- Ειδήσεις
- Survival
- Παραγωγός Jun Takeuchi: "Η Capcom ήθελε το Resident Evil 7 να είναι online game με μικροσυναλλαγές"
Παραγωγός Jun Takeuchi: "Η Capcom ήθελε το Resident Evil 7 να είναι online game με μικροσυναλλαγές"
Παραγωγός Jun Takeuchi: "Η Capcom ήθελε το Resident Evil 7 να είναι online game με μικροσυναλλαγές"
Πληροφορίες
Ευτυχώς την γλιτώσαμε.
Σε μια άκρως αποκαλυπτική δήλωση προχώρησε ο παραγωγός του Resident Evil 7, Jun Takeuchi, ο οποίος δήλωσε τις προθέσεις της Capcom για την συγκεκριμένη έκδοση.
Συγκεκριμένα ο Takeuchi είπε ότι: "Η Capcom ήθελε το Resident Evil 7 να είναι online game με μικροσυναλλαγές". Στην έκδοση εκείνη ευτυχώς οι developers της Capcom έφτιαξαν ένα First-Person Single-Player Horror και όχι κάτι τέτοιο! Φαντάζεστε να παίζαμε ένα online παιχνίδι με πολλούς παίκτες και microtransactions;
Η Capcom πίστευε ότι οι fans ήθελαν η σειρά να "προσαρμοστεί στις τάσεις της εποχής". Ε όχι κι έτσι.
Το marketing της Capcom έλεγε συγκεκριμένα: «Πρέπει να κάνουμε τα games που ζητούν οι παίκτες». Αυτο, εξήγησε ο Jun Takeuchi στον διευθυντή του Resident Evil 4 Shinji Mikami στο επίσημο κανάλι του Resident Evil στο YouTube. «Έτσι μας έλεγαν «κάντε αυτό, φτιάξτε αυτό», ήταν πολύ δύσκολο για τους directors εκείνη την εποχή».
Η Capcom άρχισε να δίνει οδηγίες στην ομάδα ανάπτυξης να κάνει το Resident Evil 7 να σημειώσει όλα τα προαπαιτούμενα για ένα live service game, αλλά αυτό είχε αρνητικό αντίκτυπο στην παραγωγή του παιχνιδιού. Ο Takeuchi είπε ότι κλήθηκε από τον πρόεδρο της Capcom, Kenzo Tsujimoto, για να βοηθήσει να επανέλθει το παιχνίδι στη φόρμα του και τότε επέμεινε ότι το Resident Evil 7 έπρεπε να είναι ένα "κανονικό παλιό παιχνίδι τρόμου για έναν παίκτη", καθώς η εστίαση σε πολλούς παίκτες απειλούσε να εκτροχιάσει ολόκληρο το project.
Το Resident Evil 7 θεωρήθηκε ως σημείο καμπής για το franchise και την Capcom, καθώς κέρδισε την αναγνώριση των reviewers.