Devilian preview

Hot
Γιώργος Λόλας
Γιώργος Λόλας

Γιώργος Λόλας  

Press Start: Η στήλη των αναγνωστών μαζί σας κάθε Δευτέρα. Ελάτε να συζητήσουμε μαζί ενδιαφέροντα θέματα που αφορούν τα video games.
 
0.0 (0)
0 5 0 0 0
Devilian preview

Devilian preview

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Όταν το Diablo III συνάντησε τα MMORPG.

Η κατατρόπωση δεκάδων εχθρών ταυτόχρονα μπορεί να προσφέρει μια ιδιαίτερη ευχαρίστηση, ειδικά σε όσους αρέσκονται στην ασταμάτητη σφαγή mobs στα αγαπητά σε πολλούς hack 'n' slash dungeon crawlers. Σε αυτό ακριβώς το είδος entertainment βασίζεται το Action RPG/MMORPG της Bluehole Ginno και απευθύνεται στο κοινό που... πρώτα σφάζει και μετά κάνει ερωτήσεις. Ερωτήσεις του τύπου "Τί θα σκοτώσω μετά;" και "Μα γιατί τα mobakia σκορπάνε μόλις με δουν;". Το δικό σας ερώτημα θα είναι σίγουρα για το αν το Devilian αξίζει την προσοχή σας και τον πολύτιμο χρόνο σας. Την απάντηση θα την βρείτε στο κείμενο που ακολουθεί.

Όπως πρωείπαμε, το Devilian είναι ένα Free-to-Play Action RPG με έντονες MMORPG εξάρσεις και στον πυρήνα του αποτελεί ένα κορεάτικο Diablo-clone με στοιχεία από τα Torchlight και Path of Exile. Ο παραπάνω χαρακτηρισμός δεν αναφέρεται ως κάτι αρνητικό, αλλά για να κατανοήσετε ευκολότερα τι είδους gameplay και μηχανισμούς θα συναντήσετε. Την ανάπτυξή του έχει αναλάβει η Bluehole Ginno (πρώην Ginno Games) η οποία εξαγοράστηκε από την Bluehole Studio που έγινε ευρέως γνωστή μέσω του TERA. Την έκδοση του παιχνιδιού για την Ευρώπη έχει αναλάβει η Trion Worlds που την γνωρίσαμε μέσω των Rift, Defiance και Trove.

devilian-preview-2

Classes... κλασικά
Όσον αφορά το character creation, έχουμε τις βασικές επιλογές παραμετροποίησης της εξωτερικής εμφάνισης, όπως την κόμμωση, το πρόσωπο και διάφορα τατουάζ μεταξύ άλλων. Σε αυτό τον τομέα, το Devilian υπολείπεται σε σχέση με άλλα MMORPG, αν και λόγω της φύσης του παιχνιδιού και της fixed top-down κάμερας που χρησιμοποιείται, το μικρό βάθος που χαρακτηρίζει το character creation δεν θα σας ενοχλήσει, αφού έτσι κι αλλιώς δεν γίνονται ορατές οι λεπτομέρειες των χαρακτηριστικών του προσώπου των ηρώων.

Οι διαθέσιμες κλάσεις είναι τέσσερις και δεν υπάρχει ελεύθερη επιλογή της φυλής και του φύλου του χαρακτήρα σας αφού κάθε class είναι gender/race-locked. Αξίζει να αναφέρουμε ότι στις κλάσεις απουσιάζει η γνωστή τριάδα των DPS, Tank και Healers. Έτσι, όλοι οι διαθέσιμοι χαρακτήρες έχουν αποκλειστικά τον ρόλο των DPS και εσείς απλά επιλέγετε το στυλ μάχης που σας αρέσει περισσότερο.

Ο Berserker  είναι ο in-your-face melee τύπος που "αγκαλιάζει" τους εχθρούς του με όχι και τόσο καλές προθέσεις, ενώ η Cannoneer χρησιμοποιεί ranged weapons, παγίδες και διάφορα εκρηκτικά. Η Evoker με την σειρά της είναι η κλασική μαγισσούλα και τέλος ο Shadowhunter ακολουθεί τόσο melee, όσο και ranged τακτικές για να σπείρει τον όλεθρο.

devilian-preview-3

Καθένα από τα τέσσερα classes διαθέτει τρία διαφορετικά Specializations, τρία skill trees δηλαδή που σας δίνουν την δυνατότητα να φέρετε στα μέτρα σας το στυλ του χαρακτήρα σας, προσθέτοντας ταυτόχρονα την απαραίτητη ποικιλία στο playability της κάθε κλάσης. Ανεβαίνοντας levels, κερδίζετε skill points τα οποία χρησιμοποιείτε ελεύθερα για να ξεκλειδώσετε και να αποκτήσετε νέα active και passive skills. Ξοδεύοντας πόντους σε ένα specialization, αποκτάτε πρόσβαση στα επόμενα skill tiers που διαθέτουν δυνατότερα abilities.

Εν τω μεταξύ, κάθε class μπορεί να μεταμορφωθεί σε μια δαιμονική έκδοσή του (Devilian form) που σας κάνει δυνατότερους και ανθεκτικότερους για μικρό χρονικό διάστημα και σας δίνει πρόσβαση σε ξεχωριστά skills. Για να μεταμορφωθείτε σε δαίμονα, πρέπει να γεμίσει η αντίστοιχη μπάρα, η οποία τροφοδοτείται από το damage που επιφέρετε ή δέχεσθε. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η δαιμονική σας μορφή διαθέτει το δικό της αποκλειστικό gear, διαφορετικά στατιστικά και ανεβαίνει levels (με την χρήση των Souls) ανεξάρτητα από τον χαρακτήρα σας.

Kill-σφαξ
Όπως κάθε game του είδους, το Devilian ακολουθεί την γνωστή και επιτυχημένη συνταγή που λίγο έχει αλλάξει με το πέρασμα των χρόνων. Κοινώς, σκοτώνετε ασταμάτητα αμέτρητους εχθρούς για να κερδίσετε καλύτερο εξοπλισμό, ώστε να μπορείτε να τα βάλετε με δυνατότερους αντιπάλους που πετάνε καλύτερα αντικείμενα και πάει λέγοντας. Grinding, grinding και περισσότερο χορτασικό και εθιστικό κατά τα άλλα grinding.

Αυτό το στυλ παιχνιδιού σίγουρα δεν είναι για όλους, αλλά οι fans των hack 'n' slash Action RPGs θα βρεθούν σε γνώριμα λημέρια, εκεί όπου τα mobs είναι άπειρα και το loot που κουβαλάνε πολύτιμο. Το σύστημα μάχης του Devilian χωρίς να πρωτοτυπεί, προσφέρει όλα όσα θα περιμένατε να βρείτε σε ένα game αυτής της κατηγορία. Οι μάχες είναι χορταστικές, τα skills είναι εντυπωσιακά και το kill count ανεβαίνει ασταμάτητα. Μάλιστα, όσο μεγαλύτερο kill combo κάνετε, τόσο μεγαλύτερο θα είναι και το bonus που θα λάβετε σε επιπλέον exp και gold, αφού ανταμείβεστε συνεχώς για τις σφαγές σας. Το να σκοτώσετε δεκάδες mobs μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα είναι... ευκολάκι, αφού οι εχθροί σας περιμένουν στο 99% των περιπτώσεων σε ομάδες, ενώ η πλειοψηφία των skills σας κάνει AoE damage, χτυπώντας πολλαπλούς αντιπάλους ταυτόχρονα.

Ο χειρισμός είναι αρκετά εύκολος στην εκμάθησή του και δεν θα σας πάρει παρά μερικά λεπτά για να τον συνηθίσετε. Κινείστε είτε με την χρήση των πλήκτρων WASD, είτε με το αριστερό κλικ, ενώ στο δεξί κλικ μπορείτε να ορίσετε κάποιο skill. Από εκεί και πέρα μπορείτε να κάνετε κίνηση αποφυγής (dodge - πολύ σημαντική μανούβρα για να αποφεύγετε τα AoE των bosses) με το Space και με τα 1-9 και F-keys έχετε την δυνατότητα να ενεργοποιήσετε τα skills που έχετε τοποθετήσει στην αντίστοιχη skill bar, όπως ακριβώς ισχύει και στα περισσότερα MMORPG δηλαδή.

PvE, PvP και εξέλιξη χαρακτήρα
Στο Devilian θα έχετε πάντα αρκετά ενεργά quests για να φέρετε εις πέρας, τα περισσότερα από τα οποία είναι του τύπου "σκότωσε τα χ mobs/elites/bosses" ή "μίλα στον χ NPC". Αν και οι αποστολές σας ανταμείβουν με exp και loot για την ολοκλήρωσή τους, παρόλα αυτά ως επί τω πλείστον δίνουν την εντύπωση ότι βρίσκονται εκεί για να σας δίνουν κίνητρο να grindάρετε περισσότερα mobs.

devilian-preview-4

Αξίζει να αναφέρουμε ότι  το pathfinding για τα quests γίνεται και μέσω του συστήματος Autorun, ένας μηχανισμός που λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο όπως ο αντίστοιχος του Black Desert. Στο quest tracker στα δεξιά της οθόνης θα παρατηρήσετε ότι κάτω από κάθε περιγραφή των ενεργών αποστολών, υπάρχει η επιλογή Autorun. Ενεργοποιώντας την, ο χαρακτήρας σας θα κινηθεί αυτομάτως προς το σημείο ενδιαφέροντος (quest objective, NPC κτλ) και μάλιστα, αν η απόσταση που πρέπει να διανύσετε είναι μεγάλη, τότε θα κάνει και summon το mount σας για να μεταβείτε στον προορισμό σας πιο γρήγορα.

Μια εναλλακτική για το leveling είναι το ανελέητο mob farming. Παραδόξως, δε χρειάζεται πολλή προσπάθεια για να φτάσετε έως και τα μισά του level cap, το οποίο αυτή την στιγμή είναι στο level 54. Όσο ανεβαίνετε levels όμως, τόσο περισσότερο exp θα απαιτείται -όπως είναι φυσικό- για να ανεβείτε στο επόμενο επίπεδο. Εν τω μεταξύ, ακόμα και μετά το level cap συνεχίζετε να κερδίζετε experience ανεβάζοντας το Proficiency level σας. Το συγκεκριμένο σύστημα θυμίζει τα Paragon levels του Diablo III και σας δίνει την δυνατότητα να αυξάνετε τα στατιστικά σας ουσιαστικά επ' άπειρον.

Αν θέλετε να ακολουθήσετε περισσότερο το grinding μονοπάτι, πέρα από το να μετακινηθείτε ελεύθερα στο open-world περιβάλλον του παιχνιδιού και να σφάζετε ό,τι βρείτε μπροστά σας, μπορείτε να... ξεδώσετε και μέσω των Infinite Hunting Grounds, είτε μόνος σας, είτε μαζί με άλλους παίκτες. Πρόκειται για περιοχές όπου μπορείτε να τηλεμεταφερθείτε με την βοήθεια του Looking for Group εργαλείου και εκεί θα βρείτε πλειάδα από mobs για να μακελέψετε, τα οποία μάλιστα κάνουν αρκετά γρήγορα respawn. Εκεί θα βρείτε επίσης διάφορα daily slain quests για περισσότερο exp και loot.

devilian-preview-5

Βέβαια, όπως κάθε dungeon crawler που σέβεται τον εαυτό του, το Devilian διαθέτει αρκετά dungeons για να "καθαρίσετε" είτε solo, είτε με δύο ακόμα συμπαίκτες. Το matchmaking είναι αρκετά γρήγορο (λόγω της απουσίας των ρόλων του κάθε class) και η δυσκολία τους αυξάνεται όσο ανεβαίνετε level. Κάθε dungeon έχει επίσης πολλαπλά επίπεδα δυσκολίας για να επιλέξετε (Basic, Heroic, Hell), ανάλογα με την πρόκληση που επιθυμείτε να σας προσφέρει, ενώ ανάλογα με τις επιδόσεις σας, κερδίζετε και το αντίστοιχο rank. Το τελευταίο στοιχείο καθορίζει και πόσα spins θα κάνετε στο τέλος σε ένα minigame που θυμίζει τροχό της τύχης όπου μπορείτε να κερδίσετε μεταξύ άλλων επιπλέον exp, gold και άλλα rewards.

Δυστυχώς, στο διήμερο που παίξαμε την closed beta, δεν προλάβαμε να δοκιμάσουμε τα raids των εννέα ατόμων και τα endgame dungeons όπως τα Archdevil dungeons ή το survival mode του Abyssal Tower. Όσα μπουντρούμια δοκιμάσαμε πάντως, ήταν διασκεδαστικά και αρκετά ατμοσφαιρικά. Κάποια μάλιστα είχαν και σχετικά δύσκολα boss fights στα οποία έπρεπε να ακολουθήσουμε κάποια τακτική και να αποφύγουμε τα φονικά τους AoE. Κλάψαμε λίγο... αλλά τα καταφέραμε! Αξίζει να αναφέρουμε ότι με το guild σας μπορείτε να μπείτε σε guild dungeons τα οποία είναι προσβάσιμα μόνο σε εσάς και τους guildmates σας.

Στο open-world κομμάτι υπάρχει επίσης αρκετή δράση στα PvE και PvP events, στα world bosses και στα rifts. Τα τελευταία θυμίζουν τα αντίστοιχα rifts του Rift (riftception!) από όπου εισβάλουν στον κόσμο του παιχνιδιού κύματα από mobs και bosses. Εσείς, μαζί με άλλους παίκτες πρέπει να εξοντώσετε αρκετά από αυτά για να κλείσετε τα rifts και να κερδίσετε διάφορα rewards ανάλογα με τις επιδόσεις σας. Στα του PvP (όπου παίζετε μόνο ως Devilian), μπορείτε να πάρετε μέρος σε 3vs3 και 20vs20 battlegrounds, να κονταροχτυπηθείτε σε guild wars ή ακόμα και να τα βάλετε ενάντια σε contested bosses που αναμιγνύουν το PvE με το PvP.

Στα του crafting δε θα σταθούμε πολύ, μιας και μέσω αυτού μπορείτε να δημιουργήσετε μόνο potions, buffs και Talismans. Τα τελευταία αφορούν κάποιες collectible cards με τις οποίες μπορείτε να εξοπλίσετε τον χαρακτήρα σας, ανεβάζοντάς του διάφορα στατιστικά ή boostάροντας skills. Τις κάρτες αυτές μπορείτε να τις κάνετε επίσης level up, συγχωνεύοντάς τες με άλλες κάρτες που δεν χρειάζεστε, ενώ πέρα από το crafting, έχετε την δυνατότητα να τις αποκτήσετε και ως drop από bosses ή ακόμα και mobs.

Τεχνικός τομέας
Τα γραφικά του παιχνιδιού χωρίς να προκαλούν wow effect, επιτελούν σωστά την δουλειά τους για τα δεδομένα των Action RPG με top-down οπτική. Τα περιβάλλοντα είναι επί τω πλείστον όμορφα και ατμοσφαιρικά, ενώ υπάρχει αρκετή ποικιλία τόσο στη μορφολογία τους, όσο και στα mobs που γεμίζουν κάθε περιοχή. Μου άρεσαν ιδιαίτερα τα dungeons και κάποιες περιοχές όπως τα... spooky νεκροταφεία και τα μουντά δασάκια. Το UI έχει minimal προσανατολισμό και είναι λειτουργικό. Η μόνη μου ένσταση αφορά το μέγεθος κάποιων εικονιδίων όταν χρησιμοποιείται υψηλή ανάλυση, το οποίο θα ήθελα να είναι λίγο μεγαλύτερο.

Τα εφέ των skills και τα animations κρίνονται αρκετά όμορφα και smooth αντίστοιχα, αν και το οπτικό αποτέλεσμα των πρώτων εκτός από εντυπωσιακό, είναι και λίγο υπερβολικό σε κάποιες περιπτώσεις όταν χρησιμοποιούνται πολλαπλά skills στο ίδιο σημείο από πολλούς παίκτες ταυτόχρονα. Στον ήχο συναντάμε συμπαθητικά μουσικά κομμάτια και κορεάτικου τύπου ιαχές στην χρήση των skills, ενώ λίγο καλύτερη δουλειά θα ήθελα να είχε γίνει στα voice overs που σύντομα καταντούν επαναλαμβανόμενα.

devilian-preview-6

The devil inside
Το Devilian, χωρίς να προσπαθεί να πρωτοτυπήσει και ακολουθώντας κατά κύριο λόγο μια δοκιμασμένη συνταγή, αποτελεί ένα διασκεδαστικό hack 'n' slash Action RPG με έντονο MMORPG άρωμα. Σίγουρα το grinding δεν είναι για όλους και όσοι ψάχνουν σενάριο και αποστολές με βαθύ νόημα, θα κρίνουν το gameplay του ως επαναλαμβανόμενο. Αν σας αρέσουν τέτοιου είδους games όμως όπως τα Diablo III, Torchlight II και Path of Exile, τότε το Devilian μπορεί να σας κρατήσει για αρκετό καιρό κοντά του. Τα social στοιχεία, τα πολυάριθμα dungeons, το εθιστικό loot hunting και το character progression που έχει κάποιο βάθος, είναι στα θετικά του στοιχεία.

Προσωπικά, θα ήθελα να παρέχει μεγαλύτερη πρόκληση όσον αφορά το μακέλεμα των απλών mobs και πιο επική μουσική. Είναι από εκείνα τα games πάντως που μπορείτε να παίζετε ακόμα και για μια ωρίτσα και να περάσετε ευχάριστα τον χρόνο σας, είτε μόνο σας, είτε παρέα με τους φίλους σας. Το στοιχείο που το χαρακτηρίζει εν τέλει κατά την άποψή μου, είναι ότι κάθε φορά που θα βγαίνετε από το παιχνίδι, δεν θα νιώθετε ότι έχετε κουραστεί και θέλετε να επιστρέψετε σε αυτό για περισσότερες σφαγές και για να αποκτήσετε καλύτερο gear.

Συζητήστε για το Devilian στο αντίστοιχο forum topic και πείτε μας την άποψή σας για το Action RPG/MMORPG της Bluehole Ginno στα σχόλια παρακάτω.

Το Devilian αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη για PC στα τέλη του 2015, ακολουθώντας το Free-to-Play μοντέλο.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +2 Asuma (Level14) 03/11/2015 14:32
Πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι.Θα το δοκιμάσω το συντομότερο όταν κυκλοφορήσει.
#2 +2 ashbringer (Level25) 03/11/2015 15:43
Κυκλοφορούν ήδη ένα σωρό με το το ίδιο concept.Θα μείνω στο Diablo.
#3 +2 supermario644ever (Level20) 03/11/2015 19:30
Εξαιρετικά ενδιαφέρον παιχνίδι με μεγάλη πρόκληση
#4 +1 Mystique (Level23) 03/11/2015 22:35
Αφου ειναι FTP θα το δοκιμασω σιγουρα. Tωρα αν θα μεινει μονιμα στον δισκο εξαρταται απο πολλους παραγοντες μιας και ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος σ'αυτα τα games.
#5 +1 Scorcher (Level21) 03/11/2015 22:54
Aαααχ πόσο αγαπάω τις κεντρικές εικόνες του Γιώργου. Ωραίο preview αλλά θα συμφωνήσω με τον άλλο Γιώργο προτιμώ το Diablo. 8)
#6 +1 Domine Non Es Dignus (Level17) 04/11/2015 05:51
Θυμίζει πολύ περισσότερο Torchlight απ' ότι PoE - κυρίως λόγω κάμερας, νοοτροπίας των abilities και προσέγγισης γραφικών. Decent nonetheless, αλλά αχρείαστο. Πόσο μάλλον όταν έχει ξεκινήσει το Darkshrine temp. league και έχει ανακοινωθεί το race season στο Path... :P

Γενικά, τέτοια παιχνίδια είναι σαν την καραμέλα μετά από 8 κοκάκια. Αν δεν είχες μπουκωθεί πριν, μια χαρά θα την κατέβαζες αλλά τώρα δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος και παίζει να σου χαλάσει και τη γεύση. Παραμένει καραμέλα όμως.

Μεγάλο μείον: το tree είναι πιο περιορισμένο κι απ' αυτό του LoL.
#7 geololj (Level28) 04/11/2015 16:28
Ουσιαστικά το character progression χωρίζεται σε διάφορους τομείς και δεν περιορίζεται στα skill trees. Κάθε active skill στα skill trees έχει και δύο passives που το συνοδεύει. Προσωπικά δε χρησιμοποιούσα πάνω από 4-5 skills και τα πιο πολλά ήταν φάση situational ή dps enhancing. Αν σου είχε στα skill trees παραπάνω skills, θα γινόταν πανικός στις μπάρες, οπότε για μένα καλύτερα που έχει λιγότερα skills.

Από εκεί και πέρα, έχεις και τα Talismans όπου μπορείς πχ να κυνηγήσεις κάρτες για attack speed, penetration ή ότι άλλο θέλεις και έχεις μετά και τα resistance potions που τα έχεις πάντα ενεργά για να σου ανεβάζουν το resistance (απαραίτητο σε κάποια dungeons αλλιώς ψοφάς εύκολα).
#8 +1 Domine Non Es Dignus (Level17) 04/11/2015 18:35
Ουπς, μπερδεύω το γεγονός πως για να πάρεις skills στα περισσότερα games εκτός PoE πρέπει να τα πάρεις απ' το skill tree, ενώ στο PoE είναι απλά με equip.

Αυτό πάντως δεν αλλάζει το γεγονός πως θα μπορούσαν να έχουν εμπνευστεί απ' αυτό και να δημιουργήσουν διάφορα μικρά areas με buff/effects για κάποιο συγκεκριμένο skill κτλ.

Δεν είναι πως δεν στέκεται ωραία (μια χαρά είναι), αλλά όπως είπα, τα features που έχει συνολικά τα έχει το Path μόνο στο tree (attack speed/penetration, potion effects, potions εκτός tree). Βασικά λειτουργεί ωραία σαν μετάβαση - για 'μένα αυτό το έκανε το Torchlight οπότε δεν πελάγωσα όταν ξεκίνησα Παθ. Απαιτεί και λιγότερη αφοσίωση, πράγμα που είναι καλό.

Ερώτηση: υπήρχαν weapon oriented skills?
#9 geololj (Level28) 05/11/2015 15:18
Καλά το talent system του PoE δε θα το φτάσει κανείς ποτέ χαχα.

Λόγω λίγου χρόνου (ένα Σαββατοκύριακο) δεν πρόλαβα να δοκιμάσω όλα τα classes και έπαιξα μόνο με τον Shadowhunter (που είναι πιο κοντά στα δικά μου γούστα αφού παίζω συνήθως με Rogue/Assassin σε όλα τα RPG/MMORPG). Το tree που ακολούθησα (Shadow) δεν είχε συγκεκριμένα weapon skills, από ότι κατάλαβα τα weapons ήταν περισσότερο για το damage (skill damage*weapon dps/2 ή κάτι τέτοιο), δεν γνωρίζω ακριβώς την φόρμουλα που χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο game, μιας και δεν υπάρχει min-max damage στα weapons ούτε speed, τουλάχιστον στα weapons που χρησιμοποίησα εγώ στον Shadowhunter. Πάντως, το τελικό damage βγαίνει μετά από πολλά calculations μιας και πέρα από το weapon dps και το skill damage, υπάρχουν και το penetration, το armor class του αντιπάλου, τα resistances κτλ.

Όταν κυκλοφορήσει θα ψάξω να βρω πληροφορίες κάνοντας μια "βουτιά" στο theorycrafting αν και δεν νομίζω να χρειαστεί και δεν ξέρω αν θα δώσουν τέτοιες πληροφορίες. Πάντως, μπορείς να κάνεις enhance τα skills μέσω των Talismans που δίνουν διάφορα bonuses στα skills. Θα ψάξω στα κορεάτικα forum για περισσότερες πληροφορίες αν και τα κορεάτικά μου είναι λίγο... σκουριασμένα :P

TLDR απάντηση: Όχι, δεν υπάρχουν συγκεκριμένα weapon skills.
#10 +1 Domine Non Es Dignus (Level17) 06/11/2015 14:50
Θα έλεγα πως αυτοί δεν είναι πολλοί υπολογισμοί αλλά μετά θυμήθηκα πως έχω συνηθίσει στις φόρμουλες του PoE (που ανάλογα το τι build πας η φόρμουλα μπορεί να είναι και 4-5+ φορές μεγαλύτερη από αυτήν που έγραψες) :P Ναι, δεν θα διαφωνήσω, κατά τη γνώμη μου ακόμα καλύτερα γιατί έτσι μπορείς να μπεις πολύ πιο εύκολα στη νοοτροπία και να ξεκινήσεις theorycrafting κ.α.

Κρίμα. Συνήθως υπάρχουν class oriented weapons (π.χ. ο δίμετρος ντουλάπας θα έχει 2h axe/sword/mace, η witch θα έχει wands κτλ.) και γι' αυτό παραπονιέμαι για το tree, γιατί θα γαμούσε να μπορούσε να πάει ο ντουλάπας π.χ. με wand και να έχει και τα αντίστοιχα skills που δεν έχει διαφορετικά. ΤΙΣΕΞΙΣΜΟΣΕΙΝΑΙΑΥΤΟΣΟΜΙΤΖΙ:^)
#11 +1 geololj (Level28) 06/11/2015 18:25
Χαχαχα θα είχε πλάκα είναι η αλήθεια. Εντάξει σχεδόν όλα τα games χρησιμοποιούν μια βασική φόρμουλα για το DPS και από εκεί και πέρα μπαίνουν και άλλοι παράγοντες μέσα (AC, armor penetration, critical, bonus damage κτλ): (Min Weapon Damage + Max Weapon Damage) / 2) / Weapon Speed). Από εκεί και πέρα μπορούμε να μιλήσουμε και για DPCT με spell haste, διαμορφώσεις στο GCD κτλ, αλλά δεν είναι του παρόντος :P

Δε ξέρω πώς ακριβώς λειτουργεί η φόρμουλα στο Devilian, αλλά θα το δούμε πιστεύω όταν κυκλοφορήσει. Έτσι κι αλλιώς, το min-maxing είναι ένας από τους λόγους που ασχολούμαστε με τέτοιου είδους games αλλά και με MMORPG γενικότερα.