχίσουν να τον κυνηγούν κι εκεί θα πρέπει να κρυφτεί ή να αλλάξει αμφίεση το συντομότερο. Αν η κατάσταση φτάσει στο απροχώρητο, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και όπλα. Παρότι stealth game, το Hitman σας επιτρέπει να παίξετε και με melee τα θύματά σας, όπως και να χρησιμοποιήσετε τα όπλα τους και να πάτε σε full Action, άσχετα με το αν δεν το κάναμε στο live.
Ρουά ματ
Στη δεύτερη αποστολή, θα πρέπει να σκοτώσετε τον σκακιστή Jasper Knight. Το ερώτημα που τίθεται βέβαια είναι πως ένας διάσημος σκακιστής διευθύνει ολόκληρη στρατιωτική εγκατάσταση, όπου μάλιστα υπάρχει πολεμικό αεροσκάφος! Είπαμε, Ρώσος αλλά όχι και τόσο μαφία βρε αδερφέ.
Εκεί χρειάστηκε να πηδήξουμε έναν φράχτη για να μπούμε μέσα στην εγκατάσταση και στη συνέχεια να βγάλουμε off σεκιουριτάδες και οπλισμένους φρουρούς προκειμένου να φτάσουμε στο στόχο μας. Χρειάστηκε επίσης να πάρουμε κάποια slides και να τα προβάλουμε σε προτζέκτορα ώστε να απασχολήσουμε το θύμα μας. Γενικώς τέτοια objectives είναι εύκολα καθώς υποδεικνύονται πάντοτε σε ένα κατατοπιστικό minimap που υπάρχει κάτω αριστερά. Μόνο του μειονέκτημα το ότι δεν δίνει την σωστή αίσθηση του ορόφου όπου θα πρέπει να μεταβείτε (κλασικό θέμα πολλών minimap).
Πέρα από την κλασική εξόντωση του θύματός σας με στραγγαλισμό, υπάρχει και η εναλλακτική άλλων μεθόδων, όπως το να του ρίξετε ποντικοφάρμακο στο ποτό ή να φροντίσετε να πεθάνει, αλλά να το κάνετε να φανεί..."ατύχημα". Ανάλογα με τους τρόπους εξόντωσης, παίρνετε και τα αντίστοιχα rewards. Όσοι είστε achievement hunters θα βρείτε πολλούς τρόπους δολοφονίας, αλλά και rewards ακόμα και για μεταμφιέσεις, όπως για παράδειγμα το να ντυθείτε ο...επίσημος καλεσμένος της εκδήλωσης, κοινώς να καθαρίσετε ένα και μόνο συγκεκριμένο άτομο για να του πάρετε τα ρούχα.
Το A.I. των αντιπάλων σας συνήθως αντιδρά ορθά. Αν σας πετύχουν στην ακτίνα των ματιών τους και δεν τους είστε γνώριμους ή φανεί ότι σκοτώνετε κάποιον, τότε θα έρθουν κατά πάνω σας, είτε μιλώντας σας αυστηρά, είτε με την απειλή όπλου. Το αστείο είναι ότι μπορεί μπροστά στα μάτια τους να κρυφτείτε σε ένα κιβώτιο όπου προηγουμένως είχατε βάλει το πτώμα σας κι αυτοί να κάνουν ότι συνεχίζουν να ψάχνουν τριγύρω!
Τα frames πέφτουν...όπως τα μαλλιά
Στο PS4 όπου παίξαμε το Hitman, το loading ήταν άφθονο, ενώ σε ανάλυση 1080p υποτίθεται θα είχαμε τα υποσχόμενα 60 frames το δευτερόλεπτο. Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα frames παίζουν στα 30-40 χωρίς ιδιαίτερο λόγο, ενώ όταν βρισκόμαστε σε πολυκοσμία, όπως στην αποστολή του γιοτ, έχουμε το φαινόμενο πτώσης των frames ακόμα και κάτω από τα 30, με μικρό tearing.
Μέσα στις προσεχείς εβδομάδες, είναι αμφίβολο αν η IO Interactive θα καταφέρει να πραγματοποιήσει επαρκές optimization, καθώς μιλάμε για σχεδόν τελειωμένο προϊόν. Στον τομέα των γραφικών, ο Hitman έχει καλό σχεδιασμό, αλλά τα μοντέλα των εχθρών του στην πλειοψηφία τους μοιάζουν μεταξύ τους και δεν παρουσιάζουν λεπτομερή facial expressions. Το δε περιβάλλον πάσχει από ανεπαρκές bump mapping, καθώς οι λεπτομέρειες στους τοίχους και τα αντικείμενα είναι απειροελάχιστες, anti-aliasing, κάτι που για παιχνίδι του 2016 είναι αν μη τι άλλο αποκαρδιωτικό.
Το Hitman θα κυκλοφορήσει στις 11 Μαρτίου για PC, PS4 και Xbox One. Η beta δεν μας άφησε κάτι το εξαιρετικό για να μπορούμε να ελπίζουμε με αξιώσεις πως έχει να προσφέρει πράγματι κάτι το πρωτοποριακό. Κατά τα άλλα, στην τελική beta περιμένουμε περισσότερα gadgets, αποστολές με όριο χρόνου και sandbox δομή στον σχεδιασμό των levels όπως στο Hitman: Blood Money. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον οι fans της σειράς να το ευχαριστηθείτε.
Συζητήστε περισσότερα για το Hitman σε αυτό το forum topic. Δείτε επίσης την Hitman Collector's Edition.
Comments