- Previews
- Tom Clancy's Rainbow Six Siege alpha preview
Tom Clancy's Rainbow Six Siege alpha preview
HotTom Clancy's Rainbow Six Siege alpha preview
Πληροφορίες
"Σφραγίστε" τον όμηρο.
Η σειρά Rainbow Six επιστρέφει δυναμικά φέτος και η Ubisoft σας δίνει την ευκαιρία αυτές τις ημέρες να παίξετε την πρώτη closed alpha έκδοση στα PC σας, αρκεί να έχετε δηλώσει έγκαιρα συμμετοχή από τις 24 Μαρτίου όταν και ανακοινώθηκαν οι εγγραφές. Στο GameWorld.gr είχαμε την ευκαιρία να την δοκιμάσουμε χάρις στην βοήθεια του fantomgr που μας επέτρεψε να συνδεθούμε στο account του στο Uplay.
Όσοι σκέπτεστε τι χάσατε και μετανιώνετε που δεν κάνατε την εγγραφή σας έγκαιρα για να συμμετάσχετε, απλά δείτε το διαφορετικά. Η alpha έκδοση έχει μόλις ένα mode και δύο maps. Ο πρώτος γύρος της alpha ολοκληρώνεται το απόγευμα της 13ης Απριλίου, ενώ θα υπάρξουν κι άλλες ημέρες δοκιμών, καθώς και περισσότερα modes μελλοντικά. Όλα αυτά μέχρι τα τέλη του 2015 όταν και αναμένεται να κυκλοφορήσει το παιχνίδι.
Σώστε ή αρπάξτε τον όμηρο
Στην πρώτη alpha version του Rainbow Six Siege, το μόνο διαθέσιμο mode που υπάρχει σας ζητάει είτε να υπερασπιστείτε τον όμηρο, είτε να τον σκοτώσετε/απαγάγετε. Παίζεται με 10 παίκτες (5v5) και διεξάγεται σε δύο maps, ένα αεροπλάνο και μία εξοχική μεζονέτα. Στο ξεκίνημα κάθε map θα πρέπει να επιλέξετε την class σας και ακολούθως να ψηφίσετε για το σημείο όπου θα κάνετε spawn ως ομάδα.
Στο Rainbow Six Siege βρίσκονται αντιμέτωπες δύο ομάδες, η Rogue Spear και η Raven Shield. Σε κάθε γύρο, η μία ομάδα υπερασπίζεται τον όμηρο και η άλλη του επιτίθεται μέσα σε ένα χρονικό όριο 3 λεπτών. Ακόμα κι αν δεν φτάσει κάποιος στον όμηρο, ο γύρος τελειώνει όπως και να έχει όταν σκοτωθεί η μία εκ των δύο ομάδων. Υπάρχουν επίσης δύο φάσεις. Στη μία φάση προετοιμασίας οι αμυνόμενοι έχουν 30 δευτερόλεπτα να τοποθετήσουν φράγματα σε πόρτες (barricades) και οι επιτιθέμενοι χρησιμοποιούν drones εδάφους με ροδάκια ώστε να εντοπίσουν το που βρίσκεται ο όμηρος.
Οι "classes" είναι καθαρά εμπνευσμένες από την περίσταση. Οι αμυνόμενοι έχουν για παράδειγμα classes που χτίζουν πιο ισχυρά αλεξίσφαιρα φράγματα, χρησιμοποιούν τοξικά, θωρακισμένα φράγματα, τοξικά εκρηκτικά ή δημιουργούν παρεμβολές στα κυκλώματα των drones. Οι επιτιθέμενοι διαθέτουν classes που σπάνε πιο εύκολα τα barricades, χρησιμοποιούν shock drones ή emp grenades για να χτυπήσουν τα ηλεκτρονικά κυκλώματα του εχθρού. Αμφότερες οι δύο ομάδες έχουν από ένα class που ανιχνεύει τους καρδιακούς παλμούς των εχθρών.
Ώρα για δράση
Με τριάμισι λεπτά συνολικό χρόνο αντιλαμβάνεστε πως οι γύροι είναι σύντομοι, καθώς οι παίκτες ωθούνται στο να επιτεθούν τάχιστα και να καταλάβουν τον όμηρο. Οι δύο χάρτες διαφέρουν σημαντικά ως προς την φιλοσοφία. Στο μεν πρώτο του αεροπλάνου, οι αμυνόμενοι έχουν πλεονέκτημα καθώς υπερασπίζονται πιο κλειστό χώρο. Επιπρόσθετα, τους δίνεται η δυνατότητα να στήσουν τα barricades και ενώ οι επιτιθέμενοι προσπαθούν να τα σπάσουν ή να στοχεύσουν γενικότερα προς αυτά, να εισβάλουν στην πλάτη τους από πίσω και να τους καθαρίσουν ανενόχλητοι.
Στο σπίτι η κατάσταση περιπλέκεται, καθώς μία μεγάλη έπαυλη διαθέτει αντίστοιχα πολλά παράθυρα. Οι επιτιθέμενοι μπορούν να πετάξουν γάντζο και να κρεμαστούν απ' την οροφή, εισβάλοντας από τα παράθυρα ή να σκαρφαλώσουν πάνω στην οροφή και να επιλέξουν ένα οποιοδήποτε παράθυρο για να επιτεθούν (το οποίο σημειωτέον δεν θα είναι σφραγισμένο). Εκεί θα πρέπει να έχετε τα μάτια σας δεκατέσσερα για το ποιος βρίσκεται γύρω σας, αφού μπορεί να αιφνιδιαστείτε ανά πάσα στιγμή. Μια φορά έτυχε να εισβάλουμε από το παράθυρο και να κλέψουμε τον όμηρο ανενόχλητοι, ενώ αντίστοιχα ακόμα και η υπεράσπισή του μέσα σε ένα δωμάτιο φουλ σφραγισμένο κρύβει κινδύνους για τις ξώφαλτσες σφαίρες που θα σκάνε μέσα από τα φράγματα. Η καλύτερη τακτική κάποιες φορές είναι να τοποθετείτε barricades σε ασφαλή απόσταση.
Στον οπλισμό συναντάμε rifles και shotguns ως primary όπλα, πιστόλια ως secondary, καθώς και διάφορα είδη χειροβομβίδων. Με τα ελάχιστα όπλα που πιάσαμε στα χέρια μας παρατηρήσαμε ότι υπάρχει ρεαλιστικό κλώτσημα όπλων και σωστή διαφοροποίηση συμπεριφοράς των ημιαυτόματων από τα αυτόματα.
Το επίπεδο των παικτών στην πρώτη alpha έκδοση είναι ιδιαίτερα υψηλό. Θα βρείτε μπροστά σας ορισμένους βετεράνους των FPS με άριστα αντανακλαστικά. Πέτυχα μέχρι και εχθρό να κατεβαίνει απ' το ταβάνι στο map του αεροπλάνου και να θερίζει βρίσκοντας στόχο με τη μία ή αντίστοιχα συμπολεμιστή μου να μένει μόνος του με τρεις για να υπερασπιστεί τον όμηρο και να τα βγάζει πέρα μαζί τους εύκολα. Σαφώς και είναι λίγο θέμα τύχης κάποιες φορές, αφού δεν γνωρίζετε που κρύβεται ο εχθρός, όμως πάνω απ' όλα είναι θέμα skill του κάθε παίκτη.
Ελαφριά αλλά ρεαλιστική μηχανή γραφικών
Αν και ο τεχνικός τομέας ακόμη δουλεύεται, γεγονός είναι ότι τα textures έχουν υποστεί το κλασικό downscale ώστε το multiplayer να παίζεται ομαλά. Το Rainbow Six Siege τρέχει κοντά στα 60 frames και δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερο πρόβλημα με lag, ενώ το μόνο glitch που βρήκαμε είχε να κάνει με την drone camera. Συγκεκριμένα, σε σπάνιες περιπτώσεις, αφού πεθάνετε, θα τύχει η κάμερα του drone να τρεμοπαίζει και να μην μπορείτε να δείτε μπροστά σας.
Το περιβάλλον στο Rainbow Six Siege καταστρέφεται πλήρως, καθώς τα όπλα φθείρουν όχι μόνο το ξύλο αλλά και το τσιμέντο. Πέρα απ' το ότι τουλάχιστον στην alpha έκδοση υπάρχει έντονο clipping, θα δείτε πολλούς παίκτες να εκμεταλλεύονται τα παραπάνω προς όφελός τους. Για παράδειγμα, μπορούν είτε να πυροβολήσουν μέσα από barricade, είτε να ανοίξουν μια τρύπα στον τοίχο και να camp-ερώσουν το σημείο, ώστε όταν περάσετε από εκεί να αδειάσουν όλο τους τον γεμιστήρα. Την στιγμή που το περιβάλλον καταστρέφεται, ανάλογα περιστατικά είμαι βέβαιος ότι θα συμβαίνουν και στην τελική έκδοση.
Στον ηχητικό τομέα, οι developers ακολουθούν τα πρότυπα των παλαιότερων Rainbow Six. Απ' τη μία υπάρχουν οι στάνταρ φωνές του χαρακτήρα σας ή των συμπολεμιστών σας όποτε τοποθετούν φράγμα σε εισόδους, όταν πέφτουν στο έδαφος και ζητούν revive ή όταν χρειάζονται κάλυψη για να κάνουν revive. Απ' την άλλη, έχουμε την κλασική τυπική φωνή που σας ειδοποιεί με περίσσια ψυχραιμία μέσω ασυρμάτου για το τι συμβαίνει γύρω σας, όπως το αν εντοπίστηκε ο όμηρος απ' τον εχθρό, τις στιγμές που έχετε μείνει τελευταίος στην ομάδα σας κτλ.
Η τακτική συναντάει την γρήγορη δράση
Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθεί το Tom Clancy's Rainbow Six Siege μέχρι την τελική έκδοση. Οι εντυπώσεις που αποκομίσαμε από το πρώτο δείγμα της alpha είναι θετικές. Το στοιχείο της στρατηγικής των δύο ομάδων που στοχεύουν να κρατήσουν τον όμηρο είναι κάτι που ενδεχομένως θα δούμε και στα υπόλοιπα modes, όπως αντίστοιχα τα drones και τα barricades.
Το γεγονός ότι δεν επιτρέπεται respawn, τουλάχιστον στο πρώτο mode που είδαμε, δίνει μια ιδιαίτερη βαρύτητα στην τακτική, τις σχέσεις και την συνεργασία μεταξύ των παικτών, σύμφωνα με την Ubisoft. Το development έχει ακόμη πολύ δρόμο μπροστά του και συγκεκριμένα ένα ολόκληρο campaign και τα υπόλοιπα multiplayer modes. Μείνετε συντονισμένοι στο GW για να τα δούμε όλα μαζί παρέα.
Το Rainbow Six Siege θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2015 για PC, PS4 και Xbox One. Δείτε τις μέχρι τώρα φήμες για την ημερομηνία κυκλοφορίας. Παίξατε την alpha; Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Ελάτε να τα συζητήσουμε στο forum topic του Rainbow Six Siege.
Comments
ΥΣ: άντε να μπουν και άλλοι στην alpha-beta ktl να κατεβούμε ομαδικά :)