- Previews
- Assassin's Creed Syndicate preview
Assassin's Creed Syndicate preview
HotAssassin's Creed Syndicate preview
Πληροφορίες
Παίξαμε την alpha έκδοση του νέου τίτλου της Ubisoft.
Τα ταξίδια στο παρελθόν ήταν ανέκαθεν η αγαπημένη ασχολία των fans της σειράς Assassin’s Creed, που φέτος θα μεταφερθούν στη Βικτωριανή εποχή, σκηνικό που έχουμε δει σε αρκετές κυκλοφορίες το τελευταίο διάστημα. Το Assassin’s Creed Syndicate έρχεται στις 23 Οκτωβρίου για PS4 και Xbox One και λίγο αργότερα για PC. Στα πλαίσια του Gameathlon λάβαμε πρόσκληση απ’ την Ubisoft, μέσω της ελληνικής αντιπροσωπείας CD Media, τεστάροντας την alpha έκδοση του παιχνιδιού.
Η μεγάλη αδερφή
Πρωταγωνιστές είναι ο Jacob και η Evie Frye. Η αδερφή του ήρωα που –όπως μάθαμε απ’ τους ανθρώπους της Ubisoft- είναι μεγαλύτερη σε ηλικία, θεωρείται μια εξίσου καλή δολοφόνος. Οι δυο τους μπήκαν από πολύ μικροί στα κόλπα και συγκεκριμένα το 1847. Το σενάριο ξεκινάει το 1869 συνεπώς έχουν ήδη δύο δεκαετίες εμπειρίας στην πλάτη τους.
Ανάλογα με την φύση του σεναρίου, οι δύο ήρωες θα είναι διαθέσιμοι κάθε φορά σε συγκεκριμένη αποστολή, ενώ έξω απ’ τις αποστολές θα μπορείτε να αλλάζετε και να επιλέγετε όποιον θέλετε κατά βούληση. Τα όπλα των δύο ηρώων που μάθαμε έχουν ως εξής. Ο Jacob θα διαθέτει μαχαίρι, εξάσφαιρο revolver, brass knuckles και Assassin gauntlet, ενώ η Evie Fry θα έχει ένα μεγάλο Cane-Sword, Throwing Knives και γενικά θα παίζει πιο stealth, δρώντας καλύτερα αθόρυβα. Περισσότερα όπλα θα αποκαλυφθούν στη συνέχεια.
Κατακτήστε το Λονδίνο
Η Βικτωριανή εποχή χαρακτηρίζεται απ’ τους Ναϊτες (Templars) που κυριαρχούν στη ζώνη του Λονδίνου. Ο Jacob και η Evie, ως έμπειροι δολοφόνοι, ανήκουν στους The Rooks. Όπως θα παρατηρήσατε προσεκτικά στο τρέιλερ της E3, στόχος τους είναι να στρατολογήσουν πολίτες του Λονδίνου και να επαναστατήσουν ενάντια στην κυριαρχία των Templars.
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να σκοτώσουν συγκεκριμένους αξιωματικούς, να ξεπαστρέψουν πολλές συμμορίες, να οδηγήσουν άμαξες για να προλάβουν τους στόχους τους έγκαιρα και να δράσουν –όπου χρειάζεται- αθόρυβα, όπως για παράδειγμα χρησιμοποιώντας τις σκεπές και κάνοντας κατακόρυφη επίθεση από ψηλά.
Με τον γάντζο πας παντού
Στο alpha gameplay demo που παίξαμε, είχαμε να κάνουμε με δύο αποστολές. Στη μία έπρεπε απλά να σκοτώσουμε 10 φρουρούς με οποιοδήποτε τρόπο. Χρησιμοποιήσαμε σφαίρες, Assassination με άλμα από οροφές, μέχρι και αέριο…νεύρων, που προκαλούσε τρέλα στους εχθρούς, αναγκάζοντάς τους να σκοτώνουν ο ένας τον άλλο με γροθιές και πιστολιές.
Η στόχευση στο alpha demo που παίξαμε χρειάζεται balancing καθότι δεν υπάρχει η απαιτούμενη ακρίβεια στις κινήσεις μας. Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε ότι το πέταγμα γάντζου γίνεται μόνο αν στοχεύσετε σε συγκεκριμένα σημεία οροφής. Στα θετικά το ότι πετάτε τον γάντζο ακόμα και στην ευθεία και κρεμιέστε από αυτόν ώστε να περάσετε στο απέναντι κτίριο. Γενικά η μετακίνηση είναι αρκετά εύκολη.
GTA Victorian Era
Η δεύτερη αποστολή μας ζήτησε να κυνηγήσουμε έναν εχθρό-στόχο και να τον εξοντώσουμε. Για τον σκοπό αυτό χρειάστηκε να οδηγήσουμε άμαξα. Στο Assassin’s Creed Syndicate θα μπορείτε να πιάσετε τυχαίες άμαξες που βρίσκετε μπροστά σας, να χρησιμοποιήσετε τα R2/L2 για γκάζι/φρένο και με το Χ να χτυπήσετε γα χαλινάρια αλόγων ώστε να τις κάνετε να επιταχύνουν. Στο ενδιάμεσο θα ορμούν πάνω σας άλλες άμαξες προσπαθώντας να σας εκτοπίσουν.
Το A.I. δουλεύει θετικά στο συγκεκριμένο σημείο, καθώς οι αντίπαλες άμαξες σας ακολουθούν σε απόσταση αναπνοής, προσπαθώντας να σας πλαγιοκοπήσουν. Οι αντίπαλοι οδηγοί μπορούν να ανέβουν στο όχημά σας και να αρχίσετε να παίζετε μπουνιές μαζί τους στη σκεπή της άμαξας, όπως αντίστοιχα και εσείς έχετε το δικαίωμα να ορμήξετε και να κλέψετε το δικό τους. Κάθε άμαξα έχει ορισμένα hitpoints, συνεπώς όταν η ώρα το απαιτήσει και αυτά μειωθούν θα πρέπει να μεταφερθείτε σε κάποια άλλη.
Εκεί όπου το A.I. δεν ενθουσιάζει είναι στο κλασικό free flow σύστημα μάχης. Ο ρόλος σας είναι απλός. Χτυπάτε με το ένα κουμπί και αποκρούετε επίθεση με το άλλο. Στη δεύτερη περίπτωση, αν είστε περικυκλωμένοι, τότε μπορείτε να χτυπάτε ασταμάτητα το κουμπί του counter-attack ώστε να αποκρούετε όλες τις επιθέσεις. Αυτό απλοποιεί πολύ το έργο σας. Κατά τα άλλα αν πιάσετε στις γροθιές έναν εχθρό δεν θα συναντήσετε αντίσταση, ενώ υπάρχουν ποικίλα animations κατά την διάρκεια της εκάστοτε εκτέλεσής σας.
Συναντήσαμε ακόμη το κλασικό eagle vision, που χρησιμεύει για να ανιχνεύετε εχθρούς ακόμα και μέσα από τοίχους ή αντικείμενα ενδιαφέροντος. Υπάρχει επίσης αλληλεπίδραση με αντικείμενα στο χώρο. Για παράδειγμα αν πυροβολήσετε ένα δίχτυ με βαρέλια, τότε τα βαρέλια πέφτουν στο κεφάλι των εχθρών σας, σκοτώνοντάς τους. Τα bugs της συγκεκριμένης έκδοσης ήταν ελάχιστα, όπως για παράδειγμα το pathfinding στο minimap κάτω αριστερά, που ενίοτε εμφάνιζε λάθος διαδρομή. Κατά πάσα πιθανότητα όλα αυτά θα λυθούν στην τελική έκδοση.
Με την ίδια μηχανή γραφικών
Το Asssassin’s Creed Syndicate αναπτύσσεται με την ίδια ακριβώς μηχανή γραφικών που είδαμε στο Unity, την AnvilNext. Δια γυμνού οφθαλμού δεν παρατήρησα καμία βελτίωση. Το μόνο που άλλαξε προς το καλύτερο είναι η ποιότητα των (pre-rendered) cutscenes). Στην PS4 έκδοση που παίξαμε, τα textures του περιβάλλοντος και των περισσότερων χαρακτήρων θυμίζουν έβδομη γενιά κονσολών. Ο Jacob πάντως έχει πιο προσεγμένο σχεδιασμό.
Από πλευράς μελέτης, οι developers της Ubisoft είναι διαβασμένοι, καθώς έχουν εισάγει ακόμη και τον υπόγειο σιδηρόδρομο του Λονδίνου, τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μεταβείτε από την μία περιοχή στην άλλη, είτε με τα πόδια (υπόγεια), είτε με κάποιο τρένο. Το London Underground άνοιξε τις πόρτες του την 10η Ιανουαρίου 1863, ενώ το σενάριό μας λαμβάνει χώρα στην πρωτεύουσα της Αγγλίας έξι χρόνια μετά.
Χαρακτηριστικά μου έκαναν εντύπωση τα τρένα που παρατήρησα, πιστά αντίγραφα των πρώτων αντίστοιχων μοντέλων της εποχής. Εκεί υπάρχουν καταδιώξεις σε αρκετές αποστολές, με ορισμένα κλασικά σημεία δράσης όπου το ένα βαγόνι αποκολλάται, εσείς πρέπει να πηδήξετε έγκαιρα και ακολουθεί το κλασικό προβλέψιμο cutscene, όπως άλλωστε και στα kills κάθε στόχου σας.
Θα αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον της σειράς;
Ύστερα από το Assassin’s Creed Unity που έγινε αντικείμενο ανάμεικτων κριτικών, το Syndicate έρχεται για να αποδείξει αν η σειρά μπορεί να σταθεί επάξια με μία έκδοση κάθε χρόνο ή αν απλά έχει επέλθει ο κορεσμός και χρειάζεται πλήρης ανανέωση. Αναρωτιέμαι αν μετά το Assassin’s Creed II, η κυκλοφορία μίας έκδοσης κάθε χρόνο μπορεί ή όχι να κουράσει. Απ’ τον πόλεμο ανεξαρτησίας της Αμερικής στις ναυμαχίες και τώρα στο Λονδίνο της Βικτωριανής εποχής. Από πλευράς gameplay θα δούμε το κάτι παραπάνω; Στο συγκεκριμένο κομμάτι δεν υπήρχαν σαφείς ενδείξεις πρωτοτυπίας, επομένως θα αναμένουμε να μάθουμε περισσότερα σχετικά με τις αποστολές, τα αντικείμενα και τα gadgets των δύο ηρώων.
Το Assassin’s Creed Syndicate δεν θα διαθέτει multiplayer mode. Ωστόσο ο χάρτης του, όπως μας δήλωσε ο Sunny Sangheva, Event Manager της Ubisoft, θα είναι μεγαλύτερος από αυτόν του Assassin’s Creed Unity, συνεπώς πιστεύουμε ότι η διάρκειά του ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερη. Εν αναμονή λοιπόν.
Μείνετε συντονισμένοι καθώς το Assassin’s Creed Syndicate έρχεται στις 23 Οκτωβρίου για PS4 και Xbox One και στις 19 Νοεμβρίου για PC.
Συζητήστε για το Assassin's Creed Syndicate σε αυτό το forum topic.
Comments
Δεν έχει τόσο σχέση, έχει μεν, αλλά την ίδια Engine μπορούν να την διαμορφώσουν στα μέτρα τους ... όταν φτιάχνεις μια Engine μπορείς να την ξανα-mod-άρεις και να βγάλει άλλα αποτελέσματα ... θα ήταν πιο δύσκολο να φτιάχναν μια καινούργια from scratch ... και δεν υπήρχε λόγος ...
Assassin's creed παιξατε η batman??
Το unity αν και ειχε προβληματα , με ολα αυτα τα patches που εβαλαν ,ψηνομαι να το παιξω.Πολυ ωραιο setting!
Απο την αλλη,στο ac syndicate το setting δε με ψηνει ιδιαιτερα....μου θυμιζει ac 3 και με ξενερωνει.
Ας ελπισουμε για το καλυτερο αν και δεν ειμαι ιδιαιτερα αισιοδοξος.
Το μήνυμά σου δεν έχει καμία σχέση με το Assassin's Creed Syndicate preview. Άνοιξε ένα topic στο subforum "Γενική συζήτηση για games" και συζήτησε το θέμα εκεί.