- Previews
- Dark Souls III preview
Dark Souls III preview
HotDark Souls III preview
Πληροφορίες
Μία πρώτη ματιά στο νέο Action RPG της Bandai Namco.
Τα τελευταία χρόνια η From Software έχει βαλθεί να...τεστάρει τις αντοχές μας με την σειρά Dark Souls. Κυκλοφορώντας ουσιαστικά ένα video game ανά έτος, το Dark Souls II το 2014, to Bloodborne το 2015 και το Dark Souls III το 2016, κρατάει τους skilled Action RPG gamers σε εγρήγορση. Για το Dark Souls III λίγα πράγματα είναι μέχρι στιγμής γνωστά. Στο GameWorld, κατά την διάρκεια της Gamescom 2015 στην Κολωνία της Γερμανίας, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά το νέο έπος της σειράς, για το οποίο σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας. Δυστυχώς, για λόγους NDA, δεν επετράπη η καταγραφή in-game βίντεο.
Εκ πρώτης όψεως, η From Software φαίνεται πως έχει ως στόχο το να μας κάνει να "απορροφηθούμε" ακόμη περισσότερο απ' τον κόσμο του Dark Souls, με στοιχεία όπως ο ήλιος που πλέον θα μοιάζει "ξεθωριασμένος" στον ορίζοντα. Το σενάριο περιστρέφεται γύρω από τους Lords of Cinder. Σε ένα από τα πρώτα τρέιλερ του Dark Souls 3 είχαμε δει giants να σηκώνονται από ένα νεκροταφείο, ο οποίος ήταν ένας απ' τους Lords of Cinder.
Spells και Battle Art
Όπως μας ενημέρωσαν οι developers της Bandai Namco, το gameplay σκοπεύει να συνδυάζει στοιχεία Action και Strategy σε κάθε μάχη, επεκτείνοντας το RPG στοιχείο ακόμη περισσότερο, καθώς πλέον θα μπορείτε να έχετε καλύτερο έλεγχο του build του χαρακτήρα σας. Η μάχη που είδαμε διεξαγόταν σε ένα κάστρο. Ανάβοντας μια bonfire (τα checkpoints του παιχνιδιού όπου επιστρέφετε όταν πεθάνετε) προχωρήσαμε αντικρίζοντας έναν Giant, φρουρό του κάστρου, ο οποίος για αρχή και για κάποιον που δεν έχει εμπειρία απ' τη σειρά Dark Souls, θεωρείται ένας αρκετά δυνατός αντίπαλος.
Σε διάφορα σημεία του κάστρου αντικρίσαμε καταραμένες ψυχές να προσεύχονται και στη συνέχεια τους πρώτους εχθρούς να μας επιτίθενται. Αντιμετωπίσαμε πληθώρα από σκελετούς, ευέλικτους ιππότες, μεγάλα σε μέγεθος δαιμονικά πλάσματα ή ιππότες διπλάσιου και τριπλάσιου ύψους από εμάς με τρομακτική όψη που λειτουργούσαν ως mini bosses, εξαπολύοντας μέχρι και aoe spells.
Το σύστημα μάχης ακολουθεί την ίδια λογική με τα προηγούμενα Dark Souls όσον αφορά στους βηματισμούς και τις βασικές κινήσεις. Δηλαδή lock στον αντίπαλο και αντίστοιχα block ή dodge ανάλογα με την περίσταση και χτύπημα όταν ο εχθρός είναι ευάλωτος. Στον οπλισμό συναντήσαμε τα Straight Sword, Greatsword, Battle Axe, Curved Swords (duel-weild, απαιτούν Dexterity), Spears και ranged όπλα. Ωστόσο, στο Dark Souls 3 προστίθενται δύο σημαντικοί παράμετροι. Το Battle Art system και η εκτενής χρήση των spells.
Ας δούμε αρχικά το Battle Art System. Με το πάτημα ενός κουμπιού ενώ έχετε στην κατοχή σας το Straight Sword, αποκτάτε την λεγόμενη στάση "Ready" η οποία σας δίνει ένα νέο σετ κινήσεων. Η στάση αυτή ενεργοποιείται με L2 και ακολούθως R1 και R2 για τις επιθέσεις. Με τις ειδικές αυτές κινήσεις θα μπορέσετε να βγάλετε πιο ζόρικους εχθρούς, αλλά επειδή είναι περιορισμένες θα πρέπει να τις ανανεώνετε στο επόμενο bonfire. Για παράδειγμα μια τέτοια κίνηση που εκτελέσαμε είναι το spin. Με dual-wield όπλα (ένα στο κάθε χέρι) και πάτημα του L2, ο χαρακτήρας περιστρέφεται με whirlwind στυλ και χτυπάει ότι υπάρχει σε ακτίνα πέντε μέτρων. Το splatter στο Dark Souls 3 πηγαίνει ένα βήμα παραπάνω καθώς υπάρχει το ευθύ χτύπημα που χτυπάει απευθείας στο κέντρο του αντιπάλου, ενώ στη συνέχεια κλωτσάτε τον εχθρό για να βγάλετε το σπαθί σας από μέσα του ενώ το αίμα αναβλίζει απ' την θανατηφόρα πληγή.
Στο σύστημα μάχης προστίθεται πλέον η μαγεία σε έναν πιο ενεργό ρόλο, όπως και στο Demon's Souls. Πέρα από την health και την stamina bar, στο ενδιάμεσο συναντάμε μια τρίτη οριζόντια μπάρα, την mana bar. Εκεί διατηρείται το mana, το οποίο αναπληρώνεται πλέον με ένα νέο flash, το Ash Estus Flask. Υπάρχουν αντίστοιχα διάφορα spells, όπως το Soul Arrow ή το Soul Dart, συνεπώς φροντίστε να είστε προσεκτικοί στις επιδόσεις σας ώστε να τα αποκτήσετε όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Κάθε spell κοστίζει διαφορετικό mana κι έχει διαφορετικό cooldown.
"Dragons?"
Η μεγάλη έκπληξη στο Dark Souls 3 demo μας περίμενε κάπου στα μισά, όταν ο ήρωας ήρθε αντιμέτωπος με τον πρώτο δράκο. Θα υπάρχουν αρκετοί δράκοι στο Dark Souls 3, συνεπώς όσοι απολαύσατε αντίστοιχες μάχες στο Skyrim ετοιμαστείτε για πολύ πιο δύσκολες δοκιμασίες. Ο συγκεκριμένος δράκος αρχικά πετούσε φλόγες σε μεγάλη έκταση στο χώρο επομένως σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται υπομονή και πέρασμα όταν το πεδίο είναι καθαρό. Όταν τον πλησιάσαμε είδαμε ότι ήταν πραγματικά τεράστιος καθώς το ύψος του....ξεπερνούσε αυτό του κάστρου. Για την αντιμετώπισή του χρειάστηκε ranged χτύπημα με το Soul Arrow. Ο δράκος ευτυχώς δεν κατέβηκε κάτω για να μας χτυπήσει εξ επαφής κάτι που ισχύει με άλλους δράκους, συνεπώς εξουδετερώθηκε από απόσταση. Γενικά θα μπορείτε να εκτελέσετε ranged επιθέσεις, είτε με spells, είτε με shortbot ή ακόμη και με μεμονωμένα όπλα μίας χρήσης που συλλέγετε, όπως Throwing Knives ή Firebombs.
Στο φινάλε του demo level αντιμετωπίσαμε ένα μεγάλο και δύσκολο boss, τον Dancer of the Frigid Valley, το οποίο δύσκολα μπορούσε κάποιος να προβλέψει το πως θα κινηθεί. Διέθετε ένα φλεγόμενο σπαθί με μεγάλο range που προκαλούσε ισχυρό damage. Τέλος, το Dark Souls 3 θα υποστηρίζει online για άλλη μια φορά. Καταναλώνοντας Ember θα μπορείτε να γίνετε host ώστε να φιλοξενήσετε άλλους παίκτες στο παιχνίδι σας. Όσο συμβαίνει αυτό, ο χαρακτήρας σας θα γίνεται διάφανος και θα αποκτά health bonus. Παράλληλα, θα δέχεστε Invasion από παίκτες, που στην προκειμένη περίπτωση θα εμφανίζονται ως κόκκινοι, φέροντας την ονομασία "Red Phantoms". Γενικά η From Software υπόσχεται να μας δώσει περισσότερες πληροφορίες για το online σύντομα, καθώς έχει ως στόχο να το επεκτείνει.
Design και οπτικός τομέας
Το Dark Souls 3 θα τρέχει στις κονσόλες στα 1080p με τα 30 frames κλειδωμένα. Στα PC αναμένεται να το δούμε στα 60 frames όπως άλλωστε και το Dark Souls 2. Τα γραφικά έχουν υποστεί μικρές αλλαγές σε σχέση με το Dark Souls 2: Scholar of the First Sin. Στους χρωματισμούς, το περιβάλλον και την ατμόσφαιρα παρατηρούνται ελάχιστες αλλαγές, τουλάχιστον με βάση τα όσα έχουμε δει έως τώρα. Ηχητικά η From Software εξακολουθεί να παράγει κορυφαία εμπειρία, με εκκωφαντικές κραυγές τεράτων, τους δράκους να ουρλιάζουν και να ξερνούν φλόγες και την επική μουσική στα boss fights να δημιουργεί ένα κλίμα τρόμου. Αξίζει πάντως να αναφέρουμε ότι στα PC το Dark Souls 3 θα χρειάζεται DirectX 11, με τις ελάχιστες απαιτήσεις που ανακοινώθηκαν αυτή την εβδομάδα να ζητούν κάρτα γραφικών 1GB. Συνεπώς στην graphics engine είναι βέβαιο ότι δεν θα πρέπει να περιμένουμε μεγάλες αλλαγές.
Πόσες φορές ακόμη...θα πεθάνουμε;
Το Dark Souls 3 θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία στις 24 Μαρτίου 2016 και στον υπόλοιπο κόσμο στις 12 Απριλίου 2016, για PC, PS4 και Xbox One. Υπάρχει επίσης μια μικρή πιθανότητα σε περίπτωση μη ολοκλήρωσης του development εγκαίρως, να μετατεθεί η κυκλοφορία για το φθινόπωρο. Αυτό που προέχει βέβαια είναι μία έκδοση που θα προσφέρει όντως το κάτι παραπάνω, ώστε να αξίζει να επενδύσει κάποιος Dark Souls fan τα χρήματά του. Οι αλλαγές στο gameplay με βάση τα όσα είδαμε θεωρούμε ότι βρίσκονται προς την σωστή κατεύθυνση.
Πως σας φαίνεται εκ πρώτης όψεως το νέο πολυαναμενόμενο Action RPG της Bandai Namco; Πείτε μας τις απόψεις σας στα σχόλια και συζητήστε εκτενώς για το Dark Souls III σε αυτό το forum topic.
Comments
Πολύ καλό preview και συγχαρητήρια για το αποκλειστικό.
Μην είσαι σίγουρος ότι θα τελειώσει η σειρά καθώς οι δηλώσεις είναι αμφιλεγόμενες.
Το πιο πιθανό είναι ακόμα κι αν δεν υπάρξει Dark Souls 4 να δούμε ένα Bloodborne 2 κι από εκεί και πέρα βλέποντας και κάνοντας. Οι πωλήσεις άλλωστε είναι λίγες λόγω του hardcore κοινού που απευθύνεται η σειρά.