• Ειδήσεις
  • Survival
  • Η εταιρία ανάπτυξης του Layers of Fear θεωρεί την νέα γενιά κονσολών "κρίσιμη"

Η εταιρία ανάπτυξης του Layers of Fear θεωρεί την νέα γενιά κονσολών "κρίσιμη"

Hot
Η εταιρία ανάπτυξης του Layers of Fear θεωρεί την νέα γενιά κονσολών "κρίσιμη"

Η εταιρία ανάπτυξης του Layers of Fear θεωρεί την νέα γενιά κονσολών "κρίσιμη"

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Τους προσφέρει την ισχύ που χρειάζονται για το The Medium.

Το επόμενο Horror της Πολωνικής εταιρίας ανάπτυξης Bloober Team, γνωστή για τα Observer και Layers of Fear, είναι το The Medium.

Το The Medium ξεχωρίζει για το περίεργο cross-dimensional gameplay του. Με τους παίκτες να μπορούν να εξερευνούν δύο ξεχωριστούς κόσμους ταυτόχρονα, οι developers της Bloober λένε ότι οι βελτιώσεις που ήρθαν με την νέα γενιά κονσολών ήταν πολύ σημαντικές για την υλοποίηση αυτού του Horror. Οι developers της Bloober είχαν προηγουμένως μιλήσει για το πως στόχευαν στο να κυκλοφορήσουν το The Medium σε παλαιότερες κονσόλες όπως το Xbox 360. Αυτή η έκδοση του The Medium είχε μέχρι και δική της ιστοσελίδα και ένα τρομακτικό τρέιλερ. Όμως τώρα, όπως εξήγησαν οι lead game designer και producer του The Medium Wojciech Piejko και Jacek Zięba αντίστοιχα, είναι η τέλεια ευκαιρία για να υλοποιήσουν το αρχικό όραμά τους.

Ο Zięba δήλωσε: “Έχουμε δύο κόσμους, δύο games να γίνονται render ταυτόχρονα και οι προηγούμενες γενιές απλά δεν ήταν τόσο ισχυρές. Με το Xbox 360 έγινε πιο εύκολη η δημιουργία τρισδιάστατων περιβαλλόντων, καθώς και η υλοποίηση διαφορετικών οπτικών την κάμερας… όμως μόνο με αυτή την γενιά το όραμά μας για δύο κόσμους ταυτόχρονα, είναι εφικτό.”

Ο Piejko εξήγησε: “Έχουμε δύο κόσμους να γίνονται render την ίδια στιγμή και οι προηγούμενες γενιές δεν είχαν την δύναμη να το κάνουν αυτό. Αυτή η νέα τεχνολογία είναι κάτι σαν μια νέα γλώσσα για εμάς και μας έδωσε περισσότερη ελευθερία για το πως θα κατευθύνουμε την ιστορία.”

Οι developers εξήγησαν ακόμη το πως η νέα γενιά κονσολών δημιούργησε νέες ευκαιρίες για τις εταιρίες ανάπτυξης στο πως θα βελτιώσουν τα games τους. Ο Piejko δήλωσε: “Αυτή η γενιά του gaming είναι η πιο σημαντική. Είναι κάτι πολύ περισσότερο από βελτίωση στα γραφικά, το πως ολόκληρο το σύστημα απλά λειτουργεί διαφορετικά… Όλα αλλάζουν από εποχή σε εποχή, όμως τώρα; Τώρα το επίπεδο της λεπτομέρειας και των physics είναι πολύ υψηλότερο. Το ray tracing χρησιμοποιείτε για διαφορετικούς λόγους, όπως για καλύτερη απόσβεση της μουσικής, ή την ψευδαίσθηση του βάθους στον in-game κόσμο.”

Το The Medium θα κυκλοφορήσει για Xbox Series X/S και PC στις 28 Ιανουαρίου.

Διαβάστε περισσότερα για το The Medium και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or