- Previews
- Uncharted 4: A Thief's End multiplayer beta preview
Uncharted 4: A Thief's End multiplayer beta preview
HotUncharted 4: A Thief's End multiplayer beta preview
Πληροφορίες
Οι πρώτες μας εντυπώσεις απ' το πολυαναμενόμενο παιχνίδι δράσης.
Η Naughty Dog έχει χαρίσει στους fans της Sony μια πλειάδα κορυφαίων games και η σειρά Uncharted ανήκει σίγουρα στην ελίτ των Action-Adventures, καθώς συνδυάζει επιτυχούς στιβαρούς Shooting μηχανισούς, πιασάρικο, απλό κι ενδιαφέρον σενάριο, αλλά και γρίφους.
Το τέταρτο κεφάλαιο της σειράς είναι το πρώτο ντεμπούτο του Nathan Drake στο PS4 και πέραν του Bloodborne η Sony έχει θέσει ως στόχο να προσθέσει άλλον έναν AAA τίτλο στα exclusives της. Οι πιθανότητες επιτυχίας είναι ως συνήθως με το μέρος της λόγω της προσεγμένης δουλειάς που κάνει η Naughty Dog και που μαζί με ελάχιστους developers του χώρου (όπως Rockstar, Bethesda και CD Projekt RED) συνηθίζουν να δικαιώνουν μονίμως το 60άρι που θα δαπανήσετε.
Αυτές τις ημέρες έχουμε την ευκαιρία να παίξουμε την multiplayer beta του Uncharted 4. Το multiplayer mode που από την δεύτερη έκδοση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της σειράς, εκτείνει το gameplay για ορισμένες ώρες, ανάλογα με το κατά πόσο ασχολείστε ή όχι με online shooters. Σας βάζει στη διαδικασία να επιλέξετε τον χαρακτήρα σας, ανάμεσα σε heroes και villains (τους βασικούς εχθρούς, κατά κόσμον "ανταγωνιστές" του παιχνιδιού), καθώς και συγκεκριμένο loadout που εξαρτάται απ' το στυλ παιχνιδιού σας, αλλά και upgrades που ξεκλειδώνετε στην πορεία.
Ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα...και το αντίστροφο
Το μόνο διαθέσιμο mode της Uncharted 4 beta είναι το Team Deathmatch το οποίο παίζεται με δύο ομάδες των πέντε παικτών. Κάθε matchmaking διαρκεί ορισμένα λεπτά, διάστημα που λογικά θα διορθωθεί μέχρι την τελική έκδοση. Υποθέτουμε πως καθότι beta, οι μόνοι που μπορούν να παίξουν είναι δημοσιογράφοι και όσοι από εσάς έχετε αποκτήσει την Uncharted: The Nathan Drake Collection, άρα οι παίκτες που αναζητούν online αντιπάλους αυτομάτως ελαχιστοποιούνται.
Η επιλογή ανάμεσα σε ομάδα Villains ή Heroes γίνεται καθαρά στην τύχη (προφανώς για τις ανάγκες της beta, καθώς στην τελική έκδοση λογικά θα διαλέγετε). Από εκεί κι έπειτα μπορείτε να επιλέξετε χαρακτήρες όπως οι Nathan Drake, Victor Sullivan, Elena Fischer, Zoran Lazarevic, Katherin Marlowe κ.ο.κ. ανάλογα με την πλευρά με την οποία έχετε κληρωθεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι 3 στις 4 φορές μου τυχαίνουν Villains.
Στην beta συναντήσαμε δύο διαθέσιμα maps, ενώ η πρόοδός σας στο παιχνίδι σας επιτρέπει να ξεκλειδώσετε, μέχρι στιγμής με βάση την beta, διάφορα skins, καπέλα και taunts, διαφορετικά για κάθε χαρακτήρα. Επίσης, υπάρχουν challenges (κοινώς achievements) του στυλ "Κάνε τόσες νίκες" ή "Χτύπησε τους εχθρούς με αυτό το όπλο τόσες φορές" και λοιπά. Κάθε μέρα η Naughty Dog υπόσχεται από ένα challenge, στον αντίποδα ωστόσο όταν ολοκληρώσαμε τα διαθέσιμα challenges η λίστα δεν ανανεώθηκε.
Barrel roll για πάντα
Το σύστημα μάχης εμφανίζει το γνώριμο πρόσωπο από τα προηγούμενα Uncharted multiplayer modes. Το health γίνεται recover μετά από λίγα δεύτερα, ενώ έχοντας την δυνατότητα πυροβολισμού αλλά και melee επίθεσης, θα αναγκαστείτε συχνά να κάνετε barrel roll. Ο λόγος είναι ότι έτσι οι αντίπαλοι σας πετυχαίνουν πιο δύσκολα και ταυτόχρονα ενώ περνούν τα δευτερόλεπτα το health σας γίνεται regen. Επίσης παρά το low health, το barrel roll σας επιτρέπει να έρθετε κοντά στον εχθρό και σε συνδυασμό με τα melee χτυπήματα μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να γυρίσει μια εις βάρος σας κατάσταση αν ο εχθρός δεν προλάβει να αντιδράσει έγκαιρα.
Τα δύο maps που επιλέχθηκαν για την beta έχουν τις ιδιαιτερότητές τους. Το ένα είναι μια ηλιόλουστη βιομηχανική ζώνη με ανοιχτούς χώρους και πολύ μικρές ετοιμόρροπες προκάτ. Ευνοεί κυρίως όσους έχουν rifles, ενίοτε και snipers αν camperωθούν σε δύο υψηλά σημεία. Το άλλο map μου έφερε κατά νου το πρώτο Uncharted καθώς διεξάγεται σε αρχαιολογικό χώρο και περιέχει βλάστηση. Σε αμφότερα τα δύο maps μπορείτε σε συγκεκριμένα σημεία πατώντας το L1 να γαντζωθείτε και να περάσετε απέναντι πάνω από μεγάλο ύψωμα. Η κίνηση αυτή είναι και μιας μορφής αιφνιδιασμού, αν και σε περίπτωση που σας πετύχει εχθρός τη στιγμή που ξεκινάτε να αιωρείστε ενδέχεται να μην... προσγειωθείτε πάλι ποτέ.
Γρήγορα kills
Οι shooting μηχανισμοί έχουν το ίδια σωστή λειτουργικότητα με το Uncharted 3. Όλα τα όπλα, όπως για παράδειγμα rifles, automatic rifles, pistols και shotguns που είδαμε λειτουργούν με σωστή ανάκρουση αλλά και χρόνο reload. Επίσης, το "Ο" χρησιμοποιείται ως γνωστόν τόσο για το barrel roll όσο και για την κάλυψη η οποία γίνεται αυτόματα στην πλησιέστερη επιφάνεια αρκεί να είστε κοντά της.
Το health κάθε χαρακτήρα αντέχει ελάχιστα χτυπήματα κι αυτό κάνει την δράση ξέφρενη και μεγαλύτερης διάρκειας. Για παράδειγμα σε πυροβολισμούς με αυτόματο rifle αρκούν 6-8 σφαίρες. Χτύπημα εξ επαφής με shotgun μπορεί να σημαίνει και θάνατο. Το πρώτο στάδιο θανάτου στο multiplayer είναι το να πέσει ο αντίπαλος στα τέσσερα και να αρχίσει να σέρνεται manually. Κάπου εκεί συμβαίνουν τρία ενδεχόμενα που αφορούν όλους τους παίκτες. Θα γίνουν είτε revive από συμπαίκτη τους, είτε θα δεχτούν τελειωτικό χτύπημα απ' τον αντίπαλο, ενώ τέλος θα πεθάνουν αν δεν έρθει κάποιους να τους σκοτώσει μέσα σε κάποια δευτερόλεπτα.
Ενδιαφέρουν παρουσιάζουν τα upgrades, τα οποία αγοράζετε με χρήματα που αποκτάτε in-game για κάθε kill, assist ή ως μέλος μιας ομάδας. Για παράδειγμα όποιον χαρακτήρα κι αν διαλέξετε έχετε το δικαίωμα να εξαπολύσετε νέφος μαγείας ή να κάνετε respawn έναν mercenary δίπλα σας, κοινώς μισθοφόρο με σκληρό πανοπλία που ελέγχεται απ' τη CPU. Το είδος μισθοφόρου εξαρτάται απ' την class σας. Για παράδειγμα όσοι έχετε rifle κάνετε spawn έναν βαριά οπλισμένο τύπο με minigun στοχέρι. Όσοι έχετε ημι-αυτόματο rifle για μακρινές αποστάσεις κάνετε spawn sniper σε σημείο της επιλογής σας, ο οποίος μένει εκεί και...βαράει στο ψαχνό. Όσο για το νέφος μαγείας, επηρεάζει συγκεκριμένη περιοχή, την οποία πρέπει να εγκαταλείψουν τάχιστα οι εχθροί σας για να προστατευθούν, αφού ακόμα και η κάλυψη δεν τους γλιτώνει, απ' το αιωρούμενο στην ατμόσφαιρα spell. Υπάρχει επίσης οπλισμός μικρότερης αξίας όπως για παράδειγμα η χειροβομβίδα. Με βάση τα παραπάνω, φροντίστε να ξοδεύετε τα χρήματά σας με σύνεση καθώς μπορούν να γυρίσουν ένα match. Αξίζει να σημειωθεί πως κάθε δεύτερο upgrade κοστίζει περισσότερα χρήματα από το πρώτο, ώστε κάποιοι να εξαναγκαστείτε να αλλάξετε τακτική.
Ικανοποιητική multiplayer εμπειρία
Το Uncharted 4 θα τρέχει σε 1080p/30 frames στο single-player campaign και αντίστοιχα 900p/60 fps στο multiplayer για λόγους σταθερότητας. Η ανάλυση σε ελάχιστες περιπτώσεις κάνει εμφανή τα σημάδια της σε σύγκριση με το 1080p, ωστόσο η εμπειρία των 60 fps ή έστω κοντά στα 60 fps προσωπικά με κάλυψε. Τα frames κυμαίνονται κάπου στα 40-60, κάτι σίγουρα πολύ θετικό σε σύγκριση με πολλά online shooters, όπου βλέπουμε τα frames να πέφτουν κάτω από τα 30. Συνεπώς δεδομένης της υπολογιστικής ισχύς του PS4 η επιλογή για 900p κρίνεται αναγκαία για μια ομαλή εμπειρία.
Λαμβάνοντας υπόψη μας ότι είχαμε συνδεθεί 10 παίκτες, οι ταχύτητες ήταν πάντοτε ικανοποιητικές χωρίς ιδιαίτερο θέμα με το lag. Οι χαρακτήρες και τα περιβάλλοντα έχουν όμορφο σχεδιασμό, εμφανώς βελτιωμένο σε σχέση με το Uncharted 3 στο PS3, αλλά υποδεέστερο απέναντι στο Uncharted 4 single-player campaign όπως το έχουμε δει μέχρι τώρα. Ηχητικά υπάρχουν κάποια έντονα μουσικά tracks σε στιγμές κορύφωσης της δράσης, όπως για παράδειγμα στα τελευταία kills που απομένουν σε ένα match. Ηχητικά υπάρχει ακόμη μέλλον καθώς το συγκεκριμένο κομμάτι ξεκινάει να αναπτύσσεται συνήθως στα τελευταία στάδια του development.
Ένα multiplayer mode δεν είναι ποτέ αρκετό για να πάρουμε ένα πλήρες δείγμα εμπειρίας από ένα Action-Adventure με έμφαση στο single-player. Ωστόσο, όσοι παίζετε multiplayer modes πιστεύουμε ότι θα το βρείτε ενδιαφέρον. Η beta θα κρατήσει μέχρι 13 Δεκεμβρίου, άρα όσοι πιστοί προσέλθετε. Θα χρειαστει να έχετε εγκαταστήσει έστω μία φορά στο PS4 την Uncharted: The Nathan Drake Collection.
Για εκτενή συζήτηση γύρω από το Uncharted 4 επισκεφθείτε το παρακάτω forum topic.
Comments
Έχεις δίκιο, κατά λάθος τα είχα σημειώσει ανάποδα. Διορθώθηκε.
Μακάρι παντως να είχε 1080p/60fps σε όλα.Είναι κρίμα για κονσόλα όγδοης γενιάς που δεν πρόλαβε να γράψει 2 χρόνια.Τα βλέπουν αυτά οι PCάδες και γελάνε.
Το revive στους συμπαίχτες υπήρχε μόνο στα co op modes,τώρα το βλέπω και στο Team Deathmatch.Θετικό αυτό γαιτί θα δουλευέι καλύτερα το teamwork.